kertokaas tyhmälle, onko tälläisetkin supistuksia?

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
odotan tosiaan kolmatta, mutta aiemmissa mulla on tuntunut supistukset vain alavatsalla ja reisissä.
äksen aloin ihmettelemään, kun alaselkää jomotti inhottavasti, ja samaan aikaan mahakin kovettui. selässä oli vähän niinkuin sellainen paineen tunne.
hetken päästä tuli uudestaan samanlainen.
 
jadal
viikkoja on 31+2
kivuttomia ja vaarattomia suppareita on ollut jo kymmenisen viikkoa... mut ne on tuntuneet vain mahassa

niin siis eikä nää ole sietämättömiä, ihan minimaalista kipua kun synnytkseen vertaa.
 
Suzyanne
Kylläpä nuo suppareilta kuulostaa. Itselläni tulee jo aika usein tuollaisia selässä tuntuvia, muttei kuitenkaan ihan säännöllisesti. Minulla viikkoja kasassa 37+1.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
onkohan sillä mitään merkitystä, että alkaa yhtäkkiä tuntumaan eripaikassa supistukset?
siis kun tähän asti supparit on olelet tässä raskaudessa vain epämiellyttäviä kiristyksiä alvatsalla, niin nyt tuntuu särkyä selässä supistusten aikaan.
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
onkohan sillä mitään merkitystä, että alkaa yhtäkkiä tuntumaan eripaikassa supistukset?
siis kun tähän asti supparit on olelet tässä raskaudessa vain epämiellyttäviä kiristyksiä alvatsalla, niin nyt tuntuu särkyä selässä supistusten aikaan.
En osaa sanoa muuta kuin omasta kokemuksesta: mulla alkoi alkuraskauden km noilla oireilla :( Lääkärin mukaan noi oli avaavia suoistuksia. Jos sä olit se, jota jo neuvolasta kehotettu lepäämään ni soittaisin äippäpolille ja kysyisin tartteeko käydä näytillä. Lepoa muuten vaan! Keskenhän tuo vielä on, mutta on mahikset selviytyä hyvinkin.
 
oli avaavia
Mulla tuli myös tollasii suppareita,mutta raskauden loppupuolella vasta.Oisko ollu rv35...ja tuolloin alkoivat myös paikat aukeen.Vauva tosin putkahti maailmaan vasta rv41,mutta paikat oli monta viikkoa 4 sormelle auki.
 
jadal
mulla vaan on jotenki sellanen "leimatuksi" tulemisen pelko, kun olen jo pariin otteeseen käynyt tässä raskaudessa näytillä, ja aina molemmilla kerroilla on ollut kaikki kunnossa. Pitää kohta hulluna mua siellä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mulla vaan on jotenki sellanen "leimatuksi" tulemisen pelko, kun olen jo pariin otteeseen käynyt tässä raskaudessa näytillä, ja aina molemmilla kerroilla on ollut kaikki kunnossa. Pitää kohta hulluna mua siellä...
Nooh... Se on pieni hinta siitä, että saa varmistuksen siitä, että kaikki on kunnossa. B)
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mulla vaan on jotenki sellanen "leimatuksi" tulemisen pelko, kun olen jo pariin otteeseen käynyt tässä raskaudessa näytillä, ja aina molemmilla kerroilla on ollut kaikki kunnossa. Pitää kohta hulluna mua siellä...
No älä välitä siitä. Pääasia että yrität kaiken mahdollisimman hyvin vauvan eteen :) Kyllä noilla oireilla luulisi äippäpolilla ymmärrettävän. Eihän ne välttis jatku, mutta mun käsittääkseni esim. jotain rajotuksia uimiseen ja kylpemiseen sattaa tulla myös, jos ei pakkolepoa.
 

Yhteistyössä