Kertokaas VARMA ennusmerkki mikä kertoo että tyttö tulossa!

  • Viestiketjun aloittaja totuus kehiin
  • Ensimmäinen viesti
vierailija25
Mulla viisi raskautta. Kaikissa eri oireet, välillä poika on saanut oksentelemaan 5kk ja välillä tyttö. Välillä paino noussut paljon, jatkuva makeannälkä, maha leveä jne. oli sitten poika tai tyttö. Joskus on iho mennyt kamalaksi sekä tytöstä että pojasta, joskus taas ei. On syntynyt iso tyttöä, isoa poikaa ja pientä tyttöä, keskikokoista poikaa :)

Mutta joka kerta on syystä tai toisesta ollut se "tyttötunne" tai "poikatunne" heti alusta ja oikein olen veikannut.
 
vieddrailija
Itse tunnistan oman tyttäreni ihan ulkonäöltä, ja viimeistään siinä vaiheessa kun käsi nousee pystyyn ja kuuluu tuttu kujerrus kun hän on tulossa kohti, tiedän että tyttö sieltä tulee.
 
synnärillä selviää
Ihan tosissanneko luulette, että sen vauvan sukupuoli vaikuttaisi jotenkin siihen, että miten maha kasvaa, tai mikä äklöttää raskaudessa??

Sun kroppas ei kyllä rekisteröi mitenkään sitä vauvan sukupuolta, ei sitten mitenkään.

Ultrassa saattaa selvitä, mutta viimeistään sitten synnärillä. Älyttömiä nää tällaiset arvailut oireiden perusteella
 
vierailija vaan
Oma tyttöraskaus oli oireeton, helppo, yliaikainen. Maha tuli esille vasta loppuvaiheessa. Suolaista teki mieli, lihakastiketta teinkin usein :p
Eli tuskinpa raskausaikana mikään kertoi tulevan lapsen sukupuolta. Korkeintaan rakenneultra sen kertoo :D
Ja aluksi oli ihan poikaolo, ehkä siksi että jostain kumman syystä toivoin kai poikaa. Mutta onneksi me saatiinkin tyttö, tämä tyttö, maailman tytöistä ihanin ja rakkain <3 :)
 

Yhteistyössä