Kesäinen harrastus nikeille

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Silvia Logo harrastaa ilmiselvästi silhuettien leikkaamista ;)


mitäs mie puuhaan? :whistle:
Siihen mun taidot ei riitä.


Sä maalaat koko kesän kaiken pinkiksi ja värjäät koneella vaatteita ja verhoja ja mattoja pinkiksi. Mulle tulee aina tosta pinki nimestä ekana pinkki mieleen.

;)
aika lähellä :LOL:
Meillä on systerin kanssa odottamassa v.pun pesukonenappi että saadaan kankaita värjättyä. Siskolla on yksi paita joka meni pesussa pilalle ja hän yrittää sitä pelastaa jos se vielä onnistuu (mitä lie ompelulanka) ja mulla on tylsän vaaleaa puuvilla neulosta mitä yritän värjätä.

Sitten mä ajattelin kokeilla myös värjätä pari semmoista pientä valkoista mattoa jos ne saisi pesukoneessa värjättyä. Oli vanhemmilla järkeä ostaa valkoisia mattoja kun talossa oli musta koira
:headwall: Ja yllättäen matoista tulee yllätys yllätys vaaleanpunaisia :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:wave: Minun nikistä ei taida kukaan keksiä? Vai...?
Aaban on kesäisin apulaisena eläintarhassa ja tekee siellä omia tutimuksiaan ja kokeitaan eläimillä.
Hän uskoo eläinten viisauteen ja kykyyn oppia uusia taitoja.
Joka vuosi hänellä on tavoiteena saada jokin uusi eläinlaji oppimaan uusia taitoja.
Kuluneena kesänä hän on yrittänyt opetta paviaaneja lukemaan ja puhumaan .

Joka päivä hän on uutteeasti näyttänyt simpanseille aapista,

"Tämä on A, sano AA, niin saat banaanin".
Simpanssit eivät ole oppineet, Aaban on kovin uupunut ja öisinkin puhuu A-kirjaimista ja banaaneista.
Puheesta ei saa kunnolla selvää , puoliso erottaa äänteen sieltä täältä

Aa..ban

(olen hyvin hyvin väsynyt :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Silvia Logo tekee ja suunnittelee kiinanmekkoja. Kädet täynnä töitä hän pyhittää kuitenkin päivänsä tekemällä maukkaita kasvisruokia.
Kasvisruokaa :eek:
Nälkäänkö mun pitää kuolla?? Mä olen piffin puria. Kasvikset on just joku salaatti ja he-ma-pa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:wave: Minun nikistä ei taida kukaan keksiä? Vai...?
Aaban on kesäisin apulaisena eläintarhassa ja tekee siellä omia tutimuksiaan ja kokeitaan eläimillä.
Hän uskoo eläinten viisauteen ja kykyyn oppia uusia taitoja.
Joka vuosi hänellä on tavoiteena saada jokin uusi eläinlaji oppimaan uusia taitoja.
Kuluneena kesänä hän on yrittänyt opetta paviaaneja lukemaan ja puhumaan .

Joka päivä hän on uutteeasti näyttänyt simpanseille aapista,

"Tämä on A, sano AA, niin saat banaanin".
Simpanssit eivät ole oppineet, Aaban on kovin uupunut ja öisinkin puhuu A-kirjaimista ja banaaneista.
Puheesta ei saa kunnolla selvää , puoliso erottaa äänteen sieltä täältä

Aa..ban

(olen hyvin hyvin väsynyt :ashamed: )
:LOL: Hauska!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täpyytes:
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
hajuton lataus tekee tutkimusretkiä ulkovessoihin tavoitteena väitöskirjatyö hajuttomien latauksien suhteesta hajullisiin.

entäpä minä?
No etkös sinä ole se tyyppi, joka on ilmoittanut itsensä siihen nelosen kykyohjelmaan kun osaat napsutella sormillasi Dirlandaan? Sitä varmaan olet harjoitellut koko kesän...? :D

ai, mistä tiesit? :eek: :D

ultramariini sukeltelee kirkkaissa vesissä, merenpohjaa tutkien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
Alkuperäinen kirjoittaja Täpyytes:
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
hajuton lataus tekee tutkimusretkiä ulkovessoihin tavoitteena väitöskirjatyö hajuttomien latauksien suhteesta hajullisiin.

entäpä minä?
No etkös sinä ole se tyyppi, joka on ilmoittanut itsensä siihen nelosen kykyohjelmaan kun osaat napsutella sormillasi Dirlandaan? Sitä varmaan olet harjoitellut koko kesän...? :D

ai, mistä tiesit? :eek: :D

ultramariini sukeltelee kirkkaissa vesissä, merenpohjaa tutkien.
sitä jopa teinkin,tosin en kovin syvissä vesissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Silvia Logo tekee ja suunnittelee kiinanmekkoja. Kädet täynnä töitä hän pyhittää kuitenkin päivänsä tekemällä maukkaita kasvisruokia.
Kasvisruokaa :eek:
Nälkäänkö mun pitää kuolla?? Mä olen piffin puria. Kasvikset on just joku salaatti ja he-ma-pa :whistle:
Ei pidä!! :D

Onhan sulla raavas mies joka täytyy saada täyttä lihaa. Aina silloin kun se tulee metsältä, teet maittavia pihvi sekä paisti aterioita riistasta. (toiv. et inhoa riistaa :saint: )

Silloin on pakolliset proteiini kiintiöt täynnä ja silvia logo voi hyvin :flower:

=) kelpaako??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Silvia Logo tekee ja suunnittelee kiinanmekkoja. Kädet täynnä töitä hän pyhittää kuitenkin päivänsä tekemällä maukkaita kasvisruokia.
Kasvisruokaa :eek:
Nälkäänkö mun pitää kuolla?? Mä olen piffin puria. Kasvikset on just joku salaatti ja he-ma-pa :whistle:
Ei pidä!! :D

Onhan sulla raavas mies joka täytyy saada täyttä lihaa. Aina silloin kun se tulee metsältä, teet maittavia pihvi sekä paisti aterioita riistasta. (toiv. et inhoa riistaa :saint: )

Silloin on pakolliset proteiini kiintiöt täynnä ja silvia logo voi hyvin :flower:

=) kelpaako??
Juu. :D Syksyllä on taas pakastin pullollaan petteriä :p
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mulle tarjottiin ratsastamista mut mä en tykkää hevosista :(
aijaa..mun mielestä ne on ihana hyviä..varsinkin kokojyväsämpylän välissä. :p :LOL:


ja mitä mä teen kesällä...? :eek: en keksi mitään.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:
entäs mä?? *räpsräps*
Kesällä sä vaan nautit lämmöstä ja auringosta.
Sä aloitat syksyllä sun harrastuksen. Teet pakkaseen omenapiirakoita, hilloja ja kuivaat omenoita. Keräilet omenat kauniiseen koriin ja kiipeilet tikkailla kuin vihervaaran Anna
;)
 

Yhteistyössä