KESÄKUISET 2009 siirtyy taaperoiden joukkoon

Heippa!:wave:
Minäkipä yritä kirjoittaa nyt vähän kuulumisia!
töitä olen yrittäny pakertaa, motivaatiopula vaan vähän vaivaa. Työ on äärimmäisen raskasta tällä hetkellä, koska porukka on nii pientä. 4 lasta, joista 2.5v vanhin... Nuorin ei edes vielä kävele, kukaan ei pue itse täydellisesti, ei syö itse täydellisesti, ja kaikilla on ainaki osittai vielä vaippa :whistle: Että kun poreukka on koossa, niin mulla ei käsityöt lopu kesken päivän. Mutta on ne vaan nii ihania!

Venla on vähän mustis hoitolapsista, ja illat tosi kiinni minussa. Omaa tahtoa löytyy, mutta se on pientå siskoonsa verrattuna. Venlasta on tosi nyt alkau tulla esiin semmosia tupajumin piirteitä, että tekee pientä piruutta salassa. Että osaa tämäkin järjestää actionia. Venla opettelee kovasti puhumaan, joka päivä tulee uusia sanoja. Ja mikä leikkijä tämä onkaan!! Ihan uskomattoman pitkäjännitteinen, ja leikinkehitys on tosi pitkällä. Palapelit on alkau kiinnostamaan nyt, ja kaikki pelit on Venlasta ihania.

Surua o taas meillä ollut... Pienempi koira alko tammikuun lopulla oireilla kummallisesti, ja meni viikossa niin huonoon kuntoo, että se piti lopettaa. Eläinlääkärin tuomio oli tyly: oireiden perusteella (sokeutui viikossa, oksenteli verta, mikään ei pysyny sisällä, raju ruokahalu muutos n vuotta ennen kuolemaa, vatsan päältä kokeilemalla maksa tutui ell:n käteen liian isolta ja kovalta jne ) sillä oli maksasyöpä :'( Koira oli melkei 10v, mun oma mussukka, ja nyt tuntuu, etten pääse yli sen kuolemasta :( Tytöt molemmat reagoi myös tähän, esikoinen vielä enemmän, kuin Venla.

Miä myin kaikki Venlan vauvatarvikkeet-, ja kamppeet pois! :O Kun ei me meinattu enää lisääntyä, niin mitäs noita pyörittelemään. Hoitopöytä vielä lojuu lämpimässä varastossa, ja pinnasängyssä Venla vielä nukkuu, mutta muuten kaikki lämpöpussista ja itkuhälyttimestä taaperkärryyn ja yhdistelmävaunuihin on myyty pois.

Kuinkas monella vielä on lapsukainen selkä menosuuntaan autossa? Venla on pieni kokoinen, ja sopii olemaan noin, mutta viihtyis paremmin kasvot meosuutaan. Miettyny tässä, et uskaltaiskohan jo käätää...
Tämmösiä tänne, arjen keskelle :)
-Sisu ja Venla
 
kylläpä on kovasti hiljentynyt tämä pino, itsekään en jotenki ole ehtinyt käydä ollenkaan edes lukemassa.. työt verottaa niin ikävästi vapaa-aikaa ;)

meidän neiti tosiaan puhua pälpättää tosi hyvin, ja koko ajan.. reipas on neitokainen ja elokuussa tulee hoitopaikan vaihto eteen, saa nähdä miten sitten sinne uuteen paikkaan jää.. nyt on mennyt tosi hyvin tuolla missä on ollu n. vuoden ikäisestä asti (ihan muutaman kerran jääny itkemään, oisko peräti 2 kertaa).. on siis tykännyt olla siellä mutta äitinä mulle on helpotus että paikka vaihtuu, tuolla ei oikein informaatio kulje ja yksi sanoo yhtä ja toinen toista.. jousteta ei yhtään eikä edes yritetä ymmärtää että meillä mies tekee pelkkää yötä ja mulla 3-vuorotyö jossa vuorot vaihtuu ns. lennosta.. onneksi on mummit ja kummit lähella jotka on sitten auttanut kun tiukkapaikka tulee..

meillä juhannus meni kotosalla, ihanaa oli oikeesti vaan olla keskenään ja rentoutua..

huomenna ois sitten meikäläiset synttärit :D 27 tulee täyteen, huh miten aika meneekään nopeesti..

ja häihinkin on enää muutama viikko, iiks.. melkein alkaa jo jännittämään. eniten ehkä jännitän sitä miten Nea on kirkossa.. toivotaan että kestää penkissä sen 20 minsaa.. sitten ei enää haittaa jos vähän häilää.. onko kenelläkään kokemusta siitä miten 2v viihtyy/ei viihtdy kirkossa? mä ajattelin ottaa sille mukaan tarpeksi viihdykettä niin jospa se siitä..

mä olen myös alkanut miettiä ihan tosissaan että oliskohan aika antaa pikkukakkosen tulla jos on tullakseen.. olisin henkisesti siihen jo melko valmis (tai lähinnä kaikkiin niihin ongelmiin ja vaikeuksiin mitä Nean kanssa oli), eikä miehelläkään ole mitään sitä vastaan että häiden jälkeen käyn otattaa ton kierukan veks ja sitten katellaan miten käy :)

juuh, mitähän sitä muuta.. syökä teidän lapsia paljon itikat? tuntuu että meillä Nea on suurin uhri koko perheestä, mulla ei ole vielä kertaakaan ollut mitään jälkiä eikä miehelläkään kuin muutama.. inhottavaa kun ne sitten kutisee ja Nea yleensä yöllä sitten niitä valittaa... jotain lääkettä kai niihin on käytävä apteekista kysymässä..

nyt alkaa taas työt kutsua joten ei muuta kun kesän jatkoja :)

t. m-m & Nea 2v2kk

ps. sisunko toinen tyttö oli nimeltään Silja?? jostain se tuli mieleen, mutta siis täällä on sitten kaima ;) jos nyt muistin oikein...
 

Yhteistyössä