Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla ei pahemmin oireita ole ollut. Pari kertaa ohimennen etomista, ei säännöllisesti eikä pitkään eli ei välttämättä raskausoire. Väsymyksen kanssa sama, muutamana päivänä väsyttäny hirveesti, mutta ei niin selkeää ja säännöllistä että olis raskausoire.

Mulla päätti rinnat eilen aloittaa oireilun, aamusta tuntui vähän hassuilta ja iltaan mennessä olikin jo sellaiset että tunnen niiden olemassaolon koko ajan vaikkei edes paita hipaisisi 🤭 No tää ei mieltä vielä rauhoita sen enempää, syksyn keskenmenneessä oli ihan sama (kevään ei) mutta jo vähän aiemmin. Että ei ne oireet kerro yhtään mitään 😕. Sit jos on oireita ja ne helpottaakin niin siitä se paniikki vasta iskeekin 🙄

Tunnin päästä ultra, tänään siis n.6+0
 
Mulla ei pahemmin oireita ole ollut. Pari kertaa ohimennen etomista, ei säännöllisesti eikä pitkään eli ei välttämättä raskausoire. Väsymyksen kanssa sama, muutamana päivänä väsyttäny hirveesti, mutta ei niin selkeää ja säännöllistä että olis raskausoire.

Mulla päätti rinnat eilen aloittaa oireilun, aamusta tuntui vähän hassuilta ja iltaan mennessä olikin jo sellaiset että tunnen niiden olemassaolon koko ajan vaikkei edes paita hipaisisi No tää ei mieltä vielä rauhoita sen enempää, syksyn keskenmenneessä oli ihan sama (kevään ei) mutta jo vähän aiemmin. Että ei ne oireet kerro yhtään mitään . Sit jos on oireita ja ne helpottaakin niin siitä se paniikki vasta iskeekin

Tunnin päästä ultra, tänään siis n.6+0
Mä pidän myös peukkuja täällä, toivottavasti tulee vain hyviä uutisia 👍🤞
 
Mulla ei pahemmin oireita ole ollut. Pari kertaa ohimennen etomista, ei säännöllisesti eikä pitkään eli ei välttämättä raskausoire. Väsymyksen kanssa sama, muutamana päivänä väsyttäny hirveesti, mutta ei niin selkeää ja säännöllistä että olis raskausoire.

Mulla päätti rinnat eilen aloittaa oireilun, aamusta tuntui vähän hassuilta ja iltaan mennessä olikin jo sellaiset että tunnen niiden olemassaolon koko ajan vaikkei edes paita hipaisisi No tää ei mieltä vielä rauhoita sen enempää, syksyn keskenmenneessä oli ihan sama (kevään ei) mutta jo vähän aiemmin. Että ei ne oireet kerro yhtään mitään . Sit jos on oireita ja ne helpottaakin niin siitä se paniikki vasta iskeekin

Tunnin päästä ultra, tänään siis n.6+0
Isot tsempit! <3
 
Heippa! Tää ryhmä saa uuden jäsenen. Tein aamulla selkeän positiivisen testin (la omien laskujen mukaan 19.6.). Mein esikoinen täyttää viikon päästä kaks vuotta. "Yritystä" takana reilu vuosi. Pitkän raskaakstulon syy on todennäköisesti TSH-arvon kohollaolo, johon aloitin lääkityksen reilu kolme kuukautta sitten. Aiemmat raskaudet (kohdun ulkoinen ja esikoinen) saaneet alkunsa ihan heti. Vielä ei oikeen mitään oireita, mikä on outoa. Eiköhän niitäkin ilmesty kohta.
 
Eipä siellä näkynyt nytkään kuin raskausontelo, ei sen enempää. Viikko odotellaan lisää epätietoisuudessa. Menisi nyt sitten itse ja ajoissa kesken jos on mennäkseen eikä taas vaikeimman kautta.
Voisiko viikot olla vähemmän? Mulla on 2x ollut kkm ja se tyhjennys on tosi tylsä. Siksi pelkään nytkin samaa ja olen ihan paskajäykkänä odottamassa ar ultraa. Meillä on hoidolla tehty, niin tuomio on varma heti ...
 
Mun hoitosuunnitelma muuttui eilen kun aamulla ne kivut taas palasivat. Sit tuli hartiapistostakin nii tulin takaisin naikkarille. Vatsaontelossa oli verta ja koska raskauden paikka oli epäselvä, päädyttiin leikkaamaan. Oikeasta munajohtimesta löytyi pieni alkio ja mumajohdin poistettiin. Eilen näkyi ultrassa myös kohdussa mahdollinen ruskuaispussi mut hcg on tullut toissapäiväiltä alas aika reippaasti nii voi olla et se on mennyt kans kesken. Viel maanantaina labrassa siis katsotaan hcg et mikä sen suunta on. Todennäköisintä on et kesken on sekin mennyt :/
 
Mun hoitosuunnitelma muuttui eilen kun aamulla ne kivut taas palasivat. Sit tuli hartiapistostakin nii tulin takaisin naikkarille. Vatsaontelossa oli verta ja koska raskauden paikka oli epäselvä, päädyttiin leikkaamaan. Oikeasta munajohtimesta löytyi pieni alkio ja mumajohdin poistettiin. Eilen näkyi ultrassa myös kohdussa mahdollinen ruskuaispussi mut hcg on tullut toissapäiväiltä alas aika reippaasti nii voi olla et se on mennyt kans kesken. Viel maanantaina labrassa siis katsotaan hcg et mikä sen suunta on. Todennäköisintä on et kesken on sekin mennyt :/
Eikä 😭 voimia! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Täältä tullaan varovaisesti mukaan seurailemaan. Nyt olis 4+0 menkoista laskettuna ja haamu tänään saatu testiin, eilen esihaamu eli on se vähän vahvistunut kun nyt heti silmällä erotti 🫢 Lisätään tähän vielä, et epäilen ite ovulaation olleen kuitenkin myöhemmin ja et nyt ei olis viel ihan rv4, mutta se varmistuu varmaan sitten jossain kohdin kun ar-ultraan aion. Täällähän on jo kivasti keskustelua 🤍 Oireita on järkyttävä palelu ja lepopulssi on korkea!
 
Paljon voimia ,Tiukuna 😭💔 vaikka iömeisesti vielä edelleen vähäk toivoa on, sun piina kyllä vaan jatkuu ja jatkuu ..

@Mimerkki mitkä viikot sulla piti siis nyt olla? Toivotaan että oli vaan vielä liian aikaista ja kaikki olis kuitenkin hyvin 🙏🏼

Tervetuloa uusille! Kiva kun tulee lisää porukkaa 🤩

Mä oon niiin turvonnut nyt et näytän ihan raskaana olevalta jo 😏🤰🏽 neuvolalääkäri kauhisteli tänään mun neljää pienellä ikäerolla olevaa lasta, meinasin jo sanoa et viides tulee kesällä (lapset ei vaan vielä tiedä ni en voinut)🤣
 
Mun hoitosuunnitelma muuttui eilen kun aamulla ne kivut taas palasivat. Sit tuli hartiapistostakin nii tulin takaisin naikkarille. Vatsaontelossa oli verta ja koska raskauden paikka oli epäselvä, päädyttiin leikkaamaan. Oikeasta munajohtimesta löytyi pieni alkio ja mumajohdin poistettiin. Eilen näkyi ultrassa myös kohdussa mahdollinen ruskuaispussi mut hcg on tullut toissapäiväiltä alas aika reippaasti nii voi olla et se on mennyt kans kesken. Viel maanantaina labrassa siis katsotaan hcg et mikä sen suunta on. Todennäköisintä on et kesken on sekin mennyt :/
💔
 
Paljon voimia ,Tiukuna vaikka iömeisesti vielä edelleen vähäk toivoa on, sun piina kyllä vaan jatkuu ja jatkuu ..

@Mimerkki mitkä viikot sulla piti siis nyt olla? Toivotaan että oli vaan vielä liian aikaista ja kaikki olis kuitenkin hyvin

Tervetuloa uusille! Kiva kun tulee lisää porukkaa

Mä oon niiin turvonnut nyt et näytän ihan raskaana olevalta jo neuvolalääkäri kauhisteli tänään mun neljää pienellä ikäerolla olevaa lasta, meinasin jo sanoa et viides tulee kesällä (lapset ei vaan vielä tiedä ni en voinut)
mulla kävi vähän sama eilen, tytön 1v neuvolassa terkka kyseli ens vuodesta, töistä ja lasten hoidon aloituksesta yms ja olis haluttanut kertoa että melkovarmasti jään toukokuussa uudelleen äitiyslomalle! Mutta en viitsinyt kun poikakin oli mukana eikä lapsille vielä kerrota 😀 meillä on kuudes tulollansa ❤😄
 
mulla kävi vähän sama eilen, tytön 1v neuvolassa terkka kyseli ens vuodesta, töistä ja lasten hoidon aloituksesta yms ja olis haluttanut kertoa että melkovarmasti jään toukokuussa uudelleen äitiyslomalle! Mutta en viitsinyt kun poikakin oli mukana eikä lapsille vielä kerrota 😀 meillä on kuudes tulollansa ❤😄
Oi ihanaa 😍 minkä ikäisiä muut lapset? :) meillä on 6v, 4v, melkein 3v ja 1v2kk 🙊
 
  • Tykkää
Reactions: 4nniin4
Ei tule touko- eikä kesäkuista meille joku häivähdys ultrassa näkyi, mutta ei sykettä eikä kokokaan vastaa mitenkään näitä viikkoja, 7+6 pitäisi suunnilleen olla. Eilen tuli vähän vuotoa ja tänään ei ole ollut niin voimakasta pahoinvointia kuin muuten, joten toivottavasti lähtisi pian keskeytymään itsekseen.
Voi ei 😢 onpa paljon nyt ikäviä uutisia 😔
 
@eeveon oon pahoillani, kovasti voimia 😭💔 oliko sulla mitään ennakko-oireita keskenmenosta vai menitkö ultraan ajatellen et kaikki on hyvin ? Mulla on kauhea keskenmenon pelko vaikka ei periaatteessa oo mitään erityistä riskiä muuta kun toistaseks hyvin oireetonta..
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon
Paljon voimia ,Tiukuna vaikka iömeisesti vielä edelleen vähäk toivoa on, sun piina kyllä vaan jatkuu ja jatkuu ..

@Mimerkki mitkä viikot sulla piti siis nyt olla? Toivotaan että oli vaan vielä liian aikaista ja kaikki olis kuitenkin hyvin

Tervetuloa uusille! Kiva kun tulee lisää porukkaa

Mä oon niiin turvonnut nyt et näytän ihan raskaana olevalta jo neuvolalääkäri kauhisteli tänään mun neljää pienellä ikäerolla olevaa lasta, meinasin jo sanoa et viides tulee kesällä (lapset ei vaan vielä tiedä ni en voinut)
Mulla olis n.6+0, tiedän että voi olla liian aikaista mutta halusivat tuolta tän päivän varata koska kuukautisista pitäisi olla 6+4 vaikka sanoin ettei ole niin pitkällä. Olisin halunnut vasta ensi viikolle ajan. Harmi ettei ollut mitään edistystä maanantaiseen, toki eri lääkärikin enkä nähnyt nyt itsekään sitä näyttöä.

Kurjia uutisia @eeveon ja @Tiukuna , jaksamista kovasti.
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Tiukuna

Yhteistyössä