Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
KESÄKUISET 2023

nimimerkki // laskettu aika // monesko lapsi

Ellukoo // ?? // 2. lapsi
Kaneli123 // 1.6. // 4. lapsi
pehmistä // 1.6. // 4. lapsi
Nutella // 3.6. // 1. lapsi
Lunni_ // 7.6. // 5. lapsi
Mimerkki // 8.6. // 3. lapsi
4nniin4 // 8.6. // 4. lapsi
topis // 10.6. // 3. lapsi
Rilja // 11.6. // 1. lapsi
Papunen1983 // 11.6. // 6. lapsi
Nippatäti // 14.6. // 4. lapsi
Poppana_ // 14.6. // 4. lapsi
Annamaija76 // 14.6. // 4. lapsi
Emerentia // 16.6. // 3. lapsi
Violettiorkidea // 16.6. // 1. lapsi
sapsuu // 16.6. // 2. lapsi
Neverknow // 19.6. // 1. lapsi
Kapsukka // 20.6. // 2. lapsi
Esikoinen92 // 20.6. // 2. lapsi
Tiinainen // 20.6. // 1. lapsi
Lucie // 21.6. // 1. lapsi
Ofelia88 // 22.6. // 2. lapsi
EnniEmilia // 24.6. // 6. lapsi


Löytyisköhän täältä joku innokas puuhaamaan Facebook-ryhmää? :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Annamaija 76
KESÄKUISET 2023

nimimerkki // laskettu aika // monesko lapsi

Ellukoo // ?? // 2. lapsi
Kaneli123 // 1.6. // 4. lapsi
pehmistä // 1.6. // 4. lapsi
Nutella // 3.6. // 1. lapsi
Lunni_ // 7.6. // 5. lapsi
Mimerkki // 8.6. // 3. lapsi
4nniin4 // 8.6. // 4. lapsi
topis // 10.6. // 3. lapsi
Rilja // 11.6. // 1. lapsi
Papunen1983 // 11.6. // 6. lapsi
Nippatäti // 14.6. // 4. lapsi
Poppana_ // 14.6. // 4. lapsi
Annamaija76 // 14.6. // 4. lapsi
Emerentia // 16.6. // 3. lapsi
Violettiorkidea // 16.6. // 1. lapsi
sapsuu // 16.6. // 2. lapsi
Neverknow // 19.6. // 1. lapsi
Kapsukka // 20.6. // 2. lapsi
Esikoinen92 // 20.6. // 2. lapsi
Tiinainen // 20.6. // 1. lapsi
Lucie // 21.6. // 1. lapsi
Ofelia88 // 22.6. // 2. lapsi
EnniEmilia // 24.6. // 6. lapsi


Löytyisköhän täältä joku innokas puuhaamaan Facebook-ryhmää?
Olisi tosi kiva jos ei vielä tehtäis vaan et me loppukuun odottajatkin ehdittäis käydä vu, ketä käymässä.. Tai itse en ainakaan halua liittyä kovin aikaisin.
 
KESÄKUISET 2023

nimimerkki // laskettu aika // monesko lapsi

Ellukoo // ?? // 2. lapsi
Kaneli123 // 1.6. // 4. lapsi
pehmistä // 1.6. // 4. lapsi
Nutella // 3.6. // 1. lapsi
Lunni_ // 7.6. // 5. lapsi
Mimerkki // 8.6. // 3. lapsi
4nniin4 // 8.6. // 4. lapsi
topis // 10.6. // 3. lapsi
Rilja // 11.6. // 1. lapsi
Papunen1983 // 11.6. // 6. lapsi
Nippatäti // 14.6. // 4. lapsi
Poppana_ // 14.6. // 4. lapsi
Annamaija76 // 14.6. // 4. lapsi
Emerentia // 16.6. // 3. lapsi
Violettiorkidea // 16.6. // 1. lapsi
sapsuu // 16.6. // 2. lapsi
Neverknow // 19.6. // 1. lapsi
Kapsukka // 20.6. // 2. lapsi
Esikoinen92 // 20.6. // 2. lapsi
Tiinainen // 20.6. // 1. lapsi
Lucie // 21.6. // 1. lapsi
Ofelia88 // 22.6. // 2. lapsi
EnniEmilia // 24.6. // 6. lapsi


Löytyisköhän täältä joku innokas puuhaamaan Facebook-ryhmää? :)
Jekkis87 // 19.06. // 3.lapsi
 
Mä en varmaan uskaltaisi 🙈 oon itekkin siirtänyt tässä omaa hammaslääkäriä, (vaiheittaista karieksen poistoa, toivottavasti ei joudu juurihoitoon 😥) ekan kolmanneksen jälkeen varmaan pakko uskaltautua jos pahoinvointi helpottaisi.. mutta ilmeisesti kaikki akuutit hommat voidaan tehdä missä vaiheessa vaan, näin ainakin itse luin asiaa pohtiessa 🤔

Mulla olisi juurihoito tulossa parin viikon päästä, 1,5h hammaslääkärikäynti. Vaivoja ei onneks ole ja tuokin oli sillä rajoilla, että juurihoidetaanko vai ei.. Koko hampaiston röntgenkuva pitäisi käydä ottamassa. En mikään foliohattu ole, mutta en haluaisi mitään normaalista poikkeavaa nyt kriittisillä viikolla, itse olisin rauhallisempi. Olen vaan joutunut perumaan se pari kertaa jo, koska olen ollut sitkeästi kipeä koko syyskuun ja isomman osan lokakuustakin :(. Haluaisin kuitenkin hoitaa tuon. Aiotteko perua omat aikanne?


Meillä on töissä menossa yksi projekti, jossa mallailaan tulevia kuvioita. Hankalaa, kun en halua vielä mainostaa odottavani, mutta kiire tulee hakea sijaista, jos liian pitkälle jätän. Ehkä mietin jo liikoja tässä kohtaa, kun varhaisultra on vasta parin viikon päästä. Yhdyn monien fiiliksiin, en malta odottaa 😔. Aiotteko kertoa nyt varhaisultran jälkeen jo?
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Mulla olisi juurihoito tulossa parin viikon päästä, 1,5h hammaslääkärikäynti. Vaivoja ei onneks ole ja tuokin oli sillä rajoilla, että juurihoidetaanko vai ei.. Koko hampaiston röntgenkuva pitäisi käydä ottamassa. En mikään foliohattu ole, mutta en haluaisi mitään normaalista poikkeavaa nyt kriittisillä viikolla, itse olisin rauhallisempi. Olen vaan joutunut perumaan se pari kertaa jo, koska olen ollut sitkeästi kipeä koko syyskuun ja isomman osan lokakuustakin :(. Haluaisin kuitenkin hoitaa tuon. Aiotteko perua omat aikanne?


Meillä on töissä menossa yksi projekti, jossa mallailaan tulevia kuvioita. Hankalaa, kun en halua vielä mainostaa odottavani, mutta kiire tulee hakea sijaista, jos liian pitkälle jätän. Ehkä mietin jo liikoja tässä kohtaa, kun varhaisultra on vasta parin viikon päästä. Yhdyn monien fiiliksiin, en malta odottaa 😔. Aiotteko kertoa nyt varhaisultran jälkeen jo?
Meillä on huomenna ar ultra... Jos sattuu menemään hyvin, kerrotaan lähipiirissä, mutta töissä vasta np ultran jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: topis ja jekkis87
Mulla olisi kans kahden viimeisen viisurin poisto joulukuulle varattuna, ja kovasti mietityttää pitäskö mennä vai ei. Raskaus olis viikolla 13 silloin.. Mieluummin olisin jo nyt alussa poistattanut, mutta huonosti on noita aikoja saatavilla tietenkin. Varsinaista isompaa vaivaa noista kahdesta jäljellä olevasta ei ole, vähän ikenet meinaa ajoittain kipuilla viisurin takaa, mutta muutoin ei reikiä ole tai vaivaa. Pitänee soittaa vielä sinne kun aika lähenee, että pitäisikö siirtää kuitenkin kokonaan synnytyksen jälkeen nämä hommat.

Ihanaa kun kaikilla on varhaisultrassa ollut hyviä uutisia Minäkin varasin eilen neuvola-ajan, kolmen viikon päästä olis ensimmäinen käynti luvassa. Pari päivää meinasi olla ihan mahdoton keskenmenon pelko, mutta nyt on onneksi pystynyt vähän rauhoittumaan. Ahdistun ja stressaan tosi herkästi ihan kaikesta, saa olla tosi tarkkana itsensä kanssa, ettei mene ihan överiksi.
 
Meillä on töissä menossa yksi projekti, jossa mallailaan tulevia kuvioita. Hankalaa, kun en halua vielä mainostaa odottavani, mutta kiire tulee hakea sijaista, jos liian pitkälle jätän. Ehkä mietin jo liikoja tässä kohtaa, kun varhaisultra on vasta parin viikon päästä. Yhdyn monien fiiliksiin, en malta odottaa . Aiotteko kertoa nyt varhaisultran jälkeen jo?
Ainiin ja meilläkin töissä vähän jännät paikat, kovasti on työntekijäpulaa ja tietenkin toiveena että olen hommissa kiinni koko ensi vuoden. En kyllä ajatellut puhua mitään raskaudesta ennenkuin se on nähtävissä, ehkä joskus nt-ultran jälkeen tai jopa vasta vuoden vaihteen jälkeen jos vaan ei ala liian selvästi näkyä ennen sitä.
 
Mä voisin kanssa liittyä tuohon listalle.
Rubiinitar/23.6/3.lapsi

On kyllä piinaa odotella tuota varhaisultraa. Minulla se on viikon päästä lauantaina. Mietin että saatan kertoa jo sen jälkeen isommalle lapselle, hän on teini. Tai sitten odottelen taas sinne ekaan viralliseen ultraan. Varmaan riippuen siitä millainen olo mulla on, että pystyykö piilottelemaan vai alkaako ihmiset miettiä… 🙈 Sinne faceenkin voisin sitten myöhemmin liittyä kyllä jos kaikki etenee hyvin.
Tein vielä eilen varuiksi uuden testin kun viikko sitten oli sitä vuotoa. Siinä ainakin viiva vahvistunut tosi tummaksi, mutta sehän nyt ei välttämättä kerro mitään.
Viime päivinä on alkanut tulla ällötystä, esim. lihaa ei pysty syömään juurikaan mutta onneksi hedelmät ja vanukkaat maistuu🤭
 
Viimeksi muokattu:
Mä mietin tänään just kanssa että millon kerron töissä.. jos kaikki on hyvin niin varmaan nt ultran jälkeen tai sitten vasta vuodenvaihteen jälkeen 🤔 tosin jos olo menee niin huonoksi että pitää jäädä etätöihin niin joutuu kertomaan aiemmin, toivottavasti ei..
 
"Ihanaa" että täällä muutkin painii hammasongelmien kanssa 😁
Mulle on varattu kahden viisurin poisto n. Rv 10+ jotain ja kyllä mä vähän meinasin et täytyy siirtää.. luin että toinen kolmannes olis turvallisempaa siihen 🤔 mutta ei oo varsinaisesti akuuttia(ajoittaista särkyä) ni voi olla että siirtyy koko homma ..
 
Onnea ultraan tänään @Annamaija 76 ☺ toivottavasti tulee vain hyviä uutisia 💞

Onko vinkkejä mitä välipaloja syödä että verensokeri pysyisi tasaisena? Mulla on vaihtelevasti pahoinvointia ja sen lisäks paljon useammin nälkä 😬 maanantainakin söin kanakeittoa kuuden aikaan ja jo kahdeksalta vatsa oikeen murisi ja tuli yökkäiltyä pahaa oloa.. aiemmin en edes syönyt mitään iltapalaa illallisen jälkeen mutta nykyään on pakko. Ylipainoa on jo valmiiksi niin toki haluaisi että painonnousu olisi maltillista..
 
  • Rakkaus
Reactions: Annamaija 76
Onnea ultraan tänään @Annamaija 76 toivottavasti tulee vain hyviä uutisia

Onko vinkkejä mitä välipaloja syödä että verensokeri pysyisi tasaisena? Mulla on vaihtelevasti pahoinvointia ja sen lisäks paljon useammin nälkä maanantainakin söin kanakeittoa kuuden aikaan ja jo kahdeksalta vatsa oikeen murisi ja tuli yökkäiltyä pahaa oloa.. aiemmin en edes syönyt mitään iltapalaa illallisen jälkeen mutta nykyään on pakko. Ylipainoa on jo valmiiksi niin toki haluaisi että painonnousu olisi maltillista..
Jos vain uppoaa, niin ruisleipä on ollut mun pelastus jokaisessa raskaudessa. Toki se paha olo hiipii tiettyyn aikaan päivästä päälle siitä huolimatta, mutta tuntuu, että se pysyy hieman siedettävämpänä. :)
 
Onnea ultraan tänään @Annamaija 76 ☺ toivottavasti tulee vain hyviä uutisia 💞

Onko vinkkejä mitä välipaloja syödä että verensokeri pysyisi tasaisena? Mulla on vaihtelevasti pahoinvointia ja sen lisäks paljon useammin nälkä 😬 maanantainakin söin kanakeittoa kuuden aikaan ja jo kahdeksalta vatsa oikeen murisi ja tuli yökkäiltyä pahaa oloa.. aiemmin en edes syönyt mitään iltapalaa illallisen jälkeen mutta nykyään on pakko. Ylipainoa on jo valmiiksi niin toki haluaisi että painonnousu olisi maltillista..
Mä oon tällä kertaa päässyt helpolla, mutta viimeksi piti napsia ylimääräisiä välipaloja pari kertaa päivässä. Mulle toimi kaikki kylmä raikas. Porkkanatikut ja kaupasta jotkut smoothiet oli parhaita.
 
Mulla jäi nyt toi hammaslääkäriasia pyörimään mieleen.. mietin että pitääkö mun rohkaistua menemään nyt jo jatkamaan paikkausta, pelottaa että jos hampaassa onkin vielä tulehdus ja se siellä jatkaa kulkuaan 😥
 
Hän on täydellinen pieni sydän sykki ja vastasi hienosti juuri viikkoja. Ihana päivä!
Voi ihanaa! 🥰🥰❤
Meillä myös töissä vähän epävarma tilanne ja mietityttää tuleeko tässä irtisanomisia/ lomautuksia. Raskaudesta en aio kertoa vasta kun ens vuoden puolella.
Mä kävin kesällä paikkauttaan syvän reiän ja sitä on nyt jomotellut ja vihlonut 🙈😖 pakko varata aika tarkastukseen, onko tuo paikka pysynyt. Jännittää että joudun juurihoitoon! Jos jotain toimenpidettä tulossa niin yritän venyttää synnytyksen jälkeen jos vain mahdollista
 
  • Rakkaus
Reactions: Annamaija 76
Mulla jäi nyt toi hammaslääkäriasia pyörimään mieleen.. mietin että pitääkö mun rohkaistua menemään nyt jo jatkamaan paikkausta, pelottaa että jos hampaassa onkin vielä tulehdus ja se siellä jatkaa kulkuaan 😥
Sehän se riski on. Ja ylimääräisiä tulehduksia ei kaipaisi raskausaikaan.😕 Minulla viisurit ei ole oireilleet mitenkään, mutta kuulemma reikiä siinä on. Ehkä täytyy se kuitenkin poistaa...
 
Sehän se riski on. Ja ylimääräisiä tulehduksia ei kaipaisi raskausaikaan.😕 Minulla viisurit ei ole oireilleet mitenkään, mutta kuulemma reikiä siinä on. Ehkä täytyy se kuitenkin poistaa...
No niinpä 😥 no mä ryhdyin tuumasta toimeen ja meen jo tänään paikkauttamaan sen hampaan 😖 toki jos se hammaslääkäri on sitä mieltä että ei tehdä nii sit saa odottaa mutta mun mielenrauha ei nyt kestäny odottaa
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Hei!
Täällä ilmoittautuisi uusi jäsen mukaan, iiks. Maanantaina tein testin eli ollaan vielä tosi alussa. La olisi vasta 29.6. siispä toistaiseksi varmaan viimeisiä tässä joukossa.
Ensimmäinen raskaus kyseessä niin kaikki aika uutta enkä vielä oikein tiedä miten suhtautua. Eilen soitin neuvolaan ja ensimmäinen aikakin on vasta marraskuun lopussa. Pääkaupunkiseudulla sijainti.

Elinia // 29.6. // 1. lapsi
 
Oliko jollain toisella ultra tänään?

Hampaanpaikkaus ei varmaan ole homma eikä mikään, kun puudutetta toki saa. Mutta poistossa ne kivut on kyllä paskat kärsiä Panadolilla. Mä kokeilin sen tämän raskauden alussa...
Joo toivotaan että menee hyvin ja helposti 😥 huh nyt jännittää niin paljon kyllä että tuntuu että kaikki raskausoireetkin hävisi 😖 mutta eiköhän ne sieltä taas tule ja ehkä ihan hyvä jos ei nyt okseta siellä
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76

Yhteistyössä