Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Tiivari:
Hah! Mä jätän ainakin nuo omaan arvoonsa, ja otan maalaisjärjen käyttöön. Turha ainakaan mulle alkaa tuollaista neuvolassa selittämään. Hitto!
Hui, kovismamma :eek: ;)

En haluu lähtee töihin! Ei jaksa, ei huvita, ei kiinnosta!!! Onks pakko, jos ei tahdo? :'(
Ei oo pakko jos kukaan ei tuu hakemaan :LOL:
 
Aliisa kiittää onnitteluista :heart:

Huomenna pitäs lähtee sit mökille aika isolla porukalla, vähä jännittää osaako ihmiset käyttäytyä kun on lapsikin mukana.. Toivon mukaan :D

Mitä muilla on juhannussuunnitelmissa?
 
Huomenta!!

Angiina taltutettu :D :D Voi että osaa ihminen olla onnellinen näinkin pienestä asiata =)

Tänään lähdetään mökille!!

Tiistaina olis meidän 1v neuvola tuun sitten ilmoittamaan mittoja, tosin tuonne taaperoiden puolelle sitten. En oo vielä sinne puolelle eksynyt :D

Täällä on opittu kiipeilyn ja juoksemisen jalotaito..ei tuota poikaa saa enää edes kiinni virtaa riittää aamusta iltaan.

Meillä on nyt alettu nukkumaan yöt heräämättä :heart: Ja varmasti ensiyönä herää kun uskalsin tän ääneen sanoa :LOL: kunhan tuo poika oppii ite tulemaan tuolilta alas niin meinaan siirtää sen normi sänkyyn vaik aluksi meinasin et ei vielä pitkään aikaa!!

OIKEIN HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE :flower:
 
Sofia kiittää onnitteluista! =) Täältä myöhästyneet 1v synttärionnittelut Emmalle ja Elsalle! :heart:

Tultiin päiväksi kaupunkiin mökiltä hiukan ruokaostoksille ja pyykinpesuun. Heti kun Sofia ja mies herää päikkäreiltä, niin suunnataan takaisin mökille. Ihanaa ilmaakin se on luvannut ensi viikoksi.

Sofia on täysin äidin laatimassa aikataulussa: 1-vuotispäivään mennessä piti osata kävellä - ja niinhän se veijari sitten tekikin. Syntymäpäivänsä aattona lopetti konttaamisen, ja nyt sitten kävellään vaan. No joo, siis ihan leikkimielinen tuo mun kehitystasovaatimus oli, että älkää järkyttykö :D
 
Me ollaan vielä 6 päivää täällä vauvojen puolella.. sit tulee 1v. täyteen. Mun täytyy kyllä sanoa, että oon odottanu, että neidistä tulee taapero -tykkään touhuta enemmän tälläsen vähän isomman ja osaavamman taaperon kanssa, kun pelkkää perushoitoa päivät pitkät...

Meilläkin 1v. neukka torstaina. Sitte selviää mitat...

Aurinkoista päivää ja viikkoa kaikille!

Mouse
 
Juhannnuksesta ja jälkiväsymyksistä selvitty :D

Laivareissu lasten kanssa meni enemmän kuin hyvin! Tekis mieli lähtee jo kohta uudestaan...

Onnea kaikille 1-vuotiaille! Vähän jäi välipäiviä kirjottamiselle, joten onnittelen siis kaikkia tässä samalla, jotka ovat jääneet multa välistä :ashamed:
Ja samalla Venla ja äiti kiittää ja kumartaa onnitteluista. Kyllä mä muutaman kyyneleen tirautin, kun pe-aamuna heräsin ja silittelin vielä nukkuvaa neitiä...Mun vauva...tai siis nyt virallisesti taapero :heart: 1-vuotis neuvola on muuten vasta 29.pvä, joten mittoja vasta sitten.

Meidän lVenlalle ahjaksi ostama leikkikeittiö on ollut huikea menestys! Ja myöskin ainoa lelu, mistä noilla riitapukareilla ei oo tullut tappelua =)

Mutta me hilpastaan tuonne taaperoiden puolelle, nähdään!!
 
Tässä tämän päivän fiiliksiä siivouksen ohella.


leevi "uimassa".. veden lämpötila oli tuolla hetkellä 23 astetta..katotaan lämpeneekö päivän mittaa enemmän.

Nenni katseli rattaista veikan touhuja , huuteli ja naureskeli veljelleen minkä kerkesi.


Ja Halti oli valppaana vieressä vahtimassa kumpaakin ipanaa
 
Kovin on hiljaista.. mutta jos täällä vielä joku käy lukemassa

ONNEA KAIKILLE 1 VUOTTA TÄYTTÄNEILLE JA TÄYTTÄVILLE! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Siinä pitäisi olla omat kukkaset kaikille viime käyntini jälkeen täyttäneille ja tuleville sankareille.. =)
 
Huomenta!
Ja lämpöiset 1v onnittelut malehan Emmalle! :flower:
Ja ursulta (pitää jonkunmoista "taukoa" palstailussa) sellasia terveisiä, että laitelkaa 1v mittoja (keltä vielä puuttuu) hänelle yksityisviestillä, niin hää sitten päivitteleepi niitä tuonne taaperopuolen pinoon! :attn: :attn:
 

Yhteistyössä