****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

Cik
Ahaa, näitä keskäkuisten omia löytyy näköjään useampikin :)

Ilmottaudun siis mukaan, nyt menossa rv 4+2 ja LA 26.6.2011. Sairaalana NKL ja toista lasta odotan.
Itse olen tammikuussa 22v täyttävä ja esikoinenkin täyttää tammikuussa 2v :)
Tosi epätodellinen olo, että raskaana sitä nyt ollaan! Meinasin jo, että uskallankohan sen testin tehdä päivä pissasta, mutta niin kirkuvan räikeä plussa pärähti ettei paljoa arvailujen varaan jää.
Tätä on niin toivottu ja odotettu, että ensi reaktio oli itku, ja pelkästä ilosta tottakai! Historiassa siis KM 03/2010.
 
Hiq
Heippa
Meillä takana keskenmeno (6+4) heinäkuulta- siitä kirjoittelin kesällä tuolla Helmikuisissa.
Nyt kuitenkin maanantai-illalla napattiin voimakas plussa (testi sanoin että 3min menee niin hyvä että meni ehkä 1min :saint:) ja kaupan päälle iski pahoinvointi, väsymys ja jatkuva pissahätä:D Kaikki tuttua esikoisen odotusajalta, tuosta keskenmeennstä puuttuivat... Joskos nyt siis mentäisi paremmalla onnella... Sovittiin että pidetään salassa tämä toistaiseksi- vaikeaa tekee, lähin työtoveri jo pahoinvoinnista arvasi. Ensiviikon olen lomalla niin pääsen kivasti työajan ulkopuolella neuvolaan- jos edes sinne viikolla 12 saisi asian piiloteltua (vaikeaa kun anoppi on mun pomo).
Eli mukaan ilmoittautuisi Hiq & pikkukakkonen, LA 22.6. synnärinä TYKS. :wave:

Hiq & pikku2 5+2(?)
 

Yhteistyössä