Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat, part IV

Jiksu:
Miljoonasti kiitos tuota ruokasooda-vinkistä :hug: =) Samoin tein, kun luin tuon viestin, lähdin kauppaan, koska eikähän meillä tietty ollut tuotakaan kaapissa... Maku ei todellakaan ollut häävi, mutta nyt ei päivän aikana ole närästänyt yhtään =) Ihanaa =)

HH:
Sä oot tosi nopeesti saanut tuon painon tippumaan, hatunnosto siulle =) Tässä kauhulla odottelen, miten itselleni käy, kun nyt on tullut jo 15 kg, ja sitä ennen tuli se 6 kiloa hoitojen aikana... Palautuukohan tästä koskaan normaaleihin mittoihin...

Ei ihmeempiä tähän väliin kun mukavaa iltaa kaikille toivotellen

Dooris ja Väinö 36+6
 
Ranja
Täällä :wave:

Mä oon kyllä ihan hajoamispisteessä nyt... Miehellä neljättä päivää tosi kova pääkipu ja tänään alko oksentaan, lääkäri meinas että raju migreeni mikä voi kestää vielä monta päivää kun on ehtiny näin pahaksi. Kenen kanssa meen synnyttään, kun kaikki lakoaa mun ympäriltä sairasvuoteeseen?!! |O Jos siis joskus pääsen synnyttämään...

Ranja 41

Kiitos Jiksu viikko-onnitteluista, pitäisköhän ihan pitää bileet? ;)
 
Ranja sää tarvit kyllä oikeesti siellä synnyttämässä jonkun tukihenkilön jos sun mies ei pääse, mulla oli sellanen orjapiiskuri se mun kätilö etten ikinä ois uskonut joutuvani sellasen 'käsiin'.
Dooris mää en oo yhtään kattonu mitä oon syönyt (paitsi herneitä, suklaata, kaalta, paprikaa,lakua jne ettei vauvan masuun tule enempää kipuja).
Kannattaa muuten ottaa se peräruiske :whistle: mulla tuli pisut ja kakat pöydälle vaikkka sainkin ruiskeen...... Oli nopee tehoinen se aine tai mitä vettä lieneekään..... :LOL:
 
Dooris: Hyvä jos tepsi! Tosi ällöähän se on mutta kyllä se aina närästyksen voittaa. Mua närästää parhaillaan, joten joudun kohta cocktailia sekoittamaan. :x

Mäkin keräsin jo hoitojen aikana painoa viitisen kiloa lisää, joten on kyllä pudottamista kun tästä selviää. Mutta on ihanaa kun saa oman kroppansa takaisin ja voi ruveta taas kunnolla liikkumaan, käymään jumpassa ja lenkillä ja ratsastamassa ja kaikkea muuta ihanaa... :)

Ranja: :hug: Sympatiaa sulle, tosi kurja tilanne. Toivottavasti migreeni laantuu ennen ku sun synnytys alkaa. Ei muuten tunnu uuden viikon saavuttaminen enää miltään kun on laskettu aika ohi, aika jännä ilmiö... nyt vaan lähinnä kyrsii kun tulee lisää päiviä. :/

No, mää meen takaisin sohvalle. Jos vaikka söisi jotakin... :LOL:

Jiksu yhä 40+6
 
Välillä teille vauvakuulumisiakin ;)

6 viikkoisen neuvolalääkäri takanapäin. Johan oli poju ollut ruoka-aikana paikalla, sillä kolmessa viikossa paino noussut kilon ja pituutta tullut melkein 4cm.
Oletteko miettineet ottaa pienokaisellenne rotavirus-rokotteen?
On aika hinnaks kuulemma, mutta ei se oksu- ja ripulitautikaan mikään mukava pienellä ole.
Täytyy vähän lueskella tietoa siitä rokotteesta lisää ennenkuin ostaa ne.


kuu-ukko ja poju 6viikkoa
 
Huomenta kaikki!

Paljon onnea vaan mulle, täällä tulee tänään 41 viikkoa täyteen. :attn:

Kuu-ukko: Kiva kun kirjoittelet vauvakuulumisia, valat meihin viivyttelijöihin uskoa että oikeasti niitä vauvoja tulee maailmaan ennemmin tai myöhemmin. Täytyypä muuten yrittää synnyttää sunnuntaina, saisi sen potkupuvun... ;)

Taidan lähteä kaupungille hummailemaan kauppoihin ja lounaalle kavereiden kanssa, jos sillä saisi ainakin ajatukset pois JOKOJOKOttelusta.

Hauskaa päivää kaikille!!

Jiksu 41+0

 
Hei pitkästä aikaa :)

Onnittelut Hormonihirviölle ja Posteljoonille! Nyt olen hieman pihalla, kuka muu on haljennut kun en ole oikein ehtinyt koneelle...

En ole paljon ehtinyt kirjoittamaan, sen verran tuntuu olevan kädet täynnä työtä tämän katraan kanssa. Nyt en saanut enää unta aamusyötön jälkeen kun oli niin kova nälkä, joten on hetki aikaa tehdä mitä huvittaa. Kaikki sujuu kiireestä huolimatta ihan mukavasti, ja taaperon mustasukkaisuuskin alkaa asettua omiin uomiinsa. Eihän se kokonaan lopu koskaan sisarusten väliltä...

Ei merkkejä koliikista (pyyhkii hikeä otsalta). Pientä närästystä on välillä, joten Cavisconia menee yleensä iltasyötön jälkeen. Pikkumies on tyytyväinen lapsi, paljon helpompi tapaus kuin edellinen (no, voi olla että äitikin on kokenempi...) Ruokansa perään kyllä huutaa niin että tupa raikaa :D Maitoa multa tulee edelleen ylenmäärin, joten poika kasvaa silmissä ja vaipat on aina tosi täysiä.

Olen nyt yrittänyt olla vähän enemmän "kaukaa viisas" kuin esikkoni kanssa. Aloin lempeästi rytmittämään vauvaa heti laitoksella ja olen jatkanut samaa kotona. Meillä onkin jo ihan hieno rytmi, päivällä ollaan virkeitä ja seurustellaan ja yöt nukutaan. Poika viihtyy kolmen yösyötön voimin höyhensaarilla noin 22:00-9:30, eli yleensä saamme itsekin kohtuulliset yöunet. Aamuisin mies nousee laittamaan lapset kouluun ja päiväkotiin (ja ensi viikolla hän palaakin taas töihin) joten saan jatkaa syöttöjen katkomaa unta vielä aamusella.

Iltaisin olen kyllä koko ajan vauvassa kiinni. Hän tankkailee viidestä nukahtamiseen asti vähän väliä, ja syöttöjen välillä ei viihdy itsekseen joten pidän häntä repussa tai kantoliinassa että saan tehtyä edes jotain (kuten syötyä ja vähän hoidettua taaperoa). Päivällä onneksi on kahdet kunnon unet, joista ensimmäisen aikana saan hoidettua itseni ja kotittyöt ja toisen aikana tehdään vaunulenkki.

Olen toipunut hyvin, jälkivuotoa tulee enää tuhruttamalla ja lantionpohja tuntuu jo lähes normaalilta. Raskauskiloja on jäljellä ruhtinaalliset 1,6. Lantio on tosin vielä jotenkin kilomäärää leveämpi, joten farkkuihin on vielä turha yrittää tunkeutua :p

Dooris, olit lukenut noita synnytyskertomuksia ja onnistuit pongaamaan niistä varmaan pahimmat! Lukaise vastapainoksi minun "stoorini" helposta ja nopeasta synnytyksestä. Myös Kitty piti synnytystään hyvänä kokemuksena ja Nupsu, vaikka poika syntyikin yllättäen. Noista kiloista lohduksi sen verran, että jos jaksat imetysaikana katsoa mitä laitat suuhusi, ne karisevat yllättävän nopeasti. Esikosta tuli 17kg ja olin liki normaalipainossa parissa kuukaudessa.

HH, onko sulla itsellä mitään käsitystä, miksi vauveli ei tullut alakautta ulos? Sullahan arvioitiin lantio kuitenkin riittäväksi.

Roosalle paljon voimia kaksosarkeen. Sulla tuntuu olevan babybluesia ilmassa. Muista antaa aikaa itsellesi, vaikka sitten kodinhoitajan tai jonkun muun avulla. Ei ole mikään ihme jos vauva-arki hieman masentaa. Paitsi että sulla on kaksi vauvaa hoidettavana, niin raskausaikasi ja synnytys olivat melkoisen hurjia. Nekin voi kummitella siellä taustalla. Neuvolasta voisi ehkä pyytää lähetteen psykologille ihan sitä varten, että saisit puhua ne kokemukset pois. Jouduin itsekin siihen apuun turvautumaan esikon aikaan, koska loppuraskaus oli aika infernaalinen ja jouduin makaamaan osastolla monta viikkoa.

Tsemppiä kaikille odottajille! Me jännätään täällä teidän kanssa niin kauan että kaikki on saanut käärön kainaloon ja siirrytään sitten yhdessä vauvapuolelle =) Joten yksin ei tarvitse kenenkään täällä tuskailla!

Lampukka ja poika 3vk 2pv
 
Huomenet!
Onnittelut uusille viikoille päässeistä! Teillä ainakin on vauvat täysin valmiita tähän maailmaan! :xmas:
Olikohan jokin tutkimuskin asiasta, ettei täysillä viikoilla syntyneillä vauvoilla ole niin paljoa koliikkiakaan... Jossain oli jokin juttu aiheesta. B)

Vatsavaivoista puheen ollen, meillä taitaa Vaavin mahakivut olla helpottamassa. Viime- ja toissa yö olivat tosi helppoja. Illallakaan ei ollut paljoa kouristeluja ja itkua.

Haalistunut ja Vaavi (ihan kohta kuukauden ikäinen)
 
Nampula, huhuhuu! :wave: Olet yleensä käynyt aamulla ennen minua koneella. *Toivoo, että Nampula on nyytteilemässä*

Lampukka: kerro heti miten rytmittämistä voidaan saada aikaiseksi jo vastasyntyneellä? Jos vaikka pääsisi sitten soveltamaan.

Mäkin olen miettinyt tuota rotavirus -rokotetta. Aivan järkyttävää miten eriarvoiseen asemaan perheet asetetaan. Kun jokin rokote maksaa 200e. Mä olen niin hysteerinen, että varmaan otetaan se. Neuvolassa siitä ei ole toistaiseksi puhunut kukaan mitään. Otettiin myös se vakuutus. Että rahan menoa ei voi estää :(

Ei siis saada lottoasua! Perjantai jännittää kovasti. Onhan sektiossa etunsa, mutta silti.

Nyt huristelen kaverin kanssa shoppaamaan ja lounaalle, ihanaa!

Amodini
Synnytyssairaalaan mukaan 40+0, neuvolan 39+6

 
Täällähän minä... täällähän minä... (lauleskelee)... :wave:

Eli siis mihinkäs sitä kotoaan pääsisi, ei ainakaan synnyttämään! :p Mutta kiva kun kaipaillaan. :)

Viime yö meni kovin katkonaisesti "yllättäen". Pyörin ja hyörin sängyssä, tai siis lähinnä yritin sitä. Aamulla sitten heräilin 7 jälkeen ja touhusin normaalit aamutoimet. Kunnes sitten alkoi olemaan sellainen olo, että pakko palata sänkyyn. Siinä sitten unta kaaliin pari tuntia ja nyt alkaa olo olemaan hieman parempi.

Muutoin siis olo ihan "normaali", ei mitään tuntoja lähdöstä tms.
Huomenna olisi neuvola ja mullahan olisi nyt ihan oikeasti IVF:n laskukaavan mukaan viikkoja 40+1, mutta kun se eka lääkäri laski vahingossa sen väärin eikä neuvolassa ole sitä suostuttumuuttamaan. Nyt aion sitten huomenna jälleen asian ottaa, esille jos joudutaan käynnistelemään. Että laittaisivat sitten sitä lähetettä ajoissa. Sillä en halua että sen takia sitten tulee ongelmia että menisi kovasti yli. Ymmärsikö kukaan mitään tästä selityksestä...? :D Mutta joka tapauksessa, jos ei muuta niin tähtään tuohon sunnuntaihin sitten minäkin. ;)

Veljeni perheineen saapui eilen lomamatkalta ja mua on jo aiemmin kielletty synnyttämästä kun he ovat reissussa, joten se on varmasti ollut se syy miksi kaveri ei ole pois halunnut tulla. Joten nyt saan siis rauhassa ja luvan kanssa mennä synnyttämään, kun he jälleen kotosalla. :)

Nyt tässä kirjoittaessa huomaan että kirjotusvirheitä tulee järjettömästi, toivottavasti teksti ei ole siis kovin päätöntä...

Nampula 39+5 (ihan ihan ihan oikeesti 40+1)
 
hoomenta vaan meidän jengi :wave:

päivät kuluvat melkoista kyytiä, ja arki rullaa ihan kivasti vauvan kanssa.Masuvaivoista ollaan päästy ihan kokonaan ja täytyy onnekseni sanoa että poika on ollut paljon helpompi tapaus *koputtaa puuta* mitä odotin, sen verran oli kaverit terrorisoineet mua heidän kokemuksillaan hirveästä vauva-arjesta että olin valmistautunut pahimpaan mahdolliseen.
Olihan ne ekat 2 vkoa sellasta 2h välein tissittelyä ja yöllä ei nukuttu kuin pari hassua tuntia, mutta kummasti poika on nyt oppinut jo jonkinmoista rytmiä - kl 23-08 välillä herätään vain kerran tankkaamaan pullosta. Niin, olen huomannut että korvike illalla ja yöllä pitää sen verran hyvin nälkää että nukkuu jopa 4-5h heräämättä, kun taas rintamaidolla on heti vaatimassa 2h päästä lisää. Hmmm minäkö yhtään mukavuuden haluinen :snotty: Olen vaan huomannut että oma jaksaminen ja vireystaso on ihan eri luokkaa kun saa kunnolla nukuttua.

Roosalle hurjasti voimia sinne kaksosarjen pyöritykseen! Onko sulla vanhempia lähellä, tai saisitko ehkä neuvolan kautta jonkinlaista apua arjen pyörityksessä kahden kanssa ? Älä turhaan epäröi pyytää apua läheisiltä että saisit levättyä.

Jiksu ja Dooris : kiva kuulla että soodacocktail toimii :kieh:
ja Dooris älä etukäteen panikoi tuota synnytystä. Mulla meni sekin niin että pelkäsin kuollakseni repeämiä, löystymisiä ja ajattelin kaikkea mahdollista mikä voi mennä pieleen,mutta minulla synnytys ylitti kaikki odotukset ja koko touhu oli 5 tunnissa ohi. Vain pari kipeähköä supparia tunsin ennenkuin sain epiduraalin.Ponnistusvaihe oli se vaikein pala, kesti melkein tunnin, mutta meni kaikessa hässäkässä tosi hienosti sekin!

Amodinilla on jo lähtölaskenta edessä! Huisaa! Nautihan nyt oikein urakalla viimeisistä vauvattomistä päivistä!!!

Olisikohan tämä SE viikko että kaikki pääsevät lunastamaan pikkuisensa ?? :heart:

Kitty ja minimies 1kk 4pv jo!!! :eek:
 
No heippa jälleen täältäkin;-)

Kitty; Kiitos lohdutuksesta, vähän ristiriitainen olo, kun en millään menisi tuonne synnytyssaliin, mutta sitten taas toisaalta tämä vaavi saisi tulla pihalle koska vain :LOL:

Äsken tällä mattimyöhäisellä oli viimeinen neuvolalääkäri. Ei se lääkäri osannut sanoa oikein mitään, mikä olisi valanut yhtään uskoa siihen, että tää jätkä täältä joskus vielä ulos tulee... Kohdun suu pehmennyt kyllä jo hienosti, mutta kohdun kaula ei ole lyhentynyt.. Kun kysyin, tarkoittaako sitä, että rv42 mennään, sanoi, ettei ole mitenkään sanottua, että saattaa siltikin syntyä koska vain :headwall: Joo, niin varmaan. Jos tätä jatkuu vielä viisi viikkoa, mulla menee hermot |O

No, kai tämä tästä. Koiran kanssa lenkille ja sitten hyvällä omallatunnolla :whistle: avaan tuon lohdutukseksi hakemani fazerin tumman sulkaalevyn ja unohdan hetkeksi kaikki ikävyydet ;)

Ihanaa illan jatkoa kaikille toivotellen

Dooris ja Väinö 37+0
 
Joku kysyi (mää en tajua enää mitään enkä muista enää mitään..... :eek: ) että miksi meidän neiti ei tullut alakautta niin se ei vaan yksinkertaisesti laskeutunut niitä loppu senttejä, joku kohdun toiminnallinen häiriö siis ei vissin supistellut tarpeeksi vaikka tuntui aina kun suppari tuli että henki lähtee... Ja ei se imukuppikaan vauvaa tuonut yhtään alemmas, pää oli soikko heti synnytyksen jälkeen mutta oikeni tosi pian.
Vauva voi hyvin ja haisee aivan ihanalle siis jos ei haise puklille :LOL:
Koira on muuten ottanut vauvan hyvin vastaan ja tullut aikuiseksi muka :) samoin kissat pelkäävät vauvaa...

Hormonihirviö ja sissi-sipuli kohta 2 viikkoa
 
Hyvvää huomenta!

Voisi sanoa ettei täällä ainakaan yön jälkeen niin kovin hyvä, mutta toiveikas...
Pyörin KOKO yön sängyssä, nukkuen sellasia puolen tunnin pätkiä ja näin ihan outoja unia. Vasta kun mies heräsi ennen viittä aloin minä sitten nukkumaan. Jatkoin unia ja nukuin hyvin onneksi muutaman tunnin. Äsken sitten kävin vessassa ja päätin palata nukkumaan, kunnes vessassa huomasin kauhian määrän veristä limaa tulevan minusta pihalle!!! :p Ensin tottakai iski paniikki, mutta sitten järki sanoi että normaalia...normaalia...

On se kumma, kun ihminen alkaa panikoimaan tässä kohtaa asioista joiden pitäisi olla itsestään selvyyksiä ja tiedossa. Arvatkaa vaan pääsinkö sitten enää nukkumaan, nyt ei sitten pää ainakaan vielä anna periksi. Noh, jos kohta päikkäreille. :)

Nyt on siis toiveikas olo, josko se oikeasti tarkoittais sitä että kohta ois meidän vuoro. Jookos? :) Ois tänään iltapäivällä neuvola ja eilen jo miehelle märisin, että en halua mennä sinne. Ei mun enää kuulu mennä sinne...

Mutta siis kuten huomaatte, toiveikas olo, mutta taidanpa kuitenkin vielä täällä käkkiä muutaman viikon. :p

Nampula 39+6
 
Ranja
Huomenta!

Nampula, älä sä nyt mee synnyttään ennen meitä yliaikaisia! ;) Täytyy kyllä sanoa, että lupaavalta kuulostaa =)

Amodinilla myös jännät paikat. Ihan mieletöntä että huomenna teillä on vauva! :heart: Harkitsin kans muutama vko sitten noita kipsimasuaineksia, mutta en sitten innostunut asiasta tarpeeksi kun mietin just tuota säilytystä. Ois kyllä mukava muisto raskausajasta.

Mulla on kaverilta lainassa Aventin käsikäyttöinen rintapumppu. Hyvä peruspumppu, aika vähän ekassa imetyksessä tarvin mutta varalta hommasin nytkin.

(.)Täällä ei olossa muutoksia. Mies on tervehtynyt ja esikoinenkin alkaa olla kunnossa. Minulle yrittää flunssa, mutta taistelen kovasti vastaan. Kipeitä supistuksia on välillä, mutta loppuvat aina itsekseen. Huomenna viimeinen neuvola, josta saan sitten ajan käynnistykseen jos ei itsekseen tapahdu mitään. Toivottavasti syntyy sunnuntaina, niin vois saada lottopuvun =)

Ranja 41+2
 
Huomenta täältäkin!

Nampula: Vähänkö mä kadehdin sua kun sulla on jotakin toivoa päästä synnyttämään. Ja Amodini: sama homma, vaikka kyllä muakin jännittäisi kun tietää tarkan ajan ja kaikki. Tsiisus, mä olen takuulla viimeinen jakautuva täällä... |O

Eilinen kaupunkireissu teki hyvää, mä shoppasin vaatteita synnytyksen jälkeiseen aikaan... luotto on kova siihen että palaan entisiin mittoihini. :D Toisaalta vähän hävettää miten paljon mä jo kaipaan sitä että saan oman kroppani takaisin.

Mulla on rintapumppu valmiina kun ajattelin etten halua miestä sellaisen ostamisella piinata heti ekoina päivinä. ;) Ostin kaverin kehuman Ainun käsikäyttöisen, tosi simppelin mallin apteekista. Jos tarvii jotakin erikoisempaa niin hankkii sitten, mutta onpahan ainakin jokin varalla valmiina.

Se kipsimahaidea on ihan hauska, mutta ei meillä ole sellaiselle missään tilaa -- enkä mä usko että jään kaipaamaan tätä mahaa niin että haluaisin sitä katsella. Pari valokuvaa saa riittää sitä lajia. Mä haluan vaan tavata sen mikä siellä mahassa olla köllii vaikka saisi jo tulla maailmaan! :D

Jiksu 41+1
 
Joo, en mä usko Ranja että teitä muita etuilemaan pääsen. ;)
Vaikka toivoa onkin, mutta usko puuttuu. :p
Amodinilla kylä varmasti jännät ajat, kun tietää että huomenna käärö kainalossa. Huih! :heart:

Rintapumpusta: Mä sain siskolta lainaan sähkökäyttösen Ainun pumpun. Pulloja ostin pari kappaletta nyt alkuunsa sitä varten. :)

Mustakin tuo kipsimahaidea on hauska, mutta eipä meilläkään tilaa missään sellaiselle. Muutoinkin saa välillä pohtia mihin tuota tavaraa laittaa. :)

Meillä ois lauantaina koirakerhon vuosikokous. Katsotaan josko sinne pääsisi, vaikkakin nyt jos kahdesta valita niin tiedän kyllä missä mieluummin olisin. :D Hauskinta olisi se, kun kokous on Taysin kupeessa, joten tarvittaessa sieltä olisi sitten lyhyt matka jos siellä lähtö tulisi. :LOL: Noh, katsotaan nyt kuinka sitten käy. Näinköhän vielä sinnekin lähden kokoustamaan.

Nyt alan hieman siivouspuuhiin, kaapeista muutama pursuaa niin yli että täytyy hieman organisoida. :)
 
Neuvolasta kävi tänään täti ja meidän sissi-sipulilla oli paino noussut jo 3840g kun se syntyessään oli 3550g, hyvin tyttö kasvaa vaikka saakin puolet korviketta.
Nampula yleensä limatulpan irtoamisesta pääsee parissa päivässä synnyttämään, joten elä vaan toivossa =) Synnytys muuten etenee sitten nopeammin kun on mahdollisimman rentona :eek: joo tiedän kyllä ettei se niin vaan ole mahdollista mutta yrittäkää vaan ja ammeessa oli mulla ainakin hyvä olla kun oli kunnon supparit jo menossa, sieltä pois tulo oli kyllä tosi tympeää kun iski kunnon supparit heti ja ne teki tosi kipeää. Mulla on kuviakin kun makaan ammeessa, laitoin jalat koukkuun ja kädet tisujen päälle :LOL: on siinä appiukollekin viihdettä :LOL: :LOL: kun on kattonut kuvia.... Mies muuten otti videokuvaa sillä meidän uudella kameralla kun kätilö pesi vauvaa, oli kiva katsoa ite kun muahan kursittiin kasaan sektion jälkeen silloin ja olin ihan sekasin.
Jiksu luin että kävit ostaan vaatteita synnytyksen jälkeiselle ajalle =) mää en uskalla vielä ostaa mitään kun eihän sitä tiedä miten tuo maha palautuu uomiinsa, yleensä jää pömppis ainakin sektion kautta synnyttäneillä. Pakko mun on kuitenkin käydä ostaan jotain ristiäisiin siis jotain hienompaa, musta suorat housut ja joku pusero.
Mää ainakin pumppasin heti kotiin päästyä rintapumpulla niin sain alkamaan maidon tuotannon, oli ihan pakissa/kovana tissit sairaalassa jo kun ei tuo neiti alkanut niitä kunnolla syömään. Ei se vauva saakkaan mitään kovista tisuista.

Hormonihirviö ja sissi-sipuli 2viikkoa
 
Heipparallaa!

Täällä sitä yhä ollaan, limatulppaa pukkaa pihalle vaan lisää ja lisää ja lisää.... :D

Neuvolan täti oli kovin positiivisella mielellä, sanoi että eiköhän se nyt siitä lähde tulemaan.
Ensi viikolle kyllä aikaa soittelee huomenna, oli tietsikat huollossa, siksi ei voinut antaa aikaa. Toivottavasti nyt ei sitten tarvitsisi enää ensi viikolla mennä... :headwall:

Väsymys on nyt tosi kova viime yön tuskailujen jälkeen. Luulen että tänään menen ajoissa nukkumaan. Josko siitäkin olisi hyötyä asialle. :)

Niin siis siitä neuvolasta... Kaikki ok, paineet hieman koholla. Mutta laski sitten uusinta mittauksella. Joten siis eiköhän siltäkin osin asiat kunnossa. Täytyy tunnustaa että lakritsiakin olen tuossa muutaman kerran hieman popsinut... :whistle:

Mutta kohta saunomaan ja syömään ja sitten ajoissa peiton alle. :wave:

Amodinille hurjasti tsemppiä huomiselle!!! :heart:
 
Huomenta!

Olipa yö, pää oli ihan tukossa ja kaikki asennot huonoja ja kuulemma kuorsasin kuin moottorisaha ja hyppäsin vessassa kolme kertaa ja vatsaan sattui kuin menkkakipuja ja vaaveli jyski ja potki... ei kai tää tarkoita sitä että jotakin olisi muka tapahtumassa... :LOL:

Neuvola tänään, tulen sitten kertomaan kuulumisia. Turvotus on ihan omissa sfääreissään, inhoan pullajalkojani ja naamaani aamuisin kun näytän ihan joltakin ilmapallolta. |O

Oho, tuleepa meikkikseltä valitusta heti aamusta... :/ Antakee anteeksi...

Jiksu 41+2
 
Terkkuja täältäkin!

Se on sitten SE päivä! Jee! :D No, jotenkin nyt ei tunnu kyllä sen kummosemmalta kuin muutkaan päivät tässä viime aikoina.

Limatulppaa pukkaa vaan lisää. Illalla hieman loppui, mutta aamuyöstä tulikin sitten oikein kunnolla. Muutaman kipeän supparin yöllä sain aikaiseksi. Mutta siinä kaikki. Yö oli taas katkonainen, huh huijaa. Nyt vielä sitten yhdeksi huolenaiheeksi tuli läheinen sukulainen joka on jälleen sairaalassa. Nyt pitäisi koittaa tänään pysyä vielä kasassa, jotta saataisiin hänen asiansa kuntoon. Tämä sitten taas stressaa minua nyt kovasti, että selvitään tästä hässäkästä. Mutta sen mukaan mennään mitä eteen tulee. Tänään piti olla siivouspäivä ja ajattelin oikein kunnolla siivoilla, mutta nyt luulen että siis parempi otta rauhassa. Joten nyt saa nuo koirankarvat olla tuolla lattialla tänään.

Jiksulle tsemppiä oloon, josko nyt olisi teidän vuoro! :) :heart:

Nampula 40+0
 
Täällä ollaan! :wave:

Eipä täältä tunnuta mihinkään pääsevän. On tää kumma kyllä, kun tuntuu että kaikki asiat on nyt kerralla päällä. Tosiaan se läheisen sairaala reissu, joka nyt sitten jälleen venyy taas valitettavasti. Lisäksi miestä on nyt tänään sitten huippaillut ja ajatus ei oikein kulje, en sitten tiedä onko kipeäksi tulossa vai mitä. Tuntuu siis että kaikki jutut nyt kerrallaan. Laitan kyllä kohta sen petiin lepäämään. Josko helpottaisi.

Semmoisia kuulumisia tänne näin illasta!

Nampula
 

Yhteistyössä