~Kesän Kuumeilijat~

Täällä tänään kp 26/26 ja perjantaina alkoi sellainen pieni vuoto joka onneksi jää vain paperiin eikä tarvi suojaa laitella. Tänäänkin sitä on tullut ja kovasti menkkoja odottelen kun ei minun tietääkseni kiinnittymis vuoto kestä noin kauan.
 
Aika jännä tein eilen näihin aikohin ovistestin joka olis selvä plussa, nyt tein äsken samaan aikaan kun eilen ja yhtä vahva plussa!!! Voiko se näyttää oikeasti kahtena päivänä peräkkäin vahvaa plussaa??
 
Tänään se täti sitten tuli kylään.. Jotenki helpottaa oloa kun tietää että ei tarvikkaan alata syömään noita hormonilääkkeitä. Elikkäs tänään sitten kp 1/36-53 ja yk 12.
Toivotaan että ens kierrossa täti jättäisi kokonaan tulematta ja se kauan kaivattu plussa tulisi testiin! :)
 
Voi hitto mä täällä niin odottelen että täti pysyys nyt poissa... Oli tosiaan niin selvät ovistuntemukset ja tissit kipeyty sit heti niin jumalattomasti et suihkukin tekee kipeetä!! Koko alku kierto ovikseen asti (ja pari päivää sen jälkeenkin) on peittoja heiluteltu niin ankarasti että enään ei voi yrittämisestä ainakaa kii olla!! Mutta en oo yhtään asialla ressannu enkä mitään, mutta toivo vaan on nyt todella korkeella!!
 
Puhaltelen paljon plussatuulia anu84siulle!!!Ja tietysti kaikille muillekkin!! :heart: Mie täällä vielä odottelen kunnon ovisplussaa,nyt kp 19....Tänään aamulla oli jo aika vahva viiva,mutta ei ihan vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva!Ehkä se siitä tummenee vielä.... =) Tietänee vaan aika pitkää kiertoa ilmeisesti.... :/
 
Heips =)

Mä käyn täällä näköjään teitä kurkkimassa aina näin tätikyläilyn aikaan =(

Eli tänään mulle voi merkata kp 1/33

Toisaalta tässä kierrossa ei niin kauheesti tota yritystä ollukaan ettenkö mä tätä olis arvannutkin...

Tänään sitten tässä miettineenä, vettä sataa kaatamalla ja muutenkin jotenkin masentava fiilis.. soittelin tonne Turun Ava lapsettomuus klinikalle ja sain sieltä ajan 14.10.
Enpä olis uskonu että sinne olis tarvinnu ikänä soittaa... Kaks "kerta laakista" raskautta kuitenkin jo takana" Hmm....

Eka käynti on ilmainen, siellä kartoitetaan lääkärin kanssa tilanne ja tehdään ultratutkimus.. siitä sitten saa itse päättää mitä jatkossa mitä tehdään ! Eikä käynti tietysti velvoita mihinkään...
Ovulaatiolaskurin mukaan, meillä alkais peitonheiluttelupäivät just tuolloin, joten täytyy toivoo ettei toi käynti ainakaa sotke psyykkisesti ajatuksia. Aattelin kyllä aloitella petipuuhat het ku vaan menkat on loppunu.. uskon että ovuloin aika aikaisin kuitekenkin!!

Elikkä pari kiertoa tässä ollut rauhallisempaa, eikä niinkään yritystä mutta nyt sitten taas =)

Toiseksi eipä tässä töihin paluusta ole tietoakaan, joten raskaaksihan tässä on tultava :heart:

Kauhean pahoillani olen teidän muidenkin yrittämisestä ja tyhmän tädin kyläilyistä ja toivon hirveästi että teillekin koittaisi Plussa !! :heart:

Ne jotka sen plussan ovat saaneet, ihan mahdottomasti onnea ja niitä pikkuisia tarrasukkia =)

palailen siis taas....
 
Onkohan tää ketju "kuolemassa" kokonaan... ku tekstiä ei synny enää millään keneltäkään! Kaikki tietty siirtyneet jo odottaviin.. Täytyskö ite siirtyä muuhun, vähän aktiivisempaan ketjuun kerran vielä ei ole asiaa tonne odottavienkaan puoellle....
 
Täällä mennään nyt kp 31/29-32.. Välillä tuntuu että vois menkat alkaa, mutta tissit niin jumalauta arat ettei ikää, jopa heräsin siihen yöllä! Eilen tein jo testin, mutta nega... kai... Koko ajan siinä näky todella epäselvästi viiva, mutta en siinä kyllä olevinaan ainakaa väriä nähnyt!
Ja eipä raskaus nyt olisi eilen välttämättä vielä testissä näkynytkään... Jotenkin on toivoa nyt niin paljon enemmän ku aikasemmissa kierroissa!!
Lämpöä oli eilen 37.1, kun normaalilämpä on 36.6!! Toissailtana nippaili oikeanpuolen munasarjaa todella kipeesti välillä!!!
Oviksesta on nyt jo 18 päivää... Ja yleensä mulla on menkat alkanu kun oviksen oon tikuttanu niin viimestään 17 päivän jälkeen!!
 

Yhteistyössä