Kesän nassukka kuvaketju

Onnistuuko noi otokset aina ekalla yrittämällä vai joudutteko ottamaan useamman kuvan? Mä voisin nimittäin poseerata tunti kaupalla kameran edessä enkä onnistuisi tuollaisia kuvia saamaan :snotty: En ole kateellinen, en ole kateellinen, en ole kateellinen
Riippuu mielentilasta. Välillä onnistuu ja välillä ei tule hyvää kuvaa vaikka ottaisi sen 100 kuvaa...
 
  • Tykkää
Reactions: jezebel
"juup"
Jassåå on kyllä hyvännäköinen, mutta aloittajalta on pakko kysyä seuraavaa. Ja huom, seuraan tätä palstaa aika satunnaisesti ja välillä on pitkiäkin taukoja, niin voi olla että olen väärässä: mutta teetkö koskaa mitään muista aloituksia, kuin sellaisia, joihin laitat oman kuvasi? Siis en muista nähneeni mitään ketjua, jossa puhuisit jostain varsinaisesta aiheesta, mutta aina täällä on aloittamasi ketju, jossa on kuvia itsestäsi.
Ja joo, eihän sillä mitään väliä ole, eikä kuulu minulle, mutta ihmettelen vain.
 
124
Mä oon koko ajan luullut, että Booty on nuori. Siis joku alle kolmekymppinen. Taidat olla nelikymppinen ? Siis kaunis olet, emmä sillä:) Enkä tiedä mistä on tullut edes mielikuva, että oot tosi nuori.
 
[QUOTE="juup";26622654]Jassåå on kyllä hyvännäköinen, mutta aloittajalta on pakko kysyä seuraavaa. Ja huom, seuraan tätä palstaa aika satunnaisesti ja välillä on pitkiäkin taukoja, niin voi olla että olen väärässä: mutta teetkö koskaa mitään muista aloituksia, kuin sellaisia, joihin laitat oman kuvasi? Siis en muista nähneeni mitään ketjua, jossa puhuisit jostain varsinaisesta aiheesta, mutta aina täällä on aloittamasi ketju, jossa on kuvia itsestäsi.
Ja joo, eihän sillä mitään väliä ole, eikä kuulu minulle, mutta ihmettelen vain.[/QUOTE]

Itse olen aloittanut omia kasvokuvia käsittelevän ketjun vissin kolme kertaa. Muita kuvaketjuja kyllä. Esimerkiksi juuri avasin käsityö kuvaketjun ja on muutama kuvaketju ollut jossa on ollut maisemia ja taloja. Jos oikein tarkka olet niin mä harvoin aloittelen mitään ketjua :) Varsinkaan sellaista jossa olisi jotain oikeaa aihetta sillä tämä nyt vain ei ole sellainen paikka.
 

Yhteistyössä