KESÄTYÖNÄ NETTIRAHAPELIEN PELAAMINEN...??!!!

  • Viestiketjun aloittaja kesätyö
  • Ensimmäinen viesti
kesätyö
Poika 18v pelaa n. 6h/pvä voittaen n. 100eur päivässä puhdasta tuloa kertomansa mukaan. Miten tulisi tähän suhtautua? Onko mielestänne ok vai meneekö riippuvuudeksi?
 
kesätyö
Sen verran korjaan, että tuo 6 tuntia sisältää myös runen pelaamista siinä ohessa. Selvensi pelaamistaan kun kyselin. Saattaa pelata rahapeliä useamman tunnin, välillä vain muutaman jos voittaa enempi tai peli kulkee huonosti...lopettaa. On pelannut harjoituspelejä rahatta ja on pelissä hyvä. Selittää, että mukana on paljon heikompia pelaajia, jotka on helppo voittaa. Eli helppo tapa ansaita puhdasta rahaa, mutta en kuitenkaan tiedä miten asiaan suhtautuisin. Näkee päivittäin kavereita, käy salilla ja urheilee paljon muutenkin. Kuitenkin täysikäinen....onko ongelma omien korvieni välissä???!!!
 
viera.s
Nettipokerista ilmeisesti kyse? Tuo oli jo nuoruudessani toistakymmentä vuotta sitten oikea buumi silloisen poikaystävän kaveripiirissä. Poikaystäväkin sitä harrasti ja jäi kyllä keskimäärin plussalle, ei sentään ihan joka päivä. Ongelmaa asiasta ei kuitenkaan kehkeytynyt. Tosin jotkut kaveripiirissä hävisi rahaa tuolla, mutta he kyllä lopettikin pelaamisen aika pian. Ei se nettipokeri taida olla kaikista koukuttavin rahapeli, ainakin silloinen poikaystävä tuntui suhtautuvan siihen enemmänkin työnä kuin huvina.

Nettipokerista harvalle mitään uraa sentään tulee, joten olisihan se parempi jos olisi ihan oikea kesätyö. Nettipokerin pelaaminen kun ei CV:tä korista. Mutta poikasi kuulostaa ihan järkevältä ja kun on jo täysi-ikäinen, niin minkäs sinä asialle tekisitkään.
 
vierailija
Nettipokerilla nyt voi varmaan oikeasti saada voittoakin jos on siinä taitava. Mutta mitkään hedelmäpelit tms. eivät pidemmän päälle voittoa tuota. Ehkä joskus, kunnes ne toisella kertaa häviää ja usein korkojen kera. Mutta jos pystyy lopettaa silloin kun menee huonosti niin ei ainakaan pahasti ole riippuvainen. Riippuvainen ei aina pysty lopettaa vaikka haluaisi, ei silloinkaan, kun alkaa mennä huonosti, vaan painaa nappia niin kauan kun kaikki on mennyt. sivusta olen joutunut tätä valitettavasti katsomaan.
Mutta pokeri on mun tietääkseni taitolaji.
 
vierailija
Ymmärrät varmaan, että AINA ei voi voittaa, joskus myös häviää.
Itse olen pahasti koukussa netin hedelmäpeleihin ja joskus voittaa monta sataa, mutta seuraavana päivänä häviää tuplaten :(

Sitten yrittää laittaa aina "vielä vähän" josko saisi edes omansa pois ja lopulta huomaa, että on mennyt kaikki rahat.

Lapsellesi saattaa ajan kanssa käydä samoin, puhuisin kyllä enkä hyväksyisi vaikka voittoja tulisikin, joskus vielä häviää kaiken voittamansa ja enemmänkin
 
viera.s
Ymmärrät varmaan, että AINA ei voi voittaa, joskus myös häviää.
Itse olen pahasti koukussa netin hedelmäpeleihin ja joskus voittaa monta sataa, mutta seuraavana päivänä häviää tuplaten :(

Sitten yrittää laittaa aina "vielä vähän" josko saisi edes omansa pois ja lopulta huomaa, että on mennyt kaikki rahat.
Tuollaiset hedelmäpelit nyt on ihan eri juttu. Ne on ihan vaan tuuripeliä, ja niissä häviää aina jos pidempään niitä pelaa.
 
enpäs usko
Saa niistä, koska on ihmisiä jotka häviää niihin jatkuvasti, ymmärsitkö?
Eli kun mä häviän lottoon niin joku voittaa sen takia?? Tai mä pelaan kenoa ja mä häviän niin joku toinen saa sen takia kaikki oikein vai??? Kerro mulle kuka sen päättää siellä että kuka voittaa ja häviää?? Mä en usko että mun lottoni auttaa ketään toista voittamaan mut jos niin on niin onnea sille joka saa voittaa sen takia aina kun mä häviän. Jos mä loton pelaamatta niin ei sekään saa sitten voittoa.
 
Löytyy niitä muitakin pelejä ku lotto :)

Eli kun mä häviän lottoon niin joku voittaa sen takia?? Tai mä pelaan kenoa ja mä häviän niin joku toinen saa sen takia kaikki oikein vai??? Kerro mulle kuka sen päättää siellä että kuka voittaa ja häviää?? Mä en usko että mun lottoni auttaa ketään toista voittamaan mut jos niin on niin onnea sille joka saa voittaa sen takia aina kun mä häviän. Jos mä loton pelaamatta niin ei sekään saa sitten voittoa.
 
jajaj
Eli kun mä häviän lottoon niin joku voittaa sen takia?? Tai mä pelaan kenoa ja mä häviän niin joku toinen saa sen takia kaikki oikein vai??? Kerro mulle kuka sen päättää siellä että kuka voittaa ja häviää?? Mä en usko että mun lottoni auttaa ketään toista voittamaan mut jos niin on niin onnea sille joka saa voittaa sen takia aina kun mä häviän. Jos mä loton pelaamatta niin ei sekään saa sitten voittoa.
Idiootti. Nyt oli puhe pokerista, ei mistään lotosta tai kenosta. Olet vitun tyhmä jos et huomas eroa kyseisten pelien välillä.
 

Yhteistyössä