Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Kiitos kaikille +++++tuulista ne näyttää todellakin tepsivän! Mä olen nyt tehnyt useamman testin ja pakko varmaan uskoa että se on plussa kun joka kerta se testiviiva on hieman tummempi, niin ja väsymys ja pahaolo tullut tällä viikolla oireiksi. Nyt mä puhallan teille kaikille muillekkin paljon plussia että tekin plussaatte tässä kuussa!
 
Paljon onnea vielä kerran H-a-n-n-e :hug: aivan ihanaa..
Mua väsyttää nyt niin kauheesti et täytyy varmaan lähtee nukkumaan mut sen verran kerron et ovis tais mennä mun osalta kyl ohi..et ei tässäkään kuussa tärppää piruvie..:)
mut se on moro :wave:
 
KESKIVIIKKO 3.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 14/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 7/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 26/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 15/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 18/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 28/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 32/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 16/27-30............yk.4.........1. toiveissa
kiana78........................kp 27/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 25/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 2/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 5/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri...............................kp 34/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 109/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 24/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:




Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
Kesäheinä07
AnnaStiina82

Joulukuussa
H-a-n-n-e




 
Moikka kaikille!! :)

mami09 harmi että menkat alkoi, jaksamista :hug: kyllä se plussa vielä tulee!!

hentsu84 toivotaan kuitenkin että tärppäis, eiks joo? :)


Me aloteltiin eilen peittojen heiluttelut :) Nyt jos sitten tässä kierrossa tärppäis :)
 
Onnea H-a-n-n-e :)

Eilen en ehtiny oikee koneelle ollenkaa.. oli niin puhti pois töiden jälkeen... tädin vierailukin oli ihmeen lyhyt.. oli parisen kiertoa jo.. kumma juttu.. eikä oo kierrotkaan venyneet pillereiden jälkeen..
iiks! pe hammaslääkäriin.. :/
 
En ole vielä testannut. Olen tän viikkoa kylpylässä, kuntouttamislomalla. Pitänee jännitellä loppuviikkoon testin tekemistä jos tätiä ei ala kuulua.. =) Tosin mitään oireita ei tädistä ole. ;)
 
onnea taas kaikille plussanneille!!

Täällä ollaan tehty tänää pieni kakku esikoisen huomisille synttäreille jonka hän saa ite popsia sitte huomenna ja hälle tulee 4v täyteen.
Nyt jäi lyhkäseksi kirjottaminen kun poika heräs ja haluu puuroo ja maitoo
 
Onnea H-a-n-n-e plussasta! :flower:

Harmittavan harvoin ehdin kirjoittelemaan tänne, mutta käyn kyllä melkein joka päivä lukemassa =) .
Kp16, nyt on toiveet jotenki tosi korkealla, kun luulen, että ajoitus osui aika hyvin nappiin. Eli pettymys on varmaan entistäkin suurempi, jos ei tärppi käy. Nyt sit taas kyttäämään oireita.. :D

Plussatuulia kaikille +++++ :whistle: !
 
TORSTAI 4.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 15/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 8/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 27/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 16/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 19/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 29/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 33/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 17/27-30............yk.4.........1. toiveissa
kiana78........................kp 28/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 26/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 3/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 6/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri...............................kp 35/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 110/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 25/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
Kesäheinä07
AnnaStiina82

Joulukuussa
H-a-n-n-e
Kiana78




 
sarppuli, voi ei, nega :hug: mutta jospa se vielä tosiaan plussaksi muuttuukin, sillä jos ei menkkoja näy on toivoa!! :) Tsemppiä!! :hug:

taaperox4 ja denise kiva kuulla teistä! :) Ja toivotaan denise että teillä on ovis hyvin hyödynnetty!! :D Pidetään peukkuja! b :) d

Varri ihanaa, sä saat nauttia siellä kylpylässä :) Varmasti mukavaa! :) toivotaan että se täti pysyy poissa!! ;) plussatuulia++++! :)


Tänne ei kummosempia kuulu, petipuuhat on alotettu, jos koittais mennä jtp-taktiikalla :) Tää on kierrossa vähän tylsää aikaa. Ja vielä kun mun oviksen ajankohdasta ei ole tietoa. Mut täytyy pöllyyttää peittoja varmuuden vuoks, eiköhän se siitä :) Ulkona näyttäis vähän satavan räntää, toivottavasti muuttuis lumeks ja jäis maahan. Tulispa valkea Joulu!! :xmas:
Tuli muuten mieleen, että pitäsköhän meidän perustaa kohta syysvauvasta 2009 haaveilevien ketju? Tuolla yks ketju on jo, mut vois pitää oman ketjun? Mä voisin sen ketjun vaikka laittaa pystyyn. Mut pitäskö alottaa se ketju vasta joulun jälkeen, vai jo nyt? Mielipiteitänne kaipaan, kiitos! :) ja niin saa sen ketjun kuka tahansa muukin laittaa pystyyn, jos joku haluaa vuorostaan päivitellä? :) Mä oonkin tässä jo jonkin aikaa tätä listaa pitänyt, niin jos joku muu on halukas jatkamaan? Voin kyllä edelleen minäkin tätä päivitellä :) Mutta siis mitä mieltä olette? Tietenkin toivotaan että mahdollisimman moni plussais ja sais sen elokuun vauvan!! :)

Mukavaa päivää kaikille!!

 
Kurkkasin teidän kuulumisia ja täällähän on iloisia uutisia, onnea Kianna78 tulehan tonne meidän ketjuun (La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009) jossa on aika paljon porukkaa mutta aina sinne mahtuu lisääkin. Mä kyllä odotan kohta näkeväni teidät kaikki siellä !

Plussatuulia siis teille kaikille :wave:
 

Yhteistyössä