Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

No enhän mää jaksa huomiseen oottaa, vaan tein testin n. 1h pidätyksen jälkeen ja selkeä plussa sieltä tuli!!! :love::love::love:

Kaikkien tän päivän ihanien lahjojen ja korttien ja hemmottelujen jälkeen tää on yks parhaista äitienpäivälahjoista!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmia2016
Piitu85: ONNEA! Paras äitienpäivälahja! Nyt jarrusukkia, liimaa, tarrroja ja kaikkea pitämään pienen kyydissä loppuun saakka!

Bettinah: TSEMPPIÄ huomiseen testailuun!!!!!!!

Omanapa: kp 23.
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85 ja Bettinah
No enhän mää jaksa huomiseen oottaa, vaan tein testin n. 1h pidätyksen jälkeen ja selkeä plussa sieltä tuli!!! :love::love::love:

Kaikkien tän päivän ihanien lahjojen ja korttien ja hemmottelujen jälkeen tää on yks parhaista äitienpäivälahjoista!! <3
Ihanaa Piitu!!!! Huippu äitienpäivälahja!!! <3 <3 Onneksi olkoon! Joko tehdään se on pino oottajien puolelle? :) Muut tulee ihan just perässä!
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85
Tänään kuulin 100% varmuudella pienen sydämensykkkeet, mikä helpotus oli! Oon kokeillut monet kerrat, mut ei oo kuullu muutakun istukka/omat sykkeet vahvana. Tietää ettei kärsi turhaan näistä oloista. Vaikka en tänne enää kauheesti kirjottele ni päivittäin käyn lukemassa teidän kuulumiset ❤

Catharin & mini 10+0.
 
Paljon onnea piitu!!' <3 :love:

Mun kroppa on ihan sekaisin! Siis ensin oli 6pvää putkeen aamupahoinvointia. Nyt eilen ja tänään vähän ollut menkkamaista oloa. Ja nyt on taas ripuli. :poop: Ja yleensä ripsa on mun kaverina ovulaation aikaan. Joten mitä ihmettä. Eikä mulla ole kaikki muumit muutenkaan laaksossa. Katson jääkiekkoa ja itken täällä. :ROFLMAO::ROFLMAO: Enkä edes ymmärrä et miksi. :ROFLMAO::D
No huomenna aamulla testaan, mulla kyllä rfsu:n testi kun ei ollut pregcheckiä. :/ mut kai sekin jotenkin ajaa asiansa. Tuskin tulee plussa mut kai sitä silti voi testata :D
 
Tänään kuulin 100% varmuudella pienen sydämensykkkeet, mikä helpotus oli! Oon kokeillut monet kerrat, mut ei oo kuullu muutakun istukka/omat sykkeet vahvana. Tietää ettei kärsi turhaan näistä oloista. Vaikka en tänne enää kauheesti kirjottele ni päivittäin käyn lukemassa teidän kuulumiset ❤

Catharin & mini 10+0.
Ihan huippua<3 Mä oon niin onnellinen sun puolesta. Olenkin käynyt siellä joulukuisissa kurkkimassa kuulumisia mutten oo vielä itte uskaltanu liittyä. Katsotaan torstain ultran jälkeen...
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Työ ootte kaikki niin ihanan raskaana! :love:

Täällä vaivaa ilmeisesti ovulaatiokivut, vaikka ovistesti näytti aamulla vasta haaleaa viivaa. Tätä endo-oiretta miulla ei aiemmin olekaan ollut. Oon niin kipeä, ettei 1g parasetamolia 3 kertaa päivässä auta just mihinkään. Viettele tässä nyt sit miestä, kun ite haluais vain nukkua lääketokkurassa koko tulevan viikon. Ainoa hyvä puoli tässä on se, että odotettavissa on kipujen helpottaminen ovulaation jälkeen.

Tänäänkin on ollu jotenkin epäuskoinen olo. En vaan voi edes kuvitella, että mie onnistuisin saamaan lapsen tähän maailmaan. Tänään tällaista. :(
 
Työ ootte kaikki niin ihanan raskaana! :love:

Täällä vaivaa ilmeisesti ovulaatiokivut, vaikka ovistesti näytti aamulla vasta haaleaa viivaa. Tätä endo-oiretta miulla ei aiemmin olekaan ollut. Oon niin kipeä, ettei 1g parasetamolia 3 kertaa päivässä auta just mihinkään. Viettele tässä nyt sit miestä, kun ite haluais vain nukkua lääketokkurassa koko tulevan viikon. Ainoa hyvä puoli tässä on se, että odotettavissa on kipujen helpottaminen ovulaation jälkeen.

Tänäänkin on ollu jotenkin epäuskoinen olo. En vaan voi edes kuvitella, että mie onnistuisin saamaan lapsen tähän maailmaan. Tänään tällaista. :(
Voi piinamiina! Tsemppiä sinulle!! Nuo ajatukset kuuluu asiaan. Pidän niiiiiin peukkuja että saatte pienokaisen <3
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
Onnea Piitu plussasta, mahtava juttu :)
Catharin varmasti huikean hieno hetki, kaikki menee nyt hyvin :love:
Tintt@r@ tsemppiä torstain odotteluun, hyviä uutisia sieltä tulee (y)

Täällä kp1, hanat aukesivat kellon tarkasti ja kierto 28pvää. Aamulla meinasi masentaa, mutta ei kun uutta kiertoa kohti, kiitollisena noista olemassa olevista riiviöistä.

Hyvää äitienpäivän iltaa kaikille nykyisille ja tuleville äideille.
 
Kuinka kauan teillä on yritystä takana?

Mä tajusin, jokin aika sitten että tän kolmosen kanssa on vierähtänyt jo melkoinen tovi.....Jätin pillerit pois tammikuussa 2015 ja sen jälkeen on ollut kaksi keskenmenoa. Eka (tuulimuna) todettiin toukokuussa ja viikkoja oli noin 9. Toinen keskenmeno oli nyt tammikuussa ja viikkoja oli jo 12.
Yritystä siis takana 1v4kk.
Eka lapsi meillä on reilun vuoden yrityksen jälkeen saatu lapsettomuushoidoilla ja toka on luomu-lapsonen. Yritykseen taisi mennä noin puoli vuotta.....

Usein tulee mietittyä, että jos noita keskenmenoja ei olisi tullut......meillä olisi nyt 5kk ikäinen vauva tai sitten laskettuaika olisi kahden kuukauden päästä.....

Mulle tuli vahva tunne ekasta keskenmenosta, että meille ei ole tarkoitus tulla enää lapsia....toisen keskenmenon jälkeen olin asiasta jo sata varma. Joku isompi asia oli jo asian päättänyt niin että meille ei lasta enää saa tulla. Välillä vieläkin tulee mietittyä, että mitä tässä on oikein tekemässä kun ilman ehkäisyä tehdää? Jos tulee raskaaksi ja taas käy kuten kahdella edellisellä kerralla? Ikää on kuitenkin jo 37v.....Alkaa ahdistaa kun näitä syntyjä syviä miettii.....
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin raskaus juttuja ja tälläinen tuli vastaan :
Vatsakipu
Onko kyseessä kuukautiskipu, vai onko vatsakipu merkki raskaudesta? Sitä on vaikea sanoa. Raskauden alussa kohtu kasvaa nopeasti, mikä voi aiheuttaa lievää, jatkuvaa kuukautiskipua muistuttavaa kipua. Usein kipu tuntuu häpyluun, ristiselän tai molempien kohdalla. Jos kipuun ei liity veristä vuotoa, se on usein vaaratonta. Pahimmassa tapauksessa kyseessä voi kuitenkin olla kohdunulkoinen raskaus tai virtsatietulehdus. Jos olet huolissasi, ota yhteys lääkäriin.

Mullahan siis tollaista kuukautiskivun tyylistä jomotusta. Pari päivää sitten oli raudan makua ja pahoinvointia oli 6 aamua putkeen. Nyt tänään ollut ihan hyvä mutta sit oli ripuli ja jääkaappi haisee omaan nenään kamalalle!!! Miehen mukaan ei haise kylläkään. Kyllä tätä kuvotusta on siis vieläkin välillä mut huomattavasti vähemmän. Ei niinkää okseta, tulee vain huono olo. Jospa teen aamulla sen rfsu:n testin. Ihan vain varmuuden ja huvin vuoksi :D
 
Onnea plussanneille :love:

Täällä päivittelen sitä, kuinka nämä loppukierron oireet tosiaan ovat näin voimakkaita nykyisin... Tästä kierrosta kun ei pitäisi olla mitään mahiksia raskautua, niin tietää etteivät oireet raskautta tarkoita. Mutta tissit ovat ihan superkipeät taas. Ja vasemmalla puolella nippailee todella kipeästi.

Ei tällaisia oireita todellakaan aiemmin ollut...

Täälläkin vierähtänyt hyvä tovi tässä yrityksessä... Enpä olisi ikinä uskonut olevani nyt noin vuotta myöhemmin tässä tilanteessa, silloin kun heti ekasta kierrosta plussasin. Enkä vielä silloinkaan, kun se ensimmäinen raskaus meni jo todella aikaisin kesken, mutta plussasin uudestaan heti seuraavasta.

Tässä sitä silti ollaan. Vuosi sitten aloitettiin yrittäminen, enkä vieläkään ole edes raskaana.

Toisaalta keskenmenojen aiheuttama "kriisi" ja siihen liittyvä ajatustyö pisti elämäni hieman uusille raiteille (aloin opiskella uutta alaa), ja tätä muutosta en kadu tippaakaan! Tämä muutos tuntuu hyvältä. Ilman keskenmenoja olisin varmaan samoilla vanhoilla urilla, mutta pienen vauvan äiti.

Suoraan sanottuna, pitkällä tähtäimelle meidän perheelle ehkä parempi näin. Jonain päivänä jos sen vauvan syliin asti saan, luulen voivani ajatella, että näin sen mun ja meidän elämän kuuluikin mennä. Että keskenmenoihin oli syynsä. Mutta niin kauan kun vauvaa ei kuulu, en kykene oikeasti tuntemaan kuin pettymystä ja surua keskenmenoista...
 
Kuulostaa niin tutulle nuo sun mietteet Ninnananna! Kun meille tuli tuulimunaraskaus, niin olen miettinyt, että onkohan tarkoitus, ettei meille tulee enää lapsia.. Vaikka sydän sanoo muuta. Pelkään raskautta, että jos joudun kokemaan saman uudelleen ja samalla toivon raskautta, koska kuume on niin kova. Ja Ikääkin 34 jo.. Onnea raskautuneille! Ja tsemppiä meille, joita ei vielä ole onnistunut. Jospa meillekin onni vielä koittaa.
 
Paljon onnea Piitu! Kyllä me kaikki vielä seurataan perässä, jokainen omassa tahdissamme... :) Mahtava äitienpäivälahja todella!

ON: testasin CB:llä kp 14 & 15 ja pyöreetä nollaa näyttää, what! En ole testannut kuin päivinä 10-14 aiemmin koska kierto tasainen (myös km:n jälkeen 14 pv tuli hymynaama), mutta nyt olen ihan kummissani. Ekaa kertaa join greippimehua päivittäin noin kp 1-9, muuten ihan normaali kierto. Ovista en ikinä ole tuntenut enkä ymmärrä "limabongauksesta" mitään, koko kierto samanlaista. Silti joka kk hymynaama pärähtänyt testiin kp14.

Joko en ovuloi lainkaan tässä kierrossa :mad: tai ovis on mennyt jo??? Vai onko se vasta tulossa - en niin käsitä...:eek: Vtuttaa jos meni tämä kierto harakoille ja tällä tahdilla yritän vauvaa vielä 2020-luvulla!! Anteeksi negatiivisuus mut tämä on tänään tunnelma! Onneksi on hellelukemia luvassa ja niin kiire töissä etten päivisin ehdi miettiä asiaa liikaa...

Tsemppiä kaikille ja plussa-aaltoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85
Kuulostaa niin tutulle nuo sun mietteet Ninnananna! Kun meille tuli tuulimunaraskaus, niin olen miettinyt, että onkohan tarkoitus, ettei meille tulee enää lapsia.. Vaikka sydän sanoo muuta. Pelkään raskautta, että jos joudun kokemaan saman uudelleen ja samalla toivon raskautta, koska kuume on niin kova. Ja Ikääkin 34 jo.. Onnea raskautuneille! Ja tsemppiä meille, joita ei vielä ole onnistunut. Jospa meillekin onni vielä koittaa.
Jutska, et ole liian vanha vielä :) mäkin täytän 33 syksyllä enkä suostu olemaan! Onko teidän esikoinen kyseessä? Anteeksi jos tiedot on tuolla listassa, naputtelen puhelimella niin tää on vähän hankalaa... Pari kaveripariskuntaa menossa naimisiin kesällä ja morsiamet 36 ja 37, kummankin parin tiedän haluavan lapsia. :) Ja italialaiset ne vasta myöhään aloittaakin, siellä joku 38-40 on ihan normaali lastenhankintaikä koulutetuilla pareilla. Toki kestää silloin pidempään... Tsemppiä!
 
misu74 käytän Clearbluen ovistestejä. Mun piti tilata lisäksi halvempiakin testejä, mutta totesin, että mun hermorakenne ei kestä viivojen veikkailuja. Mää haluan selkeän tuloksen.

Sama asia oli r-testien kanssa, käytin niissäkin Cb:n digitaalisia ja näin teen jatkossakin.
No, joo, luulis noiden olevan selkeitä testejä... hermorakenne ei täälläkään taida kestää veikkailuja :unsure:
 

Käytitkö tikkuja vai esim clearblue? Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi kun pakastesiirtoa luonnon kiertoon suunniteltiin (on tärkeää että ovis tiedetään jotta siirto oikeaan aikaan!) että voi parhaimpina päivinä testata 2krt/vrk jotta hymynaaman saa varmasti bongattua. Hän sanoi että joillakin lh-piikki jota testi mittää käy suht nopsaan korkeella ja laskee taas jolloin 1krt/vrk testatessa on voinut piikki jäädä juuri niiden testien väliin eikä siksi näytä hymynaamaa vaikka ovia olis tullut. (Hoidoissa tarkoittaa seuraavaan kiertoon siirtymistä jos oviksesta ei varma...) Mutta tuota ei ehkä voi suoraan verrata jos on jollain muulla tikuilla tehny.
Käytin tikkuja, olikohan rsfu:n kun ne oli apteekin edullisimmat. Kiitos tiedosta tintt@ra@ että pitäisi testata 2kertaa vuorokaudessa. Nyt odottaa tikut kaapissa, kyseisten Yliopiston apteekin "omien" tikkujen kanssa ei tarvi olla neljää tuntia pissaamatta (ei onnistu minulta kovin helposti!) kuten noissa rsfu:n tikuissa. Ostin nuo tikut kun kolme viikkoa sitten koski mahaan ihan törkeesti ja halusin testata onko ovis vai mikä hämminki, näytti haaleeta silloin ja kivut kesti pari päivää. Mutta keskenmeno oli vasta ollu ni ei ees halunnut ajatella yrittävänsä ennen jälkitarkastusta.

Täällähän on ollut paljon viikonlopun aikana kirjoiteltu, olin viikonlopun reissussa joten en ehtinyt lukemaan vielä kaikkea.
Mukavaa aurinkoista viikkoa kaikille ja plussatuulia!
 

Yhteistyössä