Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Ainiin!! Ja myös nukahdin taas päivällä. Nukuin tunnin. Vaikka olin yön nukkunut tosi hyvin. Ja aika runsasta valkovuotoa. Onko sekin merkki jostain? Siis oikein pikkarit tuntuu märältä kun tänään olin ulkona ja valkkaria tuli. :eek:

Anteeksi jälleen erite tiedot :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tinttara, onnea!!! Aivan mieletön ylläri!!

Bettinah, mulla toi yletön valkovuoto on ollut raskausoire, tosin kyllä pari kertaa myös virheellinen sellainen. Niissä kierroissa on ollut muitakin oireita, epäilen että ois silloin saattanut olla jotain hedelmöittymisyritystä tms. Mut lähetään siitä, et sulla tää tarkoittais sitä parasta tulosta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Ja tosi rauhallinen fiilis. Tänäänkin uhmakas lapseni huusi ka raivosi melkein tunnin putkeen. Mä tyynesti kuuntelin ja rauhoittelin :D aika usein jossain vaiheessa menee vähän hermo mutta nyt ei sisällä kiehunut. :D en kyllä nornaalistikkaan raivoa itse mutta pään sisällä kyllä raivona. Nyt olin täysin tyyni. Ihana tunne :D jos ne menkat alkaa niin sit saattaa sisäinen raivo olla taas tuttu juttu. Mutta nyt ne kerpele sentään ei tule!!!

Muoks. Sisäinen tyyneys paistoi tossa viestin lopussa :D
 
Viimeksi muokattu:
Voihan tintt@r@ mikä mahti uutinen!!!! :love::love::love::p:love::love:(y)(y)(y) aivan super!
Ja Vauveli vanhalle onnittelut ovisplussasta! Tiiän niin miten hyvältä se tuntuu! (y):LOL::love:
Bettinah nyt täällä peukut pystyssä että sieltä tarrais kiinni ja plussa pärähtäis!

Kyllä sitä on melko pörrö tapaus. Ensin stressaa ko kierrot on päin peetä. Sitte stressaa ko ei ovista näy. Sitte ko kierto tasaantuu ja ovista tapahtuu niin stressaa ko ei tärppää. No sitte ko tärppää niin panikoi onko kaikki tuntemukset, nipistelee yms.vihlasut normaaleja.. (n) ko osais vain ottaa rennosti.

Kahden viikon päästä ultraan aika!
 
Hyhyh kun on paha olo. Mut jos olen raskaana niin voin oksentaa vaikka monesti päivässä, muuten sit en suostu! Esikoista odottaessa oksensin monta kuukautta. mutta jotenkin silloin se on ok. Mutta jos nyt en olekkaan raskaana ja näin paha oli niin palaa käämi kyllä. Mut on mulla mielihalujakin. Mies vielä töissä, lähetin viestiä et olisi todella ihanaa jos toisi mulle mäkkäristä ruokaa :D ihan hirvee himo nyt saada ranuja ja hampparia!
 
Bettinah kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon (eli se kaikki yksi raskaus :p), että lisääntynyt valkkari on merkki raskaudesta. Mulla tuli ensin turvotus dpo5 ja siinä main alkoi valkkaria tulla niin paljon, että piti käyttää pikkuhousunsuojaa. Muita oireita ei oikeastaan ollut. Kai mää olin väsynyt, mutta mulla on krooninen väsymys 3-vuorotyöstä johtuen ja huonot unenlahjat ei ainakaan paranna asiaa. Eli sää nyt vaan oot niin raskaana ettäs tiijät! :love:

piinamiina mun piti Bettinahin kanssa päästä samoihin testeihin, mutta nyt varmaan sitten testailen sun kanssa :) Se on sitten plussa sovittu, sovin sillain Bettinahin kanssakin ;)
 
Vauveli vanhalle, iiik!!! Toivotaan niin :love: teette sit ninnanannan kanssa plussat kans!! Mulla muuten tänään ollut myös turvotusta. Auton ikkunasta heijastui mun vatsa ja se näytti siltä et olen jo 6kk raskaana :ROFLMAO:

Apua tuun hulluksi jos en olekkaan raskaana. Mut aika varma olo on kyllä :love:

Niin ja yks mun kaveri ilmoitti juuri et he yrittää kolmatta lasta. Hitto eka kierto ja se taitaa jo olla raskaana. :confused: Jotkut vaan on sit sukkelia :D mut no saatan olla kiukkuisenpi jos menkat alkaakin. Mut ei, ne ei nyt ala ja sillä selvä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mie en tykkää yhtään siitä, että isolla asialla käymisestä on taas tullu niin älyttömän tuskallista. Ennen edellistä endoleikkausta mie itkin ja hikoilin ja tärisin vessassa kun vatsan oli pakko toimia. Se oli karmeeta. Mie haluan valjastaa kaikki voimat nyt raskautumisen puolesta. Mie en kestä enää yhtään kuukautta näitä jatkuvasti pahenevia kipuja. Yrittäjänä kun ei voi oikein jäädä pitkälle saikullekaan, kun sit pitäis laittaa lappu luukulle. Eli siis te ihanat tyypit, kertokaa kaikki taikauskot ja perinnetiedot, millä voisi auttaa tätä raskausasiaa ja laskea kehon tulehdustilaa (mikä on siis ilmeisesti se ongelma, ettei raskaus pääse alkua pitemmälle). Mie oon kuullut oranssista väristä jo, mut muita juttuja en sit tiedäkään. Jätetään se kännipuskasekoilu kuitenkin pois laskuista, vaikka sen teho on kansantaruissa ilmeisen kiistaton.
 
Huomaa kyllä että tänään on perjantai 13. päivä.. Nega täälläkin tänään testattu Pregcheckillä ja menkkamaista kipua.. Jos ovulaation jälkeinen vaihe olisi yhtä pitkä kuin kierroissa ennen keskenmenoa, niin sunnuntaina pitäisi alkaa menkat.. Taitaa olla tämä kierto jo ihan selvä.. Ja keskenmenon jälkeen muka tärppää helposti, pyh sanon minä.

Pienen pientä toivonkipinää kuitenkin antaa vielä se, kun lueskelin edellisen tärppikierron merkintöjä, ja positiivisen raskaustestin olin saanut silloin vasta dpo 16 (10miu/ml testillä). Ja nyt on menossa dpo 10 ja tällä kertaa tosiaan tuolla Pc:llä testannut.. Onko se 25miu/ml herkkyydeltään? Paketin kyljessä ei lue..

Eilen laitoin tilaukseen 10miu/ml r-testejä, ja testaan niillä sitten ensi viikon tiistaina dpo 14, jos ei sitä ennen menkat ala.
 
Viimeksi muokattu:
hantta, joooo!!! :love:

Voiko kuvotusta esiintyä oikeasti päivittäin jos testiin ei vielä edes tule plussaa? (Minäkin testasin tänään :D rfsu:n testillä)
Tänään kuitenkin ollut taas huonoa oloa ja kaupassa kaikki haisee :D ja väsyttää. Vatsaa turvottaa niin et ei meinannut mennä housut kiinni. Viikonpäästä pitäisi menkkojen olla valloillaan. Toivotaan ettei. Ja saan plussan ensi viikolla.
 
hantta, joooo!!! :love:

Voiko kuvotusta esiintyä oikeasti päivittäin jos testiin ei vielä edes tule plussaa? (Minäkin testasin tänään :D rfsu:n testillä)
Tänään kuitenkin ollut taas huonoa oloa ja kaupassa kaikki haisee :D ja väsyttää. Vatsaa turvottaa niin et ei meinannut mennä housut kiinni. Viikonpäästä pitäisi menkkojen olla valloillaan. Toivotaan ettei. Ja saan plussan ensi viikolla.
Plussatuulia Bettinah!!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah

Yhteistyössä