Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Plussia kaikille lähipäivinä testaajille.

Jutska: sulle laitoin peukku-merkin ihan limojen vuoksi;). Toivotaan että nega muuttuu plussaksi.

Omanapa: täällä kanssa limoja riittää. Äskenkin suihkussa tuli melkoinen klöntti....oikein kauhistuin. Alavatsa on myös ollut illan kipeä. Toivotaan ettei menkat ala....ainakaan pariin päivään kun vielä reissunpäällä. Kp on nyt 22.
 
Niin ja kauhea vilu ollut tänään ja lämmöt 37.3 ( norm 35.9-36.2). Ehkäpä flunssa tulossa, vaikka ei sellain olo muuten ole.
Mä aina innostun näitä flunssa oloista ennen plussaa :) mulla on _kaikista_ raskauksista tullut flunssa oviksen jälkeen, viimesimmän ja meneillään olevan raskauden älysin testata siks kun oli taas flunssa. Ja mä en siis yleensä kipeä ole. Tää on nyt 6. Raskaus :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hymynaama95
Mie varmaan testaan huomenna.... Olen niin kärsimätön (n) Viimeksi plussa tuli dpo11.
Toivotaanpa nyt meille kaikille niitä plussatestejä :love:
Ilmoittele tänne sitten testa
Mä aina innostun näitä flunssa oloista ennen plussaa :) mulla on _kaikista_ raskauksista tullut flunssa oviksen jälkeen, viimesimmän ja meneillään olevan raskauden älysin testata siks kun oli taas flunssa. Ja mä en siis yleensä kipeä ole. Tää on nyt 6. Raskaus :)
Olet muuten oikeassa. Mullekin on tullut flunssa kahdessa raskaudessa (joista toinen onnistunut) ja yhdessä vatsatauti oviksen jälkeen. Yhdessä onnistuneesta raskaudessa ei tullut mitään tautia. Jotenkin kai vastustuskyky alenee tilapäisesti ihan raskauden alussa.
 
Mä aina innostun näitä flunssa oloista ennen plussaa :) mulla on _kaikista_ raskauksista tullut flunssa oviksen jälkeen, viimesimmän ja meneillään olevan raskauden älysin testata siks kun oli taas flunssa. Ja mä en siis yleensä kipeä ole. Tää on nyt 6. Raskaus :)
Täällä sama juttu. Nytkin kurkku nenä ihmeelliset kuivat ja kurkkua karhea ja kuivaa yskää :)
 
Bettinah Kiitos. :)

Armadillo Eikä... :(

Pidän peukkuja pystyssä teille kellä nyt testailupäivät menossa tai tulossa! (y)
 
Moi kaikille, saako liittyä joukkoon? Minä pudota pulahdan tänne tuolta helmikuisista. Plussattiin yllätyksenä ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta kesäkuun alussa ja oltiin aluksi kun puulla päähän lyötyjä, meillä ei varsinainen yritys ollut edes käynnissä.

Suruksi varhaisultrassa lääkäri epäili keskeytynyttä keskenmenoa, kun alkio näytti lähes kahta viikkoa odotettua pienemmältä. Viikon päästä ultrassa sydän oli alkanut lyödä, mutta kuulemma liian hitaasti ja lääkäri kehotti varautumaan keskenmenoon. Melkein heti tuosta alkoikin vuoto ja tänään ultrassa todettiin että kesken meni.

Tästä lyhyestä odotusajasta miehellekin tarttui kuitenkin vauvakuume ja uudesta kuumeillaan :) keskenmeno on vielä käynnissä eli saadaan tässä vielä ainakin kuukausi odotella ennen kuin päästään yrittämään. Ehkä meille tulisikin sitten kesä- tai syksyvauva :love:

Summer2/ 27v/ km 7/16
Esikoista kuumeillaan
 
Ihailtavan positiivinen asenne sinulla! :love: Olikos teillä jo lapsia ennestään? Ja onko teillä miten kauan yritystä takana? Anteeksi kun en nyt muista, eikä tuolla etusivunkaan listassa nimeäsi ole...
Meillä nyt yritystä takana 3v7kk. Mulla edellisestä liitosta 9 ja 7v muksut. Ukolla ei omia lapsia ole. Keskenmenoja on 3 tämän yrityksen aikana. Vikana multa löytyvä pcos ja ylipaino/ovuloimattomuus.

Hoitoihin tarkotus lähteä syksyllä jos siltä tuntuu. Nyt kun paino pudonnut n.10kg niin ehkäpä gyne antaisi jo jotain apuja tähän hommaan.

Tänään ovuloinkin, ei voi olla huomaamatta. Raskautumiseen en usko, toivon ihmettä vain.
 
Summer2 tervetuloa saamaan vertaistukea. Toivottavasti et viihdy täällä ketjussa pitkään :)

haaveilija31 kylläpäs teitä siellä koetellaan jo ihan liikaa. Mää toivon teille ihmettä :love:

Täällä kp3 ja ihme tuhruttelua tää vuoto. Km:n jälkeen tää on neljäs vuoto ja ne on alkaneet heti ja runsaasti. Ennen km:a oli tuhruttelua pari päivää.

Reilun kymmenen päivän päästä pitäis olla taas ovis. Jospa sitä ihan vahingossa sutaisisi eikä toivois raskautta, niin voisko tärpätä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2
Summer2: tervetuloa, vaikka tänne ei ketään halutakaan. Toivottavasti kaikki päästään pian muille palstoille täältä......mutta kaikesta surusta huolimatta tämä ketju on ihan huippu limoineen ja eritteineen:D

Omanapa: kp 23. Aamulla vihloi viitisen kertaa oikein kunnolla alavatsaa.......

Taas näitä hymiöitä joita ei saa kännykällä pois.....:notworthy::notworthy:
 
Heippa kaikille. Voisin hiljaisena ilmottautua joukkoon. Olin tuolla helmikuisissa kuten summer2:kin mutta valitettavasti keskenmeno alkoi. Verikokeen mukaan hcg enää n. 3000 ja viikkoja piti olla 10+ ja verinen vuoto hyytymien kera ei kerro kovin hyvää. Valitettavasti.
Raskas kesä, minun isä kuoli kaksi viikkoa sitten ja taisi viedä pienen enkelin mukaansa. Isoa surua eletään täällä. Uutta raskautta toivotaan kunhan tästä jotenkin selvitään. En vaan ties miten.
 
Morjensta kaikille, pitkästä aikaa!! Täällä on vietetty palstailutaukoa, vaikka olenkin lueskelemassa käynyt juttujanne. Mies oli lomallapari viikkoa, ja oli kaikenlaista muuta tuusailtavaa, niin jäi tuo ay:kin ehkä vähän taka-alalle.

Paitsi tottakai rupesin tikuttelemaan uusilla ovistikuilla intoa pinkeänä tuossa taannoin, vain muistaakseni, että mies on pois kaupungista ovisajan.
Kylläpä vitutti, jos kielenkäytön sallitte. Talleteltiin nyt kuitenkin sitten ennen ja jälkeen, toivonpilke silmäkulmassa. Vaan tänään alkoi tuhru, ja vähän sen jälkeen vuoto. Kierto jäi kp 22 mittaseksi, ei saaaatn. Vähän surettaa, mutta ei kai tälle mitään voi. Tai oikeastaan surettaa aika paljonkin. Yrityskierto 6 siis alkuun...

Soittelin edellisten menkkojen aikaan lapsettomuuspolille, ja heillä alkoi just sillon kesäsulku, avaavat uudelleen elokuun alussa. Kierto jäi nyt niin lyhyeksi, että menee vielä seuraaaankin, ennenkuin pääsen sinne. Ei kai siinä muuten, mutta vv-oireet alkaa puskea päälle ja kierron jatkuva lyheneminen (miltä tää nyt tällä hetkellä näyttää) on yksi ekoista merkeistä ollut mulle. Sitten tulee väliin taas megakiertoja.

Ai niin!! Onko teillä kellään, joille ei ole annettu maidontuloa estävää lääkitystä (Parlodel vissiin), tullut maitoa vielä näinkin kauan km:sta? Mulle nyt kohta kolme kuukautta, ja välillä tippoja ihan spontaanisti suihkussa/saunassa. Ja jos erehtyy puristamaan, niin saattaa suihkaista oikein kunnolla.
Mies oli jo vähän huolissaan, mutta yritin lohdutella, että tällaista se saattaa olla. Pitää varmaan muistaa pyytää lääkäriä tsekkaamaan prolaktiini, jahka sinne saakka päästään.

Ooote kirjoitelleet niin paljon, että perehdyn vähän myöhemmin teidän kuulumisiin. Meen nyt tekeen lohturuokaa ja purkamaan pesukoneen. En osiin kuitenkaan, vaikka mieli tekisi.

PP.
 
Tyyppinen.....voi surujen murhe. Hirmuisesti jaksamista perheellesi:(

Rouva PP: älä viskaa kirvestä kaivoon....tiedän ettei paljon lohduta, mutta aika menee pelottavan nopeaa.
 
Tyyppinen, pahoittelut suuresta surusta :unsure:

Kevättähti, ihanaa, hyvältä kuulostaa:love:

Summer2, tervetuloa ja pahoittelut, että tänne jouduit....

Täällä eivät menkat vielä ole alkaneet, eikä menkkatuntemuksiakaan kyllä ole....

Eilen kävi jännä juttu.... Edellispäivänä, kun sain ne oudot viivat pc:llä (ensin haalea ja 2,5h päästä edellispäivää tummempi) tuli illemmalla hetken mielijohteesta tehtyyn clearbluen tikkuun puhdas nega. Eilen aamulla pc näytti taas ne aikalailla haalistuneet viivat ja illemmalla taas ihan hetken mielijohteesta päätin tehdä viimeisen clearbluen testin pois kaapista, niin suureksi yllätykseksi se alkoi haamuilla ja ihan jo parin minuutin kohdalla o_O Mitä hittoa.... Eli pc näytti hormoonin laskeneen, mutta clearblue vahvistuneen!?!?!?!? En kuitenkaan nyt silti uskalla toivoa mitään, odottelen vain menkkoja, perjantaina viimeistään pitäisi siis alkaa..
 
Viimeksi muokattu:
Jutska Toivotaan että on sitä itseään! ;) Tulehan päivittelemään, kunhan taas testailet. :)

Armadillo Kylläpä on outo tuo siun tilanne... :eek:
 
Kyllä se vaan on uskottava, etten raskaana ole. Testi tänään dpo 12 blanco. Kohta varmaan kuukautiset alkavat.. Seuraava kierto menee hukkaan, koska ollaan mahdollisen ovulaation aikoihin reissussa ja yövytään mökissä, jossa muitakin.
 

Yhteistyössä