KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Unicco älä vielä laitakkaan! Tän aamun testiin ei tullu testiajalla mitään :( Nyt kuivuttua siinä näkyy eilistä paljon haaleampi haamu. Huomenna testaan sit uudestaan jos menkat ei ala ennen sitä. Pitää soittaa myös terveyskeskukseen jos pääsis ottaan hcg:n verestä. Voi vitsi kun on piinallista!
 
:wave: eipä ihmeitä..ihan järjettömät pms oireilu..siis olen niiiin äksy ku vain voin olla en kestä mitää,on tosi surullinen olo koko ajan..
luulin että olis toi vauvakuume hellittänyt vähä mut ei..nyt on ollut ihan hirvee debis ku en tule raskaaksi.. :'( jotenkin olen törmännyt pikku lapsiin ja raskaana oleviin ihan jatkuvasti ja hyvä ystäväni odottaa viimesillään..
sorry taas tää vuodatus.. :saint:
 
Hei rakkaat kanssasisaret!

I´am back, ikävä kyllä. Eli kesäkuussa plussasin. Minulla on viime vuoden toukokuulta takana tuulimunaraskaus, joten välittömästi tämän plussan jälkeen pidin sitä ainoana vaihtoehtona tälläkin kertaa, jostakin syystä. Perjantaina alkoi ruskea tuhruttelu, ja eilen sunnuntaina alkoi suuri vuoto suurten hyytymien kera. Tiesin välittömästi, että nyt taisi käydä samalla tavalla kuin vuosi sitten. Minulla oli tänään np-ultra ja siellä todettiin kohdun tyhjentyneen hyvin. Nyt on vuotokin tosi pientä. Viimeksi vuosin kaikkineen 6 viikkoa, tuolloin tyhjennys käynnistettiin lääkkeillä. Nyt siis spontaani tyhentyminen.

Eli nyt siis aloitetaan taas kaikki alusta. Onneksi olemme jonossa lapsettomuustutkimuksiin ja täytyykin pirauttaa heille sinne, että koskakohan on meidän vuoro, koska maaliskuussa lääkäri laittoi lähetteen eteenpäin.

Koska tiesin vähän odottaa tuulimunaa, niin mittautin hCG:n viikolla 8. Se oli tuolloin n. 21000. Tänään kysyin kätilöltä, että miten se voi olla noin korkea, koska viimeksi minulla oli 51. Hän sanoi, että on tavannut potilaan, jolla se oli yli 22000, ja että se voi vaihdella ihmisestä toiseen. Normaali raskautta ja tuulimunaa on NIIN vaikea erottaa toisistaan. Aivan samat oireet ja arvot.

Sanoin miehelleni ultran jälkeen, että kylläpä valittiin hyvä linja tähän raskauteen, nimittäin kellekkään ei kerrottu tällä kertaa, asiasta ei puhuttu miltei ollenkaan edes miehen ja minun kesken ja oletimme koko ajan, että saattaa tulla tuulimuna. Nämä varotoimet johtivat siihen, että tänään emme olleet olleet ultrassa ollenkaan järkyttyneitä ja otimme tapahtuman vain luonnollisena osana ihmisen elämää. Olemme luottavaisin mielin tulevaisuutta kohtaan. Keskenmenoon kun kukaan ei voi mitenkään vaikuttaa. Se tulee jos sen on tarkoitettu tulevan.

Sitä vaan kritisoisin, että on uskomatonta, että eka ultra on vasta n. vk 12. Odottajan pitää kärvistellä 3 kuukautta epätietoisuudessa ja mahdollisesti vahvoissa raskausoireissakin. Ensi kerralla menemme takuuvarmasti yksityiselle ultraan vk. 7, vaikka se maksaakin.

 
Mulle voi päivittää tänään kp1. Menkat siis alkoi heti aamusta :(

En tiedä jaksanko enää yrittää vaikka onkin kova vauvakuume. Tuntuu niin kurjalta, kun näitä lapsia joutunut aina reilun vuoden yrittämään ennen kuin on raskaaksi tullut. Nyt sitten keväällä tulin yllättäen raskaaksi noin vain! Ja sitten se meneekin kesken. Tuntuu niin epäreilulta. Varmaan jos jatketaan yritystä, niin menee vasta ensi kevääseen ennen kun tärppää..vähän siltä nyt tuntuu :/

Pitää nyt miettiä taas..onhan tässä 4pv aikaa miettiä menkkojen aikana jatkuuko tämä yritys vai ei..

Tsemppiä kaikille kuitenkin yritykseen ja plussa tuulia!
 
Capuccino Kovasti toivon, että viiva vielä vahvistuisi!! :):heart:
..jaksuja:hug:

Ninnatar olen pahoillani puolestasi:hug:
Toivottavasti pääsette pian lapsettomuuslääkärin pakeille ja haaveenne pienestä toteutuisi pian!!:heart:


Kesäisiä +++++++tuulia kaikille!!!:wave::heart::flower:
 
Cappuccino, miten kävi??

Ninnatar, sulla on kyllä ollut ikäviä kokemuksia, halit!

Mulla oli tänään alavatsassa outoa juilimista, mistä se sitten johtuis?? Km:stä on tänään laskien kp 22. Jos sattuis, että ovis olis ollut niinkuin menkkojen kierrolla 32 joskus menee, niin sittenhän viime viikon lopulla ois ollut mahis jopa tärpätä! Mulla oli siitä km-raskaudesta just silleen, että ovis oli pe-su aikana (pe heilui peitto) ja seuraavana tiistaina oli sama alavatsa juiliminen kuin nyt...

No, ehkä oon vaan niin innolla toivomassa tärppiä, että kaikki siihen viittaavakin kielisi jostain tärpin suuntasesta... En pysty yhtään pitään päätä kylmänä ja jalkoja maassa, kun haluun vaan raskaaksi taas ja äkkiä...
 
Voi Oltermanni :hug: Mää oon niin varma että teille se vauva suodaan jos vaan jaksatte yrittää ja kun ne kaksi viivaa tetsiin pärähtää niin edes pitkä tekoaika ei harmita siinä vaiheessa!

).( Alkaa mieli tehdä kepposia.. Rinnat tuntuu jotenkin hassun raskailta ja on oudosti kipeät verraten viime kiertoon. Kohtahan niissä pitäis jo se kipuilukin alkaa loppua jos tätiä enteilee. Samaten eilen tai toissa päivänä alamahassa viilteli pari kertaa kipeesti ja nyt on ollut menkkamaista jomotusta aika ajoin.. Saapi nähdä miten käy. Tosin en usko et näillä kiertopäivillä vielä mitään kiinnittymisiä tms. olis joten taitaapi meikäläisellä vaan olla hyvä mielikuvitus :whistle:
 
Ninnatar: pahoittelut :hug:

Oltermannille jaksamista yritykseen ja voimahalaus :hug:

Omaa napaa: ja se ovis ei kai sit vielä tullutkaan..Nimittäin kun en niitä vahvoja viivoja saanut, niin jatkoin tikuttelua, ja tänään pläjähti testiin lähes samanvahvuiset viivat, oletan että huomenna olis plussa. Kierto näköjään ton kemiallisen takia venyy. Viimeks venyi viikolla(ja sit tärppäskin). Eli odottelua odottelua, ja toivottavasti peittojen heiluttelua :D
 
TIISTAI 27.7




HAAVEISSA ESIKOINEN



Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 9/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 9/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 14/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 15/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 21/27-30
durasel.....................KM 03/10..............................KP 23/28
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 2/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 2/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 6/29
jiinas....................KM4/10.......................................KP 12/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 17/28-30
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 31/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10





HAAVEISSA KOLMAS



Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 1/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 2/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 6/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 13/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 13/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 20/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 20/28
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 22/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 11/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 26/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 6/26




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws



[/quote]

 
Cappuccino, peukut pystyssä että viiva vielä vahvistuisi!

Ninnatar, tosi ikävää. :( Toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin.

Oltermanni ja durasel, samat fiilikset täälläkin. Uskomatonta, mutta ekasta plussasta on kohta vuosi aikaa. Silloin odotettiin toukokuulle vauvaa, ja jos tästä kierrosta tärppäisi, tulisi taas toukokuinen. :/ Ja tosiaan kaikkialla näkee raskaana olevia. Kaiken huipuksi luin juuri lehdestä tarinoita niistä, jotka tulleet raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta! :eek:

No, ei auta kuin lähteä taas uuteen kiertoon. Tilasin juuri elämäni ensimmäiset ovistestit!
 
Eipä vahvistunut viiva tänäänkään :'( Onkohan vielä toivoa? Saattoi jopa haalistua eilisestä, se hailunhailu viiva. Olin tänään veritestissä ja saan huomenna tuloksen. Ilmoittelen sit!

Eikö tässä kierrossa muillakkin ollut niitä haamuja jotka muuttui negoiksi?! Millä testasitte ja alkoiko menkat sit vaan myöhässä?
 
Cappuccino: Toivotaan että viiva tummuu ja paikkansa pitää!!

Imoen: Mäkin harkitsin että voisin kokeilla ekaa kertaa elämässä ovistestejä jos nyt ei tärppää. Ensimmäistä lasta kun yritettiin niin ostin ovistestejä ja sit se tärppäski meneillään olleesta kierrosta niin testit jäi käyttämättä. Jos se menis nyttenki niin et jos nyt ei tärppää ja ostan sit seuraavasta kierrosta ovistestit ni tärppäis heti ennenku kerkeis käyttää niitä... :LOL: :LOL: :LOL:

Plussapuhureita kaikille!!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cappuccino:
Eipä vahvistunut viiva tänäänkään :'( Onkohan vielä toivoa? Saattoi jopa haalistua eilisestä, se hailunhailu viiva. Olin tänään veritestissä ja saan huomenna tuloksen. Ilmoittelen sit!

Eikö tässä kierrossa muillakkin ollut niitä haamuja jotka muuttui negoiksi?! Millä testasitte ja alkoiko menkat sit vaan myöhässä?
mulla alkoi haamulla perjantaina, ja seuraavan viikon to testi oli jo täysin nega ja vuoto alkoi.
 
Moikka kaikille!

Hyppään tähän pinoon, mulla oli km tän kuun alussa. Lupa jatkaa yritystä annettiin yhtien menkkojen jälkeen, mutta tuntuu yllättävän vaikeelta odottaa niitä menkkoja :ashamed: Nyt parin päivän ajan olen ihmetellyt kun välillä nipistelee oikealta puolelta mahaa, toivottavasti sinne ei ole jäänyt mitään. Meillähän testattiin tyhjennys vaan verikokeella, kai se sitten on tarpeeksi varma? Huh, niin malttamattomana tahtoisi päästä jo tosissaan yrittämään :saint:
 
KESKIVIIKKO 28.7




HAAVEISSA ESIKOINEN



Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 10/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 10/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 15/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 16/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 22/27-30
durasel.....................KM 03/10..............................KP 24/28
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 3/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 3/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 7/29
jiinas....................KM4/10.......................................KP 13/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 18/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10





HAAVEISSA KOLMAS



Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 2/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 3/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 7/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 14/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 14/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 21/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 21/28
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 23/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 12/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 27/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 7/26




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws


Haamuilee: Cappuccino

[/quote]


 
Hcg oli eilen 16.2 ja olen siis raskaana! Menen kuitenkin tasan viikon päästä uudelleen neuvolantädin suosituksesta, koska tuo yksi tulos ei kerro vielä paljon. Musta se on matalahko koska mulla on yleensä lyhyt kierto... Mutta viikon päästä sen näkee! Kauhean vaikea olla stressaamatta. Miksi ei voi vaan olla kunnolla raskaana alusta asti!

Siirsin itseni tuonne loppuun haamuilemaan, kun en uskalla vielä plussanneisiin mennä... En kyllä osannut mitään väriä laittaa tms. :D

Ruttuinen Rusina Monettako lasta kuumeilet niin lisätään sut listoille? Pahoittelut keskenmenostasi mutta tervetuloa pinoon!
 
Onnea Cappuccino!!

Mulla on outo olo. Joko alkaa menkat pian tai sit jotain muuta, mut nyt pari päivää ollu alavatsassa kumma tunne. Kauanko teillä muilla on menny km jälkeen et menkat on tullu?? Mul on nyt reilu 3 vkoa km:n alkamisesta (tarkemmin laskettuna 23 päivää), jokohan ne menkat saattas olla tulollaan???
 
Eikä! :'( Mää tuun hulluksi jos mun tarvii oottaa noin kauan... Kas ettei lekurit jälkitarkastuksessa maininnu mitään, mulla oli nimittäin jotenkin oletus et siinä 4-5 vkoa ois oottelua km jälkeen... No, ehkä nää mahaolot on sitten jotain muuta kuin menkkoihin liittyvää :(
 
Nepula mullekin sanottiin et 4-5 viikkoa keskenmenon jälkeen tulee menkat. Tosin mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys joka epäonnistui ja jouduin kaavintaan ja sillon venailin menkkoja kaavinnan jälkeen muistaakseni 11 viikkoa! Ja jos keskenmeno on sattunut varhaisessa vaiheessa niin kroppa kokee ne menkkoina eli sulle voi hyvin olla menkat tulossa :)

).( En tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Pää pyörii vaan raskautta ajatellessa ja kauheasti vielä aikaa mahdolliseen testaukseen. Ajattelin maanantaina testata vaikka se voi kyllä olla liian aikasta sillon vielä.
Rinnat on vähän kipeät ja jännästi "tuntuvat" koko ajan, en osaa selittää. Ja valkkariakin lotisee vaikka nyt kai pitäis olla ihan kuiva kausi meneillään. Sitä hulahtelee housuun ja on kyl ihan maitomaista ja juoksevaa et kai se liittyy tähän kierron vaiheeseen..
Häpyluun alapuolta on vihlonut tänään vähän ja nytkin on sellainen hassu jomotus häpyluussa :eek:

Ja sit te jotka noita lämpöjä mittaatte niin onko teillä nää säät vaikuttanut lämpöihin? Koska mittasin äsken 37,6 ja kipeä kyllä en ole!! Tiedän et pitäis mitata aamulämpöjä mut en ole koskaan saanut noin isoa lukemaa iltasin edes edellisessä raskaudessa :whistle:

Noh mää meen haaveilemaan höyhensaarille..
 
CAPPUCCINO: Hirmusesti tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!! :heart:

NEPULA: Mulla meni lääkkellisestä tyhjennyksestä tasan 6 viikkoa kun oikeat menkat alko.

Omaa napaa: Julmettu alavatsa ja alaselkä kipu täällä vaivana. Vastaa aikalailla sitä oloa kuin menkat ois alkamassa, vaikka niihin pitäs olla viel reilu viikko aikaa... :| Ei siis varsinaisesti ole kipeä, mut sillai polttelee jännästi... Joko tää tietää raskautta ( oispa unelma :heart: ) tai sitten mulla tosissaan menkat jo kolkuttelee... :( Tosi inhottava tunne ja olo vain tällänen "polttelu särky ". :ashamed: Ja nyt kun on tällaisia oireita, sitä elättelee toiveita et olis raskaana ja tiedän tippuvani sit korkealta ja kovaa, jos/kun menkat oikeesti alkaakin... :| Ei se ole helppoa tämä meidän "kuumeilu"...

Mutta kaikille plussapuhureita =) :flower:

liinukka83
 
Cappuccino Onnea tarrasukkien kera!! :heart:

Itse kuumeilen kolmatta lasta. Mietin että voihan nuo vatsakivut johtua stressistäkin.. Kun ne tulee ja menee. Outoa, kun tuntuu ettei osaa nyt lukea omaa kroppaa yhtään! Toivon kyllä että jotain merkkejä tulisi että kierto toimii.. Tämä on oikeaa odotuksen odottamista :kieh:

Kaikille paljon plussatuulia! =)
 
Huomenta! Pikaisesti vaan ilmoittelen, että vielä mukana pyörin vaikka kirjoittelu onkin jäänyt vähemmälle. Oikein paljon onnitteluja :flower: :heart: , kaikille onniteltaville! Iso :hug: niille jotka tarvitsevat ja pahoitteluni uusille ja niille "vanhoille" jotka ovat tänne nyt palailleet :'( ! ON: Piinaavia päiviä elelen, rinnat on todella kipeät, mut muuten ei ihmeempiä oireita raskautumiseen viitaten ole. Viikonloppuna pitäis menkkojen alkaa, joten sinne saakka täs jänskäilen! Ilmoittelen ens viikon alussa kuinka täs käy, koneella en kauheasti täs nyt kerkiä olemaan kun vietetään lasten kanssa viimesiä lomapäiviä ulkoillen, koulu ja eskari alkaa vajaan kahden viikon päästä. Heippa, taas tältä erää :wave: !
 

Yhteistyössä