Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Ja plussa-aalto vaan jatkuu, ihanaa :heart:

Paljon onnea Astre ja Mango :heart: Lähetän täältä oikein pitävät tarrasukat pikkusille mukaan matkaan! Sitä se kp19 plussa siis sulla Astre tiesi! Jännä, että mistä se silloin tuli ja sitten välissä negaa. No, pääasia, että nyt tuli plussa =) Mangolla ihan selkeä viiva testissä!

Syysmyrsky :hug: Tosi outoa, että tänään sait negan, koska noissa eilisissä testeissä ihan selkeästi väriä testiviivan kohdalla :confused: Teitkö samalla testillä/saman herkkyisellä testillä kun eilen? Pidän sulle peukkuja, että sieltä kuitenkin plussa vielä tulisi!

Millä dpo:lla teillä plussaanneet alkoi ekat oireet? Mulla nyt dpo 6....oireita odotellessa...
 
Syysmyrskylle jaksuja <3 Mitkäs kp:t sul on menos? Aika jännä et noin nopeesti antaa negan kun nois sun testeis kuitenkin selvästi väriä oli? :)
Mangolle onnea :)

Meillä laskettu olisi 26.12 kun eilen kattelin, eli joko jouluvauva tai tammikuinen pikkunen :) Tänään sain tol pregchekin liuskal aavistuksen haaleemman viivasen ku eilen? Toivotaan ettei tarkota mitään huonoa :( Huomenna teen apteekin oman, se on tuolla odottomassa :) Mut jos se jää kovin vaaleeks tai ei tuu mitään ni sit varmaan taas kemiallinen ollu.. Mut ei viel menetetä toivoa <3 Niin toivoisin et kaikki menis hyvin...
 
Täälläpäs nyt eletään jännittäviä hetkiä.

Syysmyrsky, :hug: kyllä mä varmaan sinuna viel uhraisin sen yhden testin... tai odota muutama päivä ja sitten vaikka VB:n digillä. Voikun nyt väri vahvistuisi!

Astre ja Mango ihan huippuua. Tehän sitten joulukuisiin ehditte. Itse en ole vieläkään uskaltautunut tuonne joulukuun plussapinoon liittyä... ehkä nyt voisi kun on yli viikko tuosta plussatuloksesta. Pelko vaan usein kiilaa onnen ja odotuksen edellen :/

memelisalle tsemppiä ovispähkäilyyn :)

Tillu79, Muakin pyydettiin tänään kummmipojan kanssa tuonne lapsimessuille, mutta en uskaltanut lähteä :LOL: niin näin itseni siellä sekoamassa rv4+5 vasta (jos tuolla nyt on ketään)... olisi varmaan tullut kotii pinnasängyn, rattaiden, tuttupullojen ja vaatekasojen kanssa:headwall:
 
Moikka!

Mä en oikeestaan kuulu varmaan tänne kun mulla todettiin ke 13.4 tuulimunaraskaus, mutta päätinpä tänne silti kirjoittaa! Mistä lasketaan kierron alkavan? Onko se tämä tyhjennyspäivä eli kun eilen otin tyhjennyslääkkeet niin lasketaanko kierto alkavaksi siitä? Jos joku tietäisi ja osaisi neuvoa tietämätöntä. :ashamed:
 
Epa88, Olet niiiin tervetullut tänne. Ja toki kuulut tähän ryhmään :) Tämä on ryhmä meille joille odotettu raskaus meni kesken. Ei silllä ole teknisesti mitään merkitystä mitkä olivat syyt takana :hug: olet enemmän kuin tervetullut, tiedä se! Yhtä suuri se pettymys meille kaikille on.

Kaikki me olemme olleet tämän tietämättömyyden edessä, elä huoli...
kiertopäivä eli kp1 lasketaan keskenmenon jälkeen siitä kun tyhjennysvuodon jälkeen alkaa ensimmäinen vuoto eli ensimmäiset menkat. Eli vielä tuo tyhjennysvuoto ei ole kiertopäivä. Itselläni alkoi kaavinnan jälkeen 30 päivän jälkeen ensimmäiset menkat ja kierrot lähtivät siitä sitten ihan normaalisti liikkeelle.

voimaa!
 
viena: Paljon kiitoksia tiedoista ja hienoa että saan liittyä joukkoonne! :)

Minulle naislääkäri naistentautienpoliklinikalla sanoi, että tyhjennyksen jälkeen täytyy odottaa että vuodot loppuvat ennenkuin voi yrittää uutta raskautta, mutta kuukautisia ei ole pakko odottaa. Se vaan on yleensä toivottavaa jotta uuden raskauden keston määritys olisi helpompaa. Me aiomme ainakin ottaa ns. härkää sarvista heti kun vuodot ovat loppuneet!
 
epa88 tervetuloa (jos niin voi sanoa ryhmästä jossa kaikilla takana km) mulla oli raskaus edennyt jo n. rv17 kun tyhjennettiin.. silloin piti olla rv20+3. nyt kuitenkin ennen ensimmäisiäkään kuuautisia km jälkeen on tainnut tärpätä.. 3 kertaa vahva + joka vahvistuu. itselle ei ainankaan lääkäri puhelimessa vielä kehdannut valittaa "lasku ongelmista" :D vaikka kehottivat odottamaan 1 kierto. nauroivat vaan kun kysyi edellisiä kuukautisia ja sanoin että 12.10 :D

(.) ainavaan mahaa juippii ja koko ajan on ns. märkä olo. :whistle: ja ihan kun olis vaihdevuodet :D kylmä-kuuma-kylmä-kuuma +10h unet ei oikeen riitä enää :ashamed: mutta ei sillä, en kyllä valita jos oireita on syystä.. ELI: maanantai tule tule tule joooo!!! samalla mennään esikoisen 2v neuvolaan (synttärit tänään!! mun pikkunen on jo 2!!!:heart: missä välissä)
Tietääkö joku kauanko verikoe raskaustestin tuloksissa menee???

ja onnea haamuista ja plussista!!!
 
Onnea plussanneille! :flower:

Epa, tänne mukaan vaan. :hug: Samaan aikaan tuolla toisessa pinossa silloin plussattiin ja voi että miten kävi. Mä en oo alkanut ollenkaan laskemaan kiertopäiviä tässä kierrossa just sen takia ku en tienny mistä olis aloittanut. Ovista kuitenkin testasin (vaikkei pitänyt :whistle:) ja viikko sitten oli ovis eli kolme viikkoa tyhjennyksestä. Yritystä meillä jatkettiin heti kun vuodot oli ohi. En nyt kuitenkaan usko olevani raskaana, viikon päästä sekin sitten selviää. Ei oo yhtään sellainen olo, että olis raskaana. Nännitkään ei oo yhtään arat niin kuin aikaisemmissa oli. Nyt menossa dpo7.
 
Pakko tulla kyselemään et onko muilla ollut näin alussa sellasia kovia menkka tyylisiä jomotuksia? Pelottaa vaan et sieltä ne menkat huomen tai maanantain alkaa ja tää oli vaan kemiallinen :( Hirveesti nimittäin koskee :(
Vaikka kemiallisia raskauksia usein tapahtuukin ni onkos sekään normaalia et niitä tulee paljon? Mul tosiaan ne 2 km ja ainakin pari-kolme kemiallista täs yrityksen aikan. Kemialliset aina niin et plussaan haaleen viivan mikä näkyy muutamassa testissä, menkat myöhästyy kolmisen päivää ja sit se viivakin on jo pois ku testaa niin viimisin päivin. Jotenkin tuntuu et mul kyl ovis on ja hedelmöittyminen tapahtuu mut ei kestä jostain syystä matkassa?
Taas on hirvee pelko ettei tääkään raskaus jatku :( Anteeks et viime päivin ollu aika omanapaista tekstiä.
 
Astre, Mulla tuo on juurikin aina ensimmäinen alkuraskauden oire (oli kkm-raskaudessa ja nyt tässä juuri plussatussa). Eli kovat menkkajuilinnat ja tunne siitä että täti tulee just alkaa aikaisemmin kuin normi menkkakierrossa. Voikun pysyisi sullakin matkassa :) Itsekin olen noita tikkuja tetaillut ja vahvstumista tarkkaillut. On tää mielipuolista:headwall: Huomenna testaan taas clearbluella ja katson onko edelliset viikot 1-2 nousseet 2-3. huh.
 
tanjuska<3 kyllä sen HCG vastauksen saa samalle päivää jos käy aamupäivällä labrassa.:wave:
..ja jos vastaus ei ehdi näkyä TK:n aukioloaikana, voit soitella oman sairaalan yhteispäivystykseen - näin minua ohjeistettiin.(ei tarvinnu yön yli kärvistellä)
 
Viimeksi muokattu:
Tanjuska saako teillä päin terveyskeskuksesta raskaustestin / verikokeesta? Itse soittelin vvime viikolla tk:hon ja sanoin että haluaisin vielä varmistaa raskauden verikokeesta kun on tuo kkm:kin takana ja epävarma olo kun ei hirmu oireitakaan ollut. Sieltä tuli taas kylmää kyytiä eli terkkari sanp puhelimessa että meillä ei ole tapana verikokeilla raskauksia varmentaa, koska kyllä ne oireetkin kertovat sitten että raskaana ollaan. Just just! Ensinnäkin on paljon raskauksia joissa oireita ei ihan hirveesti ole ja olin juuri hälle sanonut että asia huolestuttaa. Ärsyttävää. No kävin äsken apteekista hakemaan taas clearbluen digin, jossa tuli nyt raskaana +3, eli oli ainakin hormoonit noussut eli kai tässä raskaana ollaan vaikkei verikokeeseen pääsekään :)
 
viena - Onnea 3+ tuloksesta:heart:

Minä olen saanut TK:sta lähetteen perustelemalla, koska on ollut keskenmenoja.
..ehkä tuo ikänikin vaikuttaa(45)
Neuvolastakin kannattaa kysäistä, koska TH:taja pystyy lähetteen myös kirjoittamaan.

Taitaa vain olla hyvin paikkakuntakohtaistakin tuo HCG lähetteiden antaminen, joissahin tosi kiven ja kannon takana!:|
 
Viimeksi muokattu:
Astre Onnittelut!:heart: Mulla alko tuntemukset alavatsalla jo viime tiistaina. Poikasesta oli välillä niin kovat menkkamaiset kivut, että piti juosta vessaan tarkistamaan tilanne aika ajoin. Km raskaudesta taas ei ollut näitä kipuja/tuntemuksia. Mä pelkään nyt kemiallista, koska samanlainen haamunen tuli, ei siis mielestäni vahvistunut. Eikä eilen illalla/tänään oo ollu niin voimakkaita oireita, ku aikasempina päivinä. Kait tää on myös keskenmenon kokeneiden odottajien vaiva kyylätä ja verrata liikaa :) Taidan tehdä seuraavan testin vasta tiistaina, jolloin menkkojen pitäs alkaa ja ei herkällä testillä sit.

Kiitos onnitteluista:heart:
 
viena joo siis hoitaja oli soittanu sairaalaan ja konsultoinu miten toimitaan ja ne oli määränny verikokeet... Toi meijjän tk labra kuuluu siihen hus lab systeemiin. En tiedä johtuuko siitä vai mistä mutta mä kyllä oon päässy kaikkiin mahd kokeisiin ku vaan on ollu tarvis.. Aika erikoista että et kokeisiin päässy. :O Noi on just niitä tilanteita mistä selviää vaan karjumalla :D jos saa kysyy ni missäpäin on noin törkeetä henkilökuntaa?
 
Täällä on taas ollu ihanan positiivisia uutisia, onnea Astre, Mango ja vielä kerran viena :flower:

Syysmyrskylle ja Epalle :hug:

Epa88: Tervetuloa mukaan, täällä jokainen on menettänyt sen tärkeimmän asian, menettämisen "syyllä" ei ole merkitystä. Toivottavasti sä kuin me loputkin plussataan mahdollisimman pian ja päästään tuonne odottajien puolelle jännäilemään.

Omasta navasta, voi sun sanonko mikä. Ovis täällä on mennyt menojaan, jos sellasta sit alun perin on ollukkaa. Mut jos se täällä on nyt alkuviikosta vieraillu niin on sitä kyllä ahkerasti hyödynnettykki ;) Koko viikon ollu alavatsassa kummallisia tuntemuksia. Voi toki olla et oma hormonitoiminta siellä vaan heräilee eikä mitää sen kummempaa. Nytki nipristelee siihe mallii et ihan ku menkat ois tulossa, ei kuitenkaa mitää kipeetä tee mut huomaa kyllä tässä ollessa. Yöllä piti pitkästä aikaa taas vessaan kärräytyä, enmä muista et millo viimeks oon käyny ja sen jälkeen yöllä yli puol tuntia oli puolijalkeilla ku suuta kuivas niin paljo et loppujen lopuks oli pakko nousta juomaan, sit vasta sai unen päästä kiinni, normaalisti nukahan heti. Tän lisäksi yöllä oli huonovointisuutta, mitä ihmettä tää nyt sit on??? Ihan ku ei ois aikoihin syöny ja veren sokerit alhaalla, aamulla noustessa ei ollu mitää mut pientä epäimiellyttävää oloa oli heräämisen jälkeen. Aamulämmöt oli normaalit, mut eipä niistäkää mitää infoo saanu viime raskaudessakaa. Flunssa on tullu kuvioihin ja illaksi nostelee vähän korkeempaa lämpötilaa ja posket helottelee kuumuuttaan, iltasin palelee aina viltinkin alla istuessa. Ohhoi... No kassellaan mitä tulevan pitää...
 
Onnea Astre ja mangollekin vielä tätä kautta :flower:

Ihan huippua. astre kyseli menkkajomotuksen tunteesta, mulla oli plussann tienoilla muutamana päivänä alavatsan jomotusta ja koski jotenkin oudosti.
Toivon että oli harmitonta ja aika monelta lukenut että samanlaista ollut. Joten kuuluupi kai asiaan ;)

Tänne kuuluu hyvää, ainakin oireita vähän eikä vuotoja ole. Luottavaisen pekokas fiilis. Varhaisultra varatti pääsiäisen jälkeiselle tiistaille jolloin viikkoja pitäisi olla ainakin 7+1. Sitä jännittyneenä odotellen..
Aurinkoista sunnuntai päivää kaikille!

-Neljäs rv 5+6 :xmas:
 
Tänään saatu apteekin omalla hieno melko vahva toinen viiva vaikkei viel yhtä vahva kun kontrolli :) Mut tänäänhän onkin vast kp27 :) Nyt sormet ja varpaat ristissä et saadaan se meidän odotettu pikkukakkonen syliin asti <3
Kiitos todella paljon kaikille tässä pinossa olleille, vertaistuki ollut ihan mahtavaa :) Täällä taustailen ainakin viikon- pari ennen ku odottajiin virallisesti poistun :)
 

Yhteistyössä