Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Onnea ja tsemppiä plussanneille!!

Täällä ei ala kuukautiset, eikä eilinen testikään ollut positiivinen. Katsottava vielä parin päivän päästä, jos ei siihen mennessä vuoto ala. Edellinen raskaus ei näkynyt silloin, kun kuukautisia odottelin, vaan plussasin vasta noin viikko sen jälkeen. Joten ehkäpä tässä nyt vielä odotellaan. Toisaalta olisi kiva, jos se vuoto nyt alkaisi, niin ei tarvitsisi enää jännitellä.
 
Suuret onnittelut sonsku ja sanmar!!! Ja tarrasukkia pienille matkalaisille!
Täälä on ite pakko käydä kurkkimassa aina tapahtumia.. ja bongailemassa uusia plussalaisia :)
Itellä perjantaina edessä nt ultra johon oon mennossa aika epäuskoisin mielin... Päässä alkanu kummitella keskeytynyt, taas... Mutta pakko vaan toivoa että kaikki on hyvin hematoomasta yms huolimatta..
 
Sonsku ja Sanmari, Ihanaaaaaaaaaaaaa!!!! Onneaaaaaaaa :flower:

Tanjuska, mullakin perjantaina nt-ultra ja kiitos samoin aika jännät on meiningit ja kiitos samoin, täälläkin taas keskeytynyt km kummittelee mielessä. (Viimeksi kävi juurikin just niin). Apua. taas on 3kk takana raskautta ja ihan hirveetä ajatella että se kaikki voi taas loppua perjantaina. Onko sulla Tanjuska sama olo nyt kun silloin kkm:ssä, vai jotenkin eri? Onko oireita?

Käyn edelleen innoissani täällä teidän kaikkien kuuulumisia aina lukemassa ja puhuria toivottamassa.

Viena
 
MAANANTAI 30.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 5/26-30
Naive88...................KM 04/11............................KP 7/34
Memelisa.................KM 03/11............................KP 7/34
Padmerine...............KM 11/10, 04/11..................KP 10/
Epa_88....................TM 04/11............................KP 11/
lemonade................KM 03/11............................KP 23/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 33/36
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 36/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 37/27-28
KatieSadie...............KM 02/11
Katie85....................KM 11/10
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN




Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 11/28?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 14/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 20/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 22/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 23/
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11.............................KP 14/28
Champion.........KM 04/10, 09/10............................KP 30/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 58/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 52/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 16/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 24/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 24/28-30





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Kiitos teille kaikille ihanille :heart: Tänään kuseskelin heti kotiinpäästyä Pregcheckin puikkoon, eli "apteekin omaan" ja kyllä siihenkin haalea vaaleanpunainen viiva tuli, joten pakko uskoa, että jotain tuola yrittää tapahtua =) Kaipa tuonne plussalistalle voi lisätä, niin ei näytä niin orvolta tuo toukokuu ;) Pääseehän sieltä sitten pois jos tarvii. Usko tämänkään raskauden onnistumiseen ei ole kovinkaan vahva, mutta toivo sitäkin vahvempi. Hillitöntä, että tämä raskaus on jo neljäs! Ja eniten hämmentää, että plussa paukahti silloin kun sitä vähiten odotin. Vaikka edellisissä kierroissa ollaan pupuiltu ennen ovista, ovispäivänä ja sen jälkeenkin, niin ei mitään. Ja nyt kun oviksesta ei mitään hajua, niin tadaa! Plussaa! Elämä osaa kyllä todellakin yllättää. Kunhan yllättäis nyt tällä kertaa positiivisesti loppuun asti, niin että tois talvella nyytin syliin.

sonsku kyllähän sielä viiva kurkistelee :heart: ONNEA!! Mun iltapäivätesti sillä Pregcheckillä oli aika vastaavanlainen.

Missa-76 PUUUUH!!! Puhkun sulle plussaa! Toivottavasti nega muuttuisi vielä parin päivän kuluessa plussaksi!

tanjuska ja viena hirrrrrmusti zemppiä, rautaisia hermoja ja ennenkaikkea hyviä näkymiä np-ultriin molemmille! Kunpa itsekin pääsisi vielä sinne np-ultraan asti...

Huomisaamulle olis digitesti odottamassa (testineurootikko vauhdissa taas :p) Mutta en kyllä uskalla vielä häipyä täältä mihinkään. Vaikka pitihän sitä vähän odotuspuolelle käydä kurkkimassa ;)

PLUSSATUULIA ihan kaikille tähän ketjuun! Haluaisin niin vetää teidät jokaisen mukaan plussaamaan!!
 
Testi puhdas nega clearbluella. Ei menkkoja, rinnat vähän kipeät. Laskin et tänään vois olla dpo 11-12 oletetustaoviksesta, tiedä sit onko näin mut kiertopäivä on 31. Aika ilkee tilanne kun olis kiva tietää toi raskaushomma ennen perjantain esikäyntiä sairaalassa. Jotenkin tuntuu väärältä mennä viemään jonkun toisen pääsymahdollisuus sieltä jos ite onkin raskaana.. Tai sit stressaan niin paljon tätä tilannetta ettei ne menkat tuu sen vuoksi. Mut se on varmaa et jos perjantaiaamuna testi on edelleen nega eikä täti ole tullut niin sit se kyl pysyykin negana.
 
Onnea plussanneille! :)

Tulispa sitä iteki pian perässä...

Kopsaan tän saman minkä kirjoitin muutamaan muuhunkin pinoon:
Nyt oli pakko tulla kommentoimaan ja onnittelemaan plussanneita...Minä en ole oikein jaksanut kirjoitella vaikka olenkin joka päivä käynyt lukemassa teidän juttuja. Se on kun kesä tulee niin ei tule oltua kuin töissä koneella ja sillon ei yleensä sit just ole mitään kirjoitettavaa. Tänne ei mitään ihmeitä...Mua masentaa kun yks kaveri kertoi juuri viime viikolla FACEBOOK -päivityksellä olevansa raskaana, joo ja vasta rv 7+...ja hyvin tietää mun/meidän tilanteen... raivostuttaa jne... :stick:
 
Epa88 Itse oon piilottanut kaikkien raskaana olevien kavereiden päivtykset siihen asti että pystyn käsittelemään niitä. Oon sanonut suoraan olevani suunnattoman kateellinen ja etten pysty vilpittömästi iloitsemaan,enkä tarkoita mitään pahaa vaan se kaikki tulee tuolta jostain takaraivosta omien kokemuksien takia...
Gabrielle Täällä myös kp1 nyt.. ja joo koska näihin pettymyksiin tottuu?

Tosiaan mulle saa päivittää kp1 ja yk11+4:kieh: typerää......
 
Pikaisesti omaa napaa: olin tänään taas hysteroskopiassa. Vasemmassa kornussa tälläkin kertaa vähän kudoslisää eli sama juttu kuin edellisen km:n jälkeen. Siihen myös istukka jäi kiinni pojan syntymän jälkeen. Kuvien perusteella siinä on jonkin verran arpikudosta ja nyt oli yksi arpikiinnike katkaistukin, mutta muuten limakalvo on ihan normaalin näköinen. Raskaus pitäisi vielä olla mahdollinen. Ohjeeksi sain odotella muutaman kuukauden, normaalistuuko kuukautiset. Sitten tarvittaessa hormoniboostausta, että saadaan limakalvo normaaliksi. Toivottavasti vielä raskaus onnistuu.

Onnea miljoonasti ja tarrasukkia plussanneille!!!
 
Epa ja syysmyrsky, se on kyl perkele kumma. Kesä tulee, ni pokspokspokspoksploploplopplop perkele!! Joko ne kaikki jo poksahtaa tai ilmottaa, et "HEEEEI, mä näin munan tossa kuukaus sitte, ja nyt oonki sitte raskaana. Jjjoo, ja kyl mä sen yskin kasvatan, kun ei tota miestä tossa oo. Ja äitin ja iskän katon alla on ihan hyvä olla.." TAI JOTAIN MUUTA YHTÄ ÄLYTÖNTÄ!! :ashamed: Anteeksi.. :x

..) . ( tänään käyty terveyskeskuslääkärissä ja siunaus tuli töihin menolle. Eli huomenna heti aamuvuoroon :) Ihan jees, mut sit taas ei. Kun on jo pitkään ollu sellanen olo, et en saa sieltä enää mitään irti, nini turhauttaa sillai, mut silti kiva mennä tienaamaan ja sa jotain tekemistä päiviksi ja illoiksi :)

Päät ylös ja kohti uusia taisteluita. Ei muu auta! :hug:
 
HEI KAIKKI!

Pahoittelen radiohiljaisuutta... menossa ollaan mukana, mutta jotenkin en osaa täällä nyt oleilla. :/ Paljon mietin että pitäisikö pitää taukoa, aika rankka kevät takana. Mutta tässä kierrossa tosiaan oltiin oikeaan aikaan hommissa että mahdollisuuksia on. :)

Mitään tuntemuksia ei ole, joten niistä en osaa mitään sanoa....

Kerroinko että käytiin perinnöllisyysneuvonnassa? No tuloshan oli pelkkä NOLLA!!! |O Eli meille annettiin uusiutumismahdollisuuksiksi 5-50 %. EIKS OOKKIN KIVA?! Meidän taudista kun ei ole sitä aiheuttavaa geeniä löydetty niin sitä ei pystytä millään tutkimaan... :( Eli se on vaan uskallettava ja toivottava parasta. Ja voin sanoa, että ei ole kovin helppoa unohtaa sitä kaikkea pelkoa.

Mut pitäkää mut vielä toistaiseksi listoilla jooko? :)

ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :heart:

-EM :heart:
 
ElinaMaria, voi hyvänen aika mitä sinäki oot joutunu kokemaan :O :'( (luin tuolta kauempaa) Eli siis kun kävitte nyt siellä tutkimuksissa, niin.. siis.. se voi aina vaan uusiutua ja ei tiedetä miks? Vaisiishäh? :( Kauheita asioita sitä on kuullu tässä lähikuukausina..

Toivotaan parasta, pelätään pahinta : / <3
 
ElinaMaria: Mikä teillä oli myöhäisen km syy? Vai löytyikö mitään syytä?

(0) suurin odotuksin tein digitestin ja se väitti, että ei raskaana? WHAT???
Maanantain PC viiva oli kuitenkin niin vahva, että mä en voi käsittää! Onko taas luvattu jotain ja sitten kiskaistaan matto jalkojen alta? Mä en ala mitään!
Kohta kun saan ipanat taipaleelle niin suuntaan s-markettiin hakemaan pc puikon uudestaan ja jos viiva on haalistunut niin peli on menetetty ja jos ei niin sitten en enään ikinä pistä rahojani kalliisiin testeihin.
Huvikseni kokeilein sitten davidin ovistestiä ja se sekos ihan kokonaan. Vaaleanpunainen väri pakkautui liuskan alkupäähän niin, että kontorilliviivakin jäi ihan haamuksi! Luulin ekaa testiä sudeksi ja dippasin toisenkin ja ihan samanlailla kävi sillekin... plääh...
 

Yhteistyössä