Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Huomenta kaikille :)

Uusille tervetuloa ja lämmin :hug:

Mulla taitaa olla vähän samanlaiset fiilkset kun Kiitäjällä Välillä tuntuu, että kaikki ok. Sit taas välillä hiipii mieleen huoli, että jos ei ookaan. Jos nipistelee mahaa saatan miettiä onko toi normaalia. Sit jos ei oo mitään tuntemuksia ni mietin, että miks mulla ei oo raskausoireita...huooh, mä oon ihan mahdoton. :p Eihän näin aikasessa vaiheessa viä välttämättä mitään sen kummempia oireita oo. Sekin tietty kummittelee mieles ku sillon siinä raskaudessa, joka meni kesken, ni ei ollu mitään erikoisempia oireita. Ni sit mietin, että jaha, onko taas huono merkki ku ei oo oireita.

Täytyy varmaan munki mennä sinne varhaisultraan. Onneks kohta tulee kaveri kylään ni saan muuta ajateltavaa :D

Pirtsakkaa perjantaita! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitäjä;23435621:
Tein muuten tänään clearbluen digitestin ihan huvikseni kun näin painajaista sen tekemisestä ja siinä luki TUULIMUNA :LOL: ..
:D Mulla on kanssa ollu aikaisemmissa raskauksissa ties mitä testiunia, kun oon tienny, että seuraavana aamuna testaan. Tollanen testi ois muuten oikeasti aika kätevä, joka ilmottaisi heti, että "tuulimuna". Selviäisi asian laita heti ja säästyisi monelta pettymys np/varhaisultrassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiitäjä;23435621:
ai niin, joku taisi kysästä onko alkuraskauden ultra varattu ja joo on. Se on viikolla 7 eli viikko 17 heti pääsiäisen jälkeen... jännää..
Eikös sulla Kiitäjä pitäis viikolla 17 olla jo vähintään rv9 menossa? Nyt eletään viikkoa 12, eli viikkoon 17 on 5 viikkoa. Kun eikös se päivä, kun menkat ois pitänyt alkaa, ole rv4, eli sulla on nyt rv4+ jotain ja siihen 5 viikkoa päälle on 9+ jotain. Vai laskenko mä vaan nyt väärin :confused: Sitä vaan tällä tarkoitan, että jos haluat mennä varhaisultraan viikolla 7, niin sehän olisi jo noin 3 viikon päästä =)

Tillu oikein lupaavalta kuulostaa :heart: Voi KUNPA sielä olisi nyt se joulu:xmas:

Durasel varovaiset onnittelut :heart: Kerkesittekö käydä vielä kertaakaan sielä Naistenklinikan hormonipoliklinikalla?

Sinderella tätipahoittelut :hug: Vielähän taidat silti keretä joulutontun saada, varsinkin jos uusi kiertokin on lyhyt?

Täälä testattu tänäänkin pelkkää negaa :'( Eli eiköhän se täti tännekin sunnuntaina hyökkää paikalle.
 
Huomenta

On se kyllä kumma miten hormonit alkaa heti hyrräämään erilailla ku pieni on saatettu maailmaan. Meillä ei kauheesti odotuksen aikana seksiä harrastettu ni nyt se tuntuu olevan koko ajan mielessä. Nää typerät jälkivuodot sais loppua, just joo vuotanu vasta pari päivää ja mä oon jo kyllästyny näihin. Vielä voi mennä se 2-4 VIIKKOO et loppuuvat, voi huoh! Mä niin tahtosin päästä jo antamaan uudelle pienelle tulokkaalle mahdollisuuden. Odotan jo niin innolla sitä plussatestin tuomaa iloa ja rakkautta mitä viimeksikin siitä saimme.

Mä tiesin heti viikon jälkeen ovulaatiosta et meille on tulossa pieni yllätys. Mulla oli niin erikoinen olo ettei se voinut olla mitään muuta. Ja sieltähän se sit napsahti ;)

Voi ku pääsis jo uuteen yritykseen sitä täällä kaivataan oikein paljon!

Plussatuulosia teille muille!

-Memelisa-
 
:D Mulla on kanssa ollu aikaisemmissa raskauksissa ties mitä testiunia, kun oon tienny, että seuraavana aamuna testaan. Tollanen testi ois muuten oikeasti aika kätevä, joka ilmottaisi heti, että "tuulimuna". Selviäisi asian laita heti ja säästyisi monelta pettymys np/varhaisultrassa.



Eikös sulla Kiitäjä pitäis viikolla 17 olla jo vähintään rv9 menossa? Nyt eletään viikkoa 12, eli viikkoon 17 on 5 viikkoa. Kun eikös se päivä, kun menkat ois pitänyt alkaa, ole rv4, eli sulla on nyt rv4+ jotain ja siihen 5 viikkoa päälle on 9+ jotain. Vai laskenko mä vaan nyt väärin :confused: Sitä vaan tällä tarkoitan, että jos haluat mennä varhaisultraan viikolla 7, niin sehän olisi jo noin 3 viikon päästä =)

Tillu oikein lupaavalta kuulostaa :heart: Voi KUNPA sielä olisi nyt se joulu:xmas:

Durasel varovaiset onnittelut :heart: Kerkesittekö käydä vielä kertaakaan sielä Naistenklinikan hormonipoliklinikalla?

Sinderella tätipahoittelut :hug: Vielähän taidat silti keretä joulutontun saada, varsinkin jos uusi kiertokin on lyhyt?

Täälä testattu tänäänkin pelkkää negaa :'( Eli eiköhän se täti tännekin sunnuntaina hyökkää paikalle.
Hei!

Joo mä tossa sekoilin. siis mä varasin sekä ultran, että neuvolan. Mun neuvola on viikolla 17 ja ultra viikolla 15 :) Mä sekoilen tässä.
 
Huomenta

On se kyllä kumma miten hormonit alkaa heti hyrräämään erilailla ku pieni on saatettu maailmaan. Meillä ei kauheesti odotuksen aikana seksiä harrastettu ni nyt se tuntuu olevan koko ajan mielessä. Nää typerät jälkivuodot sais loppua, just joo vuotanu vasta pari päivää ja mä oon jo kyllästyny näihin. Vielä voi mennä se 2-4 VIIKKOO et loppuuvat, voi huoh! Mä niin tahtosin päästä jo antamaan uudelle pienelle tulokkaalle mahdollisuuden. Odotan jo niin innolla sitä plussatestin tuomaa iloa ja rakkautta mitä viimeksikin siitä saimme.

Mä tiesin heti viikon jälkeen ovulaatiosta et meille on tulossa pieni yllätys. Mulla oli niin erikoinen olo ettei se voinut olla mitään muuta. Ja sieltähän se sit napsahti ;)

Voi ku pääsis jo uuteen yritykseen sitä täällä kaivataan oikein paljon!

Plussatuulosia teille muille!

-Memelisa-
Mä oon nyt vuotannu ja kärsinny kaikista mahdollisista jälkikomplikaatioista tasan 4 viikkoa ja odotus on kova, että tää vuoto loppuis. Kaavinta tehtiin siis nyt menneenä tiistaina ja toiveissa kai olis, että kohta jo loppuis vuoto. Aika minimaalista se jo on, mutta edelleen ihan verta.
Mä jo suunnittelin kaikenmaailman ovistestien tilaamista ettei vaan mene mitään tähtihetkiä sivu suun =)
Onneksi olen ollut ainakin ennen hyvinkin helposti raskautuvaa sorttia, mutta kun kaikissa asioissa on niin monta puolta meillä olis taloudellinenkin kiire raskaus alkamaan hyvin nopeasti, että kerkiän olemaan vielä tän vuoden puolella sen 154 päivää raskaana, että äitiyspäivärahat tulis vuoden 2009 vuoden tulojen mukaan jolloin olen vielä ollut työssä. Sen jälkeen olen ollut opiskelija ja keikkatyöläinen sekä tyttäreni omaishoitaja ja vuoden 2010 tulot on puolet pienemmät kun edellisen vuoden tulot. Tällä hetkellä päätoiminen toimeni on omaishoitajuus kun kukaan työnantaja ei mua yhtä listaa pidempään pidä töissä kun tyttären takia voi tulla lähtö ihan milloin vaan kesken työpäivän =( Kovasti kyllä kaipaisin sitä työympäristön sosiaalista puolta, mutta jos nyt saatais uus raskaus nopsasti aluilleen niin en edes haaveile keikoista sillä mua odottaa sairaslomat ja vuodelevot varmaan jo aika alkuvaiheessa...

Mut tänään otan omaalomaa ja painelen likkakaverin kanssa mökille ja vedetään sellaset maailmanparannus kännit ettei tosikaan ;)
 
PERJANTAI 25.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 3/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 6/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 12/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 19/
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 25/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 26/28-29
MamiJ.....................KM 01/11.............................KP 31/29-31
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Gabrielle..................KM 02/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 4/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 4/
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 12/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 12/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 46/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 13/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 21/30-40
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 40/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 14/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 16/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 1/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85



 
sonsku ja Memelisa, tosi surulliset tarinat teillä molemmilla, :hug:. Tervetuloa kuitenkin! En saanut ihan täyttä selvyyttä, haluatteko nyt jo "pinoutua", ts. lisäänkö teidät listoille ja millä tiedoilla?

durasel, toivottavasti plussa vahvistuu, varovaiset onnittelut jo nyt! :heart:
 
Sonsku, tuo viikonloppusuunnitelma mimmiseurassa mökillä, kuulostaa ihan täydeliseltä. Juuri oikea asenne! Punaviini on ollut ajoittainen hyvä lohtu täälläkin :-D

Mulla saapui juuri postista läjä ovis- ja r-testejä. Kylläpä oli kätevää. Eilen tilasin ja tänään tupsahti postiluukusta suoraan eteiseen. Jes. kp12 kun on päällä niin voisinkin tuossa käydä ensimmäisen tikun dippaamaan. Ja huomenna miehen kanssa mökille ovista hyödyntämään.:vampire:
 
Heips, mahtuuko mukaan? :wave:

Tässä mun tarinani: Marraskuun lopussa jätin pillerit pois. Heti ekasta kierrosta tärppäs. No, se oli kemiallinen (kuten lääkäreillä on tapana vähätellä). Viikon päästä (jouluna :()alkoi normaali menkkavuoto ja viiva alkoi haalistua. Yk2 luulin myös olevani raskaana, koska testit näytti haaleeta haamua, mutta näin jälkeenpäin olen ajatellut, että olisko se haamuilu johtunut vielä siitä edellisestä plussasta. Tuo kierto jäi myös lyhyemmäksi, kun vuoto alkoi kovilla kivuilla jo dpo11. Sitten koitti yk3 ja tärppi kävi taas. Oireita alkoi jo olla ja pönttöäkin tuli halailtua. Rv 6+6 mentiin varhaisultraan, jossa pieni kuitenkin vastasi viikkoa 6+2 eikä sykettä näkynyt. Siitä viikon päästä menin kontrolliin, jossa tilanne oli edelleen sama. Eli oliko tää nyt sitten keskeytynyt keskenmeno? Pääsin jo seuraavana päivänä rv8 polille, jossa vielä ultrattiin ja sit otin ekan lääkkeen. Cytotecit laitoin sitten kotona parin päivän päästä eli viime sunnuntaina. Vuotoa riitti, mutta kivut oli aika laimeat siihen verrattuna mitä olin odottanut. Ei sillä että olisin kipuja kaivannut. Aika ekasta ultrasta polipäivään oli henkisesti todella rankkaa. Polilla käynnin jälkeen itkin sydämeni kyllyydestä kaikki surut pois. Onneksi miehestäkin paljastui maailman paras lohduttaja. :heart: Tänään siis 5 päivää tyhjentymisen alkamisesta ja vuodot näyttäis loppuneen. Ovista tuskin bongaan ennen ekaa normikiertoa, koska ovistesti näyttää edelleen plussaa raskauden jäljiltä.. tai sit mulla on nyt ovis, mutta veikkaan ekaa vaihtoehtoa.

Mitään taukoa ei ajateltu pitää, vaan jatketaan samaan malliin kuin aikaisemmin. Josko meille vielä onni suotaisiin. Jännittää tää kropan palautuminen. Ja että tuleeko samoja oireita kuin aikaisemmin. Mulla on näissä kaikissa kolmessa kierrossa ollut sellainen olo aika pian oviksen jälkeen, että olen raskaana. Ainakin kahdessa kolmesta se piti paikkansa. Saas nähdä miten jatkossa.

Ja tietoja: Esikoisesta siis haaveilemme. 12/10 oli kemiallinen ja 3/11 (keskeytynyt?) keskenmeno. KP?/28

Ja kysyisin tässä samalla pikagallupin: Kuinka kauan teillä on vuodot kestäneet tyhjennyksestä? Voiko olla mahdollista, että multa olis nyt kaikki tullut ulos viidessä päivässä? Nyt ei tule siis enää mitään vuotoa. Lääkäri suositteli jälkitarkastusta parin-kolmen viikon päästä, mutta sanoi että voi käydä ihan terkkarilla. Mitäs se terkkari tai edes terveyskeskuslääkäri osaa sanoa, kun eihän ne mitään ultraa?
 
Leena T, sydämellisesti tervetuloa mukaan ja pahoittelut tapahtuneesta. Hyvin mahtuu tähän ryhmään. Mullakin oli marraskuussa rv9 keskeytynyt keskenmeno. Ei onnistunut lääkkeillä eli kaavintaan mentiin, mutta sikäli mikäli muistan oikein sulla voi ihan hyvin olla kaikki tullut ulos nyt viidessä päivässä. Eniten kannattaa seurata ettei uusia kipuja tule, vuoto ei ala yht äkkiä kovenemaan tai ei ole mitään tuoksuja tai sen sellaisia (nim. kohtutulehduksenkin läpikäyneenä :attn:

Kävin itse noin kuukausi kaavinnasta (joulukuussa) ultrassa yksityisellä vielä kerran varmuudeksi varmistamassa että kaikki oli tullut pihalle ja toteamassa että tilanne on normalisoitunut. Kallista puuhaa, ja kyllä kirpasi, mutta oli sen väärti. Eritoten henkisesti. Olen samaa mieltä siitä että terkkari tai kukaan muukaan ei pysty mitenkään tilanteeseen ilman ultraa puuttumaan muuten kuin kyselemällä että no onko ollut kipuja ja onko ekat menkat tullu ja miten voit :) Faktat pystyy selvittämään vain ultralla.

Voimaa ja valoa,
viena
 
hei
SANMAR Siis joo,käytiin yhden kerran jossa sitten päätettiin että mesujen alettua käyn verikokeessa ja sen jälkeen olis oolut se kohdun ja munasarjojen tähystys,soitin tänää naikkariin ja nyt sit on ultra varattu 21.4 jos sinne asti päästään...
vähän rusehtavaa vuotoo tulee,ei kuitenkaan siteen asti,äsken tein apteekin testin ei tullut mitään..tosin pisu ei ole kerennyt olee kauaa rakossa,cb antoi selkeän aamu pisusta..
jos vuoto yltyy ni sit menen yksityiselle ja saavat ottaa verikokeen..kuvotus on ainakin vahvasti päällä,aamul teen cb-testin ja su kanssa toivottavasti vahvistuu ja ,ei se tarot kortti ennustus toteudu jossa oli 3 maljaa kaatuneena3 km ja 2 pystyssä2 lasta..tää saa toteutua ;)
 
LeenaT pahoittelut ja tervetuloa joukkoon. Mulla oli kans keskeytynyt keskenmeno rv 11+5 ja lääkkeellinen epäonnistui ja jouduin lopulta kaavintaan. Mut mulla vuoto vaan jatku ja jatku kaks kuukautta ennen kun tajusin käydä ultrassa toteamassa et tavaraa tosiaan oli vielä jäljellä joten on se mahdollista et vuoto oli sun osalta ohi ja hyvä niin :) Eli kaikki on tullut kunnolla pihalle.

Durasel kyllä olis viimeinkin sun aikas saada pitää pikkuinen matkassa! Varovainen onnen toivotus :)


).( ei ainakaan tänään testi näyttänyt plussaa. Tein sen 10 herkkyystestin joka tuli kaupan päällisenä eli tänään ei voi olla dpo 13¨. Koko päivän ollut ihan voimakastakin menkkakipua ja alaselkää vihloo ihan kun menkat alkas joten sen puolesta vois vaikka ollakin jotain raskauteen viittaavaa meneillään koska tää on sellaista raskausmenkkakipua, ei kunnon menkkakipua. Mulla tais olla siinä keväisessä keskytyneessä keskenmenoraskaudessa tätä jotain viis päivää ennen plussaa joten teen varmaan maanantaina testin ja sit torstaiaamuna ennen etelän matkaa et tiedän voinko juoda vai en. Epäilisin et mulla olis nyt 19/28 mut teen testin kun varmuutta ei ole.. Ärsyttävää tää epätietosuus!
 
Imoen: mut saa laittaa listalle jo heilumaan, vaikka tässä vielä hetki menee ennenku todelliseen yritykseen pääsee. Alkaa mieli kuitenkin olemaan enemmän jo yrittämisessä ku suremisessa. Esikoinen meillä siis toiveissa ja kiertopäivistä ei mitään hajua, se on sit toinen surullinen tarina josta voin kertoa myöhemmin, nyt illan päällä ei jaksa naputella.
 
Durasel ja Tillu, varovarovaiset onnittelut ja peukut pystyssä viivojen vahvistumiselle!

Memelisa varmaan vähän helpottaa surun käsittelyä kun pikkuisessa tosiaan oli ihan selkeästi jotain vikaa ettei tarvi miettiä miksi noin kävi niillä viikoilla. Kiva kuulla myös, että olet luottavaisin mielin tulevaisuuden suhteen, mitäpä muutakaan sitä voi. Jotenkin itsestäkin tuntui, että toive uudesta raskaudesta on ainoa, mikä sai jaksamaan eteenpäin...

LeenaT pahoittelut menetyksestä... :hug: Tervetuloa...

kultakimpale raskaustesti voi tosiaan reagoida ovikseen, just tuolla esikoishaaveilijoiden pinossa, jossa olen ollut kävi yhdelle niin ja aiemminkin olen lukenut siitä. Myös testien toimittaja oli vahvistanut tuon olevan mahdollista.

sonsku toivottavasti vuodot nyt lakkaisivat ja pääsisitte yrittämään uudestaan. Helpottaa varmasti tieto siitä, että aiemmat ovat tärpänneet helposti, meillä meni 5 kk ekaan plussaan. Kauaahan tuokaan ei ole, mutta ehti alkaa jo tuskastuttaan varsinkin kun mulla on pitkät kierrot...

JIPPIII!! Mullekin saa lisätä kiertopäivät eli kp 1/30, toi nyt on km:n jälkeisen kierron mukaan ja olisin tosi iloinen jos jäisivät noin mallikkaan pituisiksi. Ovat heitelleet välillä 30-50, joten toi on ihan juhlaa! Tosin teroja söin kp 15-24 et saas nyt nähdä. Toiveet on tietysti heti ihan katossa, osaispa jotenkin ottaa iisisti! Heti tänään piti mennä laskeskeleen et mikä olis laskettu aika jos nyt tärppäis, sehän olis 1.1. ton 30 päivän kierron mukaan mut eihän ne neuvolassa sitä noin laske. Onko kellään muulla muuten samaa vimmaa et heti pitää alkaa laskeen mahdollista laskettua aikaa? Vai otanko tän homman vaan liian kierroksilla? :saint:
 
LeenaT, pahoittelut menetyksestänne :hug:

Samoin durasel :hug: Onko se nyt ihan varma? Ilmeisesti, kun raivoat siellä niin. Voi surku :(

Tänne ei sen kummempia. Täti kovasti kylässä. Tässä kierrossa aion juoda greippimehua, jospa limakalvot vahvistuis. Tänään muuten olen ollut kahdeksan vuotta kaksinkertainen äiti :) Kakkonen nyt kahdeksan vuotta, neljä tuntia ja kuusitoista minuuttia vanha :heart:
 
Mun piti tulla teiltä varmistamaan et miten teille on sanottu et saa alkaa yrittää raskautumista keskenmenon jälkeen?

Mä muistelen et meidän kätilö sanoi ettei ole mitää estettä sille et sais alottaa heti, eli periaatteessa jälkitarkastuksessa voi olla jo raskaana. Tympeä osastolääkäri taas sano et pitäs oottaa väliin yht kuukautiset. Meillä mies ei ollenkaan muista näitä kätilön sanoja. Onko se yks kuukausi välissä vaan sitä varte et on helpompi määrittää laskettuaika?

Täällä vähän näyttäs siltä et vuodot ei kauheen pitkään jatkus. Välillä tulee hetkiä et verta tulee vaan pyyhkiessä, eikä sillonkaa paljoa, mutta sit jossain vaiheessa päivää vielä vähän isompia määriä vielä pyyhkiessä tulee. Aijon tänään opettaa ystävälleni suitsukepuhdistuksen ni saan kehoa vähän puhdistettua kaikesta. Lisäksi ajattelin et ku saan rauhallisen paikan ni puhdistan chakrat myös meditaation kautta.

Duracel: olen todella pahoillani keskenmenosta :hug: Olen todellakin sitä mieltä ettei meidän kenenkään enää tarvitsisi kokea tällaisia. Eikö yksi kerta ole jo riittävästi? Saanko kysyä et kuka sulle tuon tarot ennustuksen on tehnyt? It tykkään taroteista ja jonku verran niillä myös ennustan, mutta ois kiva saada itelle jonku puolueettoman ennustus tulevasta.
 
hei
en muista hänen nimeään kuka sen teki,mutta jos hänet näkisin muistaisin heti..
menen tänään mehiläiseen gynelle,saa ultrata ja ottaa verikokeet,onneks on luottokortti..tummanpunaista vuotoa tulee,onneks ei ole kipuja,olen vain tosi väsy,heräsin klo 2 yöllä iha pirteenä enkä sen jälkee ole nukkunu,ehkä sit ens yönä nukkuu paremmin..
 
Durasel :hug: Voimia. Tosi hyvä, että pääset heti tänään lääkäriin.

LeenaT mulla oli kkm tammikuussa, lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunu ja jouduin kaavintaan. Oisko jälkivuoto mulla kestäny jonku reiskan viikon. Mäki kävin yksityisellä jälkitarkastuksessa, ihan oman mielenrauhan takia. Makso jotain 100euroo, mutta oli sen väärttiä kun ultrattiin ja katottiin, että kohtu on tyhjä ja että mikä on limakalvon tilanne.

Memelisa meille kaikki hoitajat ja lääkärit sano, että yhdet kuukautiset pitää odottaa ennenku alkaa yrittään. Ainahan sä voit vaikka soittaa sinne missä olit hoidettavana ja kysyä että mikä se ohjeistus olikaan. :)

Omaa napaa: Kai mut vois sitte laittaa sinne plussanneisiin Toivottavasti tällä kertaa kaikki menis hyvin...
 
LeenaT tervetuloa ja pahoitteluni.

duracel: Voi hemmetti!! :hug:

Mulla tulee joka yö kahden maissa hirveät supparit jotka kestää sen pari minuuttia.
Tänä aamuna loppui rintojen arkuus ja ne tavallaan "tyhjeni"
On myös hävinnyt se jännä raskausolo. Juuri näin kävi aiemmissakin. Kun rintojen arkuus ja muut oireet loppuivat, oli sikiön kehityskin loppunut juuri noilla viikoilla.

Vuotoa odotellessa. Kyllä mä tän tiesin. :'(
 
Voi Durasel, kovin epäoikeudenmukaiselta tuntuu, todella vilpittömät pahoittelut jos nyt näin on käynyt. En tiedä onko tästä nyt mitään apua just tässä kohtaa, mutta tulipa mieleen että on se onni että sulla ne kaksi maljaa kuitenkin on pystyssä siinä kortissa! Eikä kaikki maljat kaatuneina.

Memelisa tämä km:n jälkeen uudelleen raskautuminen tuntuu olevan ikuinen muna-kana juttu. Eli milloin saa yrittää seuraavan kerran uudelleen. Usein suositellaan että odottaa yhdet menkat, jotta saa kierrosta kiinni ja Lasketunajan määritteleminen olisi helpompaa. Olen itse ymmärtänyt että periaatteessa yrittää voi heti, varsinkin jos on ollut spontaani km alkuraskaudessa niin ei kun vaan uutta pukkaamaan. Itselläni kun oli kkm + kaavinta + kohtutulehdus tuntui ihan loogiselta antaa kropan hieman palautua, odottaa ne yhdet menkat ja sitten taas hommiin. Me odotettiin itseasiassa 2kk kun tuntui siltä, nyt yk3 menossa :)

Kiitäjälle myös todella terhakkaat tsemppipeukalot. Vaikka itse en _valitettavasti_ ole raskaana elän niin noita hetkiä. Voi hemmetti. Monta viikkoa sulla olisi vielä siihen varhaisultraan?
 

Yhteistyössä