Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Pikaisesti ilmotan olevani hengissä :)

Ihan ensiksi siihen että palsta olisi jotenkin katkeroituneen oloinen tms. niin mun mielestä nimen omaan tää on oikea paikka purkaa sitä huonoa oloa koska mun tuttuja ei juurikaan ole ketään kuka olisi saanut keskenmenon ja kukaan ei ymmärrä sitä mitä sen kokeminen aiheuttaa pään sisällä. EIkä kukaan voi ymmärtää miten kovaa se kateuden tunne on kun käyn kaverin luona jolla laskettu aika toukokuun lopussa (omani olis ollut 18.5. ja se on mun syttäripäivä )!! Se tunne on niin raastava että tekis mieli itkeä! Ja jos en voisi tilittää asioista täällä niin missä sitten?

).( mun kierrosta ei ole sit niinkun mitään hajua.. Eli kait sen pitäis olla 26/28-30 tms. MUTTA mullapa olikin jotkun ihme menkat tossa välissä eli kierto saattaa olla sit ihan mitä vaan. Eli se vuoto tais alkaa kierrolla 10/28-30 ja ne oli kyl ihan kunnon menkat. Ollaan sen jälkeen käytetty kondomia kun todettiin et parempi nyt saada kierto kohdilleen ettei ainaskaan sen vuoksi tule keskenmenoa että kroppa on ihan sekasin pillereiden lopetuksen jälkeen. Hassuinta kuitekin on se et nyt rinnat on tosi kipeät ja turvonneet eli ihan kun menkkojen alla normisti.. Ota täsä nyt sit selvä.. Mut olkoon kuiteskin nyt toi kierto listalla mitä on kunnes seuraavat menkat alkaa..
 
Missa-76 - suuren suuri pahoitteluni pienen menetyksen johdosta, lämmin:hug:

Saattaapi siellä hyvinkin pikkinen olla pesää tekemässä siun masukkaan - toivotaan kovin!!!!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
ON..Miulla eilen täti kurvasi paikalle..tänään vasta näyttäisi kunnolla alkavan vuotelemaan(ehkä)
..tisu kipuiset(nänni) vaan jatkuu ja niitä ihmettelen kovin,:confused: lämmöt 37..

Saattaa johtua ehkä tuosta huonosta progesta(12.2/Kp20) ja estrogeeni pääsee jylläämään enempi, tiedä nyt noista..mutta tuosta dpo3 lähtien ovat kipuileet ja normisti lakkaa siinä dpo10-11(jos ei tärppiä)
..vii-meis-tään vuodon alettua..eilen kuitenkin testi aivan blanco - mitään plussista en siis haihattele enään.=)
 
Viimeksi muokattu:
heips..
Ihanan viileää vappua kaikille:popcorn:
kroppa oli vaan sekasi viime vko.n tein testejä negaa tuli..mut nyt aamul bongasin ovislimat ja ne on hyödynnetty..:heart:
Tervetuloa kaikille uusille tälle palstalle.Tää on hyvä palsta, täällä ketään ei tuomita mistään..:)
:wave:
 
Anteeks jo etukäteen! Nyt tätä nyppii. Ollaan anoppilassa kylässä ja ai kyllä täälä on myös ukon siskot. Toisen kanssa en tule yhtään juttuun. (haukkuu huo**ksi yms) ja nyt joudun peittelemään mahaa kun km jälkeen maha ilmesty kahdessa viikossa ja nyt kokoa rv17. Keskenmennyt raskaus oli tälle osalle sukua iso ongelma koska me ei kylvetä rahassa ja nyt niiden reaktio olis jotain järkyttävää. En tahdo kertoa vielä ainankaan ennen huomista ultraa.
Joten pakko peittää ja se on vaikeaa. Niillä on myös iso peräkärry mutta sanoivat että ensi kuun vaihteessa kun muutetaan pitää meidän vuokrata pakettiauto. IHANA SUKU!!!!!!
Ja kokoajan hirvee oksu olo niin kyllä on pää kovilla.
Pakko yrittää pitää mieli kasassa tää ilta ja miettiä vaan huomista jännäilyä..
Mutta muuten, ihanaa vappuilun loppua kaikille...
 
Tervetuloa uusille!
Ja suurimmat onnittelut plussanneille!
:heart:

Toivottavasti täältä tullaan pian perässä taas odotuspuolelle ja pysytään siellä sit ihan loppuun asti! :) Mies sanoi tilaavansa mulle tähän kiertoon kasanovis tikkuja donnan lisäksi ja r-testit valmiiksi. ja sit tehdään supertalletukset. jos ei tästä tärppää niin varmaan otetaan ns kesäkuukaudet eli kesä-heinä-elokuu vähemmän panta kireenä kyttäämättä oviksia tai r-testejä. Kesällä kuitenkin joka viikonloppu lähes jotain ja heinäkuussa luvassa bulgarian reissu kaverien kesken ja syksyllä tarkoitus olis vielä napata joku äkkilähtö viikoksi kahdestaan jonnekkin :) mulla kuitenkin on vuodessa vain 2vko aina lomaa niin haluan pois kotoa, oon muuten täällä aina kiinni imurin varressa tai hääräämässä jotain tukka putkella ja töihin palaan entistä väsyneempänä!

Onks kellään muulla kesäkunto laihiksia meneillään?? itse oon kuntoillu hullunlailla viimeset 3viikkoa ja kuin ihana on se tunne ku talvi-ihrat alkaa kiinteytyä taas siihen kuosiin ettei tarvii mennä rannallekkaan appelsiinit hölskyen :) ja älkää nyt ymmärtäkö väärin tätä, oon vaan itsekriittinen, enkä arvostele muita. Jokainenhan itse läskinsä kantaa. :)

JA pakko sanoa taas tästä vuodosta. voi hyvä luoja, ihanku hanasta päästäis!! Oltiin kahvilla anoppilassa niin väänsin iha tuskissani siinä tuolissa ku tuntu kokoaika et kohta pulppuu jostain yli! what a feeling!

Aurinkoista illan jatkoa kaikille ja suurta tsemppiä kaikille:heart:
 
Kiitos mur-mur ja muutkin tervetulotoivotuksista.
Jos nyt vaikka kuukautiset alkaisi, niin saisi jostain elämänlangasta kiinni.

Toivon kaikille todella paljon onnea yrityksiin ja oleviin raskauksiin. Eiköhän tämäkin porukka ole ihan tarpeeksi saanut sontaa niskaansa :'(
Ihmettelisin, jollei sitä olisi yhtään masentunut tai ahdistunut kokemuksiensa jälkeen ja on todella hienoa, jos täällä sitä ahdistustansa saa rauhassa purkaa. Kyl minnuu ainakin ottaa päähän kuin pientä eläintä :$
 
Moikka, en oo nyt hetkeen täällä käynyt (kun tää alkukierto on aina niin tylsää aikaa), pahoittelen heti alkuun etten pysty kaikille kommentoimaan kun tekstiä on tullut niin reilusti! =)

Sonsku Peukut ISOSTI pystyssä viivan vahvistumiselle!! Saataiskohan me kuvia ihailtavaks? :whistle:

Tervetuloa munkin puolesta Missa-76, pahoittelut menetyksestäsi... :hug:

Harmi Anazu ettet tuntenut pinoa omaksesi, ei täällä mun mielestä aina niin synkissä tunnelmissa kirjoitella, tottakai silloin tällöin negatiiviset tunteet nousee pintaan yhdellä jos toisella. Toivottavasti löydät kivan pinon ja ennen kaikkea saat uuden plussan, joka kantaa loppuun asti!

Mur-mur Pahoittelut negasta ja mahdollisesta tädistä, ne vetää kyllä aina mielen matalaksi...

tanjuska Jaksamisia epämiellyttävien sukulaisten kanssa, kuulostaa kyllä inhottavalta asenteelta. Miten sun miehen sisko uskaltaa haukkua sua, ootko sanonu sun miehelle? Voi sua, ei sun pitäis joutua kestään tommosta vaan saada nauttia siitä raskaudesta ja jakaa se ilo miehenkin sukulaisten kanssa! Jaksamisia!!

Tipetsu Toivotaan, että sillä yhdistelmällä tärppää eikä tarvis tosiaan sinne infoon edes mennä!

syysmyrsky Kurjaa, että susta tuntuu tolta toisen pinon suhteen. Mä oon siellä viihtynyt ja tuntenut saavani tukea, harmi ettei sun kohdalla toiminut. Oon ollu siellä kyllä koko ajan yrityksen alkamisesta lähtien ja muutama muukin ollu mun kanssa siitä asti (mikä ei ole sinällään hyvä kun tottakai kaikille toivoo plussaa) ja heidän kanssaan on jollain tavalla tullut läheiseksikin. Toivottavasti löydät täältä sopivaa vertaistukea ja saat kirjoittamalla purettua ajatuksiasi. Varmasti aika laajakin tunneskaala on meille kaikille keskenmenon kokeneille tuttu, onneks me voidaan täällä puhua niistä ja tukea toisiamme.

Omasta navasta ei suuremmin kerrottavaa, gynen varasin kierron puoliväliin et näkis onko siellä muniksissa mitään eloa. Viime kierron kystasta johtuvassa tarkastuksessa kp 11 johtofolli oli kuulemma päiviin nähden liian pieni mut kuitenkin kp 16 sain ovisplussan, sehän ei periaatteessa takaa mitään ja voi irrota liian pienenä hedelmöittyäkseen mut mene ja tiedä...

Onko muilla menkat muuttunu km:n jälkeen? Mulla on, jotenkin niukemmat ja kummia repaleita tulee, sorry yksityiskohdat!! ;)

Paljon plussaonnea piinailijoille ja kaikille vahvoja viivoja, niin ovis- kun r-testeihinkin!!
 
gabriel, ehkä se oli se joukon tiiviys just siinä minkä vuoksi jättäydyin pois kun tuntu ettei millään pääse mukaan.. Ja noista menkoista. itse vuodan ku seula neljä päivää jonka jälkeen tiputtelu jatkuu viikosta kahteen viikkoon. ovulaation aikaan tiputteluvuoto jatkuu taas kuukautisten alkuun saakka.. oon menossa lääkäriin näiden menkkojen takia 12.5 :/ niin oudot.
 
Syysmyrsky mulla on ollu kyllä aivan samallaiset menkat nyt tässä kierrossa. Ekaks tuli 5 päivää hyvin vaihtelevaa vuotoa, pääsääntöisesti todella runsasta, tän jälkeen on vielä viikon tullu kerran päivässä ihan tuoretta verta, jonka jälkeen hetkellisesti pieniä määriä veristä jälkeä pyyhkiessä. Tänään näyttää ekaa päivää siltä et vuoto tuli ruskeena. Ootteko te ollu paljo yhdynnässä? Mä nimittäin rupesin miettimään et nää mun vuodot on tullu aina vähän voimakkaampina sillo ku edellisenä iltana ollaan oltu vällyjen välissä, eli itse uskoisin et kohdunkaulan limakalvot on vielä sen verta herkät et yhdynnästä sit vähän pinta menis rikki ja siks tuota verta kertyy kohdunkaulaan ja tulee kerralla ulos? Tiiä häntä, näin mä vaan ite päättelin. Mut jos tää tästä vielä alkaa jatkumaan ni kai se on paras itelläki mennä käymään lääkärissä. Voitko tulla mulle kertomaan vaikka privana et mitä se sun lääkäri sulle sit sanoo/mitä epäilee? Kiinnostas kovasti.

Ja mä tiiän miltä susta tuntuu ku ei taho päästä mukaan. Mä oon kokenu aikoinaan tuota "ulkopuolisuutta" kans, mut jotain on tapahtunu ilmeisesti mussa? Tuntu ennen et kukaan mua ei huomaa missään keskustelupalstalla, kai se vie oman aikasa et oppii kirjotusten perusteella tuntemaan ihmisen, jolle kommentoi. Mä ainakin varon vähän sanojani jos on joku vieraampi, etten vaan vahingossa loukkaa ketään....


-memelisa-
 
Memelisa meillä on vähän ollu tuon seksin kanssa pakkopullaa :/ ei oikein kumpaakaan huvita. meillä on seksiä oviksen aikaan ja sit ehkä max kerran viikossa että siitä ei pitäisi johtua. mut ihme tiputtelua. sit ku mulla on menkat välillä ollu tosi niukkoja tai ei ollenkaan, nyt on tullut kahdet tällaset suoraan hanasta menkat ku ei vessanpöntölle edes ehdi istua sotkematta kaikkia paikkoja :( mut ainaki tietää et on kunnon limakerrokset. kun pelkäsin ettei niitä ole lainkaan kun on ollut niin niukkoja. mut nää välivuodot ihmetyttää. voin kirjottaa sulle lääkärin jälkeen mitä siellä sanottiin! ollaan tosiaan menossa perheensunnittelu neuvolaan ja mua jännää se hirveesti. pelkään et mut nauretaan pihalle sieltä.
Ja tosta kirjottelusta, itse luen moneen kertaan aina kirjoittamani tekstin että väärinymmärryksiltä vältyttäisiin, mut eipä ole sekään onnistunut kehuttavasti :/ on tää kirjoittamalla vähän vaikea ilmaista itseään vieraille.
 
Hei vaan kaikille! :wave:

Olen joka päivä lukenut juttuja mutta ei vaan ole jaksanut kirjoittaa ja kun ei oikeen ole ollut asiaa. Täällä oli puhetta ainakin seksistä, että se on pakko pullaa joillekin, niin me ollaan ns. niin nuoripari että oltais vällyjen välissä vaikka koko ajan! :) Minkä takia toivokin että uusi tärppi kävisi nopeasti, kävihän se viimeksikin aika nopeasti kun jo YK4, vaikka oltiin varauduttu johonkin 6kk-1v.

ON: Täällä odotetaan ja katsotaan, että mitä kropassa tapahtuu, vuodot on onneksi loppuneet kokonaan ja peittoja on heiluteltu oikeen urakalla. Ovistestejä tilasin ihan kokeillakseni, olen saanut vasta yhden haalean viivan :confused: ja muut ihan plankkoja. Voisikohan olla että mennyt raskaus vaikutti siihen vai meniköhän mahdollinen ovis jo? :O
 
ollaan meki nuoripari mut kummatki yrittäjiä ni me lähinnä vaan nukutaan yöt vierekkäin eli nähdään illalla just ennen nukkumaan menoa :D mut kiva kuulla et toisilla ei sitä ongelmaa oo, vaikka itellä suunnillee karstottuu paikat umpeen :D
 
MAANANTAI 2.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 5/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 5/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 8/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 9/27-28
LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 12/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 12/?
durasel....................KM 03/10, 10/10, 03/11.......KP 14/23-29
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10.................KP 17/22-27
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 38/28-31
Katie85....................KM 11/10............................KP 57/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
lemonade................KM 03/11
maikkuliini...............KM 10/10



HAAVEISSA TOINEN



ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 17/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 20/28-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 20/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 35/28?
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 27/30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 30/25-30
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
mammuzki.......KM 03/11, 04/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 24/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 23/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 9/29
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 25/28-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86



 
gabrielle kyllä mies tietää tosta tilanteesta kun se sisko haukkuu välillä mua tolle ukollekkin..

(.) Käytiin ultrassa ja sieltä löyty pieni sykkivä sydän ja ihan pikkuinen vauvan alku :) viikkoja
N. 6+5. Pikkuisella näytti kaikki olevan kunnossa..mutta... Vierestä löytyi uusi huolenaihe. Eli
Joko aivan alussa kesken mennyt kaksonen taikka jostain vuodosta alkunsa saanut hematooma.
Tilanne ei kuulemma vaadi erikois seurantaa joten nt ultrassa 3.6 nähdään onko "mustelma" häipynyt.. ja sitä toivotaan koska kuulemma jos tulee vuotona voi ns vahingossa tuoda vauvvan mukanaan. Eli tämmöstä piinaa täällä.

Kuitenkin taidamme toivotella plussa tuulia kaikille ja yritetään vetäytyä takaalalle.. vaikka vaikeaa se on kun täältä tuntuu löytyvän ainoat jotka ymmärtää.. kiitos siitä teille.

:wave
 
Hei, anteeks et tänne taas kirjoittelen, vaik taidan (ainakin vielä) kuulua odottajien puolelle, mut siel on niin hiljaista!

Nyt on pelko persiisä, eilen neuvolassa ei terkkari saanut sydänääniä kuulumaan, tänään koitetaa uudelleen ja huomenna olisi kuulemma mahdollisuus päästä ultraan jos tarvis. Olo on kaikkea muuta kun pirteä ja luottavainen. Nyt ei kuulemma sais stressata asiasta, mut miten olla stressaamatta, mulla kun ois nyt viikkoja 18+5, mut onko enää?

Palailen iltapäivällä tai illalla ilmoittelemaan saatiinko äänet kuulumaan vai ei!

Synkkääkin synkemmässä tiistaissa rämpivä
kitikat3 ja pieni matkalainen (vai onko)
 
onnea tanjuska:heart: kyllä sä sen pienen saat syliin :) jos oli kaksonen niin mulle ainaki sanottiin et yleensä toinen jaa heti alussa kyytistä jos niin on käydäkseen kun itsellä viikot 6+3 ja 6+4 oli samoin kehittyneet kaksoset. ja sittenhän voi myös olla et jos on kaksonen niin sykkeet ei vielä näkynyt! :) tsemppiä nyt äläkä manaile siellä!

ja kitkat3 älä sinäkään siellä manaa :) siskolla kävi monet kerrat niin ettei sykkeitä saatu kuuluville mut sit ne aina kuitenkin saatiin, nyt sillä on sylissä reilu kolme viikkoa vanha poju :> tsemppiä!:heart:
 
Heipsuli vaan kaikille :)
En ole pitkään aikaan nyt kirjoitellut ja koitin jotenkin päästä jyvälle tästä pitkästä ketjusta :)
Tosiaan nyt on 14pv kulunut keskenmenosta ja uskoisin että ovis päivät ovat tässä kun eilen heräsin ja alkoi tuo tuttu nippailu munasarjoissa. Pikkasen säikytti "uusi" oire ovulaatiolle nimittäin rinnat ovat uskomattoman arat :/ lisäksi hennolla puristamisella niistä tulee "maitoa"... ainoastaan tämä oire ollut mulla kun olen raskaaksi tullut. Mies tossa naureskelikin et nyt on mun kroppa hyvinkin sekaisin :D
Muutenkin eilinen ja tää aamu ollut tosi väsyttäviä ja flunssaa ilmeisesti pukkaa.. Tulee vaan niin mieleen tutut raskausoireet mutta tuohan ei ole mahdollista vielä :)

kitkat3, toivottavasti sydänäänet kuuluisi ja saisit mielenrauhan... muistan itselläni toisen lapsen kohdalla että oli muistaakseni viikolla 20 kun ei saatu sitten millään neuvolassa niitä kuulumaan ja synnärillä ultrasivat ja siellä kaikki hyvin :)

Seksistä kun puhuitte niin meillä ei onneksi ole pakkopullaa tuo homma vaan molemmat haluaa melkeinpä joka ilta :) Mutta muistan kyllä aikasemmasta suhteestani että seksi ei kuulunut meidän arkeen kun ehkä 1-2krt viikossa jos sillonkaan... Mutta siitä on turha ketään tuomita :) mulla tuossa aikasemmassa suhteessa vaikutti tosi paljon raha huolet ja muutenkin sain aikapaljon olla yksin miehen työntakia..
 
KITIKAT, hyvin voi olla pikkuinen vain hyvin piilossa, tuuhan kertomaan miten kävi, isot peukutukset että kaikki ok:heart:

TANJUSKALLE onnittelut ultrakuulumisita:heart:


Mulla oli neuvola, ja sain trisomiaseulatulokset, jotka olivat helpottavat 1:100 000 eli todella hyvät :heart: ei siis murhetta siitä asiasta.
Huimaksestani kysyin ja syyksi paljastui radikaalisti pudonnut Hb, 133 lukemat olivat parissa viikossa tipahtaneet 116 seudulle ja rautaa sain nakerrettavaksi.
Kaikki hyvin, sykkeet olivat 149, ja ihan erilainen kuin tytöistä (vahva paukutus, tytöistä oli sellanen kepeä ja yli 150 aina), joten pisti miettimään, liekö mahassa prinssi tälläkertaa?
No, väliäkö sillä kumpi on :):heart:

kovasti neukkutäti kysyi että olenko lainkaan kyennyt nauttimaan odotuksesta, vai onko pelkoja kovasti vielä, ja siinä sitten sanoin että nyt alkaa helpottaa kun ne seulatkin oli ok. lupaili että nyt voi rentoutua jo ja alkaa nauttia :)
 
Kitikat 3:lle voimia piinahetkien keskelle!!! Uskon todella, että säikäyttää, mutta toivotaan kaiken olevan täysin kunnossa.
Samoin Tanjuskalle tsemppiä sekä pikkuruisen, että suvun kanssa!

Itselläni on ollut järkyttävät kuukautiskivut kohta viisi päivää!! Mutta mitään ei tapahdu!!!! Jos oikein lähtisin leikittelemään asialla, niin lämmötkin ovat koholla (37,1 viimeksi) ja tässä etoo soffalla ollessa. Mutta mä en halua elätellä toivoa, sillä mun pää on ennenkin onnistunut tekemään temppuja.. Tällainen piinaviikko vaan ei ole kyllä yhtään mukava!!!!!!!!!

Kuinka te olette keskenmenon jälkeen löytäneet iloa elämään? Musta tuntuu aivan käsittämättömän tylsältä, haluttomalta ja väsyneeltä olo jatkuvasti. Lääkäri ei kuitenkaan halua puhua vielä masennuslääkityksestä, koska ei ole kuutta viikkoa kestänyt (vasta 4, jippii..)

Jaksamisia arjen pyörteisiin!
 
kitikat kovasti tsemppiä!! Tosiaan varmasti säikäyttää moinen, mutta toivon kovasti, että pikkuinen vaan piilottelisi jossain kolossa, eikä siksi ääniä saatu eilen kuulumaan. Pidän peukkuja, että tänään äänet kuuluu taas hienosti!

tanjuska ihana, että ultrassa löytyi pieni ja syke :heart: Tsemppiä sinullekin piinailuun hematooman kanssa! Toivottavasti häviää itsestään, eikä aiheuta mitään harmeja.

Neiti-81 onnea hyvistä tuloksista trisomiatulosten suhteen! Nyt on tosiaan taas yksi etappi onnellisesti ohitettu :)

Missa-76 mulla oli tuollaisia ihan samanlaisia fiiliksiä viime kesänä ekan km:n jälkeen. Mikään ei oikein tuntunut miltään, mikään ei huvittanut. Olin niin väsynytkin, että kävin työterveydessä mittaamassa hb:n, kun olin varma, että väsymys johtuu siitä. Hb oli kuitenkin ihan kunnossa ja lääkäri totesi samantien, että olen vain masentunut, että väsymys johtuu siitä. Mun piristykseni oli se, että tuli kesäloma, oli monta lomareissua tiedossa ja ihanan aurinkoinen kesäsää. Yleensäkin se, että oli paljon mielekästä tekemistä ja puuhaa, jossa sai ajatukset muualle. Ja ystävien seura ja niiden kanssa puhuminen auttoi myös. Tsemppiä sulle Missa noiden fiilisten kanssa, toivottavasti pian tulee jo parempi olo!

Täälä kun on ollut kovasti keskustelua siitä, onko palsta liian synkkä. Niin mun mielestäni tämä jos mikä on se paikka, missä niitä paskimpiakin fiiliksä saa purkaa. Ja ei tämä ketju nyt aina näin synkissä vesissä seilaa, kuin viime päivinä, kyllä tänne positiivisuutta ja iloisiakin uutisia mahtuu roppakaupalla! Mutta kaikki fiilikset on täälä mun mielestä sallitt. Jos haluaa sellaista pelkkää positiivisuus ketjua, niin muut kuumeiluketjut on varmaan oikea paikka. Tämähän on nimenomaan keskenmenon jälkeen kuumeilevat, joten aika loogista, että siihen liittyy niitä synkeitäkin fiiliksiä.

Omassa navassa ei tapahdu niin mitään, tylsääkin tylsempi alkukeirto! Torstaina ois polille taas aika, jossa folliultra osana km-tutkimuksia. Verikokeiden tuloksiakin olis luvassa, jos niitä on siihen menenssä tullut. Jänskättää, että mitä niistä löytyi vai löytyikö mitään :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Haamuilusta huolimatta menkat tuli, kesto kuitenkin vain pari päivää. Pahoinvointi jatkuu...johtunee ehkä 3 vkoa sitten aloitetusta Xtravaganza-kuurista, en tiedä, mut painoa pudotan ja koetan raskautua sitten tästä kierrosta :)

Mukavaa toukokuuta kaikille!
 
varoitus! omanapailua tulossa rutkakaupalla.
nyt siis ku kaikki ei vielä ole näemmä mennyt riittävän pieleen niin meen makuuhuoneesta ollaan mitattu tänään kosteutta,kerrostalomme katto siis vuotaa. JA vessa on käyttökiellossa. mitä jos tai siis kun minä joka yö käyn vessassa niin menenkö keskellä viikkoa soittamaan naapurin ovikelloa puoli kolmelta yöllä "anteeksi pääsiskö pissalle?". Tai kun olen aina kuralla ku syön jotain siis ihan mitä vaan niin meenkö ripuloimaan naapurin vessaan!! mää en kestä :( Miks kaikki paska oikeesti tulee aina meen niskaan. kämppä piti laittaa myyntiin ja hankkia omakotitalo mut tässä tais mennä sekin nyt sit taas hetkellä eteenpäin :(( nyt alkaa oleen oikeesti aika loppu.
 

Yhteistyössä