Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Huomenta!


Täällä odotellaan edelleen menkkojen alkavan.. ei vaan näy ja oireina nyt ollut hirveä väsymys ja rinnat hieman arat. Ja iltaisin ollut lämpöä. Eli kyllä niiden luulisi pian alkavan, katotaan nyt. Haluisi vaan nopeasti tositoimiin Clomien kanssa :)

Noista oireista en osaa yhtään sanoa, koska minulla on ollut hyvin samanlaiset oireet kun on menkat alkanut ja kun on ollut raskaana. Siksi ei osaa oikein arvailla mikä tilanne on , mutta uskoisin menkkojen alkavan vielä tällä viikolla..

Hauskaa päivää kaikille!
 
Huomenta kaikille!
Ei ole oikein joutanut kirjoilltelemaan, kun menee aika täällä koulussa kulkiessa- pää on ja aivan täynnä ja pyörällä.
Mites sanmarilla- joko on testiä kulunut?¨
Minä täällä oottelen, et lähtis tuo pregnyl pois elimistöstä ja jos tuossa ensviikolla uskaltautus sitte testailemaan.
 
Moikka kaikille! :wave:

Mahtuuko tänne mukaan kuumeilemaan?

Mulla on nyt ollut yhteensä kolma keskenmenoa, joista kaksi on ollut peräkkäisiä. Ensimmäinen tuli ennen esikoista ja oli keskeytynyt km 07/07, joka huomattiin viikolla 13. Sitten tuli esikoinen 07/08 ja nyt kun toista ollaan yritetty on tullut kaksi sponttaania km:a peräkkäin 12/10 oli viikoilla 7+6 ja 04/11 viikoilla 6+3.

Nyt tiistaina alkoi ekat menkat ton edellisen jälkeen ja yritys aloitellaan heti kun "säät" sen suovat.. :D kp 3/28 menossa ja toinen olisi haaveissa. Ikää multa löytyy 25 vuotta. Mulla on kyllä tuuria ollut siinä, että jokainen noista neljästä raskaudesta on alkanut heti ekasta yrityskerrasta.
 
Viimeksi muokattu:
Teretulemast :wave:

Hirveesti noita keskenmenoja nyt tullut mun korviin : / Sekin on tietty, että kun ittelleen myös käynyt niin, ni kiinnittää enemmän huomiota sellasiin ja pakko myöntää, että oikein etsimällä etsii vertaistukea..

..mut jos alkais siivoamaan, on taas niin tylsä ilma, et voi tylsyys : /
 
TORSTAI 19.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



lemonade................KM 03/11............................KP 12/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 22/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 22/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 25/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 26/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 29/?
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 55/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN



plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 3/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 9/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 11/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 12/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 24/28?
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11...........................KP 3/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 19/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 47/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 41/25-28


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 13/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 11/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 24/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Tillu kyllähän mä tänä aamuna dippailin testiä ja puhdas negahan se oli, niinkuin oletinkin. Tää kierto on kyllä niin outo, kun en saanut sitä plussaa ovistestiin. Kp15 oli selkeitä ovisnippailuja, mutta ei limoja. Kp18 ilmesty limat, mutta ei kipuja. Plussaa ei siis tullu o-testiin kumpanakaan päivänä, että en tiiä sitten oliko koko ovista ollenkaan ja millon sitä tätiä vois odotella :confused:

plug-in-baby tervetuloa mukaan :wave: Pahoittelut menetyksistä :hug: Toi on kyllä tosiaan positiivista, niinkuin itse sanoitkin, että raskautuu helposti. Itse kun on tässä viimeisen km:n jälkeen odottanu tärppiä 5kk, niin alkaa oleen aika turhautunu fiilis. Varsinkin kun saa yhtä aikaa odottaa tärppiä ja pelätä sitä, ettei se tärppi välttämättä edes kestä.

Padmerine testiä kehiin :whistle: Kuulostaa niin hyviltä noi sun oireet!

Tänään toisen km:n laskettu aika :( Jospa sitä sais sitten elokuussa viettää kolmannen km:n la:n tukevasti raskaana (lähettää anovia katseita jonnekin yläkertaan). "Juhlapäivän" kunniaksi kävin verikokeessa, joka liittyi meneillään oleviin km-tutkimuksiin. Eikös sielä labrassa kävelly ensimmäisen 15 minuutin sisään 3 ihanaa vauvamahaa mun nenän edestä! Kiva katella niitä ja miettiä millanen oma maha ois ollu tänään, jos kaikki ois meny toisin. Vai olisko mulla jo vauva sylissä... Labrassa kaksi hoitajaa yritti pistää mua yhteensä kolme kertaa, ennenkun saivat näytteen. Onneksi en oo kauhean pistämiskammoinen, mutta nyt on kädet vähän hellinä tökkimisen jäljiltä :kieh:
 
Tänään toisen km:n laskettu aika :( Jospa sitä sais sitten elokuussa viettää kolmannen km:n la:n tukevasti raskaana (lähettää anovia katseita jonnekin yläkertaan). "Juhlapäivän" kunniaksi kävin verikokeessa, joka liittyi meneillään oleviin km-tutkimuksiin. Eikös sielä labrassa kävelly ensimmäisen 15 minuutin sisään 3 ihanaa vauvamahaa mun nenän edestä! Kiva katella niitä ja miettiä millanen oma maha ois ollu tänään, jos kaikki ois meny toisin. Vai olisko mulla jo vauva sylissä... Labrassa kaksi hoitajaa yritti pistää mua yhteensä kolme kertaa, ennenkun saivat näytteen. Onneksi en oo kauhean pistämiskammoinen, mutta nyt on kädet vähän hellinä tökkimisen jäljiltä :kieh:
jaksuja :hug:
Ei sulla ole vielä mitään tuloksia kuulunut?
 
jaksuja :hug:
Ei sulla ole vielä mitään tuloksia kuulunut?
Neiti-81 kiitos :kiss: En oo vielä saanu tuloksia. Paitsi viimeksi, kun kävin folliultrassa(*), niin lääkäri (joka oli tosi tyly) sanoi, kun kysyin tuloksista, että ne mitä on tullu on normaaleja. Mutta ei eritelly sen tarkemmin, että mitkä tulokset oli tullu. Ainakin kromosomien tulos puuttui vielä. Meillä on miehen kanssa yhteinen aika 21.6. polille, jossa saadaan vastaukset. Sitä odotellessa siis...

*) kävin siis folliultrassa sen takia, että ne halus polilla tehdä mulle samalla kierron kartoituksen.

Mitäs sulle Neiti-81 kuuluu? Onko masu jo iso?

Huikkis paljon jaksuja sulle!!! :hug: Oon täälä hengessä mukana, että sun masukki jaksaisi pysyä vielä pitkään matkassa ja supistukset rauhoittuisi!
 
Neiti-81 kiitos :kiss: En oo vielä saanu tuloksia. Paitsi viimeksi, kun kävin folliultrassa(*), niin lääkäri (joka oli tosi tyly) sanoi, kun kysyin tuloksista, että ne mitä on tullu on normaaleja. Mutta ei eritelly sen tarkemmin, että mitkä tulokset oli tullu. Ainakin kromosomien tulos puuttui vielä. Meillä on miehen kanssa yhteinen aika 21.6. polille, jossa saadaan vastaukset. Sitä odotellessa siis...

*) kävin siis folliultrassa sen takia, että ne halus polilla tehdä mulle samalla kierron kartoituksen.

Mitäs sulle Neiti-81 kuuluu? Onko masu jo iso?
Tuli muuten mieleen et itsekin kun KM:a mentiin ultraan varmistelemaan niin jouduin odottelemaan 3h SYNNYTYSOSASTOLLA... voi samaistua niin tuohon fiilikseen millasta on vauvakaipuisena odotella jotain tutkimuksia sellasessa paikassa missä on vastasyntyneitä/mahoja yms...:'(

Ihme homma kun eivät voi maallikko kielellä selittää asioita. Siis itsellekin tuli hiukan tyhmä olo tutkimuksissa kun ei niitä sen tarkemmin selitellä...
Mullahan ultrattiin ihan vaan et onks vehkeet sellaset kun kuuluukin (ei siis selittänyt mitään muuta kuin että "siellä ne on missä pitäski") Ainakin itse olen just sellanen et tarttis niinku tietää muutakin kun että kaikki ok (esim. mitä olis voinu löytyä, ollaanko rajoilla vai oliko ihan puhtaanpaperit)
Mullahan oli kilpirauhasarvo 3,6 siinä kunnan mittauksessa (yksityisellä otettiin vasta klo 11 ja se oli TSH 1 ja T4V 14, eli kyllä aamulla oikeaan aikaan otetut arvot olivat melkoisesti huonommat kuin yksityisellä otetut), eli aika rajoilla ilmeisesti muttei siihen kukaan mitään sanonu. Täytyy joskus selvitellä tarkemmin.

Tosi kauan teillä kestää tulosten saanti:confused:
Meillehän tuli tasan kuukaudessa jo kaikki kromosomitulokset ymsyms.

Täällä sujuu ihan mukavasti. Siis mahaa alkaa olla ja liikkeet tuntuu, joten mielikin pysyy melkoisen rauhallisena nyt kun saa konkreettista infoa että mahassa on jotain... 31.5. on rakenneultra, sitä olen vähän alkanut stressaamaan, mutta kyl se tästä :) Päivä kerrallaan...
Mitään hankintoja en ole tehnyt... eipä niillä kiirekään. Jos sit vast ku tämä on hoidettu maailmaan niin voisi suunnitella ostavansa jotain.. :D

:heart:PlussaTuulia kaikille:heart:

T.Neiti rv 18+3
 
Heippa naiset!

Ajattelin vaan pikaisesti tulla kirjoittelemaan, että tänään oltiin np-ultrassa ja kaikki oli kunnossa. Koko vastas viikkoja ja niskaturvotusta oli normaali määrä. Kovasti se pikkunen siellä liikku ja nähtiin sen jopa haukottelevanki :heart:

Nyt ehkä jo uskallan ajatella, että meille on tulossa marraskuussa vauva.

Kovasti tsemppiä ihan jokaiselle tähän pinoon. Usein käyn teidän kuulumisia lukemassa ja toivon niin sydämeni pohjasta, että saatte kaikki pian testiin plussan ja sitten oman nyytin syliin.

Halauksia ja jaksamista kaikille :kiss: Ja lämmintä kevään jatkoa!

-MamiJ & Masuasukki 12+1
 
HERMOT MENEE!!!! Minä siis oon seurannu tuota pregnylin poistumista testeillä. Eilen 7pv piikistä sain Davidin 10 herkkyys testillä lähes negan- juuri ja juuri jotakin erottu, kun oikein tihrusti.
No tänään siis 8pv pregnylistä tein tuon Raskaaksi.fi:n 10 herkkyys puikkotestin ja siihen taas tuli ihan selvä plussa- siis näkyi ihan heti, ennen kuin koko alue oli kunnolla edes kastunut. Ja nyt kuivuttuaan siinä on punainen viiva. Pisti taas mielikuvituksen liikkeelle ja toiveet korkealle. Tosin tiiän kyllä, et voi johtua testien erosta yms. HUOH!!! No huomenna uudelleen molemmilla testeillä.
 
Plug-in-Baby: tervetuloa ja pahoitteluni.

Sanmar: täällä olis 25++ täynnä, jos maailma olisi mennyt niinkuin tarkoitus oli.. Surettaa ja mietityttää taas paljon.

Onneaketjun odottajille!

ON: dpo 6 ja rinnat pamahti samalla tavoin kipeinsi, kuin edellisen raskauden aikana.. Miten sitä pystyy vielä viikon malttaa!?!?
 
Hei taas. Se taitaa olla nyt kp6/27-28 ja kamalat kivut oli taas monta päivää tuossa, lääkärit ei tee mitään muuta kun käskevät syödä pillereitä...
Olen maassa muutenkin ja kiukkuinen kun ystäväni ilmoitti että heille on sattunut vahinko ja miettivät nyt pitävätkö vai keskeyttävätkö:mad: Ystäväni tietää mitä minä käyn läpi ja kuinka paljon taistelen...kehtasi vielä soittaa kahtena päivänä peräkkäin ja valittaa omaa oloaan ja kaikkea. Sanoin suoraan etten tahdo kuulla kaikkea kun tiedät mitä minä haluan ja tämä satuttaa, niin ei oikein kuunnellut vaan jatkoi juttuaan vaan... Nyt en tahdo kuulla enään yhtään vauva uutista lähipiirissä kun olen niin kiukkuinen etten takaa mitä seuraavaksi sanon...

Tänne kaikille plussatuulia kyllä toivon ja onnea plussanneille!!!!:flower::heart: Ja kaunista kesää kaikille ihanille äideille.
 
Ihme homma kun eivät voi maallikko kielellä selittää asioita. Siis itsellekin tuli hiukan tyhmä olo tutkimuksissa kun ei niitä sen tarkemmin selitellä...
Mullahan ultrattiin ihan vaan et onks vehkeet sellaset kun kuuluukin (ei siis selittänyt mitään muuta kuin että "siellä ne on missä pitäski") Ainakin itse olen just sellanen et tarttis niinku tietää muutakin kun että kaikki ok (esim. mitä olis voinu löytyä, ollaanko rajoilla vai oliko ihan puhtaanpaperit)
Niin samaa mieltä!! Mä oon kans luonteeltani sellanen, että haluan tietää miksi joku asia on niinkuin on. Tykkään, että saa kunnon perustelut ja selitykset, esim. justiin sen, mitä ois voinu löytyä ja onko omat arvot olleet jossain rajoilla.

Mullahan oli kilpirauhasarvo 3,6 siinä kunnan mittauksessa (yksityisellä otettiin vasta klo 11 ja se oli TSH 1 ja T4V 14, eli kyllä aamulla oikeaan aikaan otetut arvot olivat melkoisesti huonommat kuin yksityisellä otetut), eli aika rajoilla ilmeisesti muttei siihen kukaan mitään sanonu. Täytyy joskus selvitellä tarkemmin.

Tosi kauan teillä kestää tulosten saanti:confused:
Meillehän tuli tasan kuukaudessa jo kaikki kromosomitulokset ymsyms.
Sulla ollu kyllä aika huikea ero noissa aamulla ja päivällä otetuissa arvoissa! Onko sulla nyt raskauden aikana mitattu noita kilppariarvoja? Kun nehän voi raskaana ollessa lähteä nousuun ja jos on valmiiksi jo aika ylärajoilla, niin vois olla ihan hyvä mittauttaa. Mutta tää on taas tällästä kyökkilääketiedettä ;) Sulla sentään ottivat julkisella noi arvot oikeaan aikaan. Kun mun taas käskettiin mennä siihen verikokeeseen, jossa mitattiin myös TSH niin klo 11-14! Eli TSH:n kannalta ihan väärään aikaan. Kai ne muut arvot mitä mitattiin, oli sellasia, että ne pitää mitata tohon aikaan, mutta mietinkin tässä just, että kuinka korkea toi mun TSH 3,1 oiskaan ollu aamulla ns. oikeaan aikaan....

Ihmettelin itsekin miksi meillä kestää toi tulosten saanti niin kauan. Ehkä se on tätä pääkaupunkiseudun ruuhkaa? Katsoin HUSLABin (labra joka täälä tutkii noi näytteet) sivuilta, että kromosomivastaukset kestää 8 viikkoa, eli johtuu varmaan pitkälti niistä, että venyy niin pitkälle.

Eilinen päivä kruunautui vielä sillä, että iltapäivällä keskustassa bongasin 3 vauvamahaa lisää ja kun pääsin kotiin, niin sain parhaalta ystävältäni viestin, että hän on raskaana (5kk yrittämisen jälkeen). Siinä vaiheessa hajosin aivan totaalisesti. Olin vielä yksin kotona, niin itkin suoraa huutoa olohuoneen matolla ja manasin tätä paskaa elämääni ja omaa epäonnea. Oli henkisesti niin paha olla, että tuntui jo fyysisesti pahalta. Toisaalta olen kyllä hirveän onnellinen ystäväni puolesta, sillä tiedän hänen kaivanneen vauvaa jo kauan ennenkuin tutustui nykyiseen mieheensä. Vaikka samalla tuntuu niin pahalta kun oma syli ja maha on yhä tyhjä. Kerroin myös ystävälleni rehellisesti, että mulla oli tosi paha olo hänen uutisensa jälkeen, mutta että se johtui koko päivästä ja kaikesta muusta kokemastani. Onnittelin häntä kyllä ja sanoin, että olen oikeasti onnellinen hänen puolestaan, niinkuin olenkin. Nyt vaan pelkään, että loukkasin ystävääni. Olisko pitänyt vaan olla olematta rehellinen?

Tillu kyllähän tossa toisessa viestissä ihan selvä viiva näkyy :confused: Ja jos molemmat on samanherkkyisiä, niin...jospa olisi uusi plussa? Ei sulla noita Davidin liuskoja enää ole enempää, että voisit testata sillä?

mamakone onpa ystäväsi ollut aika ajattelematon, kun jatkoi vaan juttua vaikka sanoit, ettet halua kuulla enempää. Jaksuja :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Voi APUA mikä herätys!! :O Ampiainen perkele sihisi makuuhuoneen ikkunassa!! YÖÖKK!! Kauuuhia paskahalvaus.. noh, tulipahan se tapettua.. kunnes tuli TOINEN vastaan eteisessä!! AAAYYYYÖÖÖHHYYYIII!! :D Kauhian itkuparkuraivarin jälkeen sain senki tapettua..
Nyt oon ihan varpasillani, onko niitä lisää ja mistä ne tulee.. Hyi helevati!! :rolleyes:

Mut eipä kai tänne muuta.. Eilen sanoin ukkolle, et harmittaa, kun tulee asioita mieleen, esim. se et olis ollu viikkoja 23. Ukko totes vaan, et mitä sellasia miettimään, tulee vaan pahamieli.. : / Taitaakohan tuo tajuta ja onkohan hää ittekkään käyny prosessia ihan kokonaan läpi..
 
Huikkis paljon jaksuja sulle!!! :hug: Oon täälä hengessä mukana, että sun masukki jaksaisi pysyä vielä pitkään matkassa ja supistukset rauhoittuisi!
Kiitos :kiss: Tänään jouduin kuitenki kovien yöllisten suppareiden jälkeen lähteä synnärille.. Kätilö laitto mut käyrille vauvan sydänäänien tarkkailun vuoksi, vaikka yleensä näin pienillä viikoilla ei laiteta.. Hiljaa oli täti aika kauan kunnes kaivoi puhelimen ja sanoi soittavansa lääkärin paikalle ku vauvan sydänäänet on liian hitaat! Lääkäri tuli paikalle ja ultras, kaikki niinku pitääki!! Tarviiko käyttää niitä laitteita jos ei osaa tai ei oo varma näyttääkö oikein!! Mut kaikki oli tosiaan vauvalla sekä mulla haarukissa hyvin suppareista huolimatta :)
 
PERJANTAI 20.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



lemonade................KM 03/11............................KP 13/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 23/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 23/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 26/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 27/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 30/?
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 56/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN



plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11...............KP 4/28
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 10/26-28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 12/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 13/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 25/28?
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



mammuzki.......KM 03/11, 04/11...........................KP 4/28
Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 20/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 48/25-30
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 42/25-28


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10, 03/11......................KP 6/27-28
miss bamse..............KM 11/10................................KP 14/28


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 12/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 25/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Sanmar, haleja sinne! :hug: Mä olen jo niin turtunut tähän tilanteeseen, ettei raskaana olevien näkeminen enää ahdista kuin ihan vähäsen. Mutta se on ollut kurja huomata tässä matkan varrella, että sosiaalinen elämä on rajoittunut tosi paljon. Mun lähimmät ystävät on kaikki saaneet lisää lapsia tässä 3 vuoden aikana kun me ollaan yritetty, ja mä en vaan ole enää voinut tavata niitä. Keskenmenojen jälkeen huomasin kyllä, ettei minuunkaan enää otettu samalla tavalla yhteyttä. En tiedä sitten, tuntuiko se heistä vaikealta, saattaa olla. Silloin mietin, että elvytän näitä ystävyyssuhteita sitten taas kun olen uudelleen raskaana, mutta nyt on jo mennyt niin kauan ettei se olekaan varmaan ihan helppoa.

No, se siitä. Meillä päin on tänään kansanjuhla kun pokaali tulee näytille, jee! :D
 

Yhteistyössä