~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Nopea päivitys ja anteeksi omanapaisuus.
Tänään digitesti näytti raskaana 2-3, niinkuin pitikin :). Joten ehkä sitä voisi siirtyä plussanneisiin. Sydämeni hakkasi aamulla aivan valtavasti, kun odotin tulosta digiin. Sitten siihen ensin ilmestyi raskaana ja sitten se pohti vielä tovin numeroita. Olen viikon pelännyt ja toivonut. Kaksi kertaa itkenyt pelosta ja kerran siitä mahdollisuudesta, että jos asiat menisikin hyvin. En kyllä vieläkään uskalla neuvolaan varata aikaa. Jos vielä viikon päästä tekisi yhden digitestin ja jos viikot vielä kasvaa, niin ehkä sitten uskaltaa neuvolaan ottaa yhteyttä. Kiitos paljon onnitteluista :).
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Tuuuli+
mymosa
En osaa Nipsulle sanoo mitään, kun ei ole kokemusta alkiosiirroista. Mutta mulla näytti digi 2-3 sen jälkeen vasta kun oli ruskuaispussi nähty.. En sitten tiedä jos oli tuulimuna, että hormooni ei noussut niin hyvin kuin normiraskaudessa.

Olikos sulla tänään se hcg? Tuloksenhan saa parissa tunnissa, joten se varmaan antaa jotain suuntaa asialle.. Voi kunpa..
 
Sori tulikin kiire aamu, väsäilen sen uuden pinon vaikka illalla tai heti kun on aikaa!

Koitan saada päiviteltyä kaikkien tiedot niinkun pitää! Toothie pääsee plussajonon jatkeeks! Onnea!

Nipsullakin jännät paikat! Toivotaan parasta! =)
 
Toothie paljon onnea :heart: ja Nipsu74 varovaiset onnittelut myöskin :heart:

Äiti88 pahoittelut tädistä :hug:

Minulle voisi päivittää KP2/26-28 ei mennyt onneksi kuin 23 päivää keskenmenosta.
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnittelut Toothielle :heart:

Ittellä oli eilen ovista testaillessa testiviiva lähestulkoon kontrollin värinen. Miehestä oli kuulemma ihan samanlaiset viivat ja ihan yhtä tummat, mutta omasta mielestä kontrolli oli kuitenkin vahvempi. Ennen testausta yöllä nukkumaan mennessä oli semmosta vihlontaa oikeessa paikassa, että tie vaikka ois oikeesti sieltä munasolu irronnukkin. Nyt olen varovaisen onnellinen jos tuo olisi ovista vihjaissut niin tarkottaisi että kystainen munasarjakin olisi geimeissä mukana :)
 
Ystävänpäivää kaikille kanssamatkustajille <3

Tyydeli mä olen laskenut aina kiertoni siitä ekasta tiputtelupäivästä alkaen, koska se on nyt osoittautunut ainakin minulla "oikeaksi" tavaksi. Kuukautiset alkavat aika säännöllisesti 28-29 päivää tuon tiputtelun alkamisen jälkeen ja ovis on noin about siinä keskivälillä.

äitii88, pahoittelut täältäkin :(

Toothie, tuhannesti onnea, ihania uutisia!

Nipsu74, järkyttävän jännittävä tilanne sulle, tuskaisia hetkiä ja päiviä...

ON: kävin lekurissa ja lugesteron reseptin kanssa tulin pihalle. Ultrassa kaikki oli aikalailla niin kuin pitikin, limakalvot ovat kovin ohuehkot (eivät ole olleet ennen), joten ilmeisesti meikäläisen ikä alkaa tehdä tehtäviään. Jotenkin kuitenkin ihan hyvä mieli, ettei muuta häikkää ollut ja aika "kevyin" keinoin lähdettiin liikkeelle. Tätä nyt sitten 3 kk ja sitten katsotaan ja lisätään järeämpää välinettä jos ei toimi. Näillä mennään siis. Omapa on kohtuni, ohuine limakalvoineen ja sen kanssa sitten taivalletaan eteenpäin.. Ja toivotaan, että lääke auttaa.

Mulla siis kp 10/28, kkm 3/2013, yritystä 1v ja 3 kk ja kolmas lapsi
 

Yhteistyössä