Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Täällä myös käyty lääkärissä ja kohdusta nyt istukan palat poistettu. Parit antibiootit päälle tulehduksen estoon.
Reilu 10 viikkoa kulunut lääkkeellisestä tyhjennyksestä, josko nyt olisi kaikki ohi ja saisi fyysinen toipuminen alkaa? Toivottavasti!

Hyvä, että felessa sait ab-kuurit, toivottavasti purevat hyvin!

Joko heikura79 on käynyt lääkärissä? Toivon mukaan saat myös päätökseen tämän touhun!
 
Täällä on ihan kamala flunssa ja en kyllä yhtään usko et oisin raskautunu.. pariviikkoa sitten oli niin iloinen fiilis ja hyvä fiilis tästä kierrosta kun näkyi et mahdollisesti luomuovis.. mutta nyt tuosta fiiliksestä ei tietookaan.. ei vaan nyt jaksa uskoa et raskautuisin.. jotenkin nää mun kysta kokemukset saaneet mut nyt niin varuilleni.. ainiin ja lääkäri lähetti mulle kotiinkin tiivistelmät niistä mitä kaikkea tehty tyolla yksityisellä klinikalla ja laitto myös lähetteestä mulle kopion.. siinä luki et ongelmaksi muodostunut kysta taipumus.. ja siis diagnoosi on et mulla on ovulaatiohäiriö.. eli ei todellaakaan oo itsestäänselvyys mulla et se ovis tapahtuis follikkelista huolimatta vaan siitä voi tulla herkästi kysta kun se ei puhkea..nytkin oon aika varma et on jäänyt puhkeematta ja tullut kysta...
 
Äh. Omaa napaa, pahoittelut jo etukäteen. Olin toiveikkaana tän kierron suhteen kun sain letrozolit avuksi mutta mutta... Nyt kp16 eikä ovista ole tullut:( Onko muille käynyt niin ettei lääkkeet ole toiminutkaan? Nämä on ennen toiminut ja nyt ei yhtäkkiä mitään! Ennen ovis lääkkeiden kans on aina tullut kp11-14. Turhauttaa. Nyt kun mieskin olis saatavilla oviksen aikoihin niin sit käy näin(n)
 
Äh. Omaa napaa, pahoittelut jo etukäteen. Olin toiveikkaana tän kierron suhteen kun sain letrozolit avuksi mutta mutta... Nyt kp16 eikä ovista ole tullut:( Onko muille käynyt niin ettei lääkkeet ole toiminutkaan? Nämä on ennen toiminut ja nyt ei yhtäkkiä mitään! Ennen ovis lääkkeiden kans on aina tullut kp11-14. Turhauttaa. Nyt kun mieskin olis saatavilla oviksen aikoihin niin sit käy näin(n)
Mitkä kiertopäivät söit Letrozolia? Mää söin kp 4-9 tai jotain sellaista. Mulla ovis tuli aina vasta kp 18-19 eli älä vielä luovu toivosta, vaan jotka testailua.. Jos ovista ei tule ollenkaan, niin soitto lääkärille.
 
Mitkä kiertopäivät söit Letrozolia? Mää söin kp 4-9 tai jotain sellaista. Mulla ovis tuli aina vasta kp 18-19 eli älä vielä luovu toivosta, vaan jotka testailua.. Jos ovista ei tule ollenkaan, niin soitto lääkärille.
Söin kiertopäivät 2-6. Täytyy jatkaa testailua, kiitos tsempeistä, toivon että tulee mutta kaikki tuntemukset puuttuu niin siksi vähän epäuskoinen olo..
 
Anteeksi hiljaiseloni, on ollut puuhaa kaikenlaista ja yrittänyt keskittyä muihin juttuihin.

Pahoittelut uusille tänne joutuneille, niille jotka taas uuteen kiertoon joutuivat ja varsinkin niille joilla keskenmeno on pitkittynyt aivan älyttömästi.
Mitenkä heikura79 sulla nyt tilanne?
Truudy, kylläpä sullakin oli pitkä rupeama, nyt sisulla eteenpäin. Laskin tuossa itsekin että kaikkinensa 7 viikkoa minulla kesti tämä "piina", ekasta ultrasta (ei sykettä, parin päivän päästä sairaalassa syke löytyikin, sitten ultrattiin viikon päästä...jne) siihen, että kun lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut kunnolla vaikka ensin siltä näytti, vuosin 4 viikkoa ja viimeiset päivät vuoto vain yltyi. Sitten kaavinta tehtiin istukan jämälle ja vuoto vihdoin loppui.

omaa napaa, bongasin jo toisen oviksen, mutta vielä ei yritetä, odotellaan nimittäin suurta määrää verikoetuloksia kromosomijutuista lähtien, en halua kiusata enää itseäni jos homma on niin ettei ole mitään mahdollisuutta että raskaus jatkuisi.
 
Truudy, onneksi sait km nyt päätökseen ja nyt pääset toipumaan ja uuteen yritykseen!

Heikura: mikä tilanne? Kävitkö ultrassa?

Tiituu: pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa saamaan tukea!

Muille tsemppiä kierron eri vaiheissa ja ylipäätään tähän turhauttavaan tilanteeseen ja odotteluun!

Omanapa: nyt en tiedä miten päin olisin, nimittäin eilen uuden vuoden aattona alkoi menkat, siis luomumenkat ilman mitään käynnistystä mutta ongelmaksi muodostui siis se, että edellisestä käynnistetyistä menkoista oli kulunut vasta 20pvä. Mun kierto ei ole koskaan ollut 20päivää!! Vuoto runsasta ja alussa mukana hyytymiä ja riekaleita ja kovin tummaa (anteeksi ällötys). Mä oon aivan ihmeissäni mitä kehossa tapahtuu kun näin ei ole koskaan aikaisemmin käynyt.. Osaako kukaan auttaa?
Kävin perjantaina labroissa, kaikki hyytymistekijät yms labrat koskien toistuvia keskenmenoja otettu ja nyt odotan että pääsen tammikuun puolen välin jälkeen lääkärille käymään ja kuulemaan miten hoidoissa jatketaan eteenpäin.. Että sellaista täällä ja anteeksi omanapaisuus!!

Hyvää ja parempaa uutta vuotta kaikille! Toivotaan että tuleva vuosi toisi mukanaan meille kaikille nyytin syliin <3
 
Kuulumisia.Menin torstaina Kysille ja tänään pääsin pois.Jouduin ultran jälkeen välittömästi embolisaatioon ja perjantaina kaavinta.1.12 ultrassa ei oltu havaittu pientä istukanpalaa joka sitten hurjistuneena jatkoi kasvuaan n.kuukauden.Verisuonisto oli niin voimakasta että ilman embolisaatiota olisin vuotanu kuiviin kaavinnassa.Lauantaina nousi kuume ja antibioottia meni suoneen vielä tänään.Kahdet lääkkeet kotiin.Toivon ja rukoilen että tämä oli nyt tässä.Henkisesti ja nyt myös fyysisesti olen jo niiin rikki että enempää en jaksa.Vietän hetken hiljaiseloa palstalta joten palaillaan myöhemmin.
:)Iso hali kaikille minua muistaneille:)
 
Huh, onpa monilla muillakin ollut mutkikas homma tämä keskenmeno. Esktratsempit @heikura79 jos vielä luet tätä!

Eka yrityskierto km:n jälkeen takana, ei tärppiä. Nyt yk2, kp 4 menossa. Mä olin jo jotenkin aika sinut koko homman kanssa ja luulin palanneeni henkisesti aikaan ennen raskautta, mutta niin se vaan kovin kirpaisi kun kuukautiset alkoi. Toivottavasti, oi toivottavasti sitä vois olla raskaana ennen kuin koittaa keskenmenneen raskauden laskettu aika... voin kuvitella että se saattaa muuten hieman, hmm, vitutella...
 
:):p:DPitipä tulla elvistelemään tännekkin..olen ollu tänään ihan onnesta sekaisin:Dai miksi,no tein aamulla huvikseen raskaustestin ja se oli NEGATIIVINEN:ROFLMAO: Nyt keskenmeno on oikeasti ohi ja elämä voi vihdoin jatkua.Kumma miten tänään nousi sellanen vahva tuntemus,tarve tulla uudelleen raskaaksi.No ne menkat on odotettava,mutta sitten..
Anteeksi omaanapaa..
 
Kirjotetaas nyt tännekkin.. eli täällä ollaan ehkä raskaana.. nyt dpo 14..ja eilen ja tänään saanut todella hailuran haamun r-testiin.. eilen oli haaleampi ja tänään oli minusta vahvempi vaikea sanoa et onko väriä.. mutta viivanpaikka tuo mielestäni ei ole.. huomenna testaan uudestaan ja testinä siis pc.. laitan kuvia tänne kans eilisestä ja tänpäiväsestä testistä.. oireitakin on.. ja jotenki tuntuu et mulla tuo hormoni nousee aika hitaasti.. kun keskenmenneessä raskaudessa testasin ekan kerran pc:llä vasta dpo 15 eli 4+1 ja oli selkeä punertava viiva.. kuvassa tuo haamuviiva ei näy niin hyvin kuin livenä.. tässä elisen testi http://aijaa.com/8tAR3K ja tässä tämän päivän testi http://aijaa.com/BiKN8B saatiin myös ensi aika julkiselle puolelle ja se on maaliskuun alussa.. saas nähdä joudunko perumaan sen :D
 
Kirjotetaas nyt tännekkin.. eli täällä ollaan ehkä raskaana.. nyt dpo 14..ja eilen ja tänään saanut todella hailuran haamun r-testiin.. eilen oli haaleampi ja tänään oli minusta vahvempi vaikea sanoa et onko väriä.. mutta viivanpaikka tuo mielestäni ei ole.. huomenna testaan uudestaan ja testinä siis pc.. laitan kuvia tänne kans eilisestä ja tänpäiväsestä testistä.. oireitakin on.. ja jotenki tuntuu et mulla tuo hormoni nousee aika hitaasti.. kun keskenmenneessä raskaudessa testasin ekan kerran pc:llä vasta dpo 15 eli 4+1 ja oli selkeä punertava viiva.. kuvassa tuo haamuviiva ei näy niin hyvin kuin livenä.. tässä elisen testi http://aijaa.com/8tAR3K ja tässä tämän päivän testi http://aijaa.com/BiKN8B saatiin myös ensi aika julkiselle puolelle ja se on maaliskuun alussa.. saas nähdä joudunko perumaan sen :D
Onnea haamusta! Olisiko ovis voinut ollakin vähän myöhemmin kuin ajattelit ja sen takia haamu?
 
@Jutska sinäkin siis näet jotain noissa!? tuntuu et mun silmät sekoo kohta :D.. hmm ovis on voinut olla 21.12-22.12.. oviskipu oli keskiviikkona 2vkoa sitten.. ja limoja oli tiistaina ja torstaina..viimeset puuhailut on ollut 22.12 torstaina.. mutta jouluaattona ja joulupäivänä mulla oli aika kovia kipuja munasarjojen kohdilla molemmilla puolilla...en muista et ikinä ois tommosta ollut... ovistesti oli minusta plussa 20.12.. ja lämmöt nousi 21.12.. eli keskiviikkona
 
Viimeksi muokattu:
sehän on tosi yksilöllistä miten tuota hcg hormonia rupeaa erittymään.. ite en nyt vielä ole huolissani mutta luulis huomenna jo näyttävän selkeämpää viivaa kun huomenna kuitenkin jjo 4+1.. tai voihan olla et jää vain kemialliseks.. menkkojen pitäisi tänään alkaa mut vielä ei oo näkynyt..
 
oireista: on palelua ja välillä kauheen kuuma varsinkin jos tekee kotihommia... itku herkkyyttä..välillä etoo pienesti..ummettaa..turvottaa..ja lämmöt ovat nousseet entistä korkeammalle mitä olivat oviksen jälkeen.. oviksen jälkeen lämmöt olivat sen 36.4 ja nyt ollut eilen ja tänään sen 36.6-36.8.. tässä ovistesti 3h lirusta :D eihän tämä välttämättä tarkoita yhtään mitään mutta huvikseni tein :D http://aijaa.com/n2yut8 tuo vastaa jo vahvuudeltaan mun normi ovisplussaa...
 
Tukutuku, aika jännä että nuo menkat tuli tosiaan jo tuossa kierron vaiheessa. Valitettavasti en osaa auttaa, tsemppiä vaan toivottelen. Kaikki epämääräinen tapahtuma omassa kehossa on niin ärsyttävää..!!

Onnea heikura79 negasta! Aikamoisen matkan jouduit läpi käymään, onneksi se on nyt ohi!

Kinder_Kitty, mä en valitettavasti näe noissa r.testeissä mitään, mutta älyttömän hankala niitä haamuja on kyllä saada kuvattua! Tsemppiä viivan vahvistumiseen!

Omaa napaa, huomenna viikko toimenpiteestä ja en taas tiedä mitä tämä kroppa duunaa. Tp:n jälkeen pari päivää oli vain pientä tuhruvuotoa, nyt on muutaman päivä ollut kuin olisi melko runsaat menkat menossa, kipuineen päivineen. Noh, jospa se tästä.
 
täällä tuskin ollaan raskaana :cry: voi elämän kevät nyt.. menkat ei oo alkanut.. mutta ei myöskään testi vahvistunut yhtään eli taisi olla kyseessä vaan se törkeä viivanpaikka... uus oire yöllä ravasin kahesti pissalla ja silti jäi pissahädän tunne vaik olin 5 minuuuttia sitten käynyt pissalla... ärsyttävää enkä oo ees mitenkään paljoo juonu vettä... tässä kuvaa nyt vielä tästä aamusta http://aijaa.com/xmdoIW
mut nyt loppuu mun toiveilu ja haaveilu et oisin raskaana ja keskityn nyt vaan odottamaan sitä ensi aikaa julkiselle...
 
Mulla saattaakin hyvin olla vasta dpo13 menossa.. jos ovis ollut myöhemmin..ite nyt alan enempi uskoa siihen et ovis ollut 24.12.. sillon oli todella kovat alavatsakivut molemmilla puolilla munasarjoja.. mulla vaan on nyt se vahva tunne et oon raskaana. mutta huomenna testissä pitäis näkyä kunnon viiva jos ovis ollut 24.12.. lämmöistä en varmaksi voi sanoa et pysyikö ylhäällä sen 3pvää oletetun oviksen jälkeen kun jäi mittamaatta yhtenä päivänä.. naamarasvaakin laittaessa tänään haju otti niin nenään et hyvä ettei tullut ylen.. kun sillon 19.12 ultrassa lekuri sanoi et ovis todennäköisesti loppuviikosta.. ehkäpä ensin ovis yritti tapahtua sillon ke 21.12 mutta jäi tulematta ja sitten onnistuikin loppuviikosta.. eli voi nyt hyvinkin olla et oon testannut ihan liian ajoissa ja sen takia saanut vaan hailuraa viivaa... ja yleensä oviksen jälkeen mulla limat loppunu kun seinään mut nyt limoja oli vielä torstaina 22.12..
 

Yhteistyössä