Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***



TORSTAI 1.9.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 7/27-28
Emby^...................KM 03/11...............................KP 20/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 20/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88..................KM 04/11, KM 08/11
nellielli....................KM 08/11



HAAVEISSA TOINEN



toukka90.............KM 06/11....................................KP 10/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 12/28
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11......KP 19/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 26/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Tehilla................KM 02/11
vauvaqme...........KM 05/11, 06/11, 08/11



HAAVEISSA KOLMAS



Missa-76.........KM 04/11.................KP 25/26-30
Whisky Peat....KM 07/11
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Fantteli............KM 08/11



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.........................KM 04/11...............KP 19/25
johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 7/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle
 
Viimeksi muokattu:
Jopas jotakin! Sinne se kesä katosi... Ikävä jo nyt lämpimiä säitä! Olen niin kesäihminen, vaikka syksyssäkin on kyllä omat kivat puolensa. Pimeät illat, villasukat ja teemuki. =) (tai punkkulasi, riippuen missä vaiheessa kiertoa sitten mennään. hih.)

Omanapa: No mulla ei oo mielessä muuta kuin häiden järkkääminen. Että eipä muuta. Muutama viikko enää! IIIIIK! :D Ja sit alkaa myös vauvan yritys... :) Jeba jeba.

Plussatuulosia kaikille ja halauksia suruisille ja vauhdikkaita siittiöitä kierron keskivaiheella oleville ja ja .... mitähän muuta vielä toivottaisin? :D

-EM
 
Mä tulen myös merkkaamaan uuden ketjun itselleni. Meidän piti alottaa yritys uudelleen nyt syksyllä, mutta nyt meni mulla pupu pöksyyn tai paremmin sanottuna järki.
Näin töissä käydessä tää huushollin ja 4 lapsen hoitaminen on aikast vaikea yhdistelmä, isoilla ku on harrastuksiakin sen verran. Tällä hetkellä en jaksais vauvaa, mutta toisaalta tahtoisin olla raskaana jo. Kauhea ku on vaikeaa.
Eikä olla nyt iehenkään kanssa ehditty keskustelemaan vauva jutuista sitten kevään.
 
Korkattu! Ollaan päästy mun lempi-vuodenaikaani :whistle:

Täällä menee disperiini ja luget. Hulluna kuulostelen kaikenlaisia tuntemuksia vaikka vasta dpo4 :LOL:. Molemmista edellisistä raskauksista tiesin kyllä ennen testin tekemistä, että se tulee olemaan positiivinen, joten niitä tuttuja tuntemuksia täällä kyttäillään ja odotellaan. Tosin, noi luget voi nyt sotkea koko homman..

Tsempitykset kaikille! :hug: Etenkin niille, joille syksy tuo mukanaan masiksen.
 
TÄÄLLÄ!! :wave:

Ja nyt aletaan lähestyä kierron niitä päiviä, että vois alkaa hätäpäissään testailemaan (liian aikaisin) JOS olis ollut ovikseen LÄHELLÄKÄÄN mitään yritystä. Mutta ei. Eli säästyy testit tältä kierrolta!

Kertokaas nyt mulle kun olen ihan ulalla teidän jutuistanne, että esim mitä ovat luget? Jotain keltarauhashormonijuttua???

miss bamse mulla alkaa olla sama fiilis sen suhteen, että esikoisella alkaa painaa uhmis päälle ja mä pelkään miten tällä lyhyellä pinnalla jaksan. Ja vielä vauvaa siihen päälle. Mutta silti HALUAN sitä vauvaa, ja totean että elämäähän tämä vain on.

Nyt nukkumaan!!!

Ps. syksy myös minun lempivuodenaika! Tosin pääasia on että vuodenajat vaihtuvat. Muutos aina mukavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kans syksy korkataan!
Minkäänlaisia tuntemuksia ei oo mihinkään suuntaan, et eipä oo toiveet korkeella inssin onnistumisen suhteen. Brittien Amazonista tilasin 60kpl raskaustestejä- makso jotaki 5 puntaa ja tulivat alle viikossa.. Saapipahan dippailla urakalla...
 
No niin, se on syksy sitten.. Tytölläkin alkoi taas harrastukset kesän jälkeen ja tuntuu, että arki alkaa taas oikein kunnolla kesän jälkeen. Ei siinä mitään, toisaalta saa vähän muutakin ajateltavaa, kuin tämän vauvaprojektin. Vaikka kyllä se koko ajan tietyllä tasolla mielessä pyörii, ei sille mitään voi. Tuntuu, että kauppakeskuksissakin bongaan kaikki vauvat ja vauvamasut :heart: Voi kun sellainen vauvamasu vielä joskus olisi itselläkin - ja tietysti lopulta se vauva myös :heart:

Jännitellään miehen kanssa kovasti maanantaita, meillä on silloin ensikäynti lääkärille noiden kemiallisten ja keskenmenon jäljiltä... Saa nähdä, tuleeko siellä mitään selvyyttä, mitä kannattaisi tutkia aluksi jne. On ollut ihan outo olo, leuka on täynnä finnejä, turvottaa, valkkari on lisääntynyt, aamulämpö oli 36,7 (mulla normaalisti 36,1-36,3), alavatsa juilii jatkuvasti. Mietin, että onkohan ne menkat sitten nyt alkamassa, vai voisko nämä olla ovisoireita. Näin huonosti sitä oman kroppansa tuntee : / Toisaalta tuntuis jännältä, että olis ovis kyseessä, kun kemiallisen jälkeen vuoto alkoi 24.8. Ja siitä on nyt vasta 10 päivää... Toisaalta mulla ei myöskään viimeksi kemiallisen jälkeen tullut mitään "ylimääräisiä" menkkoja viikon parin päästä, vaan menkat alkoi sitten taas kuukauden päästä vuodosta. Eli jotain outoa tässä nyt sitten (kait) on. Tai sitten mun kroppa ja hormonitoiminta on vaan niin pirun sekaisin. Ota tästäkin nyt sitten selkoa.

Meillä on miehen kanssa kahdenkeskinen viikonloppu, tyttö lähtee kyläilemään sukulaisille. Ajateltiin, että korkattaisiin viinipullo ja nautittaisiin oikein kunnolla. En ole yrityksen aloittamisen jälkeen juonut alkoholia, koska olen ajatellut, että se olisi jotenkin parempi. Mutta nyt kun on jo kolme kertaa mennyt mönkään, niin eiköhän me pullo viiniä ansaita! =)

Ihanaa viikonloppua kaikille ja paljon halauksia kaikille, joilla synkkä olo syystä tai toisesta :hug:
Ja kaikille piinailijoille tuhannesti plussaonnea :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lisäyksenä vielä edelliseen... Aamulämpö johtunee pienestä nuhasta ja flunssanpoikasesta.. Sillä tuskin mitään tekemistä ovulaation tai muun kanssa, lämmöthän ilmeisesti nousee vasta ovulaation jälkeen...
 
Hyvää syksyä täältäkin kaikille :wave:
pääsee kynttilöitä polttelee iltaisin.

Meille tuli patologin sikiötutkimustulokset tällä viikolla mut enhän minä niistä ymmärtänyt paljon mitään. Lääkäri soittaa ensviikolla ja kertoo kai ymmärrettävästi tutkimustulokset.
Alavatsaa on juilinut parina päivänä joten oiskohan ne ekat menkat tulossa?
 
Moikka vaan kaikille! :wave:

Syksy vaan tosiaan pukkaa päälle... Tässä samalla kattelen ikkunasta ulos ja järvelle, jossa Haapanaemo poikasineen istuskelee rantakivellä =) Nekin poikaset on jo kasvaneet melkosen isoiksi. Koko kesän ne on tykänny tässä meidän rannassa olla ja monena edellisenäkin kesänä.

Viikonloppuna vois jo testailla jos haluis... En tiiä... välillä meinaa olla huono olo ja vaikka mitä mahan nippailuja ja välillä taas ei sit kerrassa mitään tuntemuksia. Ens keskiviikkona olis tätin aika tulla, mut mä en kyllä oo mielelläni ottamassa sitä vastaan, eikä mieskään välittäis täti punaisen kyläilystä. Äh, tää on niin ärsyttävää tää odottaminen... Täti vois kyllä muuttaa vuodeks Kiinaan!!!
 
Heips kaikille! :)

Mä odottelen vaan menkkojen alkamista keskenmenon jälkeen. Ei olla siis miehen kaa käytetty ehkäisyä tässä välissäkään, mutta tuskin sitä raskaaks heti tulee perään. Tulis ny vaan ne normaalit menkat, niin pääsis tosissaan yrittään sitä vauvaa taas! :heart:

Kaikille paljon vauvaonnea ja plussatuulia! :)
 
kiitokset Sanmarille uudesta pinkasta ja päivityksistä! kiva että jaksat. :kiss:

vauvaqme ne oireethan voi todellakin olla viellä niitä raskaudenjälkeisiä, kun eihän ne hormoonit niin nopeesti poistu kropasta. mut toivossa on aina hyvä elää, etkä olis ensimmäinen joka tulee raskaaks ilman tätiä siinä välissä! sama pätee nelliellille! :)

joo Koski, hyvä idea! ostetaan kaikki täteilleimme lentoliput Kiinaan vuodeks! :LOL:

on: eilen oli hurjat limat ja nippaili oikeelta puolelta ja olin jo varma oviksesta, mutta tänään aamulämmöt edelleenkin alhaalla eli odottelua vielä... nyt en pääse edes tarkistamaan limoja vielä kun eilisistä talletuksista on vielä varmaan jäänteet. hyvin on peittoja heiluteltu tällä viikolla miehen niska- ja hartiasärystä huolimatta, mut nyt vaan puuttuis se ovis! no, jospa ne limat tänä iltana olis jo kuivanu ja lämmöt huomisaamuun mennessä noussu et vois alottaa sen - ah, niin ihanan - päivien laskemisen ja oireiden kyttäämisen. :popcorn:

ens viikolla mennään anoppilaan kylän fiestoille, joten varmaan on sen verran toimintaa et tuskin ehtii niiiiin ajatella edes koko asiaa. :saint: ja sit jos taas alkaa ruskeet vuodot n. viikko oviksen jälkeen, ni on kyl ihan kiva et on sen verran hyörintää ettei ehi ottaa niin hirveetä pakkomiellettä asiasta kun viimeeks.
 
Tää tyttö päätti alkaa pitämään hiukan palstataukoa :)
..eli en ihan jokapäivä käy :p
..mut voi laittaa taustailijoihin :)

Voikaa hyvin naikkoset :heart:

Plussatuulia!! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Katie85 kiva kuulla susta =) Etkä todellakaan pilannut kenenkään päivää vuodauksella, sitä vartenhan tää(kin) ketju on olemassa! Voin samaistua noihin sun fiiliksiin, kun itselläkin on viime aikoina ollu sellanen "tästä ei tuu ikinä mitään" -fiilis. Tässäkään ketjussa ei ole enää ketään sellaista jäljellä, joka olisi ollut täälä silloin reilu vuosi sitten, kun tähän painoon tulin...Mutta ei anneta silti periksi! Eihän? Mun hyvällä ystävällä on myös PCO ja kierrot oli tosi epäsäännöllisiä, mutta niin vaan sekin on nyt tukevasti raskaana!

Koski asutte vissiin järven rannalla? Kun kirjoitit, että ikkunasta näkyy järvelle. Talo järven rannalla ois niin mun unelma!

caisachu meillä on kans ollu välillä vähän "ongelmia" oviksen hyödyntämisen suhteen, kun tolla munkin miehellä on välillä niin kovia niska- ja selkäkipuja. Mutta aina se "hätä keinot keksii" siihen hyödyntämiseen :p Koska väliinhän sitä ei jätetä, jos ei oo vähintään pää kainalossa (mikäli se musta on kiinni) :D

Emby stressitöntä palstataukoilua :wave: Älä kuitenkaan meitä kokonaan hylkää, eli tuu pian takasin tai plussaa ;)

Omaan napaan ei kuulu kummempia....oli kyllä ihan hämärät menkat. (eritevaroitus!) Ensinnäkin ne alkoi tummilla hyytymillä (samanlaisia, mutta pienempiä, kun km:ssa) ja ne kesti 7 päivää kaiken kaikkiaan. Normisti kestää 4-5 päivää. Kolme viimestä päivää oli pelkkää "ruskeaa limaa", jota normi menkoissa ei tuu kun viimeinen päivä. Ekana päivänä oli myös sen verran kipuja, että oli pakko ottaa buranbaa. Normisti mulla ei oo kipuja oikeestaan ollenkaan. Pisti epäilyttämään, että oisko kuitenkin ollu jotain kiinnittymisyritystä...Päivitän listaa huomenna, nyt vähän miehen kanssa laulamaan Singstaria :D

Oviksen bongaus- ja hyödyntämisonnea kaikille sitä tarvitseville :whistle:
 
Paleltaa ihan järkyttävästi koko ajan!!! Kp23 menossa- voe että menee taas tämä aika hitaasti!!!!!
Täällä sitä istutaan koneella takki päällä ja viltti takin päällä ja silti paleltaa...
Tämä oli ensimmäisen km raskauden ensimmäinen oire- olin umpi jäässä jo viikkoa ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa. Plussa tuli sillon vasta kp29. TOIVOO TOIVOO......
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppejä Tillu! :heart:

Täälä on kans vaihtelevasti tuntemuksia, vaikka vasta dpo8. Tosin, oon aika varma, että mielikuvitus tekee tepposet.. Luget aiheuttaa ainakin mahakipua, tai semmosta inhottavaa oloa mahassa :( Aika pienet toivot on tästä kierrosta raskautumisessa, katsellaan..
 
Alko ottaan viikonloppuna päähän, ku kuulin, et yks tyttö on raskaana ja laskettu aika on jo marraskuussa. Eikä siis tossa mitään, et on raskaana..en mä kaikille raskaana oleville oo katkera! :D mut siis tää tyttö ei oo mitään lasta ees yrittäny..se on vahinko ja se ei ees tajunnu olevansa raskaana ku vasta jokin aika sitten..ja se on sellanen, joka ryyppää aika paljon ja polttaa tupakkaa..ja vaihtaa miestä aikalailla..se on siis ryypänny pitkälle tän raskauden aikana..kun se tosiaan pari kuukautta sit tajus vasta olevansa raskaana..jotenkin korpee, et miten ihmiset, jotka ei halua lasta, saa niitä ihan vahingossa..ei tietoakaan keskenmenosta ja muutenkin lapset on yleensä ihan terveitä..tuntuu jotenki niin epäreilulta.. tää nyt ei liittyny tähän viestiketjuun periaatteessa, mutta tulipahan avauduttua.. :)
 
Tillu79, kuulostaa kyllä lupaavalta ton palelun suhteen, pidän täällä peukkuja pystyssä, että raskaana olisit :heart:
Naive88 kovasti sinullekin plussaa toivon :heart:
Meillä oli tänään lääkäri noiden keskenmenojen takia... Päästiin juttelemaan asiasta, ja otettiin samalla kokeitakin. Nyt on minusta otettuna kilpirauhaskokeet, prolaktiini ja keliakia. Lisäksi minusta ja miehestä otettiin molemmista kromosomikokeet. Pitää noiden hormonikokeiden tuloksia odotella yli viikon päähän torstaihin, ja kromosomikokeiden tulokset saadaan kolmen ja puolen viikon päästä.

Nyt stressaa, kun on niin ovis-olo, kuin vain mahdollista. Jos tässä kierrossa ovis on, niin silloin periaatteessa voisin plussata jo ennen kuin nuo kromosomikokeiden tulokset tulee. Kokeiden tulosten jälkeen (jos ovat kaikki ok) olisi tarkoitus aloittaa Lugesterone kapselit seuraavan oviksen jälkeen. Nyt lääkäri kuitenkin sanoi, että suosittelee, ettei tässä kierrossa aloiteta, koska ensinnäkin toi kemiallinen taustalla ja voi sekoittaa ja toiseksi hyvä odottaa ensin kromosomikokeiden tulokset. Jos niissä olisi jotain häikkää, ei keltarauhashormonikuuri olisi oikea ratkaisu...
Eli nyt sitten vaan odotellaan, mitä kokeista selviää, vai selviääkö mitään.
Mutta ainakin saa jotain suljettua pois, ja jos ei mitään selviä, niin seuraavaan kiertoon saa sitten noi Luget avuksi...

Mitä noista kromosomikokeista muuten voi päätellä, tai siis miten laajat ne tulokset on? Onko jollain otettu?
 
Mitä noista kromosomikokeista muuten voi päätellä, tai siis miten laajat ne tulokset on? Onko jollain otettu?
Meillä otettiin (musta ja isännästä) kromosomikokeet KM tutkimusten yhteydessä, ja ainoa tieto joka tuli oli ettei kummassakaan mitään poikkeavaa ollut... en tiedä mitä siinä tarkalleen katsoivat sitten, mutta meillä tulos oli normi (yleensä kuulemma mitään ei löydy)
 

Yhteistyössä