**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Kyllä se ovistestin vahva viiva oli ovis kiertopäivällä 25! Tein nimittäin raskaustestin ja se oli ihan täsyin negatiivinen ja ovistestin viivakin oli haalistunut. Että kyllä sen näemmä erottaa silmällä hyvin milloin se ovis on. Siis testistä. luulin, että se oli jo joskus yli viikko sitten kun mahaa nippaili ja se testiviiva alkoi tummua, mutta koskaan ei siis ollut yhtä vahva kuin se kontrolliviiva. Mutta en ois myöskään uskonut, että oviksesta voi tulla toinen kylki noin kipeäksi! aivan kuin veitsellä ois pistetty tai lihas ois ollut krampissa. Onneks hoksasin, että se on ovis, että ei mennyt ohi ;) Tuli sit toissapäivänä ja eilen heilutettua peittoa, että jospa se tärppäis nyt. Varsinkin kun sain tietää, että hyvä ystävä oli plussanut toissapäivänä <3 Hän siis ehti vaan sanoa, että on vähän väsyttänyt niin arvasin heti :) Oon niin onnellinen heidän puolestaan ja ois ihana olla samaan aikaan äippälomalla. Mietin vielä, että oispa ollut hassu sattuma jos se viiva mun ovistestissä ois ollut raskauden merkki niin oltas plussattu peräkkäisinä päivinä :)
 
Viimeksi muokattu:
miwwi Kyllä mies osaa olla romanttinen myös, mutta enemmän minä olen se romantikko ja järkkäilen kaikkee kivaa, mutta mies on kyllä aina täysillä mukana.
Mutta kun hän järkkää niin ne onkin sit ihan huippu juttuja esim kerran tulin salilta ja tulin sieltä kävellen pois joten menin kotona sit saunaan. Ihmettelin kun mies ei tullut mukaan. No syy selvisi, kun tulin saunasta: keittiönpöytä oli katettu, kynttilät paloi ja pöydällä oli viltti ja tyynyt. Pääsin makaamaan kynttilänvalossa pöydälle, rauhallinen musiikki soi taustalla ja sain kokovartalo hieronnan. :heart: Ja ei varmaan tartte kertoo mihin toi homma päätyi :p

Samoin on järkännyt yllätys kylpyläreissuja, joissa kyllä hemmottelee mut piloille hoidoilla ja hyvällä ruualla.

On se vaan niin lutunen :heart:

No kosinnan jouduin minä tekemään ite, hyödynsin viime karkauspäivän, tosin halusin kihloihin ennen sitä eli 11.11.11 ja senkin ilmoitin että se sormus minkä haluaisin, siitä sais nyt 20 % alennusta. No eihän miehelle jäänyt muuta vaihtoehtoa kun mennä kihloihin. Tosin hän kyllä puhui että minä olen kihloissa , ei hän :D Karkauspäivänä iskin sit vihkipäivän tiskiin, kysyin käykö se vai ostatko hameen mulle. Ja nyt siis ollaan naimisissa.

Eli jos mulla on se ovis ollut nyt eilen tai toissa päivänä niin se testi ei näytä enää mitään?
 
mamuska Ooo, Ihana mies!! :) Olispa munkin mies noin romanttinen. :) Ai sä oot joutunu kosia :D Mä oon päättäny, että mies saa kyllä kosia, mä oon kyllä valmis, mutta mies ilmeisesti ei kun ei ole kosinut, eikä ole vihjaillutkaan. : /

Onko sulla testejä? :) Kokeile testata ja laita kuvaa niin katsellaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Törkeästi omaa napaa: VIHDOIN KP 1 keskenmenon jälkeen!!! Ei mennytkään kuin 8 viikkoa. Nyt kun vielä pääsis ultraan ja sitten nopeasti skopiaan varmistamaan, ettei ole uusia kiinnikkeitä eikä residuaa kohdussa.
 
Hei!!!

Tämä ei voi olla todellista, tietokone rikki, puhelin rikki, kaikki rikki... En pääse mitään koskaan kommentoimaan... :(
Nytkin nopeen vaan tulin ilmoittamaan kaverin puhelimella, että kyllä se täti vain tulla jolkotteli tänne, tosin jolkottelemassa jo pois... Eli täällä menossa kp6.
 
No nyt on ovistesti tehty ja en tajuu yhtään. Ensin katsoin ettei tule toista viivaa, mutta sitten huomasin että haalea viiva onkin vieressä. Ohjeessa sanotaan että sen pitäisi olla vahvempi kuin testi viiva? Eli onko ovis vasta tulossa? Milloin kannattaisi testata uudestaan?
Kävin tänään lääkärissä ja nyt kyllä näyttää siltä että mulla hormoonit ihan sekaisin, maanantaina menen verikokeisiin, jossa otetaan hormoonipitoisuuksia ja myös raskaustesti.
Kokeilen jos onnistun laittaa kuvaa testistä En siis osaa eli miten kuvia voi tänne laittaa
 
Mamuska7 vaikuttaisi joo että joko ovis meni jo tai sitten se ei ole vielä tullut. Ei valitettavasti noilla testeillä näe kumpi. Yleensä kannattaa aloittaa hyvissä ajoin testailu esim kerran päivässä (käyttöohjeista löytyy kierronpituuteen perustuva suositustaulukko monentenako kiertopäivänä kannattaa aloittaa) ja siitä sitten yleensä näkee et viiva vahvistuu pikkuhiljaa kunnes on tasavahva/vahvempi kuin kontrolliviiva. Kertatestillä saattaa bongata oviksen mut aikalailla pitää tuuria/oman kropan lukutaitoa olla et osuu just kohdilleen.
 
alien_1 Joo mä luulen että mulla oli jo se ovis. Mullahan oli edellinen kierto 33 ja nyt tais olla 17 tai 18 päivä. Eli nyt vaan odottamaan olisko tärppi käynyt ja jos ei niin sit seuraavasta kierrosta alan testaamaan
 
Heippa kaikille piiiiiiitkästä aikaa! :wave:

Tylsiä tapahtumia oli osa joutunut kokemaan, tsempit siis kaikille, erityisesti MiNalo !

Tyhmä täti kurvaili paikalle joillekin, hus pois ja uutta kiertoa kohti!!! (erityisesti carolina30+ ja zapata :hug: )

Onnittelut plussista Kattikoo ja EVO :heart:

Cattibrie ; tosi tylsää!!! :hug:

"Tervetuloa" uusille, ja kovasti jaksamista tilanteeseen; Hemu2, Pintsu ja Maame

Kattikoo; kyllä se keskenmeno varmasti meissä kaikissa sisällä/ajatuksissa säilyy ja ainakin osalla valitettavasti vaikuttaa seuraaviin raskauksiin ja niistä "turvallisesti nauttimiseen". Itse kerroin vain parille ystävälle, ja sisko sai raskaudesta tietää puolivahingossa (viikkoja silloin reilu 6). JOS kaikki olisi edennyt normaalisti, niin ekan UÄ:n jälkeen olisi kerrottu vanhemmille.....Raskautta halusin salailla, keskenmenosta olen avoimemmin kertonut - varsinkin, jos joku on täräyttänyt tämän kuuluisan "NOOOOH, milloinkas TE ryhdytte lapsia tekemään....??" -kysymyksen. Jauhot suuhun, perkele. :D

Miwwi; en usko, että yksityisestä gynekäynnistä haittaakaan on - jos vain oma kukkaro sen sallii :) Ja kurjaa, jos sinulla ei oikein juttukavereita näiden asioiden tiimoilta ole - onneksi tämä palsta antaa hurjasti vertaistukea!

Marlin; ikävää kohtelua olet lääkäriltä saanut - kyllähän tuollaisesta toimenpiteestä tulisi potilasta tiedottaa heti ensi tilassa ja senkin jälkeen käydä RAUHASSA keskustelemassa.

Hemu2; itse sain lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ohjeen odottaa yhdet kuukautiset, ja ne olivatkin sitten tosi runsaat+huomasin, että ihan hiukkasen oli seassa jotain kohtuun jäänyttä röppöäkin, tulivat siinä samalla sit pois. R-testejä en ole tehnyt, HCG otettiin n. 5vk:n kuluttua tyhjennyksestä.

mamuska7; ihana mies sinulla!

kanella; "onnea" menkoista!! :)

ON:
Huomasin, että tuossa listassa ei meikäläisellä ole ollenkaan kiertopäiviä, eli minulle voisi päivittää kiertoväliksi 27-31. Tuo vaihteluväli tulee menneiltä 1,5 vuodelta, jolloin hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä ollut. Kaksi poikkeusta olivat yhden kuukauden Primolutit kuukautisten siirtoa varten jolloin KP oli 33 ja sitten keskenmenon jälkeiset ensimmäiset menkat, jotka tulivat tyhjennysvuodosta laskien KP 25.

HUI, nyt on melkoisen jännät päivät. Olen yrittänyt kehitellä jonkinlaista fertiili-ikäisille naisille tehtävää osittais-lobotomiaa...luulen, että semmoisella toimenpiteellä olisi runsas kysyntä :D Olisi IHANAA, jos saisi aivoista ja ajatuksista pois nämä nippailut ja nappailut, ovikset ja menkat ja KP:t..... Oma olo ja toiveikkuus ailahtelee; toisina päivinä olen satavarma, että menkat alkavat pian ja toisina päivinä leijailen pilvissä, toiveikkaana että tärppi olisi käynyt. Wc-reissut ovat rasittavia, kun aina tiirailen PH-suojaa ja pyyhkimäpaperia, että JOKO JOKO JOKO (eli EIKAI-EIKAI-EIKAI) vuotoa näkyy...

Aion pysyä stoalaisen tyynenä ja odottaa vähintään KP 33, jolloin syyskuussa tein plussatestin. Siinähän sitten odotellaan....ja toivotaan, ettei menkat ala.

Ihanaa joulunodotusaikaa JOKAISELLE! :heart:
 
Voihan kökkö! Oli sitten ennenaikaista iloita menkoista. Vuoto kesti pari tuntia ja sen jälkeen EI YHTÄÄN MITÄÄN! Eli ei todellakaan ollut menkat. Pahoin pelkään, että kohdunsuulla on arpikudosta, hyytymää tai residuaa tukkeena, joten ei pääse vuoto ulos. Yritin saada skopia-aikaa, ja gyne vain hokee, että odotetaan ensin ne menkat. Vaan kun ongelma on just se, että ne menkat ei tule!!! Argh.
 
Sunnuntaina 16.12.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miramei___24v___KKM 4/12, KEM 9/12_________________KP 39/33-38
zapata___31v__KKM 6/12, KEM 8/12____________________KP 7/24-26
hanja___33v__KM 4/12, KM 8/12______________________KP 19/26-32
Miwwi___22v___KM 5/12, TM/KM? 9/12________________KP 24/28-36
rupeltaja___30v___KKM 10/12_________________________KP 29/27-31
Naapurin tyttö___28v___KEM 6/10,SKM 10/12_____________KP 53/29
*tinakenkätyttö*___24v___KKM 7/11___________________KP 26/27-29
Maame__________30v____km 7/12____________________KP 6/39
Cattibrie___25v__KKM 4/12, KEM 12/12_________________KP 13/28-30
Pintsu___26v____ KM 11/12_________________________KP 19?/25-28

HAAVEISSA TOINEN

Pippari_____KKM 10/11, KKM 7/12______________________KP ?
Nöhvi1___33v___KM 10/12____________________________KP 20/24-28
alien_1___37v___KKM 10/12__________________________KP 31/28?
Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 59/26-32
lauru__27v____KKM 10/12_____________________________KP 29/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12__________________KP 13

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12__________________________KP 16/30
suhveli__28v__TM 7/11, KM 9/12______________________KP 36/28-30
Miima81____TM 1/06, KM 10/12__________________________KP ?
Marlin____29v___KM 7/12, KU 11/12______________________KP 21/28
Hemu2___32v___KM 11/12______________________________KP 15

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__39v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 35
nelikko82__30v__KM 01/11,KKM 06/11,KU 10/12___________KP 8/28-30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 61/30-32

HAAVEISSA VIIDES

Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 16/28-30
rakkaudesta äiti__32v___KKM 10/12_____________________KP 13/28

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12_____________________KP 21/33

***Piinailijat***

Miwwi dpo 6

:heart: :heart:PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo

TAUSTALLA/KATEISSA:

kattikati
Sachie
miss bamse
miuku9
Maniokki
Starhope
kokkeli
puskajussi
Mirrimami
MiNalo
pupu75


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2208249-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2012-2013-a/

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
kanella Pahoittelut tilanteestasi! :hug: Eihän tuossa ole mitään järkeä! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin eikä kyse ole mistään, mitä pelkäät. Etkö voisi kuitenkin mennä käymään gynellä tutkittavana? Siis siellä missä tyhjennys tehtiin?
 
miramei: Mikäs on tilanne?

ON: Täällä ollut keskenmenon jälkeen todella voimakas ovulaatio. Sen verran vihlonut, että lääkärilläkin meinasin lähteä käymään. Limat kuitenkin paljasti homman jujun ja sit oonkin yrittänyt saada miestä hommiin. Tuntui hieman siltä, että mies olisi halunnut noudattaa lääkärin kehoitusta odottaa yhdet kuukautiset.. No minä itsepäisenä en luovuttanut ja etsin kaiken maailman todistelut siitä, että voimme jatkaa yritystä jo. Viimeistään voimakas ovulaatio käänsi oman pääni, että tätähän mahdollisuutta me ei tuhlata. Löytämieni tietojen perusteella kun vaikuttaa siltä, että jos on kerta itse tullut ulos ja hcg laskenut niin ainoa syy miksi haluavat odotuttaa on seuraavan LAn määrittäminen. Ultrastahan se sitten selviää. Itse myös todistelen asiaa sillä, että ei kroppa tule raskaaksi jos ei ole siihen valmis..

Sain kuin sainkin miehen hommiin tällä viikolla pariin otteeseen. Toinen ennen kuin ovulaatio varsinaisesti alkoi ja sit toisen kerran toissa päivänä. Sitä edellisenä päivänä mies torjui ja tuntuipas se pahalta. Tuntui kuin maailma kaatuisi niskaan. Tyhmää ja lapsellista, mutta jotenkin tuli menetys mieleen ja voimakkaasti jylläävä ovulaatio muistutti asiasta ja lisäksi mies ei halunnut hyödyntää sitä. Tuli siis väsyneenä tunne, etten koskaan saa lasta..Onneksi seuraavana päivänä kuitenkin päästiin hommiin ja puhuttua asiasta. Saattoipa olla, että osui hommailut näin jopa paremmalle kohdalle kun lämmötkin nousi.

Nyt sit jännäillään. Ovulaatio oireet loppuneet, mutta lämmöt edelleen koholla, tosin myös flunssainen olo..Rintoja hieman vihlonu tänään, mutta sitä on ennenkin ollut oviksen ja kuukautisten välissä, joten...Saas nähdä miten käy..
 
MiNalo Kokemuksesta tiedän, että Kättärille on turha mennä rukoilemaan mitään. Heidän osaltaan on homma hoidettu, kun on lääkkeet annettu käteen tai kaavinta tehty. Siksi jo edellisen keskenmenon jälkeen tarkastukset ja skopiat tehtiin yksityisellä. Nyt vain ei näköjään enää yksityiselläkään tahdo onnistua. On vissiin niin järjetön tää mun tilanne, että eivät enää edes usko. Varasin nyt huomiseksi ajan Mehiläiseen, niin saa ainakin ultralla katsottua, onko kohtu ihan täynnä jotain ylimääräistä. Nyt taas tiputtelee...

Pintsu Mulle on ihan lapsettomuusgyne sanonut, että edes kaavinnan jälkeen ei tarvitse välikiertoa pitää. Toivotaan, että tärppää!
 
Hello!
Ekaks kiitos kaikille ihanille tsempeistä. Kävin jo reilu viikko sitten täällä vuodattamassa erittäin omanapaisen selostuksen ja tuntuu, että silloin tosiaan olin ihan maani myynyt...nyt vähän helpottaa jo elo, mutta kyllähän asia on edelleen kovasti mielessä. Ajattelin varata tammikuulle ajan gynelle ja noudattaa ystävän neuvoa ja unohtaa hetkeksi koko lapsenteko.

Mutta siis ensinnäkin mulle voi päivittää kp 6/39 Menkat alkoi tiistaina ja kyllähän se jälleen oli pettymys, vaikkei niin iso kuin viime kierrossa :ashamed: Osasin odottaa niitä vaikka taas kuvittelin raskausoireita sun muuta. Jos jotain positiivista, niin kaks edellistä kiertoa on ollu sama 39 päivää, niin jospa olisin palaamassa takaisin kellontarkkuuteen?! Vuoden alusta siis kierto on ollut sekaisin ja sitä ennen aina tosi säännöllinen myös ilman pillereitä.

Minäkin tilasin ovistestejä, mutta en ehkä aloita tikuttamista tässä kierrossa...haluaisin päästä stressistä :(
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Ikävä kuulla! :( Jaksamista kovasti! :hug: Jospa niistä clomeista olisi hyötyä kunnolla ja saisit sen pysyvän plussan! :heart:

Maamellekin voimahali! :hug: Se on aina yhtä tympeetä, kun se pieni toivonkipinä herää joka kierron lopussa..
 
Ja kanellalle piti sanomani, että onneksi varasit kuitenkin ajan yksityiselle! Pakkohan tuohon on jotain selkoa saada. Tsemppiä ultraan! On se vaan peestä tuo julkisen puolen terveysenhuolto..hoitavat vaan pakolliset! :mad:
 

Yhteistyössä