Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Mariel85 :hug: Pahoittelut tädistä!

äiti88 paljon onnea ja tarrasukkia :heart: Kivaa saada plussalistalle vähän täydennystä tammikuun kohdalle!

Sinderella jos mahan nippaukset tietäisi jotain hyvää....pidetään peukkuja :)

Täälä vaan ootellaan ja ootellaan...tänään dpo 4. Se mikä oli outoa, niin perjantaina (dpo 2) oli outoa nippailua mahassa!? Eihän siihen aikaan mitään kiinnittymisnippailuja voi olla...ei kai vaan käyny niin, että munis oiskin irronnu vasta sillon, vaikka ovisplusa tuli jo ti aamuna...siinä tapauksessa ei tässä kierrossa oo hirmustiu toivoa, koska talletteluja ei ke-pe välillä ollu. Toivon, että se ois ollu vaan jotain oviksen jälkeistäkipuilua.

Täälä on myös otettu astetta järeämmät aseet käyttöön: piinispunkku ja kalaöljy tabut, eli Möllerin omega-3:set :D Luin, että kalaöljy ohentaa verta, niin aattelin, että ei siitä varmaan haittaakaan ole. Kaikki keinot on sallittuja, kun on pahasti vauvakuumeinen, joka on joutunu oottamaan liian pitkään :LOL:

Taas vähän vihlaisi sisintä, kun luin Kuvia plussatesteistä -ketjua ja sielä oli joku plussan saanut kirjoittanut jotain tähän tyyliin: "pakko kai se on uskoa, että meille tulee vauva syyskuussa". Mitä ihanaa varmuutta ja onnea, mitä ei ikinä enää itse pysty kokemaan, kun/jos saa vielä plussan :(

*muoks* kiva Huikkis kun jaksat käydä täälä meitä moikkaamassa ja zemppaamassa =) Kuinka jakselet?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taas pitkästä aikaa! Pikaisesti kirjoittelen, en kerkeä nyt lukemaan kaikkea mut onnittelut niille joita saa onnitella ja pahoitteluni niille jotka sitä kaipaavat.

Täällä kp 33/29-31, täti eiole ilmaantunut paikalle. Rinnat turvoksissa, vatsassa outoa nippailua...jne! Mut en vielä uskalla enkä edes voi testailla kun ei ole yhtään testiä kaapissa ja en taida ainakaan tänään keritä ostoksille kun täytyy kuskata lapsia ja sit lähteä tukka putkella töihin kokoukseen! No aika näyttää onko pieni matkassa, nyt mennään päivä kerrallaan ja viimeistään perjantaina testailen kun on vapaa päivä!

Heippa taas tältä erää!:wave:
 
Sanmar, kieltämättä tää vatsannipistely on samanlaista, mitä oli viime raskauden alussa. Mutta tunnetustihan loppukierron tuntemukset voi olla ihan minkälaisia tahansa, joten koitan olla innostumatta ennen aikojani...

kitikatilla tosi jännät paikat! Tätiä ei näy?? Katoppas vaan. Ekkö mitenkään saa testiä hankittua tänään :) Pakkohan sun on testata ennen perjantaita - ei jaksa oottaa, miten käy ;)
 
Onnea äiti88

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille:flower:

Täällä odotellaan vuodon loppumista. Toivottavasti loppuu kuiten ennen torstaita ku on sillo se jälkitarkastuski. Yleensä menkat on kestäneet sen 5 pvää mutta tuon joulukuisen keskeytyksen jälkeen ei voi tietää minkälaisen häränpyllyn se kierto taas teki :)
Sillo 10 vuotta sitten sattuneen keskenmenon jälkeen menkat tuli sen tyhjennysvuodon jälkeen ja seuraavia siitä sai sitten ootella 10 kuukautta:D
Toivottavasti nämä ovat viimiset menkat vähään aikaan. Nyt on kuitenki helpompi alottaa uus yrittäminen ku tietää suurin piirtein oviksen ajankohdan ym. ni ei tarvi tikkuja tilailla vaan menee vaikka sillä joka toinen päivä tyylillä :)
Mies on saanu nyt olla jonkin aikaa rauhassa ni loppu viikosta sitä voi sitten rasittaa jo ihan urakalla :LOL: tosin eipä se ole ennenkään hanttiin pistänyt :)
Siinäpä sitä olikin juttua :)
Nyt syömään ja kotihommia tekeen.
 
Onnea plussanneille ja tarrasukkia ja litra liimaa!! :) Puh puh seuraavaan kiertoon toivoa kaikille punahilkan hyökkäykseen joutuneille! Minä täällä juuri kuukautisten loputtua tulin kirjoittelemaan, oviksen odottelua, ja yritystä sitten kun muniksissa tuntuilee :D Eli ei mitään sairaalloista yritystä, mutta toiveita kuitenkin elätellään josko.... :) En kerennyt kaikkia tekstejä nyt lukemaan, mutta tulen kiroittelemaan taas viim ennen kun täti pitäis tulla! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja plussatuulia!
 
heipat

plussanneille rutkasti onnea!!
Ja Kitkatille ja Sinderellalle peukut pystyssä :D

Kahden vk:n päästä se lääkäri aika.. pyrin olemaan stressaamatta kun viimeistään silloin alkaa tilanne selvitää.. toki vähän pelottaa mitä eteen tulee ja kestääkö pää jne jne, mutta pv kerrallaan.. eniten kai pelottaa pettymykset. Jos ei sittenkään nyyttiä saada.
 
Hei, mulla taitaakin olla ovis vasta tänään? tein testin pahuuttani (mielestäni oli plussa kp 12) tänään kp 14 ja tuli kyllä niin vahva plussa ettei ole ennen ollut! ainakin mun mielestä. tein testin kun mulla on maha särkenyt kokoaamun ja bongasin limat niin vähän aloin ihmetellä et olisko sittenki vasta tänään...
Noihin kp 12 testeihin verrattuna niin eihän ne enää edes näytä plussilta :eek: märkinä näyttivät samanvahvuisilta, mut tää on nyt ihan selkeästi vahvempi kuin yksikään aikaisempi ikinä :O

Eli ekassa kuvassa tikuttelut kp 12 asti.


ja tässä toisessa siis ero kp 12 ja kp 14 tikutteluissa. mun silmiini NYT on oikeasti plussa siis?
Toi tumma viiva pätkähti lähestulkoon heti tuohon tikkuun :)



Mitäs mieltä te olette?
 
Neiti-81: Testasitko eilen ollenkaan? Ehkä eilenkin olisi tullut noin vahva plussa ja tänään sitten se ovispäivä? Tuo tämänpäiväinen on ainakin ihan selvä plussa =) Onnea!
en testannut eilen (koska luulin sen kp 12 olleen +), ja tosiaan mulle heräsi epäilys siitä että tänään olisi, koska mulla särki koko aamun toispuoleisesti vatsa, ja päätin että testaan ku niitä tuolla nyt on. Noh, väliäkös tuolla loppuviimeksi, on talleteltu koko viikonloppu :D voi olla et jää tv:n katselut vähiin koko loppuviikon :D ehhehehhe :D
 
MAANANTAI 24.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel....................KM 03/10, 10/10................KP 13/24-28
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.....KP 24/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 27/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 2/?
Miina84..............KM 11/10...............................KP 7/25-28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.........KP 8/28-30
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 9/26-32
Yale....................KM.......................................KP 13/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10....................KP 15/
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 21/27
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 26/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Danjuska..........KM 05/10...................................KP 6/32-34
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 14/24-29
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 6/23-28
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 33/31
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 55/31
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10....................KP 4/27
miss bamse..............KM 11/10.............................KP 4/28
mamakone...............KM 06/10


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10...KP 29/36
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88



 
Sanmar, kiitos kysymästä.. Täällä voidaan jo ehkä hieman paremmin.. Pahoinvointi ajottuu enää suurimmaksi osaksi vaan aamuun kun nousee pystyyn ja sitten kun oksentaa niin helpottaa :) Nyt oon pystyny jo käymään vähän kaupungillaki ja ruokakaupoissa :D Niistä olin muutaman viikon kokonaan pois kun tuli tuskan hika jo ajatuksesta mennä johonkin ihmispaljouteen :)
Mä niin toivon tärppiä teille ja kaikille ketjulaisille :heart: Enkä jotenki osaa olla täältä pois kun oli jotenkin niin kamalan tärkeä ketju mulle silloin km- jälkeen..
 
Onnittelut Äiti88!
Toivottavasti tästä lähtee nyt tänkin pinon pirunmoinen plussapuhuri.. Siellä tuntuis olevan parikin ehdokasta jonossa!!! Pidetään peukkuja!!!

Itellä ei sitten niin mitään oireita! Onko tuo nyt sit hyvä vai huono, tiä häntä, mut näillä mennään!
 
Heipä hei!
Täällä onkin tullut paljon tekstiä, tässä muuttohulinoiden keskellä... en ikävä kyllä nyt kerkee lukemaan teidän kuulumisisanne ajatuksella. Lupaan olla taas aktiivisemmin mukana jännäilyissä, kun muutto on saatu pois alta!

Kp 7/25-28 ja tänään vihdoin loppui tuhruttelutkin. Kaamee väsymys ja kolme päivää kestänyt päänsärky on kuitenkin osanani, silmiä painaa ja mikään ei meinaa huvittaa... mutta pakko se vaan on tsempata viikko loppuun! en kyllä taidakaan keretä tikuttamaan sitä ovista tässä kaiken keskellä. Mutta samapa se viikonloppuna saattaisi olla ovella ovis ja silloin ollaan muuton loppurutistuksessa, tarvii viimeiset kämpän hyvästely peitonheiluttelut lauantaina vanhassa kämpässä "hoitaa ja sitten vielä sunnuntaina vihkiä uusi asunto käyttöön! ja muutenkin tarkoituksena oli pyrkiä joka toinen päivä vällyjen välissä toimintaa harrastaa, niin josko se riittäisi... ;)

Miina, joka lähtee yöunille että jaksaa taas huomenna!
 
Heipat! :wave:

Isot onnittelut äiti88 :heart: tarrasukkia pienelle matkaan!

:hug: kaikille tädin yllättäneille!

omaan napaan ei niin mitään... kovasti oon yrittäny pitää itteni kiireisenä, mutta silti viikkokin tuntuu ikuisuudelta! :headwall: Ja toinen pitäisi vielä piinailla! Mä en kestä! Nää kaks viimeistä viikkoa oviksen jälkeen on mulle aina super vaikeita, alkukierto meneekin yleensä ihan ok... mitenköhän sitä sais ajatukset muualle, vinkkejä otetaan vastaan! :D No enpä kyllä taaskaan usko tärpin käyneen joten kai mä enemmän tätiä odottelen kuin plussaa.. Pessimisti ei pety vai kuinka se meni (petyn mä silti joka kerta) :LOL:

kitikat jännäilen täälä mukana, ja nostan hattua kun pystyt noin odottelemaan testausta! Toivottavasti joskus itekin oppis samanlaista kärsivällisyyttä! ;)

Plussia kaikille! :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
äiti88 lle onnittelut plussasta! ihanaa kun pinoon tulee plussia:heart:

MIINA84
: jaksuja!

KITIKATille plussaonnea! sais tulla plussia tähän pinoon urakalla :heart:

HUIKKIS: Turvallista masunkasvattelua:heart:


Vitsi mun maha särkee ihan kamalasti! Ei ole ikinä ollut näin kovaa särkyä! kaipa se ovis on tänään... mul on nivusiin asti säteilee koko alakroppa! Ei ole kyl Koskaan ollu tälläistä:confused:
Josko sieltä olis tulossa oikee priimayksilo, en edes enää tiedä kummalta puolelta ku molemmat puolet ihan tulessa!:confused:
Nyt thumbs up että tämä kierto olis mullekkin suosiollinen. Ainakin kropassa tapahtuu, jeesus sentään..
 
hei
Ajattelin että mut voi laittaa taustalle vähäks aikaa..keskityn painonpudotukseen,uudentyöpaikan etsimiseen ja neulomiseen..7.2 mennään kuulemaan "tuomio" niistä veritesteistä ja ukon simppojen toimivuudesta.. en jaksa kuumeilla,jotenkin alan hyväksymään sen ettemme ikinä saa omaa jälkikasvua..
Piipahdan kyllä varmasti välillä moikkaamassa:wave:
 
Duraselille onnea tuleviin projekteihin. Ja toivottavasti tulokset on hyviä.

Kitikat, saikko testin? Peukkuja jos aamulla testaat!

Neiti81:llähän oli tosi komea ovisplussa tuossa viimesessä.

Omppu, niinpä niin. Kaks viikkoa oviksen jälkeen on aivan liian pitkä aika. Kuluu toooosi hitaasti.

Mitäs tänne? Vatsan nipistely on vähentynyt. Lämmöt ylhäällä. Rintamukset jotenki ilmottaa olemassa olostaan. Mitähän muuta? Noh, tuossapa oli jo jotaki. Voivat tosiaan olla ihan kumpiaki oireita - joko tädin tuloa ennakoivaa tai sitte ei :LOL:
 

Yhteistyössä