Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Täällä menossa kp 2, Ja kunhat nämä menkat on ohi, päästäänkin taas yrityksen makuun. Että heippa vaan kumit :LOL::LOL:.

Päivittääkös näitä sivuja kukaan? En nyt käynyt katsomassa onko milloin päivitetty, vaikka olisikin homma jo hoidossa, mutta jossain välissä Mrs.80 taisi päivitellä ja huhuili täällä jatkajaa, kun itse on käsittääkseni tuolla odottajissa jo.

Vauveli vanhalle, kiinnostaisiko sua päivittää tuonne etusivulle tietoja välillä, olet ainakin aktiivinen kirjoittaja:);) .
 
Jou!!!

Sormustestistä kiinnostuneet!
Ota kultainen sormus, pujota lanka sormuksen läpi, siis niin että voit pitää langasta kiinni että sormus roikkuu. Pidä sormusta noin 1-2 cm korkeudella sisäranteen yläpuolla niin että oma käsi pysyy vakaana. Sitten vaan antaa sormuksen tehä hommansa. Jos sormus liikkuu edestakaisin, meinaa se poikaa ja kun tekee ympyrää on se tytön merkki. Sormus pysähtyy kokonasn kun lapsiluku täynnä ;)
 
Oi eih, Rouva Pii Poo, (muistan nimimerkkisi lokakuisista, kävin sitä lukemassa, en uskaltanut kirjoitella yhtään mitään edellisen keskenmenon takia ja tännehän sitä jouduin) suru on teillä suuri, niin pitkälle oli jo mennyt. Täältä saa vertaistukea ja on kuitenkin aktiivinen ryhmä. Voimia!
 
Vehnänalkioöljy lisää hedelmällisyyttä ja pitäisi auttaa myös pitämään pienokaisella jarrusukkia. On aika tyyristä tavaraa se pullo ja pahanmakuista. Mää otan teelusikallisen joka aamu ja juon perään appelimehua, niin menee alas. Sitä saa ainakin luontaistuotekaupoista. Mää oon muistaakseni tilannut Kärkkäiseltä, kun oli siellä aika edullista ja tilasin samalla muuta. Alunperin tilasin sitä eläimelle, mutta sitten tarvinkin itse :LOL: Iho voi alkaa kukkimaan, mulle on käynyt niin ja monelle muullekin, mitä netistä lueskelin. Mutta jokainen näppy on sen arvoista!

Greippimehua oon juonut kaikki kaksi purkkia elämässäni, että ihan hirvee litkijä olen :LOL: Aattelin alkaa juomaan sitä aamulla puuron kanssa. Yleensä juon lasillisen appelimehua siinä kohtaa, mutta vaihdan sen greippimehuksi. Ei ole hyvää, mutta kun aattelee mihin se auttaa, niin se onkin tosi nannaa :p

Greippimehuissakin on eroa. Muistaakseni se Tropicin tms. sisältää eniten tavaraa. Vai olikohan Valion... en muista, pitää katsoa netistä.
Kuulosta tosi herkulliselta tuo vehnänalkioöljy ;)

Ylihuomenna menen labraan ja seuraavana päivänä siitä soitan tulokset, lauantaina on sitten aika gynelle jälkitarkastukseen. Saa nähdä mitä se suosittelee, viimeeksi kirjotti aika tuhtia foolihappoa, mutta se ei nyt auttanut en enempää. katsellaan
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Rouva Pii Poo tervetuloa, vaikka se tuntuu kornilta sanoa sillä tavalla, kun on kysymys tällaisesta ketjusta. Mää oon saanut ison vertaistuen tämän ketjun avulla. Sain sitä jo ennen tyhjennystä ja tyhjennyksen jälkeen on jakanut niin iloja kuin suruja. Ja kysynyt samoja asioita monta kertaa. Aina on joku jaksanut vastata ja lohduttaa.

Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin tähänkin pätee klisee, että aika parantaa haavat. Suret juuri niin kauan/lyhyesti ja niin paljon/vähän, kuin susta itsestä tuntuu. Jokainen meistä kokee surun omalla tavalla. Mutta et ole yksin. Tsemppiä ja voimia, hetki kerrallaan eteenpäin.

MeaMinnis en mää halua alkaa insinööriksi ja päivittelemään tietoja, kiitos luottamuksesta (ja samalla totean, että kiva olla nettiaddikti) :whistle:

Täällä kp6 ja vuoto on vasta tänään lisääntynyt. Oikealla alavatsassa kireyttä ja jalat ihan puutuneet. Mutta ei isompia kipuja. Ajattelin alkaa kp10 lähtien testaamaan ovista.
 
Rouva Pii Poo, paljon jaksamista teille <3

Vauveli vanhalle, tänään muistin ostaa greippimehua ;) vehnänalkioöljyä katselin myös mutten ostanut :D oli kaveri mukana joka olis alkanut epäilemään jotain. :D

Ja sitten ahdistusosioon.. Taaaaas! Jälleen kerran, yksi ystäväni on raskaana. Ehkäisystä huolimatta. Mulla tässä lähipiirissä nyt tämän mun yrityksen aikana ollut about 3 tai 4 naista, jotka tulleet raskaaksi vahingossa. Ja minä en tule edes väkisin.

No huomenna gynelle. Saapi nähä mitä sanovat.
 
Dpo 13

Kp 28/27.. Missähän mun menkat on??
Testiä en oo tehny tänäaamuna.. Eilisestä asti ollu rätti valmiina housussa jos vuoto alkaaki :giggle: Ei kyllä oo ollu mtn menkkajomoja.
Eilen oli outoja tuntemuksia muuten! Silleen tasasin väliajoin tykytti jossaki tuossa alamahalla vähän enempi oikeella puolella. Vähän vihlas aina silleen että ei voinu olla kuulostelematta. Kesti hetken, mut jonku 10 kertaa se tuntu oeräkkäin. Outoo..

Tuli mieleen, että jos en nyt tässä kierrossa plussaa ni voikohan olla kun tän kuun oon nyt kuntoillu tosi kovaa (3krt/vko sali + lenkit päälle), et onkohan kroppa jotennii säikähtäny. Laihtunukki oon jonkun 4 kiloo.. Hmmm (n)
Sillonhan voi kierto heitellä?

Pahoittelut teille, jotka sen pahimman olette joutuneet kohtaamaan <3
Mutta tervetuloa siltikin tänne turinoimaan! Täällä on hyvä avautua, samassa tilanteessa kun kaikki ollaan oltu..
Nyt plussa-aaltoo!!!!!! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Särki
Dpo 12. Oksettaa ja hajut ällöttää. Rinnat on taas ihan normaalit, lantiokipuja (siis mikä olisi miulle normiolotila) ei juurikaan ole. Luulen kyllä, että pahoinvointi johtuu stressistä (työ ja vauvakuume) ja hajuherkkyys siitä että oon ollu nyt reilun kuukauden polttamatta. Voi kun tämä jollain selviäisi.
 
Selvisin hengissä gyneltä :D

Sanoi että kohtu tuntuu ja näyttää hyvältä. Muutenkin puhtaan näköinen. Meinasin kiittää :D ja hän ei olisi edes miehen näytettä pyytänyt mutta toinen lääkäri silloin sanoi et vois tutkia. Sanoi että kunhan n. joka toinen tai kolmas päivä talletellaan niin kyllä se siitä. Laittoi silti lähetteen siltä varalta et jos halutaan tutkia vielä lisää mutta se tulee joskus kuukauden päästä vasta jos tulee :)

Nyt vitamiineja, greippimehua ja seksiä! Niistä on vauvat tehty :D

Hantta, toivotaan parasta että menkat ei tule :love:

Ja toivotaan muutenkin paljon paljon plussia tänne! :love::love:
 
Selvisin hengissä gyneltä :D

Sanoi että kohtu tuntuu ja näyttää hyvältä. Muutenkin puhtaan näköinen. Meinasin kiittää :D ja hän ei olisi edes miehen näytettä pyytänyt mutta toinen lääkäri silloin sanoi et vois tutkia. Sanoi että kunhan n. joka toinen tai kolmas päivä talletellaan niin kyllä se siitä. Laittoi silti lähetteen siltä varalta et jos halutaan tutkia vielä lisää mutta se tulee joskus kuukauden päästä vasta jos tulee :)

Nyt vitamiineja, greippimehua ja seksiä! Niistä on vauvat tehty :D

Hantta, toivotaan parasta että menkat ei tule :love:

Ja toivotaan muutenkin paljon paljon plussia tänne! :love::love:
"Meinasin kiittää" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Kiva kuulla, että lääkäri on sanonut noin talletusten määrästä. Mies sanoi tässä jo yksi yrityskerta, että "en mää mikään kone ole" :LOL: Jos ensi viikolla tulee ovis mikä kaiken järjen mukaan pitäisi tulla, niin joudutaan vähän sumplimaan mun työvuorojen kanssa ja kyllä se on sitten taas tekemällä tehty :p

Mulla on kp7 ja vuoto on runsasta. Ihmeelliset menkat. Nää on siis ekat tyhjennyksen jälkeen, niin saakin olla ihmeelliset. To-la oli tuhrua, su-ma niukkaa vuotoa, eilen alkoi runsas vuoto ja nyt se on todella runsasta. Pillereiden aikaan pärjäsin minitamppooneilla ja niiden jälkeen on riittänyt normaali. Nyt normaali piti vaihtaa vajaassa tunnissa. Onneksi vieläkään ei ole mitään isompia kipuja, vatsan alue on kyllä hellä ja jalat kuin lyijyä.

Oireilkaahan nyt ja plussatkaa! :love::love:
 
Olisi muuten ollut noloa:
lääkäri "sulla on kaunis ja puhdas kohtu"
Minä " kiitos" :D :D :D onneks en möläytellyt siellä!

Vauveli vanhalle, huh kun pitkä vuoto :/ mut muista pitää diilistä kiinni ja ne plussat sit tehdään tässä kierrossa!
 
Jou!!!

Sormustestistä kiinnostuneet!
Ota kultainen sormus, pujota lanka sormuksen läpi, siis niin että voit pitää langasta kiinni että sormus roikkuu. Pidä sormusta noin 1-2 cm korkeudella sisäranteen yläpuolla niin että oma käsi pysyy vakaana. Sitten vaan antaa sormuksen tehä hommansa. Jos sormus liikkuu edestakaisin, meinaa se poikaa ja kun tekee ympyrää on se tytön merkki. Sormus pysähtyy kokonasn kun lapsiluku täynnä ;)
Hauska tuo testi, mulla näytti tyttöä :D
 
Dpo 12. Oksettaa ja hajut ällöttää. Rinnat on taas ihan normaalit, lantiokipuja (siis mikä olisi miulle normiolotila) ei juurikaan ole. Luulen kyllä, että pahoinvointi johtuu stressistä (työ ja vauvakuume) ja hajuherkkyys siitä että oon ollu nyt reilun kuukauden polttamatta. Voi kun tämä jollain selviäisi.
Perjantaina selviää! :D Mulla on myös oireet hävinnyt. Välillä vihloo kohtua niin kuin raskauden aikana, mutta voihan se johtua siitä, että kaavinnasta on vasta vähän päälle kaksi kuukautta. Mulla on myös ihan sellainen olo että menkat olis alkamassa. Hmm. On tää jännää mutta myös rasittavaa!
 
Suurimmat pahoitteluni uusille tänne joutuneille, kunpa uusi plussa tulisi pian ja pieni ihme jaksaisi sinnitellä sinne hamaan loppuun asti!

Hantta, minun silmään ainakin pisti tuo runsas liikkuminen ja varsinkin laihtuminen, ettei nyt vaan olisi kroppa joutunut sokkiin ja sen takia menkat myöhässä? Toivotaan että tilanne selviää ja plussakin tulla tupsahtaa.

Oma tilannekin on semmoinen että pudotettavia kiloja olisi noin 8, mutta jotenkin saan aina itselleni selitettyä ettei kannata alkaa kovalle "kuurille" just sen takia ettei elimistö säikähdä :p Raskautta toivon enemmän kuin mitään muuta ja sen vuoksi aion ottaa iisisti kehonmuokkauksen kanssa. Suoraan sanottuna ilmassa alkaa olla jo vähän masentuneisuuttakin kun ei vauvaa kuulu ja on niin helppo käpertyä sohvannurkaan märehtimaan sitä ja samalla muitakin maailman murheita :oops:

Minäkin kävin Bettinahin tavoin gynellä viime viikolla ja oikein hyvältä näytti kaikki. Ei se kiitos ollut kaukana multakaan :) Limis oli 12mm ja johtofolli 20mm, tuolloin oli kp13. Nyt on o-testin perusteella dpo4. Ilmeisesti keltarauhanen on kipuillut oviksesta lähtien mutta eipä mitään muuta fiiliksiä. Tutuksi tullut tuhruttelu alkanee ensi viikon alussa johtaen menkkoihin noin viiden päivän sisällä :confused:

Radikaali päätös on nyt pään sisällä kypsynyt, jos tästä kierrosta ei tule plussaa niin me ilmottaudutaan hoitojonoon :cautious: Kunnalliselle kai.. Vai mitäköhän oikeasti homma maksaisi yksityisellä, anyone? Käyntini viime viikolla maksoi kylläkin jo liki parisataa :eek: Ehkä sen perusteella voidaan jo vähän päätellä..

Nohjoo, plussatuulia nyt vaan kaikille ja vauvaliimaa ja kaikkea ihanaa!!!
 
Suurimmat pahoitteluni uusille tänne joutuneille, kunpa uusi plussa tulisi pian ja pieni ihme jaksaisi sinnitellä sinne hamaan loppuun asti!

Hantta, minun silmään ainakin pisti tuo runsas liikkuminen ja varsinkin laihtuminen, ettei nyt vaan olisi kroppa joutunut sokkiin ja sen takia menkat myöhässä? Toivotaan että tilanne selviää ja plussakin tulla tupsahtaa.

Oma tilannekin on semmoinen että pudotettavia kiloja olisi noin 8, mutta jotenkin saan aina itselleni selitettyä ettei kannata alkaa kovalle "kuurille" just sen takia ettei elimistö säikähdä :p Raskautta toivon enemmän kuin mitään muuta ja sen vuoksi aion ottaa iisisti kehonmuokkauksen kanssa. Suoraan sanottuna ilmassa alkaa olla jo vähän masentuneisuuttakin kun ei vauvaa kuulu ja on niin helppo käpertyä sohvannurkaan märehtimaan sitä ja samalla muitakin maailman murheita :oops:

Minäkin kävin Bettinahin tavoin gynellä viime viikolla ja oikein hyvältä näytti kaikki. Ei se kiitos ollut kaukana multakaan :) Limis oli 12mm ja johtofolli 20mm, tuolloin oli kp13. Nyt on o-testin perusteella dpo4. Ilmeisesti keltarauhanen on kipuillut oviksesta lähtien mutta eipä mitään muuta fiiliksiä. Tutuksi tullut tuhruttelu alkanee ensi viikon alussa johtaen menkkoihin noin viiden päivän sisällä :confused:

Radikaali päätös on nyt pään sisällä kypsynyt, jos tästä kierrosta ei tule plussaa niin me ilmottaudutaan hoitojonoon :cautious: Kunnalliselle kai.. Vai mitäköhän oikeasti homma maksaisi yksityisellä, anyone? Käyntini viime viikolla maksoi kylläkin jo liki parisataa :eek: Ehkä sen perusteella voidaan jo vähän päätellä..

Nohjoo, plussatuulia nyt vaan kaikille ja vauvaliimaa ja kaikkea ihanaa!!!
Joo, juurikin näin et kyllähän se elimistö jotenki saattaa reagoida laihtumiseen ja ravinnosta tulevan energiamäärän muutokseen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä aikoinani myös laihuttaessani raskauskilot plus enemmänkin muistaakseni jonkun päivän se kiertoa pidensi. Kuukautisia onneks ei jäänyt tulematta sillonkaan.
Toisaalta taas monesti kuullut, että kun on laihtuminen/liikunta ja terveellinen ruokavalio tullut osaksi elämää ovat plussanneet nopeasti.

Toivottavasti teillä tärppi käy :love:
 
Mä huhuilin bosch sun kuulumisia tossa jokunen aika sitten. Peukut pystyyn että se plussa tulee nyt! :love:

Mulla ei ole kultasormusta, enkä kyllä tohon ees usko sinänsä mut silti joku pieni osa mussa haluaa testata :ROFLMAO::ROFLMAO:
Kokkeileppa huvikses ;) Mä tein jopa isälleni sen testin niin kaikki meidät sisarukset joita on siis 4 tuli juuri oikeessa järjestyksessä :ROFLMAO: Jänniä juttuja
 
Hantta, se vaan kuulostaa pelottavalta :D onko pakko olla kultainen sormus? Mulla kun ei ole kultaista :D täytyykö tätä varten lainata jostain? :D
Mää en tee testiä, kun mua pelottaa kaikki taikauskoisuus. Eikä mulla ole sormuksen sormusta. Ehkä joku luokkasormus löytyisi :ROFLMAO:

Mutta laittakaas muut sormukset nauhaan! :)

Battinah mää aion pitää diilistä kiinni! Odotan kyllä kovasti tärppiä heti tästä kierrosta. Tipun kyllä alas ja lujaa, jos ei onnistu.

Mulla on muistaakseni teininä ollut runsaat ja pitkät menkat, mutta toisaalta silloin oli niin nuori ja kokematon, että ehkä ne vaan tuntui runsailta. Viimeksi siis vuonna 1997 ollut menkat ilman pillereitä... hmm, eikun joskus 2000 luvun alussa olin parisen vuotta ilman pillereitä. Mutta en muista, millaisia vuodot silloin oli. Nyt on ollut ihmeellistä, että ei ole ollut migreeniä, mikä tulee aina, kun on menkat. Ehkä sitä oli jo tarpeeksi silloin tyhjennyksen jälkeisellä viikolla...

Mulla on ihan jäkyttävät finnit tullut nyt menkkojen aikana. Liittyiskö sekin jotenkin km:n? Niitä on paljon, päänahassakin tuntuu. Sitten en malta olla nyppimättä, niin on kuontalo sen näköinenkin. Mutta mikäs tässä teineillessä 37-vuotiaana :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tänne joutuneille <3 tosin oikea paikka kyllä rankan kokemuksen jälkeen. Ei näitä tunteita ja asioita oikein ymmärrä muut kuin jotka on itse kokeneet saman. Kokemuksesta voin sanoa että aika helpottaa..Tsemppiä!

Öö, mää en tajunnu tuota sormustestiä. Sormus pyöri ja pyöri eikä pysähtyny ollenkaan sen verran alko pelottaan että jätin testin kesken

Täällä Ovis hyödynnetty ja näyttää siltä että kroppa on vihdoin palautunut tyhjennyksen jälkeen..Nyt jännäämään! Tais siis sopimushan tehtiin ja nyt vaan jännäämään minä päivänä plussatestin teen
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä