Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Voi Tinttara ja Särki, mie niin haluan teiän mukaan! Sehän voi siis olla se pelkkä halukin ja muut psyykkiset oireet, jotka tekee tätä huonovointisuutta. Se miuta kyllä kiinnostaisi tietää, että kuinka hajuherkkiä ihmiset yleensä on? Onhan se miusta vähän omituista, että entisenä on-off-tupakoijana tuo miehen käryttely haisee nyt niin sairaan pahalle. Onko aika vain ajanut miullakin tupakoinnin ohi?
 
Voi Tinttara ja Särki, mie niin haluan teiän mukaan! Sehän voi siis olla se pelkkä halukin ja muut psyykkiset oireet, jotka tekee tätä huonovointisuutta. Se miuta kyllä kiinnostaisi tietää, että kuinka hajuherkkiä ihmiset yleensä on? Onhan se miusta vähän omituista, että entisenä on-off-tupakoijana tuo miehen käryttely haisee nyt niin sairaan pahalle. Onko aika vain ajanut miullakin tupakoinnin ohi?
Kyllä sää vielä plussaat! (y) Mä olin älyttömän hajuherkkä kun lopetin tupakoinnin, mutta hajut ei kyllä ällöttänyt juurikaan. Raskaana ollessa taas kaikki oksetti. Kokeile nuuhkaista old spice -deodoranttia ja jos laatta lentää olet takuulla raskaana. :LOL:
 
Kyllä sää vielä plussaat! (y) Mä olin älyttömän hajuherkkä kun lopetin tupakoinnin, mutta hajut ei kyllä ällöttänyt juurikaan. Raskaana ollessa taas kaikki oksetti. Kokeile nuuhkaista old spice -deodoranttia ja jos laatta lentää olet takuulla raskaana. :LOL:
No siis tuo hajujen ällöttävyys tässä kiusaakin. Mut en silti usko että oisin raskaana. Kyllä se vuoto kohta alkaa...

On muuten ärsyttävää kun ei voi ees peittoja heilutella ton miehen kanssa ku ällöttää se vanhan tupakan haju. Onneks se ei juo alkoholia ku oikein harvoin, luulisin et alkoholin huurut ois vielä ällöttävämpiä.
 
Meillä kanssa mies polttaa ja viime raskaudessa asuttiin eri kämpässä jossa oli olkkarissa parvekkeen ovi, ja mies oikeastaan seisoskeli siinä olkkarin puolella se ovi vähän auki ja poltti menemään. Tästä tosiaan jouduttiin vääntämään enemmänkin. Nyt ostettiin talo jossa ei ole parveketta niin se joutuu menemään ulos. :LOL: Mutta kyllä se joskus vielä tuoksuu ja en tykkää, mutta antaa miehen polttaa kun tästäkin raskaudesta tulee kunnon stressiraskaus niin sillä on sentään ne kessut lohtuna.
 
Meillä kanssa mies polttaa ja viime raskaudessa asuttiin eri kämpässä jossa oli olkkarissa parvekkeen ovi, ja mies oikeastaan seisoskeli siinä olkkarin puolella se ovi vähän auki ja poltti menemään. Tästä tosiaan jouduttiin vääntämään enemmänkin. Nyt ostettiin talo jossa ei ole parveketta niin se joutuu menemään ulos. :LOL: Mutta kyllä se joskus vielä tuoksuu ja en tykkää, mutta antaa miehen polttaa kun tästäkin raskaudesta tulee kunnon stressiraskaus niin sillä on sentään ne kessut lohtuna.
Aikaisemmin se haju ikään kuin kuului pakettiin. Nyt se on ällöttävää. :sick::confused:
 
Mä jo päätin että ostan vielä yhen pc paketin ja kun menin tuohon meidän kyläkauppaan niin eipä siellä mitään ollut. Eli en testaa enää. Jään jännityksellä odottamaan sitä ar ultraa. Alle kaks viikkoo enää :)
 
No höh piinamiina ja Hantta! :mad: Olin ihan varma että plussaatte. Parin päivän päästä uusi testi?

Mulla mun oikea poski oli oikeassa ja plussahan sieltä ilmestyi. Nyt olis sellanen innostus/kauhistus -split. :X3:/:eek:
Whiiiiiii!!! Huippuahuippuaihanata!!!! :love::love::love::love: Onnee plussasta ja loppuun saakka menevää onnellista odotusta!!!!!!! Käske pikkusen tarrata lujasti kiinni :love::love::love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Särki
En oikeesti nyt käsitä. Kolme päivää menkat myöhässä viime kiertoon verrattuna! Tuntuu vaan sellasta muljuamista tuolla mahassa. Ja viiltäviä repäsyjä. Tuntuu turhalta edes tehä testejäkään, vituttaa kun negaa vaan näyttää!!! :mad:
Ja oon viel kaikenlisäks ihan kipeenä. Töihin oli silti mentävä vaikka kurkussa kaktus! Kirveltää ja polttelee kurkkua ja aivastuttaa, paleltaa ja päässä humisee. Kuumetta mulle ei nosta ni vissiin se pitää huomennakin viikon vika työpäivä käydä tekemässä. Ellei sitte olo oo niin ylivoimasen kipee et käyn päivystyksessä viel tänää.. Energiat aivan loppu :sleep:
 
Onnea Särki plussauksesta! :love:

Muut eivät vielä heitä kirvestä kaivoon, ennen kuin on vuoto alkanut. Ja siltikin voi vielä toivoa. Mulla oli kaksi päivää tuhruvuotoa viime raskauden alussa ja sitten se loppui kuin seinään. Siitä parin päivän päästä tein testin ja plussaa näytti :love:

Juurikin mietin, mitä Särki mahtoi tuumata, kun tuli plussa. Niin ihanan onnellinen olo, mutta samalla iso huoli? Mää en edes tiedä osaako sitä sitten niin iloita mahdollisesta plussasta tällaisen kokemuksen jälkeen. Taidan uskoa vasta joskus rakenneultran jälkeen... tai vasta sitten, kun on saanut oman terveen pienokaisen syliin.

Mukavia ovisaikoja kaikille, joilla se tähän vappuviikonloppuun osuu (y) Nauttikaa nyt lakritsijäätelöstä, salmiakista ja kaikista hyvistä juustoista kera keksien, kun vielä voitte :whistle:
 
Mukavaa vappua kaikille ja nauttikaa herkkuja ken voi ja terveellisesti sitten plussanneet, eiks jeh? :)
Onko tiellä mitään erikoissuunnitelmia vapun viettoon?

Sain labratulokset tänään ja hormoonit oli enää 5,2. Hyvä homma! Nyt vaan sais ne menkat tulla! Jos menis yhtä monta päivää kuin ekasta keskenmenosta ni menkat pitäs alkaa ens viikon keskiviikkona, toivotaan niin! ;) Onneks on tuo Period Tracker kännykässä ni saa niin näppärästi laitettua kaikki ylös, kun ei enää jaksa perinteistä kalenteria käyttää :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Onnea Särki plussauksesta! :love:

Muut eivät vielä heitä kirvestä kaivoon, ennen kuin on vuoto alkanut. Ja siltikin voi vielä toivoa. Mulla oli kaksi päivää tuhruvuotoa viime raskauden alussa ja sitten se loppui kuin seinään. Siitä parin päivän päästä tein testin ja plussaa näytti :love:

Juurikin mietin, mitä Särki mahtoi tuumata, kun tuli plussa. Niin ihanan onnellinen olo, mutta samalla iso huoli? Mää en edes tiedä osaako sitä sitten niin iloita mahdollisesta plussasta tällaisen kokemuksen jälkeen. Taidan uskoa vasta joskus rakenneultran jälkeen... tai vasta sitten, kun on saanut oman terveen pienokaisen syliin.

Mukavia ovisaikoja kaikille, joilla se tähän vappuviikonloppuun osuu (y) Nauttikaa nyt lakritsijäätelöstä, salmiakista ja kaikista hyvistä juustoista kera keksien, kun vielä voitte :whistle:
Kiitos! <3 Oikeassa olet, että pelottaa ja kauhistuttaa enkä yhtään uskalla innostua. Huomasin että tuolla odottajissa olisi tammikuisten ketju mutta en edes tiedä uskaltaako sitä liittyä. Omasta raskaudesta keskustelu ja oireiden vertailu jne. saattaa innostaa liikaakin ja sitten jos kaikki meneekin päin peppua niin sitten on suru puserossa.

Mulla mies tosiaan tiesi raskausepäilystä, mutta nyt kun oikeasti ollaan raskaana niin se on ihan stressaantunut ja sanoi suoraan että ei aio ollenkaan innostua tai ajatella asiaa ennen nt-ultraa. Ei edes halunnut nähdä testitikkua ja minä ymmärrän ihan täysin kun viime kerta oli niin traumaattista ja tutkimuksissa sun muissa meni viikkokausia ja oltiin ihan kappaleina, ja nämä muistot tulevat tietty heti mieleen. Sovittiin että yritetään elää normaalisti ja kuvitella että ei olla raskaana ja siellä 12 viikon nurkilla toivotaan parasta!
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Onnea Särki plussauksesta! :love:

Muut eivät vielä heitä kirvestä kaivoon, ennen kuin on vuoto alkanut. Ja siltikin voi vielä toivoa. Mulla oli kaksi päivää tuhruvuotoa viime raskauden alussa ja sitten se loppui kuin seinään. Siitä parin päivän päästä tein testin ja plussaa näytti :love:
Mie aion olla murehtimatta ja herkutella vapun tienoon. Tosiasiat kohdataan sit kun ne oikeasti kohdalle tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Voi ihanaa Särki :love: lähetän sinne hurjasti liimaa ja kaikkea hyvää, että kaikki sujuis hyvin!

Auttakkee! Mulla Dpo 3(ehkä, en tikuttanu, limojen perusteella) ja tänään tuli tuhrua ja ihan niinkö menkkajomotuksia tuntuis! Mitääh?! Nyt vasta kp 20/28-32.. Turhauttavaa jos kierto edelleen onki ihan sekasin. Aaagh!

No mutta omanapailut pois ja tsemppiä vällyjen väliin tärppipäiviä odottaville ;) ja hauskaa vappua!
 
Piitu: Mulla oli ovis perjantaina 8.4. ja mulle siirrettiin seuraavana tiistaina alkio(blastokysti) kyytiin ja torstaina ja perjantaina tuli valkkarin mukana selvää veristä tuhrua. Ja to aamuna oli myös menkkajomotusta. Muutama päivä siitä plussasin eli uskoisin sen olleen kiinnitymiseen liittyvää vuotoa. Toki mulla oli tuhrupäivinä dpo6 ja 7 ja kierto tosi tarkkaan tiedossa pakastealkionsiirron vuoksi. Pidän peukkuja jotta se olis sinulla kiinnittymisvuotoa ja pikkunen tarraiski ihan kunnolla kiinni:)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
misu74 mää vietän viikonloppuna vappua töiden merkeissä. Mää en muutenkaan perusta niin juhlapyhistä. Mun mielestä ne on turhaa krääsää ja materiaalia nykyään ja meno alkaa olla amerikkalaista. Ja suomalainen+alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä, sano mun sanoneen :p Joulu on ainoa juhlapyhä mihin haluan valmistautua kunnolla ja nautin siitä hössötyksestä. Mutta siitäkin on turha krääsä pois. Ja juu, en käy joka sunnuntai kirkossa, jos joku tästä tekstistä sen käsityksen sai ;)

Kuinka pitkään teillä on kestänyt menkat km:n jälkeen? Mulla on nyt kp9 ja vielä ainakin huominen on selvästi vuotopäivä. Näin mulla kyllä taisi olla teininäkin, pitkät ja runsaat. Ennen km:ä kesti 8-9 päivää että ei nää nyt vielä mitkään superpitkät ole olleet.

Särki: Voin hyvin kuvitella, kuinka pelonsekaisen onnelliset ajatukset siellä nyt on. Mää voin kyllä ihan sydämestä sanoa, että plussauksen jälkeen en nauttinut alkuraskaudesta, koska huoli oli suuri. Kirjoitinkin neuvolapapereihin, että keskenmeno pelottaa ja mietityttää, kun niissä kysyttiin mieltä painavia asioita. Ja niin siinä sitten kävi :(

Mutta täällä ollaan samassa veneessä kaikki ja taidamme tietää toistemme tuntemukset. Pitää vaan toivoa ja uskoa parasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Särki ja misu74
piinamiina, kuten Särki sanoi; testiä kehiin!

Särki, ihan samat fiilikset oli itselläkin kun plussas keskenmenon jälkeen, et ootellaan sinne ultraan. hirveetä piinaa kun on onnellinen mutta jännittää niin perkeleesti. :eek:
itse en sitten sinne viikolle 12 jaksanut odottaa kun olotila jotenkin hieman muuttui ja syyhän sitten selvisi. mutta voi hemmetti sitä noiden keskenmenojen jälkeen tarkkailee kroppaa aivan koko ajan, miten sitä pääsisi seuraavalla kerralla johonkin "flow-tilaan" eikä stressais, jos jollain on keino ni kertokaa :ROFLMAO:

vauveli vanhalle, mukavaa viikonloppua töiden parissa, itsekin töissä tänään ja huomenna rennosti hyvää ruokaa ja ulkoilmasta nauttimista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Testiä kehiin heti aamusta! :D
Nääh. Luotan kehooni. Turha stressi on huonosta. Pidän näköjään teitäkin jännityksessä. :X3::rolleyes::p

Miulla oli sairasteluista asti sellainen tavoite, että yritän kuunnella kehoani. Mitä tää nyt viestiikään, ni se meinaa jäädä pakkomielteisen viivanmetsästyksen jalkoihin. Jätän siis testailut ihan taas mielenrauhan vuoksi pois. luulisi kehon kertovan viikon sisään, jos tyyppi ei ole käynyt taloksi.
 
piinamiina, kuten Särki sanoi; testiä kehiin!

Särki, ihan samat fiilikset oli itselläkin kun plussas keskenmenon jälkeen, et ootellaan sinne ultraan. hirveetä piinaa kun on onnellinen mutta jännittää niin perkeleesti. :eek:
itse en sitten sinne viikolle 12 jaksanut odottaa kun olotila jotenkin hieman muuttui ja syyhän sitten selvisi. mutta voi hemmetti sitä noiden keskenmenojen jälkeen tarkkailee kroppaa aivan koko ajan, miten sitä pääsisi seuraavalla kerralla johonkin "flow-tilaan" eikä stressais, jos jollain on keino ni kertokaa :ROFLMAO:

vauveli vanhalle, mukavaa viikonloppua töiden parissa, itsekin töissä tänään ja huomenna rennosti hyvää ruokaa ja ulkoilmasta nauttimista. :)
Miulla on ihana osteopaatti, jolle tulee puhuttua kaikesta. Se sanoikin, että jos nyt on pulla uunissa, niin perusasioiden lisäksi on aika vähän asoita, joilla ite voi vaikuttaa tapahtumien kulkuun. Ihmisellä on jo hedelmöitymisestä alkaen kaikki ne geenit ja kromosomit, mistä se tulee rakentumaan ja istukka tulee just siihen mihin se tulee.

Miuta helpottaa se ajatus, ettei miun tarttee enää olla ohjaimissa. Mie en vaan enää ohjaa tapahtumien kulkua. Mie voin ainoastaan pitää kehostani huolen. Luonto hoitaa loput. Paitsi ne vaunut ja pinnasängyn ja muut, mutta ne ehtii hoitaa sittenkin kun maha on jo häiritsevän iso.

Tsemppiä kaikille!
 
piinamiina, kyllä, tuo on niin hyvin sanottu että ei ole ite ohjaimissa, luonto hoitaa loput. niin totta! yritän itse tuohon samaan ajatteluun!!! :)

Kävin jälkitarkastuksessa ja kaikki oli ok, menkkoja odotellen. Mutta jotenkin tuli vähän "heitetään kirves kaivoon" -fiilis, mitä tässä yrittämään, ikää on niin perkeleesti ja todenäköisimmin on kromosomeissa hämminkiä kun ei homma etene. Montako yritystä jaksaa vielä? Vauvan saanti olisi ihana asia, mutta en nyt saa tehdä siitä suurinta asiaa vaan pitää muistaa elää tätä tämän päivän elämää, kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.
Katsellaan ei tässä muuta voi. :unsure:
 

Yhteistyössä