Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Ninnis ihan tajuton hcg! :ROFLMAO: Onnea! Millä viikoilla meet?

Tukutuku kiitos. Nyt on 6+5, ultrassa 6+4. Menkkojen mukaan ei voi laskea, koska edelliset alkoi 9.7. Siinä oli kemiallinen sen jälkeen ja 2.8. oli hcg alle 2. Ovisplussan sain 10.8. eli siitä oletettu hedelmöittyminen on ollut 11.8. tms.

Minttumar juu kunnalliselle pääsen. Pitää sanoa että täällä hoidetaan enemmän kuin hyvin asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Ninnis ihan tajuton hcg! :ROFLMAO: Onnea! Millä viikoilla meet?

Tukutuku kiitos. Nyt on 6+5, ultrassa 6+4. Menkkojen mukaan ei voi laskea, koska edelliset alkoi 9.7. Siinä oli kemiallinen sen jälkeen ja 2.8. oli hcg alle 2. Ovisplussan sain 10.8. eli siitä oletettu hedelmöittyminen on ollut 11.8. tms.

Minttumar juu kunnalliselle pääsen. Pitää sanoa että täällä hoidetaan enemmän kuin hyvin asiat.
Ihan hyvä tulos joo......menkkojen ja omien laskujen mukaan olis 6+4, mutta kun mulla vaihtelee kierto reippaanlaisesti, niin en sitten tiedä......maanantaina on eka ultra joten toivottavasti siellä jotain näkyy ja selviää tarkemmat viikot:)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Paljon onnea hyvistä kuulumisista kaikille osapuolille!

Mullekin tuli postissa se odotettu ultrakutsu, parin viikon päästä on aika. Jännää. Huomenna meen veriseulaan.

Sitten synkistelyä. Viime yönä heräsin kolmen maissa ( joo, pissille..) eikä uni tullut heti uudestaan niin kävin siinä tietysti kaikenlaisia asioita miettimään. Meillä varhaisultrassa kätilön mielestä alkio näytti suuremmalta kuin mitä viikkojen perusteella piti olla. Mittaamalla sai kyllä tulokseksi juuri ne viikot mitä pitikin, mutta sanoi vielä sen jälkeenkin että hassua miten näyttää silmään isommalta. Niin. Kaikilla on varmasti kaikki netin kauhutarinat luettuna, joten mitä jos se onkin jonkinlaista kokovartaloturvotusta joka nt-ultrassa sitten määrittelee vauvan elinkelvottomaksi. Siis tyyliin niskaturvotus x1000. Kätilö kyllä kertoi sitten vielä että kaikki näyttää oikein hyvältä ja että vahvan oloinen alkio siellä majailee. Mutta kukapa näitäkään murehtisi jos en minä.

Pakko vaan jaksaa uskoa että kaikki on hyvin. Ja hei, uusille kymmenille on tänään siirrytty, ensimmäinen neljännes jo takana!

Bosch 10+0
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Paljon onnea hyvistä kuulumisista kaikille osapuolille!

Mullekin tuli postissa se odotettu ultrakutsu, parin viikon päästä on aika. Jännää. Huomenna meen veriseulaan.

Sitten synkistelyä. Viime yönä heräsin kolmen maissa ( joo, pissille..) eikä uni tullut heti uudestaan niin kävin siinä tietysti kaikenlaisia asioita miettimään. Meillä varhaisultrassa kätilön mielestä alkio näytti suuremmalta kuin mitä viikkojen perusteella piti olla. Mittaamalla sai kyllä tulokseksi juuri ne viikot mitä pitikin, mutta sanoi vielä sen jälkeenkin että hassua miten näyttää silmään isommalta. Niin. Kaikilla on varmasti kaikki netin kauhutarinat luettuna, joten mitä jos se onkin jonkinlaista kokovartaloturvotusta joka nt-ultrassa sitten määrittelee vauvan elinkelvottomaksi. Siis tyyliin niskaturvotus x1000. Kätilö kyllä kertoi sitten vielä että kaikki näyttää oikein hyvältä ja että vahvan oloinen alkio siellä majailee. Mutta kukapa näitäkään murehtisi jos en minä.

Pakko vaan jaksaa uskoa että kaikki on hyvin. Ja hei, uusille kymmenille on tänään siirrytty, ensimmäinen neljännes jo takana!

Bosch 10+0
Kyllä sitä aina keksii jotain murehdittavaa, niin se vaan menee. Mää olen myös ihan mestari siinä vaikka kaikki olisi hyvin. Ihmismieli suojautuu sillä tavalla, että varautuu pahimpaan.

Mutta oot jo ihanan pitkällä ja nt-ultra kolkuttelee ovella! Tsemppiä pitkiltä tuntuviin päiviin! :)
 
13+1, ja ihan selvästi joku möyri tänään aamuluennolla tuolla mahassa :) Vatsa oli silloin muuten suht tyhjä ja hiljainen, ja painetta ja sivellyksiä tuntui tasan ja vain siinä kohtaan missä tyyppi on dopplerin mukaan majaillut :)

Ensimmäisen kerran olin tuntevinani jotain sunnuntaiaamuna. Illalla tuli samanlaisia tuntemuksia, ja otin dopplerin esiin kokeillakseni onko tyyppi niillä mainkaan missä olen tuntevinani liikettä. En ollut silloin hetkeen kuunnellut ja tyyppi oli aiemmin majaillut ennemmin oikealla kuin vasemmalla puolella. Asetin vaan laitteen alas, ja yllätys yllätys: heti just siinä kohtaan kuului nopea jumputus :D

Ihanaa :love: nyt odottelen niitä selvempiä potkuja ja että liikkeet tuntuu ulospäin.
 
  • Tykkää
Reactions: truudy
Ihania uutisia täällä <3 onnea ultrasta vv ja ninnanannalla hyvältä vaikuttava arvo!! Jee! Kevättähden kuplinnat kuulostaa iiiiihanalle! Niitä odotellessa <3

Mulla särkee kohtua kovin ja alapääkin kipeä...outoa. Jotenkin kun kävelee ja seisoo niin kivut yltyy, maaten paremmat. Johtuiskohan kohdun kasvusta? Onko teillä muilla? En halua aatellakaan et vuotoa enteilis vaikka menkkakivuilta tuntuukin... Oikeestaan koko ajan menkkasäryt tullu ja menny mut nyt voimakkaampaa ja jatkuvanpana. Viikonloppuna oli myös järkyttävä migreenikohtaus..ihan tuskaa kun ei saa ottaa lääkkeitä. Olin vielä reissussa!
Eilen oli eka neuvola ja nyt oottelen nt-ultra-aikaa kärsimättömänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Ihania uutisia täällä <3 onnea ultrasta vv ja ninnanannalla hyvältä vaikuttava arvo!! Jee! Kevättähden kuplinnat kuulostaa iiiiihanalle! Niitä odotellessa <3

Mulla särkee kohtua kovin ja alapääkin kipeä...outoa. Jotenkin kun kävelee ja seisoo niin kivut yltyy, maaten paremmat. Johtuiskohan kohdun kasvusta? Onko teillä muilla? En halua aatellakaan et vuotoa enteilis vaikka menkkakivuilta tuntuukin... Oikeestaan koko ajan menkkasäryt tullu ja menny mut nyt voimakkaampaa ja jatkuvanpana. Viikonloppuna oli myös järkyttävä migreenikohtaus..ihan tuskaa kun ei saa ottaa lääkkeitä. Olin vielä reissussa!
Eilen oli eka neuvola ja nyt oottelen nt-ultra-aikaa kärsimättömänä.
Miulla on noita alapään kipuja ollut pitkin raskautta ja kohtukin on tuntunut siltä, että kohta ne menkat alkaa. Ei ne kivut yleensä kauaa kestä ja ei ole menkkojakaan tullut.
Meillä on rakenneultra viikon päästä. En malttaisi odottaa.
Piinamiina ja Pulla 19+1
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
13+1, ja ihan selvästi joku möyri tänään aamuluennolla tuolla mahassa :) Vatsa oli silloin muuten suht tyhjä ja hiljainen, ja painetta ja sivellyksiä tuntui tasan ja vain siinä kohtaan missä tyyppi on dopplerin mukaan majaillut :)

Ensimmäisen kerran olin tuntevinani jotain sunnuntaiaamuna. Illalla tuli samanlaisia tuntemuksia, ja otin dopplerin esiin kokeillakseni onko tyyppi niillä mainkaan missä olen tuntevinani liikettä. En ollut silloin hetkeen kuunnellut ja tyyppi oli aiemmin majaillut ennemmin oikealla kuin vasemmalla puolella. Asetin vaan laitteen alas, ja yllätys yllätys: heti just siinä kohtaan kuului nopea jumputus :D

Ihanaa :love: nyt odottelen niitä selvempiä potkuja ja että liikkeet tuntuu ulospäin.
Ihanaa. :love::love: Malttamattomana minäkin jo yritän kuulostella josko jotain tuntuisi, mutta eihän tietenkään vielä mitään rv 7+6 tunnu. :D
 
Ihania uutisia täällä! Onnea kaikille!

Itse kävin eilen hCG.n verikokeissa kun oireet hävinneet ja viime viikolla se kipukohtaus. Tänään sain tulokset niin arvo oli 2160 ja h4+6 siis eilen kun ne otettiin. Terveydenhoitaja rauhoitteli että arvo on oikein hyvä mutta pyynnöstä saan mennä parin viikon päästä uudestaan verikokeisiin ja varhaisultraan. En ole yhtään luottavainen että tässä käy hyvin mutta ei auta muu kuin uskoa siihen vaikka ne oireet puuttuukin
 
Moikka kaikille!

Hiljaiselon jälkeen palailen palstalle, oon yrittänyt saada opinnot rullaamaan ja siksi olen ollut pimennossa jonkin aikaa. Ja aivan ihanaa, että tämä ketju on aktivoitunut! Onnea kaikille kollektiivisesti plussista.

Itsellä olisi tänään siis jo 9+0. Viimeiset pari viikkoa mennyt melkoisen pahoinvoinnin kourissa, juuri ja juuri saanut pakolliset jutut tehtyä. Neuvola oli reilu viikko sitten, sijainen terkkana, joka sutaisten ultrasi, vaikka olin varta vasten pyytänyt, että tsekataan tyypin oikea sijainti ja syke. Oikealla paikalla hän oli, ja olin näkevinäni sykkeenkin - tosin en oo itse ultraillut aikoihin, en mene varmaksi sanomaan. Tänään huomasin sitten, että joka ikinen oire on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Ei ole paha olo, ei turvota, eikä tissejä jomota. Aivan kamala paniikki, pakko varmaan soittaa huomenna neuvolaan ja pyytää aika, josko edes dopplerilla koettaisivat. En kertakaikkiaan pysty odottamaan 12+2, silloin vasta nt-ultra. Ja koska raskauduin juuri ennenkuin olisin päässyt lapsettomuuspolille, ei mulla ole pääsyä sinne. Kamala paniikki vaan päällä koko ajan.

TL;DR: Mulla on ollut ikävä teitä naiset, ja pelko km:sta ei vaan jätä rauhaan. Käyn nyt lukemaan teidän juttuja, palataan sitten uudelleen asiaan.

PP 9+0
 
Hengissä täälläkin ollaan, taitaa olla vaan niin tasaista meininkiä ettei ole paljon kerrottavaa tässä vaiheessa. Seuraava etappi on vasta parin viikon päästä kun ultraan pääsee. Vai joutuu..

Raskaus on ollut tosi samanlainen kuin esikoisen kohdallakin tähän asti. Aamupäivisin heikottaa jos ei jatkuvasti napostele jotain, rinnat on kipeät ja ummettaa. Verraten helppoa on siis ja helposti unohtaa koko raskauden. Loppuvaiheessa oli viimeksi ihan jäätävä närästys, hirvittää jo valmiiksi!

Onko ninnananna menossa varhaisultraan, eikös viikot ala olla siihen jo sopivat? Ja onkohan VV pyttyä halailemassa kun ei ole näkynyt?
 
Hei onhan täällä naisia!!!!!!!!!!!! Ajattelin minäkin että koneessa vikaa, keskustelu siirretty muualle tai kaikki halii Arabiaa:sick:!!!!!!

bosch: eka ultra on maanantaina aamulla..........paniikkia pukkaa.

Omanapa: tissit arat, krapula olo 24/7, nälkä koko ajan (oih sipsit, kebabin ajattelu, hampurilaiset ....kaikki rasvainen ällötys.....) Normisti en juurikaan noita syö..pari sipsiä niin kiintiö on täysi ja oma tekemiä hampurilaisia.....kebabia en ole vuosiin syönyt.........ihan sama meininki kuin muissakin raskauksissa.....:whistle:
 
Elossa ollaan täälläkin. :D Koulu ja tentit vieneet nyt kaiken ylimääräisen ajan. Paha olo on edelleen päivittäin, mutta oksentaa ei ole nyt pariin päivään onneksi tarvinnut. Keskiviikkona viimeksi piti käydä oksentamassa kaupungilla kirjaston vessassa, kun oltiin just menossa miehen kanssa pitkästä aikaa ulos syömään keskellä päivää. Kesken automatkan tuli niin paha olo, että piti koukata ensimmäisen paikan kautta, missä oli ilmaiset vessat (kolikoita harvoin mukana) ja mennä oksulle. Sen jälkeen olikin hyvä mennä syömään, kun entinen paha olo hävisi. :ROFLMAO:

Eka neuvola takana, ja nyt seuraavat etapit raskauden suhteen ovat ultra-ajan odotteleminen postin mukana sekä verikokeissa ja sokerirasituksessa käyminen.

Tänään rv 8+2.
 
Ei täällä ikävä kyllä halailla arabiaa :LOL:

Tänne ei mitään erikoista kuulu muuta kuin oireita on aivan liian vähän. Väsyttää, vehkeestä tulee valkkaria ja turvottaa. Syödä pitää parin tunnin välein, muuten tulee huono olo. Oon nyt muutama yönä herännyt pari kertaa huonoon oloon, joka menee jonkun ajan päästä ohi. Puklia ei ole silti tarvinnut. Nivusia kiristelee välillä.

Suurin huolenaihe on tissit. Kun ne ei ole kertaakaan olleet kipeät. Eikä nännitkään. Kyllä ne välillä on turvonneet, mutta saisi olla kipeätkin.

Haluan oksentaa ja olla enemmän kipeä :whistle:

On kyllä niin epävarma olo edelleen koko raskauden suhteen. Seuraavaan ultraan on vielä melkein 2 viikkoa aikaa.

Tänään on 7+1. Maaliskuussa meni kesken 7+5, voi kun nyt jatkuisi loppuun asti.
 
Tänään tehty digitaalinen testi, näyttäen Raskaana 3+. Hyvältä tuntui <3 nyt en enää testaile, vaan raskaana kunnes toisin todistetaan! Oireita on myös täällä harmittavan vähän, oikeastaan vain tissijomotusta, mahan iltaturvotus ja lisääntynyt syöminen mahdolliseen huonovointisuuteen - väsymyskin on pari päivää ollut normaalin rajoissa. Esikoisen hyvin menneessä raskaudessa selvä pahoinvointi alkoi muistaakseni 6-7 viikoilla, keskeytetyssä raskaudessa ei ollut oireita :( nyt viikkoja 5+3, toivon edes jotain oireita parin viikon sisään ettei tarvisi huolestua!
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Eli jee, koko porukka taitaa olla hiljaisuudesta huolimatta tallella :D

Ja ei mullakaan ole ollut tissit kunnolla kipeät, mitä olenkin välillä ihmetellyt. Välillä vähän arastellut, mutta vuosi sitten keskenmenneessä oli PALJON pahempaa tissikipua, samoin kuin kesäkuun kemiallisessa o_O

Just eilen kyllä totesin illalla miehelle, että mulla on ikävä mun vanhoja tissejä. Ei nää pahemmin muuten ole kokoa kasvanut, mutta nännit ovat kasvaneet ja tummuneet tosi selvästi. Näyttää jopa siltä että vauvalla tulee olemaan jotain mihin tarttua, mikä on loistava juttu, mutta mulla on silti ikävä mun vanhoja pieniä söpöjä nännejä & tissejä :p

Ja kyllä siellä eilen vielä sydän löi kun parin päivän tauon jälkeen kuuntelin. Ja mahassa tuntuu painetta & kuplintaa :)
 
Minäkin hengissä, mutta vähän rankkoja päiviä ollu. 4 migreenipäivää tällä viikolla,eilen olin pois töistäkin. Panadoli on karkkia. Täyttä tuskaa ja kun vielä esikoisen kanssa täytyy silti pystyä olemaan jos mies töissä. Nyt parempi olo, mutta pelko siitä, milloin hirvee kipu taas tulee, on tallella :( muuten samaavanhaa.. Huono olo päivittäin, mut harvoin pitää oksentaa, tissit arat ja väsymys kova.
Ihanaa viikonloppua! Mä tulin tytön kans onneksi eilen junalla vanhemmille niin saa lepoa kun mies on vkl töissä.
8+2..melki jo 3 ;) miten niin aika matelee ;)
 
Tajusin tuossa pari päivää sitten, että kyykistyessä tai kumartuessa oikeasti tuntuu jo painoa vatsalla :love: Eikös sikiökin ala tässä vaiheessa olla jo jopa 5cm, vaikka kohtuhan se tietysti on mikä siellä tuntuu.

Tosi siistiä muutes että tässä ketjussa kaikki on kohtuullisen samoilla viikoilla, ollaan varmasti hyvänä tukena toisillemme.

Koska KevätTähti pääsee seuraavaan ultraan?

Ja VV, sulla on hyvät oireet, älä kanna huolta!
 
Maanantain neuvolassa varmaan varataan aika seuraavaan ultraan, joka on joskus vko 18-20. Eli hetken saa vielä odotella, mutta eipä se nyt niin huoleta kun on omatkin keinot todeta onko siellä kohdussa elämää. Toki pitää sitten vaan toivoa, että sillä elämällä on kaikki hyvin, mutta sitä taitaa loppujen lopuksi saada jännittää syntymään saakka ja vielä senkin jälkeen...
 

Yhteistyössä