*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Tänne sama mikä omaan pinoon:

Neuvola kuulumisia: Epäilyksistäni huolimatta siellä ultrattiin ja siellä se pieni ihmisen alku jalkojaan heilutteli ja :heart: jumputti hienosti. :heart: :heart: :heart:

Oli vähän rakeinen kuva kun otettiin masun päältä ja olin tietty käyny vessas ku en tienny et ultrataan, mutta kirppu vastas pvälleen vkoja. :heart: Voi olla kuiteskin että muuttuu vielä, ens vkolla uus ultra ja sit saa jo varmaan parempaa kuvaa paremmilla laitteilla ja ku tietää olla käymättä veskis. :) Sit lähti lähete äiti-polille nt-ultraa & veriseulaan ja sitä nyt odotellaan vaikkakin se pelottaa ihan sikana. Enkeli pomppas siitä veriseulasta. :(

Mutta nyt kuitenkin tän pvän ajan huojentunu fiilis, ei ole tuulimuna. =)

:heart: :heart: :heart:

nöttis & kirppu rv 9+4
 
Barbapörrölle tervetuloa! :flower:

Jännittää Kärppiksen puolesta :D tsemppiä ja onnea vaikkakin varmaan jo vähän myöhässä..

Itselle ei mitn uutta.. lenkkeilessä tuntuu että lantio ja alaselkä halkee... aamulla lumitöitä tehdessä masu oli taas ihan kestopinkeänä.. saas nähdä yrittääkö flunssa uudestaan minuun kun hiki kaatui päältä ja pumppu hakkas kahta tuhatta. ja väsymys on jotain ihan armotonta edelleen |O
nyt pitkälleen hetkeksi kun poika torkuilla =)

danjuska ja vilma 35+2
 
Teillekin pikapäivitys. Vettä oli vielä sen verran (afi 4), että torstaihin odotetaan supistuksia. Ja jos ei ole itsestään käynnistynyt ennen sitä, sitten käynnistetään. Katsoivat, että käynnistys nyt ois suurempi riski kuin tuo parin päivän odotus. =) Mutta ainakin lääkäri oli sitä mieltä, että tämä vähyys ei nyt johtuis vauvasta, vaan istukka vaan on lopettelemassa toimintaansa (kun ehdin jo pelätä, et onko vauvalla munuaisissa tms. vikaa, mutta nuo on kuulemma tarkistettu niin moneen kertaan aikaisemmin, et lääkäri tykkäs syyn olevan muualla).
 
AAM
Kärppä on kohta tositoimissa jossain muodossa :hug: :whistle:

Barpapörrö onneks olkoon lussasta :D :flower:

woodis mainiota yhteys funksuneeraa.. :kieh: työnantajalle pitkää nenää :D :p
hei kui ne mammapökät sielä espritiltä, istuiko sulle ? täällä on ne tummat farkut jalassa parhaillaan ja niin nappiostos ettei tosikaan.. :D ehkä hivenen pitkät on lahkeet mutta ei niin iso työ lyhentää että ois ongelma.. ja itse asiassa se pituus mikä oli hyvä 33 niin oli loppu muutenkin että tää oli ainoo optio* bllaabalablabaablaaa *:D juu asiaa asian vierestä.. :LOL: mut voin lämpimästi suositella muillekin espritin mammafarkkuja tosi jees.. varsinkin kun oli alessa siellä nettiputiikissa... :xmas:

mymmyryy :hug: meidän sissi

Danjuska siis lenkkiLENKILLÄ ihan = kevyellä hölkällä ?? :xmas: :eek: vai rivakalla kävelyllä :D luoja.. mun pikakävelyni on nopeimmillaan semmoi "sari-essayah" hidastettuna 10-kertaa... :D

am & hippunen 33+1 :heart:
 
AM: :LOL: No ei kun lenkillä = (lue hitaalla kävelyllä ;) )
Tänä aamuna tosin tein ihan reippaasti kävellen lenkin koiran kanssa ja ei tuntunut läheskään niin hirveelle mitä eilen.

Oltiin pojan kans laskiais tapahtumassa ja sain siellä varmaat kiitettävästi jäähän :whistle: Pojalla oli hauskaa ja ihanasti aurinko alkoi jo kasvoja lämittää B) Nyt odotan että herra sippaisi ja pääsisin nauttimaan kupillisen teetä.

danjuska ja vilma 35+3
 
Onnea tosissaan kaikille uusille tulokkaille. Onhan se mahtavaa ku väkeä tulee enemmän!!

Pöksyistä: Siis AM aivan mahtavat byysat oli kyllä! Mulle meni ittellä jotenki pikkasen ohi se tilaaminen mun piti tilata kokoa 42, mut oonki tilannu 44. Muistan et siinä kiikuttelin, et kummat otan ja tottunut siihen että otan liian pieniä ni päädyin sit vissiin 44. Oisin kyllä pärjännyt 42 koolla, mutta kerrankin näin päin. Ne farkut, ne on kyllä mullakin parhaat, ei ne liian isot oo mut ehkä ois voinu olla koon pienemmät. Mutta istuu hyvin ja on pituutta ja on makeet!!! Yhet housut oli lähinnä jumppaan sellaset lötköt, ne oli koko 40-44, hyvät. Yhet oli perusruskeet, nekinihan okt, vaikka ois voinu olla pienemmät. Sitte oli sammarit, ja ne on kyllä liian isot. Eli pitää mun olla tosi iso enneku sopii, ja tosi-isona on kesä, et voi olla et jää käyttämättä. Mut kokonaisuuten ihan mahtavat ostokset, varsinkin ne farkut!!! Kunhan pääsis niitä käyttämään... Oon mä vähän bongannu, et vieläkö tilais, töissä kuitenkaan en voi olla samoissa housuissa koko ajan. JOS ens viikon np-sanoo, että peipeä pukkaa ni sit tilaan vielä parit..

Mut hei AM se pitikin aiheesta kysyä, että mistä veroista sä oikein örisit aiemmin, mulla tuli vaan 12,5 ? postimaksu? Onko joku euromääränen et pukkaa vero (mulla oli 130 ?) vai tilasitko sä ne postitse esim Ukrainan kautta? :LOL: Jäi vaivaamaan...

Joo, mymmyryy mullakin pyörii mielessä, kyllä on niin kurjaa. Tuolla kuumepuolellakin mä jäin ihan suruliseski ku mymmis jätti ja nyt mä oon täällä mut mymmis ei. Sitähän mä tuolla toisella puolella pohdin, että miten tää palstailu etenee, että ollaanko me 40-50v päästä jossain "Kohta kuolo korjaa"-pinossa.. No jos ees siellä yhdessä. Toivoisin kovasti että mymmis tulis tänne kanssa ja ois loppuun asti niinku me kaikki muutki!!!

Ai nii ja matsalukin moikkas, mut sulle mä laitoinki ihan ikioman stalkkeriviestin aikuisten pinoon!


TERE ja halit ja pusut ja hyvää mieltä!!!


w rv 9+


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
No joo, tällasta tää on, heti kun alko aurinko paistamaan ja fiilis kohoamaan ja ajatuksiin hiipimään, että ehkä meille sittenkin tulee vauva, ni enköhän mä taas tiputtele ylimäärästä verijojoa. Ehtihän tässä jo kaksi viikkoa olla ilman.

Hohhoijaa, toi kaks viikkoa toi sellasen fiiliksen, että raskaus ois erilainen ku edellinen, ku edellisessä tiputtelu jatkui, mutta kylllä taas vetää fiilikset alas tämä. Ehkä mulle nyt kostetaan ku kaipasin mymmiksen pinoon. Pitäis vaan olla hiljaa!!

No ni, viimeksi ku tiputtelin ni tuli paljon tarinoita yksittäisestä tiputtelusta rv 7+, ja silti kaikki hyvin. Heittäkääs nyt kehiin juttuja hyvinloppuneista tiputteluista 7+ ja 9+...

Aamulla muuten oli alavatsa ihan kamala kipiä, oikein vihlo niin että silmissä sumeni, nyt se tuli taas mieleen. Olikohan sekään ihan normaalia?

Vielä pitäis viikko ja kaks päivää jaksaa ennen ultraa, alkaa kyllä tosisssaan jo tympimään. Mul on varmaan joku mielialahäiriö ku tällälailla heittelee?

Moikka taas!

:xmas: :xmas:
 
Barbapörrö, onnea ja tervetuliais :hug:

Neuvolakäynneistä kysyisin; onko teiltä mitattu vyötärönympärystä? Kleolla näkyi olleen, minulta ei tässä raskaudessa ole vielä kertaakaan sitä mitattu. Edellisissä kyllä, melkein joka kerta. Enpäs ole tajunnutkaan ennen kuin äsken kun luin juttujanne :whistle:

To neuvolaan, katsotaan mitä sanotaan. Ainakin sokeritesteihin joudun...

HP & Pikkainen 23+5
 
Woodoo miten olisi tiputtelua viikoilla öö 7- 15 ja nyt rv 17 ja kaksi viikkoa tiputtelematta, jokohan olisi loppunut?

Netti tökkii edelleen mutta oli pakko tulla lukemaan vaikka oonkin kauhean hankalaa.

Mä kävin eilen muuten lastentarvike liikkeessä ja eksyin myös katselemaan vaunuja ja muita välttämättömyyksiä ja toesin olevani pihalla kuin lumiukko noista jutuista, niin se aika vie kaiken vähäisenkin tietämyksen... Niin ja oikeastihan mä menin sinne ostamaan lapsille yhtä peliä, en suinkaan katselemaan vaunuja :p

Ihanaista päivää kaikille ja palailen varmaan ens kuussa asiaan taas!

Unicco ja Taimi rv 17
 
Voi harmi noita Woodoon ja Uniccon vuotoja, varmasti stressaa. :hug:

Keskenmenneen raskauden laskettu aika olisi ollut viikonloppuna. Etukäteen vähän jännitin, että mitenköhän käy, surenko kauheasti, mutta menihän tuo sitten ihan omalla painollaan. Toki se kävi useamman kerran mielessä, mutta ei se sitten niin kauheasti kuitenkaan surettanut. Kiitos kotidopplerin, olen nyt niin mahdottoman rakastunut tähän uuteen tulokkaaseen, että oksat pois! Jotenkin olen kääntänyt asian niin päin, että tätä uutta tulokastahan ei olisi olemassa jos edellinen ei olisi mennyt kesken... joo, tiedän, ei oikein järkevää, mutta jollakin tavalla pitää itselle uskotella, että nyt on kaikki paremmin.

Kotidopplerilla tosiaan olen kuunnellut vaavia pari kertaa viikossa. Rauhoittaa kummasti mieltä, kun liikkeitä ei oikein vielä tunnu. Välillä olen tuntenut sellaisen töytäisyn tai muksahduksen, mutta kun nuo tuntemukset eivät ole jatkuvia, niin sitä vähän epäilee, että oliko se vauva kuitenkaan. Vielä siis odottelen niitä ihan oikeita liikkeitä, kutituksia ja potkuja. =)

Meillä töissä minulle etsitään jo äitiyslomansijaista... jotenkin kauheaa, että nyt jo!! En ole vielä käynyt edes rakenneultrassa! No, tottahan se toki on, että aika menee nopeasti ja kun minä pidän vielä kesälomankin ennen äitiyslomalle jäämistä, niin onhan se mun tuuraaja saatava tänne töihin ihan viimeistään toukokuun alusta opettelemaan näitä hommia. Mutta silti hurjan aikaisin ollaan liikenteessä, hui.

Ihana sää ulkona, voi kun olisi lomalla... no pari viikkoa vielä töissä ja sitten on viikon loman vuoro!

Sini, rv 16+1
 
Kaa
Olen taas onnistuneesti lueskellut, mutta ollut jättämättä merkkiä itsestäni. Minäkö saamaton? :D

Täällä mennään entiseen tapaan, liikutaan sen verran kun pystyy, muuten maataan sohvalla, syödään liikaa ja surffaillaan netissä. Tätä normaalia loppuraskautta siis. Melkein tulee huono omatunto tästä pelkästä oleilusta, mutta ei ihan. Normaalisti kun touhuan kaikenlaista, niin tottuminen tähän pelkkään oleiluun vei kauan aikaa.

Vuotojen kanssa ovat ihmiset täällä hermoilleet. Niistä kun ei koskaan voi tietää mitä ne meinaa vai meinaako ne mitään... inhottavia. Itsellänihän oli ekassa kolmanneksessa vuotoja useammankin kerran, mutta ne eivät vaikuttaneet raskauden etenemiseen millään tavalla. Toivotaan, että näin on teilläkin, joita vuodot kiusaavat. :hug:

Kärppiksen kuulumisia taas odotellen... =)

Kaa 37+1
 
AAM
woodoo juu ei sua päästetä odotusten kanssa kyllä helpolla.. huomenna on se ultra siis ? ettei ois mikää verirämmäle-hematooma siellä joka aiheuttais noi vuotelut ?! :/ sais jo kyllä loppua perhanan limppijojot.. :xmas:

Kaalla ei kauan haudota enään :)

kärppä on varmaan jo.. :whistle:

) .) turvotusta havaittavissa kintuissa.. jouduin pojan kanssa kotio tänää ko oli lämpöä aamusta ja tarhasta sanoivat että ei oo tulemista.. no lekuriin kiikutan sen ja kurkataan samalla toi yskä joka on nyt jatkunut jo taas viikon semmoi röhinänä.. |O ettei ois mtn putkentulehduksia yms.. yllärinä.. :xmas:
ihan törkeesti ottaa kipiää alavatsaan ei siis suppari kipuilua vaan jst vihlaisuja ko esim nousee lattialta ylös.. pikkuautoleikkien jälkeen :D saakeli tuntuu että töissä ko oli niin näitä kipuja ollu ollenkaan ja kotona ko on vesselin kanssa niin saakeli että on raihnanen olo ? no ei muuta ko lohdutukseksi pari laskiaispullaa eiliseltä :D :p


am & hippunen 33+2
 
Aattelin tulla vanhaan tuttuun pinoonki kertomaan uutisia,eli täällä ois plussattu ja eka ultraki ois ens viikon tiistaina =) Te tiedätte varmaan,mitä mielessä liikkuu,vaikkakin tässä on loppuun asti mennyt raskaus välissä...

Samalla muistutan tosta kerhosta,eli multa saa noita salasanoja sinne :wave:

Voikaahan mammat paksusti :D

Vimpula ja vielä työnimetön 6+1
 
:wave: pitkästä aikaa. En ole paljoa koneelle ehtinyt. Hyvin täällä jaksellaan. Töissä on kiirettä ja keväisestä auringostakin nautittu ulkoillen. Lueskelen myöhemmin teidän kirjoituksia kun on enemmän aikaa.

Onnea kaikille odotukseen ja auringonpaisteista kevään odotusta....
 

Yhteistyössä