**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

orchid toivotaan että vauveli kääntyy!

Lymypiilo siis KAAMEE tyyppi!!! :eek: :headwall: voi että ymmärrän halusi äkilliseen väkivaltaan... :whistle:

viuhtis toivotaan että tällä kertaa kaikki menisi hyvin! Olisi se kyllä jo sinun vuorosi! Mutta nyt olet jo niin pitkällä että on aika varmaa että vauva syntyy ajallaan!! Ja toivottavasti terveenä. :) :hug:

Sini :hug: tuossa vaiheessahan muutama päivä voi heitellä miten vaan... mutta toivotaan että ylimääräinen höttö ei ole mitään kovin vakavaa...

täällä ollaan jo toivuttu ensihämmennyksistä... meijän tyttönen... :heart:
 
EM :heart: :heart: onnea hyvistä kuulumisista!!! Neitonen teille tulossa :heart: .
sini päivät voi vaihdella suuntaan jos toiseenkin :hug: :hug: .
SusSoo näillä viikoilla voi normaali olo jo yllättää. Luin vaukirjan sivuilta, joten huoli pois... :hug: :hug: Ei ressata*helpommin sanottu kuin tehty* :headwall: :headwall:
viuhtis tervetuloa :flower: .
(.) Reippailin tänään töihin ja olin kyllä näky ( onneksi kuuden aikaan ei moni muu ollut vielä liikkeellä ), minä oksensin pari kertaa ojan penkalle ja taas jatkoin matkaa eteenpäin.. Ja nyt kun tulin kotiin, niin tuli vessan lattialle, kun ei ehtinyt pöntölle saakka :x . Että se siitä pestystä kylppärin lattiasta...
 
Heips,

ensinnäkin Viuhtikselle isot tervetulotoivotukset!! :flower:
Ja ElinaMarialle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!!!

Sinille kovasti jaksuja :hug: epäselvään tilanteeseen. Onneksi siellä pikkuinen sydän kuitenkin sykähteli. Ja tosiaan päivät saattavat heittää alussa, eihän heitto ollut kuitenkaan kovin iso? Peukut täällä pystyssä, että pieni pysyy matkassa ja parin viikon päästä saatte vain niitä hyviä uutisia. :hug: :hug:

Mymmyryyn työmatka kuulosti suorastaan mielenkiintoiselta ;) Voimia oloihin!

Minäkin toivottelen HYVÄÄ JOULUA kaikille joulunviettoon lähtijöille ja muuten vain rauhoittuville. Me pysyttelemme joulun ajan ihan kotosalla, mutta varmaankaan ei kovin paljon koneella tule oltua. :D Oman epäilykseni mukaan myös lapset järjestävät ohjelmaa omalta osaltaan, alkaa olla sellaisia merkkejä jo ilmassa että keskiviikkona hyppivät seinille heti aamusta :D Niin kova on jo aaton odotus täällä.

Huomenna on neuvola ja tsekkaavat vauvan asennon. Epäilenpä, että olisi rt, tällä hetkellä luultavasti poikittain.. Ihme jos on oikein päin. Mutta kiva, että pääsee ultraan. (Vaikka jotenkin se ultra aina niin jännittääkin. )

Ihanaa, että tuli valkea joulu. Täällä tuli tänään tosi paljon lunta ja kun pakkasta on luvattu, ei ne VOI sulaa enää pois, eihän. Kiva olisi päästä nauttimaan talvesta.

Kiireetöntä ja ihanaa yhdessäoloa rakkaittenne parissa
toivottelee
Luminia ja neitokainen rv 34+3
 
Iltaa!

Sini74:Tsemppiä! Toivotaan ettei "höhhö" aiheuta ongelmia ja pikkuin siellä jaksaa sinnitellä! Hyvä, että syke löytyi :heart: Eihän nuo viikot/päivät nyt paljon heittäneet. Se on tuossa vaiheessa vielä niin pienestä kiinni, että vähänkin kun mittaaja ei malta tarkasti mitata niin äkkiä heittää suuntaan jos toiseen =)

Viuhtis:Paljon onnea ja tervetuloa pinoon! Onpas sulla ollut kyllä kurjaa, mutta ihanaa, että olet jo noin pitkällä :D Mullakin oli tässä raskaudessa alussa tukena Luget ja verenohennuslääke Primaspan. Mutta kyllä se vaavi siellä nyt jaksaa ja varmasti saat nyytin tällä kertaa syliin asti :hug: Liikkeiltä kuullostavat nuo sun tuntemukset, onnea siis niistäkin! Siitä ne pikku hiljaa vain voimistuvat :)

SusSoo:Mullakin loppui öklö olo "kuin seinään" rv 9+4. Ja välillä oli myös öitä kun EN juossut yhtenään vessassa. Varmasti siellä masukilla on kaikki ihan hyvin. Mulla oli niin vaihtelevasti alussa sekä oireellisia että oireettomiakin jaksoja =) Mutta ymmärrän huolesi, itsekin silloin olin "maani myynyt" ja mies uskoi koko ajan parempaan =)

Luminia:Täällä pidetään peukkuja, että vauveli olisi RT:ssä tai ainakin olisi halukas itsekseen niin kääntyvän :D Vitsit oon kade lumesta... :ashamed: Lähetäs tännekin pieni lumisade :D

Orchid:Samat toivotukset täältä eli vauvelille kääntyilyä pää alaspäin :wave:

ElinaMaria:IHANAA, että sait hyviä uutisia =) Mutta sehän me täällä jo tiedettiinkin :D Jaa tyttöä povasi...Meille ei omassa rakenneultrassa vielä suostunut veikata kumpaakaan vaan tytöksi paljastui sitten myöhemmissä ultrissa (4D ja painoarvioultra). Meinaatko vielä mennä 4D-ultraan? Suosittelen sitä KAIKILLE, ainakin omakohtainen kokemus vain positiivinen ja sai muistoksi dvd:n. =)

(.):Oltiin TAAS tänään shoppailulla ja ei vanha enää meinaa jaksaa :D Siis ihan puhki! Ostettiin vauvalle itkuhälytin =) Ja taas vähän IHANIA vaaleanpunaisia bodyja ja potkupukuja kun tuli niin halvat eteen etten voinut taaskaan vastustaa... :ashamed: Minin ois sitten pare olla tyttö tai seuraava tuttu ketä saa tytön saa meiltä sitten lahjoina vain vaatteita... :D Ei kait, on meillä suurin osa niitä neutraaleja, että vauva saa lämmintä päälleen =)

Huomenna on neuvola, tulen kertoilemaan sitten miten siellä meni. Olo sama kuin ennenkin niin tuskin mitään uutta tiedossa =) Illan jatkoja kaikille!

Toive81 ja Mini 38+1 :heart:
 
Monet on tainnut jo lähteä joulun viettoon - täällä yksi, joka pysyy varmaan koneella koko joulun. Ellei sitten tule vauvanhakureissua, mutta vähän epäilen.

Kärppis kirjoitteli vauvanvaatteista - mulla on kans pikkusen mopo lähtenyt käsistä... Tosin oon ostanut/saanut paljon käytettyinä, ja niistä en viitsi kauheasti huonoa omaa tuntoa potea. Nyt olis tulossa yks paketti USAsta ihan uusia Gap-merkkisiä vaatteita, ne on ehkä huomenna perillä. Ihanaa kun pääsee hypistelemään! Täällä kun puhuttiin turhamaisuudesta, niin mä taidan olla turhamainen vaan vauvan suhteen... :LOL:

Unicco ja Sini74, inhottavia tuollaiset ylimääräiset stressin aiheuttajat, mutta uskon ja toivon, että kaikki menee hienosti. :hug:

Daizz, oon ajatellut kans, että 1.1. ois oikein hyvä syntymäpäivä! Eikös yleensä kunnan ekat lapset saa jonkun palkinnonkin ja kuuluisuutta! :LOL: Sehän se tärkeintä on joo, hehheh. Oikeasti on kyllä ihan sama vaikka syntyisi huomenna. Ootteko muuten 09-vauvaa odottavat kuulleet, että kaikki ens vuonna Suomessa syntyvät vauvat saa Martoilta villasukat jonkun juhlavuoden kunniaks?

Nimra, niinkuin muutkin on jo toistelleet, ihana lukea teidän vauvaelämästä ja nähdä kuvia Annista! :heart: :heart: Kärsimättömäksi vaan pistää, haluaa äkkiä oman neidin ulos...

Lymypiilo, pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa! Tämä on huippu pino. :) Ja Viuhtikselle myös tervetuloa, ja pysykin täällä. Meillä on sama synnäri.

Luminia, onnittelut työpaikasta! Ja hui miten paljon sullakin on jo viikkoja. :eek: :)

Voi Toive millaiseen törppöön sinäkin törmäsit. :kieh: On kyllä niin vaikea ymmärtää, miten raskaana olevat muka ovat ihan yleistä riistaa, ja heille voi sanoa mitä vaan. Mutta ei auta kuin jättää omaan arvoonsa. Onneksi tiedät itse, että Minillä on kaikki hyvin.

Ihana nähdä kuvia Eliisan, Naukun, Irtosoran ja Miikkiksen vauvoista. Kyllä pikkuiset on ihania, ja tuossa muutaman kuukauden iässä alkavat jo näyttää "itseltään". Minkähän näköinen tyyppi tuolta omasta mahasta oikein tulee...

Mymmyryy ja monet muutkin on ollut kauhean ahkerana. Meillä ei paljon joulun eteen tehdä mitään erikoista tällää kotona. Ei edes hankita jouluruokia, kun syödään sukulaisissa tarpeeksemme. Ehkä tulevina vuosina sitten alkaa tuntua siltä, että pitäisi täällä kotonakin viettää perhejoulua.

NP:n kirjoitus sai täälläkin pillittämään. Jos vielä luet tämän toivon teille kaikkea hyvää ylihuomiseksi ja kiitos kun olet ollut täällä meidän kaikkien tukena! :heart: :flower:

EM, onnittelut rakenneultrasta ja tyttölupauksesta! Onneksi kaikki oli hienosti. Nyt voitte nauttia joulusta ja odotuksesta täysin siemauksin. Aiotkos uskaltaa ostaa vaaleanpunaisia ihanuuksia tuon ultraajan lupauksen perusteella?
=)

Sitten vielä omaa pulleaa napaa. Torstaina oli tosiaan se nlalääkäri ja niinkuin arvelinkin, ei siitä kauhean vakuuttunut tunne jäänyt. :( Kyllä täältä PITÄISI normaalikokoisen vauvan mahtua, kyllä se VAIKUTTAA normaalikokoiselta, lapsivettä on melko vähän ja kun mitataan vauvan asuntoa eikä itse vauvaa (=sf-mitalla) VOIHAN OLLA että onkin suurempi jne. Ihan kuin olisi halunnut antaa niin ympäripyöreitä vastauksia, ettei ainakaan jäisi kiinni mistään. No, muahan jäi tietysti vaivaamaan tuo lapsiveden vähyys ja se, että hänen mittauksensa mukaan sf-mitta olisi pienentynyt. Voi kuulemma pienentyäkin lopussa, kun vauva laskeutuu, mutta sitten aloin miettimään että onko se vesi vähentynyt niin paljon, eikö vauva kasva jne. ARGH! Mutta onneksi on taas huomenna tavallinen neuvola, niin voin kysyä siltä tädiltä mitä mieltä on.

Eilisestä lähtien on ollut hirveän tukala olo tuolla alhaalla, vihloo ja painaa ja vaikka mitä, ja luulen, että neiti on nyt punkenut itseään alemmaksi. Jos tämä vie asiaa jotenkin eteenpäin niin ok, mutta jos tässä menee tällaisella olotilalla vielä pahimmassa tapauksessa kuukausi, niin miten sen jaksaa???

frizzante + neiti rv 37+4

P.S. Ja iloista joulua kaikille, jotka aikovat kadota linjoilta!
 
Mä tulin toivottelemaan

Mukavaa ja rauhaisaa joulua mammoille...perheille ja masuille. :heart: :heart: :heart:

Mulla huomenna neuvola...tavan neuvola.Ei siis mitään erityistä kuhan höpistään taas...ummet ja lammet.Maha menee eellä...ja mä perässä.Ihan jees on olo..meinaa supistella vaan kovin heleposti...en tiiä sit vaikuttaako noi peittojen heiluttelut...kun sen jälkeisenä päivänä usein on herkässä supistelut.

Mutta näin meillä..mä en kerkii varmaan joulun aikaan täällä pyörimään...mut tuun kyllä ilimottelemaan jos räjähdys tapahtuu tässä välin ja kerkiin kotiin pääsemään.

Tsemiä kaikille tasapuolisesti...alku ja loppu ja sillä välillä taivaltaville... :heart:

Kiitos tuestanne...ja kuluneesta vuodesta...Niin ylä kun alamäissäkin.Teistä on ollut paljon tukea...silloinkin kun toinen kaksosistamme lensi muiden pienten enkelilasten luokse. :heart: Niin kaunis kiitos kun vain voi olla...
Mä toivon kaikille voimia ja kaikkea hyvää uudelle vuodelle ja pikkusille...ja koko perheille.

Hyvää Joulua ja uusia tuulia uudelle vuodelle... :heart: :heart: :heart:

rakkain jouluisin terveisin...Daizz...ja perhe...
 
Hirmuisesti tullut tekstiä... mitään en muista, paitsi, että isot kiitokset kaikille lohduttajille ja tsemppajille!

Meillä oli eilen sellainen päivä, että ajattelin, että jos Taimi on pois tullakseen, eilen se olisi pitänyt tapahtua. Meillähän on siis lypsykarja ja yksi lehmu halvaantui poikimisen jälkeen toissapäivänä eläinlääkäri kävi kolme kertaa vuorokauden sisällä ja lehmää käänneltiin ja eilen nosteltiin telineen avulla monta kertaa. Mä olin sitä mieltä, että yletön ponnistelu tässä vaiheessa on ei suotavaa mutta epätoivon lisääntyessä pakko se oli vaan aina kovemmin kiskoa ja kääntää,työntää, kantaa ja puhista. Ilta päättyi aikamoiseen epätoivoon kun ilmeisesti lehmän sydän sitten pysähtyi, mä olin niin väsynyt, kipeä, surullinen ja pettynyt, että vain purskahdin itkuun. Lapset koitti lohdutella ja tyttö hätääntyä kun äiti vain itki, tovi siinä meni ennen kuin sain itseni taas kasaan ja lapset lohduteltua. Yölläkään en osannut sitten nukkua kun toinen lehmä näytti kovin poikivalta ja poikikin sitten yhden jälkeen yöllä, ei muuta kuin navettaan taas! Joskus meidän arki voi olla pimeästä ja syvältä!

No tänään lähdin aamusta kaupalle ja olen siivoillut, onneksi huomenna ei tarvitse lähteä yhtään mihinkään, saa olla kotona ja siivota loppuun ja pitää mun vähän leipoakin.

Mutta rauhallista ja iloista joulunaikaa teille kaikille!


Unicco ja Taimi 7+6

 
Unicco voi harmi minkälaista hässäkkää. Ei varmasti ole mukavaa ja onhan se eläimen menettäminen inhottavaa. :hug: Mutta Taimi pysyi kyydissä koko päivän ja yön, eiköhän se pysy kyydissä loppuun saakka. :heart: Uskotaan niin!! Muista levätäkkin välillä! :hug:

Frizzante toivotaan että kaikki on neuvolassa ok. :hug: Aika epämääräisen kuuloista toimintaa. :( Toivottavasti saat selvyyden asiaan!

Toive ja Frizz ja muutkin ei me nyt mitään vaaleanpunaista unelmaa tänne rakenneta... mutta kyllä mä nyt ajattelin melko lailla luottaa tuohon ultraajaan, se ei yhtään epäröinyt. :) Mutta jos meidän tyttö kasvattaa kivekset vielä niin sitä naureskellaan sitten. En ajatellut nyt mitenkään vakavasti tätä ottaa. Tyttöä odotan siihen asti kunnes toisin todistetaan... ;)

Mä tulen vasta huomenna toivottelemaan joulut.... :p

KIITOS kaikille onnitteluista, olette kyllä olleet tukena kun hysterisoin milloin mitäkin. :)

Ja NullPointsille vielä erikoishalit kun en tiedä meinaako täällä enää käydä!!! Toivotan onnea h-hetkeen ja tulehan sitten kertomaan meille minkälainen tonttu-täydellinen sieltä masusta tulikaan... :xmas: :heart: Ja kiitos sinullekin kaikesta vertaistuesta - se on kertakaikkiaan korvaamatonta!!! :hug:

EM ja dodoliini 19+6 :heart:
 
AAM
EM:lle onnea tytöstä.. täällä kans mä odotan sitä kivesten kasvamista ;) .. no senpä näkee sitten synnytyksessä ja poika jos on sitten niin pannaan vaaleanpunaiseen kotiintuloasuun :D :LOL:

Mymmyryy: kuulostaa sangen värikkäältä työmatkalta voi sanoa että ettei jokaisella ole yhtä kirjava olo varmaan :xmas: :hug:

Unicco uh rankka juttu :( :hug: siis kaksi synnyttävää hiehoa sulla siellä ja toinen sit hiipui.. mut toinen selvis vasikoineen ? jaksuja.. yritä rentoutua kiireen keskellä ja ajatella itseäsi ja vaavaa :) :heart:

Täh ? Martat lahjoittaa villasukkia ? mistäs ne saa noutaa :D ? pitänee guuglata.. :p

ON : revittelin ihan perverssinä prisman vauvanvaatealehyllyllä (onpa sana) ja tuhlasin kolmisenkymmentä euroa varmaan ennätys lyhyessä ajassa.. :whistle: joo ja lopun aikaa puolisen tuntia ostin vaippoja ja paketin juustoa ja hyasintin :xmas: ai niin toffeen tekotarvikkeet..

Viuhtis :wave: :hug: lämpimästi tervetuloa ja nyt...viides kerta toden sanoo x:)x

Sini noin alkuviikoilla siellä voi löytyä vielä mitä vaan sanoi mullekin aikoinaan.. :| sinä olet raskaana se on pääasia. Jos siellä on toinen ollut ja ei ole jaksanut niin siihen on syynsä varmastikin mutta pääasia on elämä löytyy :hug: :heart: :)

Sussoo hormonimyrskyissä :) kunnon ylä/alamäet you know the drill... yhtenä hyvä olo toisen päivä on olotila on pyllystä 3 <- - - -

Am & hippunen 24 räts poks :) :heart:
 
Allusmamma, kummatkin oli lehmiä, kuollut oli meidän vanhin lehmu, mun daaaarling :'(
toinen oli toistakertaa poikiva. Ja kummatkin vasut on ihan ok, komeita ja tomeria poikia tuli, meidän jouluvauvat
:xmas:
Ja sivistystä kaikille, hiehot on lehmiä jotka ei ole poikineet vielä kertaakaan ja kun ne poikivat ensimmäisen kerran niistä tulee ensikoita ja sitten jossain vaiheessa ne on vain enää lehmiä :p Ja kaikki tämä tieto siksi, että se saa teidät kuitenkin ihan sekaisin ;)

Unicco taas ja nyt maate
 
Meillä se ensikko sana jää pois kun ensikko on tiineenä ja laitetaan toista poikimista varten umpeen, siis lepokausi ennen uutta poikimista. Ihan virallista määritelmää en kyllä ole painanut mieleeni :LOL: mutta jos tällä pärjäisi B)

Unicco
 
AAM
jaahas siis entisiä ensikoita.. ;) moon sit kans kohta se entinen ensikko :LOL:

Tänks Unicco sivistävästä hetkestä joka päivä jotain uutta menttaliteetti on tosi jees..taas voi jollai nippeli tiedolla loistaa ;)

päivän piriste tänään : ukko kysyin että haenko elämästä jotain uutta "kikkiä" kun löysin mun glukoosisokru pussin pöydältä, näkytti meinaan ihan kokkelilta :D :LOL:
mä näytin ----> :xmas: :eek: huu mii ??
 
Joo ja mie ite vanha kanttura, neljäs ns poikiminen, kun yhden loin tässä välissä, oli kuitenkin sen verran pitkällä, että laktaatio alkoi :D

Luoda= keskenmeno
laktaatio=maidontuotanto

Ja lehmillä käytetään muuten myös kierukoita ja nekin kantavat noin 9 kuukautta ja niidenkin maidonnousussa voi olla paljon eroja ja myös niillä "rinnat" rupsahtaa poikimisen myötä, alkavat viistämään maata jos ei ole tarpeeksi maavaraa :eek:

Voin siis löytää itseni ja lehmieni elosta ja olemuksesta paljon samaa. :whistle:

Ketään muuta en kyllä sitten täällä lehmäksi nimittele, itseäni vain :LOL:

No joo mutta nyt sinne sänkyyn oikeasti, rakkaudella Unicco
 
AAM
Oi Unicco :hug: sä oot kyllä yks laiton piriste kun woodookin B) :LOL:

Tulipa tuosta kierukasta ällötarina: kaverini kertoili tässä taannoin tarinaa työkaverilta kuultuna eräästä vanhasta muorista joka valitteli alapään särkyä ja hoitsut sitten siinä ihmettelemään samalla ko muoria pestiin kerta jos toinen ja niin aina vaan tunkkainen silli löyhkäsi :x
Tajusivat loppujen lopuksi kiikuttaa vanhuksen gynen pakeille ja siellähän oli kappas vanhaakin vanhempi kierukka.. josta voi olla että ehkäisytehot olivat sattuneet loppumaan jo tovi sitten.. muori siinä päivittelemään että ai pitikin sattua, pitääkö nuo vaihtaa ? no oppi ikä kaikki.. kuten sanottua. YÖK !!
 
Nimra
Hei Rakkaat Ystävät


Kovasti tänne tullut juttua, kun viimeksi kävin...ja koitan vielä kahlata kaikki läpi ja muistaa jokaista kirjoittajaa, mutta pahoittelen jo etukäteen ellen kaikkea muista :ashamed: Tuntuu, että laittaa tämä vauva-arki osan aivoista narikkaan
Tosin en mä sitä nyt kovin pahana pidä, kun tuota mussukkaa tuossa katselee.. Niin, hyvä syy se on antaa välillä aivojen hiukan hengähtää


Jos nyt menisin kuitenkin itse asiaan, eli kommentoin sitä mitä te olette täällä ehtineet höpötellä, melkein neljän sivun verran :eek:

Tuosta mun lepäämisestä... Noh, te varmasti kyllä tiedätte, että mä en vaan osaa olla tekemättä, jos teidän siihen kykenevän :saint: Joten kyllä täällä tosiaan on koko asunto Suvin voimalla laitettu kuntoon :LOL: Isäntä kävi matot vaan tamppaamassa ja harjaamassa etten niitä raaskinut kuitenkaan yksistään vielä viedä, mut seuraavan kerran teen senkin, yksin....ellei isäntä välttämättä halua osallistua, kuten yleensä tekee. Niin ihana on mieskin
Tosiaan nyt on sitten asunto siivottu jouluksi, vaikka ei täällä ollakaan :LOL:

Painosta olette puhuneet... No, mä en tosiaan painosta stressaa :whistle: Mullahan on siis omaa elopainoakin niin jotenkin en jaksa muutamasta raskauden tuomasta kilosta hetkahtaa ja kun tiedän kykeneväni myös laihduttamaan niin en jaksa asiasta surra ja hyvin mulla onkin paino tippunut, joten en jaksa siitä siis murehtia ja älkää te muutkaan murehtiko
Hyvän asian takia niitä kiloja tulee! Mullahan tuli n 12 kg ja melkein kaikki pois, joten heittäkää tekin huoli pois :wave:

"Turhamaisuudesta"... Mä taidan olla tosi turhis
Siis mä melkein aina (ellen ole töissä ) niin meikkaan... :eek: Ehkä mä "kompensoin" sillä tuota raksan likaisuutta ja meikittömyyttä, mutta tosiaan mä tykkään siitä, että laitan itseni, vaikka kauppareissulle ja pyrin muutenkin kulkemaan siisteissä vaatteissa ja sellaisessa vaateyhdistelmissä mitkä käyvät yhteen, mutta sillä ei tosiaan ole mullekaan väliä, että mistä ne vaatteet on. Kunhan on sopivat itselle ja ovat keskenään sopivat
Mä olen isännällekin ostanut taipaleemme aikana usealla sadalla vaatteita, että sain hänellekin hyvät yhdistelmät vaatteisiin ja sopivaa kokoa ym.. No, se tästä aiheesta...

RD:stä: Meillä ei siis ole kenelläkään sukulaisella (ei ainakaan tietoa ) ole sukurasitetta, mutta mä jouduin ihan oman painoni takia ja mielelläni menin, sillä onhan se lapsen parhaaksi ja ei se pahaa tee itsellekään syödä hetki terveellisesti :p

SS Mukava, että mytty möyrii kunnolla :heart: Ja toivotaan flunssan paranemista! Harmi, että mies on töissä aattona, mutta illalla saatte sitten olla kahdestaan... vai onko se kuitenkin kolmestaan
Kiva, että mieskin tuntee muuten potkut! Muksaa aattopäivää anoppilaan :wave:

ElinaMaria siis mahtava uutinen teille tullut tuolta rakenneultrasta!! Onnea ihan koko sydämeni ja perheeni puolesta ja onnittelut prinsessa lupauksesta


mymmyryy Mukava, että joulusiivous on nyt tehty! Varmasti ollut urakka. Jaksamista sen issiaksen kanssa!!!
Voi , kun muistelenkin omaa issiasta, ei ole ikävä :headwall: |O |O Huh, kuulostaapa kauppareissu suuri töiseltä...kun on paljon ostettavaa :D Onpas ollut varsinainen reippailu... :D Jaksamista ystävälle :hug:

Danjuska Mukavaa reissua ja toivottavasti kaikki menee mukavasti :wave:

Lymypiilo No on sinunkin tuttavapiiriin sit varsinainen "viisasten kivi" tiensä löytänyt.. Ei niistä kannata välittää, mutta on kyllä ollut törppö |O |O |O Siis.. Mitenhän mä oisin itse ottanut.. :ashamed: Noh, ehkä huonommin kuin sinä.. Toivotaan, että ei enää tee mitään tuollaista!

Luminia Hyvä, että olet ottanut siellä nyt rennommin ja suppailutkin on jo helpottanut. Kiva, et lapsien kanssa on tullut reilusti lusikkaleipiä :D Niitä on sit kiva mussuttaa :p Ihanaa, että sinne tuli valkea maa
Toivottavasti saatte nauttia lumesta! Kerrohan sit neuvolakuulumiset, kun ehdit.

Toive Teillä on niin ihanasti aina shoppailtu jotain pikkuiselle :heart: :heart: :heart: Ihanaa, kun olette noin innostuneita!!! Mä "piiloudun" kans arskalasien ja lippiksen taakse...ellen ole meikannut... :ashamed: :ashamed: Täällä odotellaan sit neuvolakuumisia :wawe:

NullPoints Kaunis oli kiitoksesi ja mieleni herkisti... kyyneleet vierivät poskilla..koskettaen syvältä sisimmästäni. Kaunis ja SUURI KIITOS myös sinulle ystäväni. Olet saanut mieleni monta kertaa paremmalle tuulelle. Olet ollut ja tulet varmasti olemaan vielä kerhonkin puolella suuri tuki. Kiitos todellakin ajatuksella ja kauniisti kirjoitetusta "tarinasta". Kaikkea hyvää teille ja kerhon puolella tavataan :wave: Oikein ihanaa nyytin hakureissua


Orchid Toivotaan, että pikkuinen ymmärtää siellä masussa kääntyä vielä oikein päin. Harmittavaa tuollainen nettipimento :headwall: Mä olen kans ihan "surkee" ilman nettiä, vaikka en siellä tekis mitään niin se pitää vaan olla.. :ashamed:

Allusmamma Mukavaa aattoa sinne teille :wave:

Nanniina Jaksamista sinne oksenteluun, tulet aina silloin kun jaksat ja kykenet :p

Sussoo Tuo on ihan normaalia, että on hetkittäin hyviä aikoja ja jopa ihan muutama päivä putkeen. Niistä kannattaa kyllä nauttia :D

Viuhtis Tervetuloa joukkoon mukaan :wave: Sinulla onkin nyt jo viikkoja hyvinkin kasassa - Ei muuta kuin tsemppiä loppuun asti
Mukava, että on jo liikkeitäkin tunnettu siellä :wave: siitä se lähtee!

Sini Ihanaa, että siellä pikkuisen sydän jumpsutti
Tuosta mainitsemasti asiasta en osaa sanoa, mutta toivotaan kuitenkin ettei pikkuinen sieltä tule ennen LA:ta ja nuo päivät voi tosiaan heittää. Mulla ultrassa heitti ( rv 12 ) niin muistaakseni melkein viikon..vai oliko ylikin niin taakse päin, mutta sit rakenneultrassa mentiin jo edellä :D

Frizzante No jo on ollut kyllä sullakin tössän kuuloinen lääkäri
Tuosta lapsiveden vähyydestä, että se tosiaan kyllä normaalistikin laskee loppuvaiheessa, joten jos sitä kuitenkin on normaalisti, mutta vähentynyt...niin olettaisin olevan normaalia ? Mulla merkittiin rv 39 ni määrän kohdalle N ja sit nuoli alaspäin. Pääsisitkö mihinkään ultraan vaikka ? Tuo sun kuvailema olotila.... Täytyy kyllä myöntää, että massua mulla ehkä on ikävä, mutta noita kipuja ei :D Toivottavasti ei ihan mene sit neljää viikkoa ni ei tarvii kipujen kanssa taistella.

Daizz: Muksaa neuvolareissua :wave: Vai on siellä peittojen heiluttelut supistuksia laukoneet :D

Unicco: No jo on sulla touhua riittänyt :eek: :eek: Pystytkö yhtään rennommin olla ? Vaikka maatalon hoidossa on kyllä kovasti puuhaa, mutta kuulostaa aikas hurjalle touhulle :snotty: Kiva kuitenkin, että olet saanut siivottua ja saat myös levätä ja lepääkin kunnolla :p
Mukava, että selvitit meille tuota "nimi"tietoa, koskaan ei tiedä milloin sitäkin tietoa tarvii. Ikävää, että tuli menetys :'( Mahtavia noi sun viimeiset jutut :LOL:


Me käytiin tänään tosiaan ensimmäisellä käynnillä neuvolassa ja (taas ) tyttö oli kuin unelma. Siitä on nyt jo tullut vieraskoree :LOL: :LOL: Kerran hiukan itki, mut sai pullosta hiukka korviketta ja isin syliin niin siinä sitä taas oltiin tunti niin kauniisti hiljaa tuhisten
Älkää tosiaan luulko, etä neiti ihan kuitenkaan koko aikaa on kaikkia päiviä läpeensä ihan täysi "unelma helppo".. On niitä huonompia hetkiä meilläkin :D

Saatiin kyllä olla tyytyväisiä ja IHANA ASIALLINEN TÄTI siellä :p Siis, niin ihanasti selitti kaiken ja tutki Annin tosi hyvin. Eihän tytössä vikaa ole :heart: :heart: Tyytyväinen ja reipas tyttö
Saimme Rotavirukseen reseptin jos haluamme sen Annille antaa (sanoi, että kun en imetä niin olisi ihan hyvä ja varmaan sen sit otammekin ) siitä ensimmäinen osa tulee sit tammikuussa, kun ikää on 6 vko. Ihanaa, kun EI valittanut imetyksestä, meillä kun on neuvolassa muutama imetysfanaatikko...ja sen voi kuvitella, jos alkaa mulle saarnata, että kyllä sun nyt vaan on pakko imettää... saattaisin "hiukka" suuttua...
Minkäs sille mahtaa, kun ei onnistu ? Kyllä fanaatikkojekin potäis ymmärtää, että ei kukaan tahallaan jätä imettämättä...

Annilla on hiukan iho kuiva niin antoi siihen sit myös vinkkiä ja menimme sit apteekin kautta... sieltä ostimme sit öljyä iholle ja erikseen kylpyöljyn ja samalla otettiin massuvaivoihin Relatippoja :saint: Sinne menikin sit vajaa 40 ?.. Kaikella ne lääkefirmat rahastaa :| mut mitäpä sitä ei tekis oman rakkaan puolesta !?

Sit kävin hakemassa kaksi konjakkipulloa töihin omille työmaamestareille ja veimme ne sinne ihan koko perheen voimin :D ja oli ihana nähdä siellä mestarit, antaa lahjat ja toivotella joulut ja uudet vuodet :xmas: ja saada itsekin onnitteluita :D

Äitini on ommellut lisää vaippoja Annille, joten kohta niitä on jo hirmuisasti, mutta hyvä niin! Parempi, että on reilusti kuin liian vähän...eikä tarvii pesukoneen ihan koko aikaa laulaa.. ettei naapurit jo pillastu :whistle:

Keskiviikkona sit lähdetään ajelemaan vanhemmilleni (menemmekin omalla autolla ) ja mahdollisesti käydään sit muuallakin.. ni helpompi omalla mennä, kun olla toisten kyydeillä.

Saatiin tänään lupa aloittaa Annin kanssa vaunuileminen ja voih, niin oltiin koko vaunulenkki kiltisti ja olin laittanut pikkuiselle ihan tarpeeksi myös vaatetta :D

Mulla on jälkivuotokin melkein loppu, joten kohta pääsee taas peittoja heiluttelemaan
isännän kanssa... Siitä onkin muuten aikaa..


Tässä vielä tuota meitin tytön kasvua... (suluissa syntymärvot )

Paino: 4040 g (3780 g )
Pituus: 54 cm (51 cm )
Päänympärys: 36,8 (35 cm )

Tässä meidän perheen jouluntoivotus



Kaunis kiitos teille kaikille suuresta tuestanne täällä ja tavataan tuolla kerhon puolella :wave: Käyn kyllä täälläkin teidän kuulumisia aina lueskelemassa ja kommentoimassa, kun ehdin! Ihanaa masun kasvatusta kaikille


[/b]Ihanaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2009!!!

Karviset
 
SusSoo
Moi!

Kiitos tsemppaavista sanoista kaikille :heart: Te ootte kyllä ihania!! Joo, kyllä nämä hormoonit tekee sen, että välillä pelkää pahinta silloin kun on niin seesteisen normaali olotila. Sitten kun oikein etoo ja väsyttää, niin oon niiiiin onnellinen... :D Ihan pöhköä. Sitten itkeä pillitän jostakin ihan mitään sanomattomasta asiasta, että lopuksi nauraa sille että tuli itkettyä moisen asian takia :xmas:

Toivotan kaikille OIKEIN RAUHAISAA JA ONNELLISTA JOULUNAIKAA!


Sussoo ja Suloinen 10+4
 
Hei vaan kaikille!
Nullpointsille tsemppiä, alkaa varmaan olla jo jännät paikat! =)
Sini, toivottavasti kaikki on hyvin sitten parin viikon päästä ultrassa!
ElinaMarialle kovasti onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower:
Nimran vauva-arki kuulostaa kivalta. Hyvä, kun kaikki on mennyt hyvin ja vauva on suloinen. :)
Täytyis vielä viimeisiä jouluruokia valmistella. Eilen tein laatikot. Huh, olipa homma. Kuusenkin koristelin, tuli niin kovin jouluista. Ja ihana tuoksu, tuo kuusi ja hyasintti...
Mulla on mennyt fyysisesti ihan tosi hienosti tää raskaus. Nyt on viikkoja 16+5. Pakko oikein hehkuttaa, kun viimeks oli niin järkyttävää, etten tämmösestä tiennykään. Pitää nyt nauttia kivuttomasta olosta! :)
Kaikille oikein ihanaa joulua!!! :heart: :heart: :heart:
 
Kaa
Oikein ihanaa, tunnelmallista, rauhallista ja rentouttavaa joulunaikaa kaikille pinolaisille!

Itse aloitan nyt tekemään sitten töitä, kun muuta alkavat jouluvapaansa. Vapaani pidän sitten joulun jälkeen.

Kaa 28+0 (Nyt, historiallisesti ja ensikertaa sanon: POKS! :D )
 
Kiitos Nimra ja voi miten kaunis lapsi!!! :) Aivan ihana!! :heart: Ihanaa joulua teille sinne ja pikkuiselle Annille ihanaa ensimmäistä joulua!! :heart:

s-anttu ihanaa että raskaus sujuu hyvin! :)

Taas on AM ja Unicco vauhdissa... tulee vähän mieleen tuo kuumeilupuolen meininki... kun vielä saatais woodoo tänne niin johan taas lähtis!! :LOL:

EM ja Dodoneitinen 20+0 POKSIS vaan ja puoliväli posahti!!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä