**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Allusmamma juu no mul on kans hemppa kuiteski 123, et ei sen siit pitäs johtua.. Ko miula o aina ollu vähä vähemmä puoleisesti, tai eihä toi sillai vähän oo. Mut ain ollu tuollain siin rajoilla, et voiko luovuttaa verta sillo ko sitä viel muutoin pysty tekeen.

Kärppis kauhia ko sie ootki jo pitkällä!! Kohthaa siul o jo 30 vkoo täynnä! Mieki kalenterii kahtelin ja mietin et nii juu, perhevalmennukset on sit tammikuussa jne. Sit kahtoin et ei hemmetti, miulaha on 30 vkoo täynnä tammikuun lopussa jo! Iha älyn nopeesti tää aika kyllä rientää!

Ja ny mä ostin TAAS porkkanoit.. Varmaa jo aiemmin kaks pussii jääny mätäneen kaappiin.. hitto ko aina yrittää et no ny mie alan syödä terveellisesti yms.. ni puolukan marjat sentää, siit ikin mitää tuu! Pitäs mullaki olla hitusen parempi tuo itsekuri..

Ja noist porkkanoist tuli mieleen.. Et ku sanotaan, et vihanneksia ei pitäis kuoria ku niis kuorissa on eniten niit ravintoaineita. Ni uskaltaako raskaana ollessa olla kuorimatta?
 
Suukko suulle juu, odotan ratkiriemulla huomista, että voin huijata olevani jo 30. viikolla (siis mun mielestä siihen on oikeasti vielä viikko aikaa, kun sitten vasta on 30+ :whistle: ). :D

Ja kasviksista: en tosiaankaan ole syönyt mitään (hedelmiä enkä kasviksia, saatikka juureksia) raskausaikana pesemättä JA kuorimatta. :D Mut mä oonkin mä (jotkut sanois ylivarovainen). :saint:

Meillä oli perhevalmennukset jo, tänään sain kutsun synnytystapasuunnitteluun. B)
 
Täällä ollaan taas!!!


Sain vihdoin tietokoneen! Jei!

Mitäs täällä on tapahtunut? paitsi että EPSU on plussannu! :) Se on NIIN hieno uutinen! Pidän NIIN peukkuja että kaikki menee tällä kertaa hyvin! Pakkohan sen on mennä!!! :hug:

Mulla on ollut teitä IKÄVÄ!


EM ja Dodo 18+3 :heart:
 
AAM
mymmyryy kohtalotoverittareni Täällä kans pahemman luokan lentsu :snotty: :snotty: :kieh: meinaa millään päästä eroon.. :attn:
sit paiskataan haasteeks supparit jotka tulee liika rasituksesta esikon kanssa :( pitä alkaa ottaa relammin ettei tuu mtn ikävää seurausta.. :whistle:

EM guu ty häv juu Päk :) :p ahdistavaa tommoi pakkopoissaolo eih jeh ? :D

 
Mullakin se flunssa sitkitteli pitkään... kovaan yskään auttoi lusikallinen hunajaa iltaisin... carmolis-karkkeja imeskelin kurkkukipuun (strepsilsejä ei sais ottaa...) ja väliin panadol hottia. Mä tulin kylläkin siihen tulokseen ettei flunssa mene ohi kun sairastamalla! Pikaista paranemista mymmis ja AM! :hug:

AM no arvaa vaan oliko ahistavaa? pankkiasiat, bussiaikataulut, reseptit (just ku ois tarvinnu), sähköposti, facebook,blogi, ja tietty TE! Kaikki oli poissa mun ulottuvilta kaks viikkoa! :headwall: Mut onneks nyt on kone taas. :D

EM + Dodoliini 18+4
 
tuulen sydän saunaan menisin jos voisin. Mä kun kans majailen ulkomailla, niin ei oo saunoja........... Kateellisena kuuntelen et oot matkalla Suomeen jouluksi. Meiän piti kans mennä, mut kun tulin sit raskaaksi, niin ei päästä. On se Suomen joulu se "aito" joulu kuitenkin jouluruokineen ja lumikinoksineen.
Niin ja sit aito pukki käy ( :LOL: )
Harmi vaan......

Mieskin tykkää Suomen joulusta enemmän kuin omastaan ja tietty neiti on villinä kaikesta lumesta. No onneks on hyvä syy ettei sinne pääse ja ens jouluna onkin sit mukana uusi pukin odottaja.

sini todellakin noita samoja viikkoja täälläkin pelolla odoteltiin milloin km oli ollut. Sama homma.
Sit aina huokaistiin syvään ja matka jatkui...

rakuuna sielläkin on flunssa.
Kaikkiin se on vissiin tullut. :headwall: Mä en ookkaan tammikuisissa paljoo nyt ollut, kun täällä ja joulukuisissa oon majaillut. Joulukuisissa tulee vaavi ilmoituksia joka päivä, niin se on niin jännää.
Sit oon yrittänyt saada kotiakin kuntoon kipeen kylkeni kanssa..... Joten oon tainnut tippuu jutuista sieltä nyt kokonaan. :ashamed:
SS Onnee poksuista!!!

Kyllä täälläkin kuoritaan yleensä kaikki vihannekset. Jotenkin varsinkin talvella on sellainen olo et mitähän niis on... Tietty jos on orgaanisia, niin voi huolettomammin nauttia, mut muuten ei? Vitamiinien tosiaankin sanotaan majailevat heti kuoren alla. Raakana sais muutenkin vedellä vihannekset jos haluais ne vitamiinit... Mä tykkään enemmän salaatista. Eli en keitetyistä, kun ne ei maistu miltään jos joku urpo on ne keitellyt muusiksi.... :headwall: Salaattia, tomaattia, kurkkua ja maissia... Nam!
Mymmyryy ja AM kans flunssassa... :hug: :snotty: Jaksamisia!
EM Tervetuloa takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä voin vaan kuvitella et oli outoo olla ilman nettiä. Sä olitkin poissa aika kauan. Kaks viikkoo??? No nyt pääset taas jutuskelee! Hienoo!
(.) Eilen menin siis jouluostoksille ja EN saanu kaikkee tehtyy... Mul oli jo lähtiessä "pallo jalkojen välissä olo", joka sit paheni kävellessä. Plus sää oli ihan surkee..........
Kuitenkin vaapuin kaupasta toiseen ja kaikki mitä etin ei löytyny... Ostelin harsoja ja muuta mukavaa Tirrille kuitenkin, joten ei se reissu onneks ihan turhaan mennyt.
Kotio kun pääsin oli aika runnottu olo... Laitoin ruuat jne... Sit kun olin nousemasta ruokapöydästä sain karmeet supparit. |O
Mies katsoi suu auki mitä mitä tapahtuu!!!!! Jos ei olis sattunut, niin olisin nauranut sen naamalle. :kieh: Siitä se sit rauhoittui ja en saanut niitä lisää.
Eli Tirri on vissiin porautumassa ihan kunnolla nyt tonne alas ja supparit alkoivat nyt sit vihdoinkin. Toivon vaan ettei nyt sen kummempaa tapahdu. Täs ei tosiaankaan toivota vesien menoa eikä muuta... Kun vaan kasassa pysyisin sinne sektio päivään, niin hyvä. :/

NP ja Tirri :xmas: 37+2
 
Oikeesti kuinka te pysytte järjissänne? Odotuksenne kanssa? Tämä on aivan hirveätä!
Th laittoi tiistaina lähetteen eteenpäin mutta se ei ollut eilen vielä puolenpäivän aikaan perillä äitipolililla vaan todennäköisesti jossain hiivatin keskuksessa. Siis mä saattaisin päästä polille alkuraskauden ultraan tai sitten en. Soitanko mä sinne vielä ma, vaikka lupasivat soittaa heti kun tietävät vai varaanko samantien ajan yksityiselle?
Mä olen aivan lukossa, mä en osaa iloita ja rentoutua lainkaan. Ja vielä kun pahoinvointi on poissa, se on kuitenkin tuulimuna tai jotain... MÄ olen kolme raskautta voinut niin huonosti puoleenväliin asti, ettei tämä voi olla totta.
Mietin jo illalla, että painunko ensiapuun ja valitan jotain kipuja (hullu juu) että pääsisin ultraan. No en oikeasti tietysti niin tee mutta

Kuinka te olette saanee itsenne levollisiksi ja malttamaan mielenne? Tämä on todella kamalaa koska yleensä olen vähän turhankin järkev mutta tämä saa mut menettämään kontrollin omista ajatuksista ja tuntemuksista?

Ja muuten missä vaiheessa kohdun ulkopuoleiset raskaudet ovat aiheuttaneet oireita? Ja mitä? Juu mä olen nyt ihan seko
Unicco rv 7 kait :attn:
 
Kiitti NP on kivaa olla taas täällä! :D Joo kaks viikkoo... :eek: hurjaa. :D Mut sullahan alkaa jännät hetket lähestyä... :)

Unicco me kaikki ollaan käyty noi samat ajatukset läpi alkuraskaudessa. mähän olin kans ihan varma et nyt mulla on KU kun mulla tuli vähän vuotoa ja kipuili tosi paljon oikealle alas. Menin sit omalääkärille valittamaan siitä ja sain lähetteen ultraan. Odota maanantaihin, soita vaikka jos maanantaina ei oo viel tietoa. Mut sä saat ehdottomasti mielenrauhan siitä ultrasta et suosittelen. Mä kävin rv 8+2 ja silloin näkyi jo kaikki sykkeet yms. KU:ssa kivut ilmenee viimeistään jossain viikoilla 10 ja sit se kipu onkin vissiin niin kovaa että taju pois... En oo varma. Mut käy siellä ultrassa, mee vaik yksityiselle jos et pääse kunnalliselle. Mut malta oottaa sen verran et tiiät et pääsetkö, koska se rahallinen ero on tosi iso. Jaksuja! Ihan varmasti kaikki on hyvin! :hug:
 
Unicco mie taasen oon kuullu, et oireet alkais miltei aina rv7 kohilla. Mut siin jossai paikkeil se varmaan on. Ja kohdunulkoisessahan kivut on tosi kovat. Mie oisin jaksanu oottaa np-ultraan mut löysin yhen yksityisen missä ultra makso vaan 61? ni päätettii mennä miehen kans :) Sillo oli rv7+1 ultran mukaan, menkoista laskien 7+6. Hyvin mie jaksoin, oli niin varma tunne vaikka erittäin oireeton raskaus on tähänki asti ollu. Pientä kuvotusta oli iha parina pvänä enne plussaa ja sit rv9 tienoilla parisen vkoa. Tosin oon ollu kyllä sillä mielelläkin, et eipä sille km:lle mitään voi ja se tulee jos on tullakseen. Ja sen surun aika on sitten jos on, ei nyt kun kerran kaikki on hyvin =) Kyl sie jaksat, usko siihen, et ny kaik menee hyvin! Ja hienoohan se ois jos saisit ultra-ajan :heart:
 
Heissan,

:attn: Tarvitseeko huolestua hiukan "verisestä limasta" yhdynnän jälkeen?
Äsken puputeltiin ja sen jälkeen sit kuivaillessa huomattiin että mun "limat" oli pikkaisen punasta... ei oo kuitenkaan vuotoa muuten... vähän menkkamainen olo. Onkohan normaalia?

Unicco mä en edes suostu ajatteleen että kaikki ois hyvin ennen kuin sen np-ultrassa näen. Mun selviytymiskeino siis tuntuu olevan pessimismi...oletan että ei mitään vauvaa kuitenkaan ole tulossa :ashamed:
Ajattelen vaan raskautta päivä kerrallaan, en aikaa sen jälkeen. En vain osaa/pysty.
Päätin että murehdin sitten jos menee kesken, en ennen sitä.

Meritähti :heart: Jellona 8+1
 
Meritähti ei tarvitse =) Emätin on verekkäämpi nyt raskausaikana joten helposti etenki yhdynnässä sitten tulee verta. Mäki säikähin iha kamalasti ku hääpvän seuraavana aamuna yhdynnän jälkeen tuli iha kunnolla veristä valkovuotoa. Eli normaalia on :hug:
 
Voi, voi... joka kerta tulee verta paperiin kun pissalla käy. Ja jotain veristä tuolla taitaa koko ajan olla vaikkei ole housuihin saakka toistaiseksi tullut.
Muistuttaa menkkoja edeltävää tuhruvuotoa. Menkkamainen olo on muutenkin, sellainen kun olisivat alkamassa... :'(
 
Meritähti mut noi menkkatuntemukset on kyl aika yleisiä. Toivotaan ny, et ei mitää vakavempaa olis! Ja yhdyntä ei sitä saa aikaan jos km tulisi. Mutta toki nyt kun vuotaa niin kannattaa seksi hieman vähemmälle jättää varmuuden vuoksi =) Tai mie ainaski säikähin sillo niin, et ei enää seksiä tehny mieli ku vkon parin päästä :p Mut koitetaa ny uskoa, et kaikki siel on ihan hyvin! :hug::hug: :heart:
 
Meritähti No voi itku sentään. Tuo voi olla vaaratonta tosiaankin kuten SS sanoo. Ne kalvot ovat kuivemmat ja jos joku verisuoni vähä tärähtää niin kirkasta verta voi tulla. :headwall: Niin ja joillakin tulee ihan kunnolla verta ja sekin on normaalia. Ainoo asia jolla saa selvyyden on tosiaankin et menee ultraan. Yksityiselle tietty pääsee heti, mut jos meet neuvolan kautta, niin valita sikana et varmasti pääset ultraan. Ne kun ovat joskus aika nihkeitä. :headwall:
Tässä pinossa on mun aikana niin monella vuodellut ja on ollut vaaratonta, joten et olis eka tossa todellakaan. :hug:
Tirrin kans mulla tuli ihan kunnon menkat. En ees tajunnut olevani raskaana. Ultra vasta paljasti siis et Tirri olikin 3 viikkoo pitemmällä. Eli kunnon sateen se pikkanen kesti.
Tsemppii sinne ihan sikana! :hug: Toivon et paikat rauhoittuu ja raskaus jatkuu!!! :hug:
Unicco Toi alkuvaiheen odotus voi tehdä todellakin terveestä sekopään. Negatiivisillä ajatuksilla ja kiireisellä elämällä itse selvisin yli.
Mulla oli tuulimuna ja oireita oli pikkasen sen kanssa, kuten tässäkin raskaudessa. Eli ei sen kummempaa eroo kunnolliseen raskauteen ollut. Mulla se ilo loppui rv12, eli aikas pitkälle meni. Jos nyt jotain olisin voinut arvata oli se et pikkasen isompi kohtu (maha) mul olis pitänyt olla jo tossa vaiheessa, mut en sitä minä ainakaan tajunnut. Eli oireita oli ihan normaalisti.
KU taas aiheuttaa kunnon kipuja kun kasvaa. Mul ei oo tuosta kokemusta.
Mut tietty kipuja voi olla muutenkin, et en tiedä.
Soita vaan maanantaina ja sano et sun on PAKKO päästä ultraan. En nyt yleensä suosittele valehtelemista, mut hmmmmmmmm olisko liioittelu ok? Se on mun mielestä ainakin parempi, kuin et polla leviää.
(.) Täällä on kans yks jolla on huono päivä. Oon niin kyrsiintynyt mieheen ja neitiin kun ne olivat niin pahalla tuulella koko aamun. En vaan jaksa kuunnella. Sit mies ärsyttää tänään muutenkin. Sil kun on sellainen asenne koko ajan ettei sen tarte kotona tehä mitään. Itse vaan puurastan olin kipee, väsynyt tai jotain muuta. Armoo ei anneta. Oon sit ollutkin puhumatta koko päivän ja voin olla toisenkin. Ei mua kiinnosta. :x
 
mulla keskenmeno 04/08 ja nyt sit maantaina tein plussatestin. ollaan tuosta keskenmenosta asti yrittetty koko ajan ja olin jo väsynyt yrittämään mutta sittenhän se tärppäsikin. en kyllä jaksa toista keskenmenoa, toivottavasti kaikki menee hyvin niin on sit syksyllä viimein oma pikkuinen sylissä :)
 
Nimra
Moikkelis koikkelis porukat


s-anttu Hyvä, että ultrassa kaikki kohdallaan ja hienoa, että saat tarvittaessa sit apua..., jos alkaa näyttää siltä. Parempi tosiaan, että pääsee katsomaan ja kertomaan kuin, että yksin pohtii ja miettii. Tuo psykologi on varmasti hyvä asia - Tsemppiä
ja tosiaan ehtiihän noita verenpaineita ja hemppoja mittailla... multa ne taidettii ottaa ensi kerran joskus rv 7 ? Eli toooosi aikaisin


nanniina Kyllähän tuo alkuraskauden ultra on ihan hyvä, jos se varsinkin auttaa oloon niin mene ihmeessä, jos siihen on mahdollisuus ja mukavaa neuvolakäyntiä sitten, kun saat ajan ja sen aika on. Kaikki menee varmasti ihan hyvin


tuulen sydän Varmasti on teillä ollut rankkaa. On se jännä, että mitä ihmisille annetaan koettavaksi. Kovasti sinne voimia
ja ihana asia, että viette jonkun lahjan pikkuiselle
ja oikein ihanaa reissua!!

sini Täältä edelleen sinne suuren suuresti voimia ja positiivista mieltä


rakuuna Mukava kuulla sinustakin ja pitkällähän sinä(kin ) jo olet ja nyytti on teilläkin piakkoin sylissä - Joo, ei joulua tarvitse "väkisin" jaksaa laittaa... Laittaa sen verran mitä jaksaa ja mikä itseä miellyttää. Siitä ei tosiaan kannata ottaa stressiä. Hyvä, että siellä on kaikki hienosti


SuukkoSuulle, Kärppis ja Allusmamma kovasti voimia siihen väsymykseen
Kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa aina helpottaa.

SuukkoSuulle Mä en ole kuorinut mitään hedelmiä ellei oo ollut pakko (esim. mandariini :LOL: ) mutta kaikki omput ym olen syönyt kuorineen päivineen..enkä edes pessyt ollut.. :whistle: Porkkanat tosin kuorin... :snotty: Niin.., mikähän ero siinä "kuoressa" muka omenaan on... :LOL: (no eihän sitä voi näillä aivoilla kaikkee tajuta... :saint: )

mymmyryy Jaksuja sen flunssan kanssa !!!


ElinaMaria Kiva, että pääset taas mukaan tänne porukkaan ja kone toimii - Se on nykypäivänä varsinkin, kun on ilman konetta... niin tuntuu, että ihan hukassa, vaikka onhan sitä ennenkin pärjätty
Hienoa kuitenkin, että siellä on kaikki mainiosti :heart: ja että Dodo kasvaa ja voi hyvin!

unicco Tuo alku on varmasti kaikille hivenen ainakin hankalaa...ja jotkut osaa rentoutua ja jaksaa pitää ajatukset kasassa...ja jotkut taas ei...ja sitä todellakin miettii kaikkea mahdollista
Mä kuulun siis itse niihin ihmisiin, jotka meinaa ainakin ressata kaikesta ja pienen pienestäkin verisestä viirusta.. tai muusta, mutta kyllä siitä selviää
ja uskon, että kaikki on kyllä kunnossa! Noita oireita ja oireettomuuksia kun on niin moneen junaan, että niistä on todella hankala oikeastaan mitään selvää saada...kenenkään kohdalla. Kovasti sinne voimia ja jaksamista! Tuo NP:n idea vois ihan toimiakin
Tuota kannattaa varmaan ihan harkita..ihan miten oma olo vaatii ja mikä tuntuu hyvälle.

Kaisa: Tervetuloa joukkoon mukavaan ja kovasti pikkuiselle tarrasukkia matkalle mukaan :wave: Ei muuta kuin onnea odotukseen!

NullPoints: No onpas kurja, kun ei kaikkea haluamaasi löytynyt...
Toivotaan nyt, että saat kaikki vielä hommattua mitä meinasit! Toivottavasti Tirri nyt viihtyy siellä äidin kohdun suojissa sinne sektio päivään ettei teille tule tosiaan mitään hätäsektioita tms.. Kun tuo suunnitelmallinen eteneminen on kuitenkin aina mielekkäämpi! Kovasti täältä stemppiä miehen ja tytön kanssa oloon... Se on inhottavaa, kun aamu alkaa huonosti..ja tuntuu jatkuvat sitten pidemmälle päivään
mutta uskon, että eiköhän se siitä taas lähde parempaan suuntaan
Onhan se kyllä sellainen juttu, että välillä kun apua tosiaan tarvii niin tuntuu, että kotona ei ole ketään auttamassa...vaikka toisella oliskin aikaa. Mä olen sen verran suorasanainen, että jos tarviin apua tai on paha olla ym niin mä puhun ja puhun ja pyydän ja käsken niin kauan, että asia menee jakeluun ja saan sit apua :LOL: :LOL: mut meillä on kyl sillai tosi selkeä ajatus kummallakin, että autetaan aina oikeastaan, kun edes näyttää siltä, että toinen tarvii apuja, mutta uskon, että teilläkin on asia näin! Onhan noita pahoja päiviä aina välillä kaikilla... :whistle:

Täällä ei tytön kannalta mitään uutta... Syö ja nukkuu...syö ja nukkuu ja välillä itkee muutaman minuutin, mut sit hetken sylitys niin kaikki on taas mukavasti ja nukkua tuhisee
Niin, sitä mun piti sanoa, että anteeksi kaikille, kun höpötän niin kovasti miten ihanaa täällä on, mut kaippa se on tää ensivillitys..ja tosiaan, kun toinen on helppo :eek: Mä jo pelkäsin vaiks mitä, mut hyvä näin. Mä vaan ajattelin, että on varmaan inhottavaa, kun mä vaan hehkutin :ashamed: :ashamed: Anteeksi, ei ole siis tarkoitus.

Mä olen ollut pari päivää todella huonovointinen...jälkivuoto runsastui tuossa pari päivää sitten ja on tullut melkein joka vessareissulla hyytymiä ja mä jo soittelin tuonne tk:seen ja polille, mutta ei ne ees ottaneet mua vakavasti, kun sanoin että voisko olla kohtutulehdus... ?
Ne sano, että ei voi ja se siitä... joten "kunnossa" olen... tänään vuoto loppu sit alku illasta ja pääsimme ensimmäistä kertaa koko perheen voimin kauppaan ja koko reissu meni (taas ) loistavasti. Tyttö nukku ja tuhis, kun isä kanto ja sit kotosalla heräs ja söi, joten ajoitus meni nappiin


Nyt on vuoto taas runsastumaan päin, mutta toivotaan että ei äijy pahaksi, sillä huomenna on tulossa isännän isä, veli ja hänen avokkinsa katsomaan Annia ja mä en halua olla ihan puolikuollut, kun on vieraita..., vaikka eihän heitä ole pakko kai tänne ees ottaa.., mut tulkoon nyt kun olo tuntuu vielä hyvältä..


Isäntä ehdotti tänään, että josko mentäis jouluksi sitten tuonne minun vanhempieni luokse, kun ei tarviis itse huolehtia mistään suurista ruoka-asióista tai muustakaan joulu hössötyksestä ja niinhän se on! Hyvä idea ja todennäköisesti toteutunee.., joten saa Annikin nähdä ensimmäisen joulun sit mummon ja papan luona ja siellä on sit varmaan koko kylä katsomassa tuota pientä ihmettä


Olikohan mulla vielä jottain juttua...
Ai juu.. Siitä imettämisestä. Me ei olla enää kovin edes yritetty, kun olen tosiaan nyt jutellut äitini ja äidin äitini kanssa ja he kummatkaan eivät ole juurikaan imettämään pystynyt, joten tämä "vika" taitaa olla ihan suvussa..., joten päätettiin miehen kanssa, että ellei pian parane niin otamme pelkän puollon käyttöön. Ei jakseta enää hereillä 4 h välein (viimeistään ) pumppaamaan, kun ei se näytä siitä paranevan. Tosin sen verran saatiin pumppaamalla aikaan, että paita kastuu ja joudun pitämään liivin suojia, mut ei sieltä sit sen enempää juuri tule.. :LOL: :LOL:

Mun pitäis itse vielä hankki isännälle ja muulle porukalle lahjat, kun ei ole jotenkin ollenkaan... ehtinyt, kun loppuodotus oli tosi raskas eikä jaksanut tuonne tungokseen mennä mahan kanssa...ja nyt ei meinaa sit päästä tän vuodon ja kipujen takia, että saas nähdä miten noiden lahjojen käy, mut enköhän jotain vielä keksi! Onhan se nyt tuoreelle isälle lahjat ostettava ja tyttärelle tietenkin jotain ihan pientä...


Noh, nyt mä päästän taas teidät höpöttämään palstalle :wave: ja tulen taas kun kynnelle kykenen


Nimra + Anni tytär (jolta lähtee kohta napatynkä irti
)
 
Nimra olipa ihanaa kuulla sun kuulumisia! :heart: hehkuta vaan ihmeessä - me täällä odotellaan sanan varsinaisessa merkityksessä samanlaista ihmetyksen tunnetta.... :saint:

Meritähti jos ei oo kipuja niin kaikki on varmastikkin hyvin. :hug: Mutta jos huolettaa niin mene ihmessä vaatimaan ultraa. Sanot että pelottaa ihan kovasti ja että on vuotoa tullut... jos eivät laske niin mene yksityiselle sitten. :)

Kaisa tervetuloa ja ONNEA!!! :flower: :heart: Ihanaa kun tänne siirtyy uusia kuumeilupuolelta!!

(.) kävin tänään erään nuorisoseuran joulujuhlissa ja VOI siellä oli pieniä lapsia jotka esiintyi ja kun laulettiin joulupuu on rakennettu niin mä olin ihan tippa linssissä kun kuuntelin niitten lasten ääniä!!! :D :'( :heart: Sit kävin pikkujouluissakin ja nyt on aika väsy...
|O Huomenna olis reissu Ikeaan! :D :saint: En meinaa ostaa mitään isoa, mut katotaan mitä löytyy... :whistle: ;)

EM ja Dodo 18+4 :heart:
 
Nimra totta kai sitä hehkuttaa kun se kaikki on niin uutta ja ihanaa! :heart: Onnea siittä, et tyttö on rauhallinen ja helppo =) Täält tullaan perässä ja sit ollaankin yhtä haltioituneita omasta mussukasta jahka sen viereen saa =) :heart:

Miu mielest oikeestaa on hirmuse vähän enää jälellä.. Ku miettii, et tää aika on menny iha tuhottoman nopeesti. Enää enintään 19 vkoa ni meilläkin on pikkunen tuhisemassa vieressä!! Ainaki siis toivottavasti =) Eli et ei sen pidemmälle ainaskaa kovin menis! :D

SS & mytty 23+2
 
Nyt on sitte neuvolakin varattu ja se menee tietenkin tammikuulle kun tuo joulu on välissä. Sitä siis odotellessa.
Pitäis lähteä ostamaan viimiset joululahjat vielä ja kääriä pakettiin. Sitte olis lahjat kondiksessa ja saisi keskittyä siivoomiseen.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!
 

Yhteistyössä