~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

Lueskelin meidän vanhoja höpinöitä tuolta kuumeilupuolelta ja ihan tippa tuli linssiin, kun lähes kaikki jotka mua niin kovasti tsemppasivat silloin heinäkuussa-syyskuussa on täällä joko jo jakautuneet tai vielä kasvattavat mahaansa.
Vuosi tuolla toisella puolella on pitkä aika ja siellä on muutamat henkilöt edelleen, joittenka olisi tänne puolelle suonnut pääsevan jo ajat sitten. Että sellasta :|
 
Kleopatra en osaa auttaa. Mutta huomasin, et nyttän puolella oli ainakin vastaava ketju (liekö sun?) siellä oli ehdotettu, et pitäs tehdä rikosilmoitus tuosta miehen tekemästä, jolloin sitä ei katsota sun tekemäksi. ...mut en tiiä itse yhtään, meneekö näin. Toivottavasti saat apua. :)

Mymmyryy mä oon käyny salaa kurkkimassa myös tuolla vauvakuume-puolella. Ootan, että sieltä kaksi mulle mieleen jäänyttä nikkiä sais sen plussan, mutta ainakaan vielä ei. :( En ole sanonut sinne mitään, kun en tahdo pahoittaa heidän mieltään (jos vaikka katsovat mun raskaana olon pahaksi :snotty: ), mut tosiaan juu, tiedän: soisin sieltä itsekin monen pääsevän jo tälle puolelle.

(.) Papu on taas tämän iltaa ollut kiltti tyttö ja oikein mukavasti liikkuu. Sellaista se on. ...ja joka kerta äiti silti huolestuu.. :ashamed:
 
AAM
Kleo jos toi kärpän ehdottama juttu pitää paikkansa niin ehdottomasti tekemään rikosilmoitus ja sassiin! jos se ukko noi sua kohtelee niin samalla mitalla takaisin. :kieh: se on kyllä aiheuttanut sulle ihan riittävästi päänvaivaa minusta.
 
Hei!

Alan nyt pikkuhiljaa keräilemään kamojani tältä puolelta ja siirtymään tuonne km- kokeneisiin - jälleen kerran :'( Nyt pitäisi olla siis menossa rv 6+0, mutta mitään raskausoireita minulle ei ole tullut, joten epäilen kyllä nyt pahasti, että keskeytynyt km on taas tullut :'( Tästä itkusta ja pelosta ei taida tällä kertaa tulla loppua :'( Tiistaina menemme ultraan kuulemaan kamalat uutiset.

Anteeksi omanapaisuuteni. Onnea kaikille muille odotukseen :heart: Emme taida enää jaksaa ryhtyä uuteen yritykseen...
 
Tervetuloa Kerttu ja onnea Nanniina neuvolaetapista. :D

MeaMimosa onko sulla mitään oikeaa syytä olettaa keskenmenoa? Siis vuotoa tms.? Jos pelkkä oireiden puute on syy, älä vielä hanskoja lattialle heitä. =) Mulla alkoi ekassa raskaudessa oireet jo ennen plussaa ja olivat aika vahvoina alussa. ...no joo, ois voinu olla vahvempiakin, mutta verrattuna taas tähän raskauteen, jossa alussa ei ollut YHTÄÄN mitään, niitä oireita oli ekassa huomattavasti enemmän. Silti eka raskaus oli tm, tämä porskuttaa viikolla 33. Tämän raskauden ekat oireet alkoi muistaakseni n. rv 8. ...ja usko pois, ehdin kyllä ihan riittävästi niistä oireista (pahoinvoinnista) kärsiä. :D

Ei oireet ole mikään merkki/tae raskauden jatkumisesta. Tunnen monia naisia, joilla ei ole koko raskauden aikana tullu raskausoireita (noh, vauvan potkuja voinee pitää jonkinlaisena oireena sekä tietty masun kasvua :D ). Ei kannata liikaa oireettomuutta tuijottaa ja surra. Se ei vielä mitään meinaa. :hug:

T. Kärppä ja papuska 32+3
 
MeaMimosa samaa mieltä oon ku Kärppis! Jos ei oo kipuja eikä vuotoja niin älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään! :hug: Koita malttaa odottaa, ultra voikin paljastaa että kaikki on hyvin. :hug: :hug:

Mulla on menossa joku energiapuuska.... tein vauvalle eilen hoitoalustan ja kohta meen ompelemaan verhoja... :LOL: =)

EM ja Dodoliina 22+0 POKSISTA! :heart:
 
MeaMimosa ja vaikka ois kipujakin niin älä pelästy. Mulla oli ainakin alkuraskaudessa menkkajuilintoja (jossain vaiheessa ...tosin tais olla myöhemmin, tosi kovinakin). Eikä nekään mitään meinanneet. Mut mulla oli myös vuotoja (punaistakin hyytymien kera) ja silti raskaus jatkui. ...Joten oikeasti ei kannata luovuttaa ennen kuin asia on ihan varmaa. :)

Em mun piti jo rajoittaa tuota ompeluintoani. Oisin voinu tehdä vauvalle vaikka kuinka monet erilaiset lakanat sun muuta. :D Mutta joka päivä jotakin, eilen ukko jo sanoi, et ethän sä sit näiden jälkeen enää ompele ja vaihda joitakin verhoja taas.. :snotty:

Mut nyt alkaa tuo sormien tunnottomuus ja käsien kipeytymien haitata ompeluakin. :( Tuon 3 m verhon reunan purkaminen kävi eilen tosi pahasti käsiin. ...joten ompele vielä kun pystyt, niin paljon kuin napa vetää. :D Ja muuten äippähousuja ja hameita on tosi helppo tehdä itse. ;)
 
MeaMimosa peesaan täysin edellisiä! Ei sitä ny vielä pidä pahinta miettiä! Ny vaan positiviinen mieli kehiin ja toivotaan parasta! Ei mullakaan juuri oireita ollu ja silti oon jo vkolla 27 =)

EM oho! Siehä ahkeroit! Ihanaa! voi ku iteki osais! Onnea poksuista! :heart:

Mie käyn sit vähä hitaalla ny ko kone o nii perkuleen hias :D Oli se kyl eilen pahempi.. Tai siis ei koneessa vikaa ole vaan Elisassa!! hemmetin hemmetti ko niillä ei pelaa taas mikään! :headwall:

SS & mytty 26+4
 
Heippa pitkästä aikaa! Olen vain tuonne kuukausipinoon kirjoitellut, ja välillä vähemmän sinnekin.

Toive taisi päästä jo synnärille, voi kun olen kade! :) Itse kävin nukkumassa Naikkarilla viime yön, kun eilen aamulla supisteli jotenkin oudosti - ei kovaa, mutta jatkuvasti. Sikiön sykkeet oli turhan korkeat, joten jäin yön yli seurantaan. Sisätutkimus kuitenkin paljasti ettei synnytys ole vielä käynnissä, joten tänä aamuna tulin takaisin kotiiin. Saattaa mennä vielä pitkään, ennen kuin palaan Naikkarille... :( Toisaalta, voihan se synnytys lähteä myös vauhdilla käyntiin.

En oikein osaa kommentoida järkevästi, kun luin vain pikaisesti kuulumiset. Täytyy vaikka illalla yrittää paremmalla ajalla...

Tuttiritari 39+5
 
MeaM :hug: ei se vielä mitään tarkota, joten pura laukkus ja jää vielä tänne :hug:
Tuttiritari kiva kuulla sinustakin.
EM anna tota sun energiaa tänne. Mä en saanut aikaiseksi yhtään mitään tänäänkään :ashamed:
(.) Joo enpä oo saanut aikaiseksi yhtään niistä asioista, joita mun piti tehdä (siivousta lähinnä ). Heräsin 10.30 aamupalalle, olin hetken hereillä ja sitten 3 tunnin päikkärit ja vieläkin väsyttäis. Antakaa mulle enegriaa (niin kuin poika sanoi pienenä ). Hammasta juilii vielä hieman, ajoittain on parempi (kaipa ne lääkkeet rupeaa puremaan). Yskää on, mutta kuume on poissa. Mun pershermoon välillä tuikkasee kipeästi, mutta onneksi ei oo yltynyt sellaiseksi, kun oli jouluna. Ja huomenna pitäis jaksaa mennä töihin, apua. Siellä kun ei voi nukkua päikkäreitä :headwall: .
 
Kiitokset taas kaikille tsemppaajille :flower: On tämä elämä nyt rankkaa, nukuin koko päivän! Nyt pitäs jaksaa raahautua ulkoilemaan, että ens yönä sais edes vähän nukuttua, kun työpäivä taas keskiviikkona koittaa... Ei oikein olis motivaatiota mennä duuniinkaan, mutta meneepähän aika vähän nopsempaan eteenpäin kohti tiistaita.

Kärppänä heinälatoon Ei ole vuotoja tai kipuja lainkaan, ei tosin ollut viimeksikään kun oli keskeytynyt km. Ainoastaan raskausoireet puuttuu... Ihan hullua, kun ei ole edes rinnat yhtään kipeät, eikä mitään!

Noh, tiistaina sitten selviää. Mitenköhän siihen saakka jaksaa odottaa?!
 
Kaa
MeaMimosa, älä hätäile etukäteen yhtään. (Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta silti). Itselläni menossa nyt rv 31 ja oireet ovat puuttuneet koko raskauden ajan. Ja itsellänikin se keskeytynyt km oli aivan samanlainen alussa kuin tämä hyvin mennyt raskaus. Ei se oireiden puuttuminen merkkaa mitään. :hug:
 
MeaMimosa ei ollut mullakaan alkuun tässä raskaudessa. Ne alkoi kipeytyä vasta joskus rv 8 tienoilla. Edellisessä oli jo ennen plussaa ....niin ne raskaudet vaan on erilaisia samallakin naisella, joten turhaan ei kannata liikoja vertailla. :)

Ymmärrän kyllä, että pelottaa, mutta ihan iisisti vielä. Ei mittään todellista (varmaa) syytä odottaa pahinta. :hug:
 
Hei pitkästä aikaa ja hyvää Uutta Vuotta uuteen pinoon!

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Toive on kai jo päässyt vauvanhakureissulle, hienoa!

MeaMimosa, koita vaan jotenkin jaksaa ensi viikkoon ja kohdistaa ajatukset jonnekin muualle. Mulla oli rinnat kipeät hetken ehkä viikoilla 10-12, mut ei sitä ennen eikä jälkeen. Eivätkä ne ensimmäisinä kuukausina kasvaneetkaan. Muutenkin mulla raskausoireet olivat lähinnä väsymys ja kevyt ällötys, jotka alkoivat vasta joskus rv8 jälkeen. Ja tosiaan jotkut ei oireile missään vaiheessa. Tsemppiä!

Viikot tuntuvat nyt menevän kovaa vauhtia. Energinen keskiraskaus alkoi kohdallani tosi myöhään, mutta ihanaa kun on saanut aloittaa uuden vuoden näin reippaana. Kivuttomia supistuksia tulee useita kertoja päivässä, mutta lääkäri on vakuuttanut, ettei niistä ole haittaa. Vauva riehuu mahassa paljon - muutama päivä sitten sain häntä jo kantapäästä (?) kiinni ja pystyin heiluttelemaan jalkaa. Varsin outo tunne!

Oxford ja pallo 25+6 :heart:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Tervetuloa uudet!!

Tsemppiä MeaMimosa :hug: Mullaki oireita oli aika vähän ja ne vaihteli vähän päivästä riippuen.

Oxford ihanaa ku vauva riehuu :LOL: Toi on varmaa tosi jännä fiilis, saada vauvan jalasta kiinni :D Mä niin haluisin tuntee niit liikkeitä mahan päältä ja mies myös. mut viel ei tunnu... :/ Onnex sentää muuten tunnen potkuja.

EM oli tehny söpön madon, mulla on ollu kans ajatuksena tehä tommonen, mut tuntuu ettei oo aikaa, ku työ vie suurimman osan ja täytyis yrittää nyt keväällä saada opinnot päätöksee ennen vauvan tuloa. Mulla on sosionomin opinnot vähää vaille valmiit, oppari tehty enää puuttuu joitain tehtäviä ja tenttejä... :kieh: Ei huvittais, ku ajatukset on jo siellä keväässäja kesässä.. :whistle:

Kärppis Mäki sain nyt yhet äitiyshousut muokattua, tuli ihan kivat ja hintaa tuli 10? :) ei paha. Toiset ostinki sitte HM:ltä ja ne makso vähän enemmän :snotty:

Onko muilla selkävaivoja? Mä oon nyt käyny melkee joka päivä kävelyllä, et se pysyis kunnossa, mut silti vaa vaivaa :| Eilen kävin kattomassa sen Australian leffassa ja puoles välis alko särky, tuntu ettei voi olla mitenkää. Sit se taas helpottu ku pääs kävelee.. Oli muuten ihana leffa :)

Sophia ja Muru 19+0, POKS!!! :D
 
Tuhannet kiitokset kaikille tsemppaajille :flower: :flower: :heart: Kiitos, kun olen saanut purkaa tänne tuntemuksiani...tai siis niiden puutetta :ashamed: Olette kaikki aivan ihania ihmisiä :hug: Ihan kyynel vaan vierähti poskelle, kun luin noita ihania viestejänne :'(
 
Täyty tulla viel kertoo, et ekat potkut tuntu äsken kädellä vatsan päältä, just ku pääsin sanomasta ettei viel tunnu :D Taas vähän rauhottaa mieltä, et kyllä siellä mahassa joku liikkuu :) Torstaina onki rakenneultra, sitä vähän jännitetää..

Kiva MeaMimosa että auttaa tänne purkaminen :hug: On niin tutun kuulosta toi huolestuminen, et ymmärtää hyvin sua.

-Soph-
 
Oli pakko tulla kehumaan itseäni, kun sain siivottua kuopuksen laatikot ja kaapin. Vaatekaappi täytyy käydä vielä läpi, sieltä tulee jätesäkillinen vaatteita.
Esikon huone on aina kuin kaatopaikka ja sain siitäkin puolet raivattua. Sitten alkoi yrtsi lentää ja oli pakko rauhoittua. Nyt syön iltapalan ja lähden koisimaan.
Tuli kyllä pienestä hyvä mieli :D .
 

Yhteistyössä