~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

nöttiäinen...........................................RK 10/08.......... 2. lapsi

LA syyskuussa, laskuri antaa pväksi 25.9.09 mutta se muuttunee varmaan vielä sit pvällä tai parilla. Kertoilen sitten tarkemman ajan kun se tarkentuu. =)
 
kleo hieno homma! =) :flower:

nöttiäinen onnea ja tervetuloa!!! :heart: :flower:

äiti ja isä ja anoppi kävi kahvilla. Äiti oli ostanut ison läjän harsoja vauvaa varten ja anopilla oli kestovaippojen kaavat valmiina. Meinaa tehä niitä meille. :D Isä vie vaunuostoksille ens viikolla. jee! Kyllähän mä oonkin jo puolitoista vuotta odottanut että pääsen ne ostamaan ja laittamaan vauvalle kaiken valmiiksi... niin onhan se jo aikakin. :)

EM ja Dodoliina 23+5 :heart:
 
AAM
nöttiäiselläkin ihania uutisia jälleen ja nyt loppuun läpi harmaan kiven ja tilastollisten todennäköisyyksiän ;) :kieh: :hug: :heart:

EM:lla on ollut kiva viikonloppu kans :D
voi kun omat vanhemmat edes jotenkin supportoisi meidänkin arkea *vaikka nyt sillä tavalla mtn tarvitakaan* :D no kaippa ne tottuneet siihen että kun ei koskaan mtn niiltä pyydä niin.. :| mitään eivät sillä tavalla tarjoakaan (omatoimisesti mikä on musta sääli) ! täytyy pitää mielessä omien lapsien kohdalle kun ovat aikuisia ja saavat lapsia niin muistaa niitä vaikka ei ne pyytäisi.. :/

Kleolle hyvää muuttopäivää :) :wave:

Nimra asiaa, rahat pois sulle vaan mitä kuuluu tai siis lapsille... :D !!

). ) Täällä kävästiin lenkillä aamupäivästä ja vähän piristi... POIKAA :D !! itsellä olo kun ois katujyrä alle jäänyt.. ei oo varmaan musta töihin menijäksi huomenna |O niin on reikä päässä olo.. :snotty: nokka tukossa ja räkä lentää.. ukolla 39 astetta kuumetta ja nukkunut kothta 18 tuntia melkein putkeen heräs kattelemaan Frasieria parin jakson ajaksi ja palelemaan sohvalle... jahas late lampaat loppui :wave: taas ämmää viedään.. sii juu !! yks tuolla määki että bää bää... :LOL:

Am & hippunen 27+6 :heart:
 
että tämä menee yliaikaiseksi. B)

Mulla on supistellut jo alkumetreiltä lähtien, mutta nyt tuntuu suppailut kadonneet kuin pieru saharaan. Tulin just lenkiltä (!!! minä. Joo. Edelleen raskaana. Enpä ois uskonut, et pääsen vielä lenkille :D) eikä supistanut kertaakaan koko reissun aikana. :xmas: Ok, en uskaltanut kylmiltään kovin pitkää lenkkiä tehdä, mutta aika reippaasti kävelin verrattuna siihen, mitä olen tähän asti päässyt kävelemään. Joten iski vaan mieleen, et pitäskö pistää vedonlyönti pystyyn: tämähän ei täältä vielä kuukauden päästä synny. :D

Huvittava ajatus, kun on oikeesti pelännyt viimeisen puoli vuotta, että tämä tulee ulos ennen aikojaan. B)

Kleopatralle onnea muuttoon. Jos ihan suoraan sanon, niin sen perusteella, mitä itse olet kertonut, en mäkään voi suositella, että samaan osoitteeseen oisit ukkosi kanssa jäänyt. Mutta kukin tavallaan ja jokainen tietää oman tilanteensa aina parhaiten, joten tsemppiä ...mihin ratkaisuun sitten tuletkin. :)

Uusille tervetuloa ....saatiinhan se woodookin takaisin tälle puolelle! :D

Jep, se ois sit kulkaas kanasalaatin tekoon.

T. Kärppä ja pönkä 34+1
 
helouuu

Täällä poika oksu taudissa :x Tai siis oltiin reissussa vkl ja itse ajoin porukoitten luo.. mies ja poika jäi anoppilaan.. eilen illalla mies soitti että poika oksentaa.. kiva kiva. en sitten viime yönä saanut unta kun mietin miten se äitin pikkuinen jaksaa.. sitten tappelin sängystä ja peitosta koiran kanssa ja sitten herösi pikkuinen mylläämään masussa.. joten olo vähän |O

Nimra: Toivottavasti ei olisi kovin laaja-alainen irtisanominen! Meillä kans ootellaan että miten miehen työpaikan käy.. toivottavasti alkas jotain selvyyttä asiaan tulla..
Itse olin kans aikalailla facebookkia vastaan mut pitihän sinne omat sivut tehdä ;) voisin lisäillä sinut kaveriksi jahka sinne ennätän :)

Kleopatra: Hienoa että asunto asia ratkesi! :hug:
Ja tosiaan niin kuin muutkin jo sanoneet niin mieti mikä itsellesi ja vauvalle on pitkällä tähtäimellä parasta.. siis jos mies alkaa vaikka taas rettelöidä jne.. Ihanaa kun olette jonkinmoiseen sopuun päässeet ja tulette toimeen mutta olehhan varovainen oman itsesi ja vauvan takia!

Luminia: No sulla ei pitäis enää pitkään mennä että vauva tulee :) Jospa siellä paikat pehmenis ja avautuis pikku hiljaa =) Eihän kaikki välttämättä oireile etukäteen ennen synnytystä.
Hauska lohkasu mieheltäs :LOL:
Kuuluu osittain samaan sarjaan mitä oma mies synnärillä laukoi.. en tienny oisko pitäny hävetä nauraa vai itkee...

Woodoolle onnea ja tervetuloa! Me taidettiinkin olla samaan aikaan tuolla toisella puolella.
Myös Nöttiöiselle kovasti tervetuloa ja onnea! Toivotaan että kumallakin pikkuinen pysyisi mukana loppuun asti!

Mymmyryy:
Hyvä että kaikkiaan ihan ok kokemus jos noin voi sanoa, :hug: ja jaksuja!

Omaan oloon ei mitään uutta.. pe kävin siellä sokerirasituksessa ja to aamuna siellä verikokeissa.. ottivat ne maksa ja sappiarvot..

danjuska ja vilma 30+1
:D huisia kun vaihtui ihan uudet viikot menemään!
 
Kaa
Uusille isosti tervetuloa!

Olen ollut melkolailla huonolla liikunnalla nyt pari viikkoa, mutta tänään käytiin koiraporukalla 1,5 tunnin jäälenkillä ja mukavaa oli. Nyt vaan väsyttää sitten niin mahrottomasti! Mukava oli huomata että pääsee vielä hyvin liikkumaan, etenkin kun menee sellaista sopivan leppoisaa vauhtia. Saivat koiratkin juosta ihan kunnolla!

Tiistaina käännytään viikolle 33 ja samana iltana on neuvolan perhevalmennus. Yksi ainoa kerta ja isommalla porukalla. Mutta onpahan edes tuo yksi kerta. Miten tää aika menee näin nopeasti? Tiistaina tarkistetaan myös nuo paineet, pissa ja sydänäänet uudestaan, kun tämän viikon neuvolassa olivat hieman huonolla puolella. Pitää myös muistaa kysyä tuosta vauvan tämänhetkisestä perätarjonnasta, miten kauan odotellaan kääntymistä. Kovin kuulemma on tiivis tuo kohtuni vauvalle... :|

Muoks: ja taas unohtui:

Kaa 31+5
 
Ihana prisenssamme syntyi torstaina 15.1.2009 rv 41+0 klo 06.22. Neidin mitat 3960g ja 50cm. Oli sen verran iso jötkäle, että äiti on yhtä tikkausta ja yhä toipilas. Mutta tänään pääsimme kotiin. Lisää myöhemmin! :heart:

frizzante ja neiti tänään 3 pvää

 
Heippa!!!

Tulenpa kertomaan teillekin vauvantuoksuisia uutisia, jos sallitte =) Mini on "jo" 12vrk ja aika juoksee...Imetys sujuu jo hiukan paremmin ja tytön paino lähtenyt hyvin nousuun ja keltaisuuskin hävinnyt. Yöt ovat edelleen mitä sattuu ja tulevat sitä olemaan varmasti vielä tovin. Viime yö meni onneksi hyvin ja saatiin kurottua univelkaa kiinni. Tänään olenkin ollut niin energinen etten ole malttanut edes yrittää ottaa päiväunia vaan touhunnut. Mentiin ekan kerran koko perhe ulos vaunuilemaan ja se oli nautinto! Kauan ei tarjettu olla, mutta jo pieni happihyppy teki terää. =)

Itse olen toipunut synnytyksestä todella hyvin ja lähtöpainoon on matkaa enää 3kg! Mitään en kyllä ole painon tippumisen eteen tehnyt ja syön edelleen kuin hevonen, mutta ilmeisesti tuo imetys on sitten mun kohdalla todella tehokas keino :D Kiinteyttämistä onkin sitten jonkin verran joskus edessä, mutta minä en jaksa painosta ottaa yhtään stressiä vaan nautin nyt täysillä vauvan kanssa oleskelusta. Jälkivuotokin rauhoittui paljon jo viikossa, toki vieläkin tulee, mutta niin sen kuuluukin.

Edelleen täällä ihmetellään ja ihastellaan uutta tulokasta. Ei voi sanoin kuvailla tunnetta, kun katsoo omaa rakasta jota ei koskaan voisi pitää itsestään selvyytenä. Rakkauden määrä vain kasvaa päivittäin :heart: Mini kokee edelleen suurta vääryttä kun vaihdetaan vaippaa, puetaan tai ollaan pesulla, mutta antaa meille onneksi joka kerran jälkeen anteeksi :D

Täällä onkin monet tutut jo mahtavilla viikoilla ja lupaan, että yhtäkkiä huomaatte teilläkin olevan sylissä se parhan palkinto maailmassa! Tulette sitten kaikki tuonne kerhon puolelle, eikös!? Ja kaikille uusille tulokkaille ONNEA raskaudesta!Tämä pino on aivan ehdoton ja ainakin minä koin tämän henkisesti tärkeäksi paikaksi, varsinkin alkuraskauden verenvuotojen ja kipujen vuoksi. Täällä saa sitä tärkeää vertaistukea ja lukea kannustavia tarinoita! Tsemppiä siis kaikille masun kasvattajille =)

frizzante:Aah, mikä söpöliini! Hällä onkin vielä enempi tukkaa kuin meidän neidillä oli kun syntyi :D ONNEA!!!

Toive81 ja Mini 12vrk :heart:

P.S.Profiilissa kuva Ministä isin olalla ja ikää 10vrk :p
 
Nasu-85
Heippa..

Täällä oli kaipailtu vissiin.. =)
Elikkäs esikoista odotan, KU 11/08 ja ikää 23v synnytys sairaala SKS ja esikoisen laskettu aika on nyt 15pv saatu selville ja se on itiön koon mukaan katottuna 04.09.09.. :heart:
Kävin ultrassa ja siel pikkusen sydän sykki hienosti ja kaikki muukin oli kuulemma hyvin.. Voi että osaa ihminen olla onnellinen..
Paljon tullu oltua töissä vieläkin ni oon käyny aina lueskelemassa tein juttuja..
:hug: Kaikille sitä tarvitseville..

Nasu ja itiö rv 7+3 :heart:
 
Oikein isot onnittelut nyytin saaneille :heart: Hirmuisen söpöjä ovat.

Tervetuloa uusille ja :hug: kokemasta.

:hug: myös surullisia uutisia saaneille.

ON: Torstaina sitten on ensimmäinen ultra. Jännittää mitähän sieltä löytyy.
 
Nimra
nasu tervetuloa odottajien pariin :D

frizzante Oih, mikä ihanuus :heart: Onnea onnea sydämen täydestä :wave: Nauttikaa ja vielä kerran nauttikaa ;)

toive Kauniilta näyttää teidänkin neiti, tosin mulla on ihan kauheen huono näkö :x niin piti vähän tihrustaa tarkemmin, että näin :D Mun näkö on siis ... |O Ihana kuulla, että siellä arki menee mukavasti, toivottavasti piakkoin tulet kerhoonkin keskustelemaan :D

ElinaMaria ja Kärppänä Heinälatoon Joo, se odotus kyllä... Kun miettii omaa silloista oloa niin ei meinannut enää sitten millään jaksaa odottaa :headwall: mut kyl se sieltä sit tuli :saint:

nöttiäinen myös sinulle tervetuloa :wave: Kovasti onnea matkaan!

AM Siis, mä olin NIIN ONNESSANI, kun huomasin että ulostotosta tuli lappu ja siellä oli teksi keneltä se oli, kerrankin se aurinko paistaa tänne risukasaankin!!!! :eek:

Kärppis Kuvia on ihana laitella albumeihin...muistella niiden ottamishetkeä, tunnetta...Ah, me kun harrastetaan sitä kuvaamista niin se on jotenkin niin ihanaa....kun yleensä ne kuvat vielä ottaa harkiten ja tunteella :heart:

kaa mukava, että olet saanut raitista ulkoilmaa :D Joo, kyllä noilla viikoilla liikkuminen alkaa jo kunnolla väsyttää! Toivotaan, että pikkuinen on kääntynyt oikeinpäin ja että kaikki muutkin on kunnossa :hug:

Danjuska Voi voi... Kovasti ihan kamalan suuresti sinne jaksamista kaiken kanssa :wave: Lähetän kovasti puhisemalla jaksamista :p Joo, lisää vaan kun ehdit, jaksat niin mut sinne facebookiin :D Ei tosiaan pitänyt tehdä, mut tuo miehen suku on siellä niin on niihinkin sit helpompi pitää yhteyttä :saint: ja näkevät kuvia sit samalla tytöstä. Joo, toivotaan että siellä ei olis kovin suurta irtisanomisuhkaa, mutta mies sanoi että täällä keski-suomessa on sen verran paljon tällä alalla työtä, että ei juurkikaan ole "turhia" hallitunteja joten täällä voi olla mahd vähän noita irtisanomisia ja mieshän on vuokrafirmasta siellä, joten tytö voi muutenkin "Loppua" milloin vain, kun tilaamallahan tuo mies töihin menee B) Kivasti sanottu, tilaamalla töihin :LOL: :LOL:

ElinaMaria kiva että siellä on kaikkea jo hankittu ja lissää vielä hankitaan - On se aina sellainen mukava tunne =)

Meille ei aamun jälkeen mitään ihmeellistä :LOL:
 
mahtuuko mukaan?

Eli mulla on leikattu kohdunulkoinen 7/08, esikoista nyt odotellaan.
Tänään plussasin :heart:

nöttiäinen: perässä tulin, tänään pv pissasta clearbluella selvä +


Dada ja Hippu rv 4+0

 
AAM
Dadakin !! :heart: ihanasti teitä sieltä km-listalta joulu jälkeisistä fiilauksista putkahtelee :p :hug: Onskuja !! :flower:

Nasu :hug: sinullekin :flower:

Frizzanten ja Toiveen tytöt on kyllä... niin :heart: :heart: :) ihquja !!
toivon kans että omalle likalle tulee puolison tummat silmät ja tumma tukka.. ja kiharaa :D PAAAAALJOOON niinko pojallekin tulee..

Hyvä jumala Kärppis synnyttää pian :eek: ja Luminia, Kaa & Danjuska :eek: IIIIIIIIIIIKKK taas jälleen kerran taivastelen sitä ajan kulumista..

Kaa ihana ilma oli ulkona tosiaan tänään ! kattelin luistelevia ihmisiä kateellisena ja mietin että en taida tänä talvena jäälle päästä :(

Danjuskan pikkaselle paranemisia.. :wave: :hug:

Am & Hippunen 27+6 huomenna taas poks ja räkätauti jatkuu :snotty:
 
Dada TEEERRRRRVEEETUULOAA, TERVETUULOOOAAA (--- sävel tiernapojista :whistle: ). :D :D Saatiinpa sutkin tälle puolelle, peukut pystyssä tälle kerralle. Papulla on semmoinen vaunulelu, jossa lukee DaDa ja tuut mieleen joka kerta, kun sen nään. :D

Am synnyttää vai? :D ...noo... oishan se kohta jo kivaa, joskin voisin vielä pari viikkoa odottaa... Mut tarttettaisko siihen supistuksiakin? :saint: :LOL:

Taidanpa mennä saunomaan. Sitäkin uskaltaa nyt supistelemattomana tehdä. B)

T. Kärppä ja pönkäpupu 34+1
 

Yhteistyössä