Keskenmenon jälkeen plussanneet...

Huomenta!

Mä voi kyllä tehdä sellasen listan jos haluatte, mut mun mielestä ois kivempaa jos se ois ekalla sivulla, ni pitäiskö alottaa sit marraskuussa uus ketju? Varsinki jos porukka on näin aktiivisia tulevaisuudessaki ni ois ehkä parempi tehä uus ketju vaik parin kk:n välein? Mitä ootte mieltä?

Alkakaa sit ilmottaan laskettuja aikoja jos listan haluatte ni väsään jonkin näkösen!

:heart: :Ninni ja Kirppu 17+4 :heart: :heart:
 
Keskenmenon jälkeen plussanneet:



NIMI..........IKÄ.......SYNNÄRI.....KM.............MONESKO

MARRASKUU 2007:

1.11
Viivin.......................38v......LUS........KM 03/06..................2.

16.11
Vimpula05ja07........32v......KYS........KM 11/06 ja 01/07.....2.

JOULUKUU 2007:

9.12
Riikkuli................29v.....TYKS.....KM 03/07.....2.

MAALISKUU 2008:

13.3
OIkukas.............23v.....Kättäri....RK 06/03 KM 05/05 TM 01/07....1.

16.3
Ninni78..............29v.......TYKS......TM 05/07.....3.

HUHTIKUU 2008


22.4
Puella................40V.......OYS........KM 05/07....4.

26.4
PulttiBois...........25v.......NKL........KM 02/07.....3.

TOUKOKUU 2008


13.5
Beccy.................33v.......Jorvi.......KM 06/07.....2.

15.5
Viuhtis...............27v.......TAYS.......KM 12/06......1.

?.5
Hiidi...................28v......Kättäri.....KM 05/07.....3.

KESÄKUU 2008:

3.6
Amira.............................VKS........KM 06/07.....2.

?.6
Stoppis..............29v........KYS.......RK 07/07.....3.
 
Huomenia!

Mulla on laskettu 16.11. ja toinen tulossa.Ikää meikäläisellä on jo hurjat 32v ja synnytyspaikkana KYS.Keskenmenoja ollu kaks 11/06 ja 01/07.Toi synnäripaikka vois olla ihan hyvä,ni pikkisen tietäs mistäpäin porukka on...

Vimpula ja hormoonihiiri 34+6
 
Ninni ihanan listan olet aloittanut :heart: Kiitokset siitä!

Minä en lähde arvailemaan mikä LA voisi olla mutta eiköhän se kuitenkin kesäkuussa ole... Ikää 29 (sama loistava vuosimalli kuin Ninnillä :wave: ) ja kolmas tulossa. Synnärinä KYS (terve vaan Vimpula :wave: ) . Meidän tapaushan oli keskeytys kuolettavien poikkeavuuksien takia. Eli voi merkitä RK 07/07.
 
Stoppis lisätään sulle sit se päivämäärä kun oot ollu ultrassa.

Aattelin nyt vielä pitää ton listan tässä mut alotetaanko marraskuusta uus pino? Riikkuli mitä oot mieltä? Kun sä oot kuitenki tän pinon perustaja ni täytyy sulta kysyä lupa.

:heart: :Ninni ja Kirppu 17+4
 
Keskenmenon jälkeen plussanneet:


NIMI..........IKÄ.......SYNNÄRI.....KM.............MONESKO

MARRASKUU 2007:

16.11
Vimpula05ja07........32v......KYS........KM 11/06 ja 01/07.....2.

MAALISKUU 2008:

16.3
Ninni78..............29v.......TYKS......TM 05/07.....3.

TOUKOKUU 2008

?joskus ihan lopussa
hiidi.................28v.........Kättäri..........km 05/07..........3.

KESÄKUU 2008:

Stoppis..............29v........KYS.......RK 07/07.....3.
 
Keskenmenon jälkeen plussanneet:


NIMI..........IKÄ.......SYNNÄRI.....KM.............MONESKO

MARRASKUU 2007:

16.11
Vimpula05ja07........32v......KYS........KM 11/06 ja 01/07.....2.

MAALISKUU 2008:

16.3
Ninni78..............29v.......TYKS......TM 05/07.....3.

TOUKOKUU 2008

13.5.
beccy........33v..........Jorvi........km06/07

?joskus ihan lopussa
hiidi.................28v.........Kättäri..........km 05/07..........3.

KESÄKUU 2008:

Stoppis..............29v........KYS.......RK 07/07.....3.
Ilmoita asiaton viesti
 
Joku vois laittaa ne ihanat sydämet takaisin tuohon listaan. Itse en osaa. Niin ja mulle on 2. lapsi tulossa, unohdin sen laittaa.

Täällä edelleen kotosalla ollaan ja pohdin kovasti, et hakeako lisää saikkua vai uskaltaako mennä kokeilemaan töitä ens viikolla. Jotenkin tuntuu että on kauhean iso kynnys ja jokin pelottaa siinä töihin menossa. Toisaalta jos oksentaminen jatkuu pahempana tai on ihan veto pois, niin näkeehän työkaverit sit ainakin, että en ole juttua keksinyt. Mulla on jo varattuna ens tiistaille neuvolalääkärin aika. Ja jos en siihen mee, vaan töihin niin seuraava aika on mahdollista saada viikon päähän. Toisaalta terkka voi vissiin antaa 3 pvä saikkua, jos tiistai menee töissä ihan huonosti.

Mä olen myös ihan kamalan herkkä. Kuuluu taudin kuvaan ;) Ja välillä väsyttää ihan kamalasti. Olen joka päivä mennyt jo monen viikon ajan nukkumaan klo 20 ja herään väkisin puol 8 aikaan. Lisäksi nukun päivällä päikkärit, ainakin yhdet. Mut tuon lisäksi on välillä niin veto pois, ihan makaronia. Ja nämä päivät ovat myös niitä kun oksennan enemmän tai on vaan todella huono olo vaikka pinnistelen että tavara pysyy jotenkin sisällä.

Mulla on np-ultra 31.10. Toivottavasti hoitajien irtisanomiset eivät vaikuta asiaan. Sitten pitää varmaan mennä yksityiselle ja niissäkin on varmaan kamalat ruuhkat jos kaikki muut tekee samoin. Onneksi ei ole synnyttämisen aika vielä käsillä.
 
Minua on alkanu vähä jännittää,et miten on synnärin laita.Eile just uutisissa oli teholta joku ja jos ne vaikuttaa tehonki toimintaan,ni uskosin et sit varmaan synnärillekki...No toivottavasti ei kuitenkaan hirmu pahasti,ei ois kiva yksin punnertaa tätä maailmaan!
 
mitä jos vaan alotettais uus lista jo nyt? =) vaikka lokakuun lista, eikai sillä niin päivän päälle ole väliä vaikka lokakuu onkin jo alkanut? sais sitte kivan listan ekalle sivulle. Mut voi sit kans laittaa sinne :)

:wave: Oikukas 23v LA 13.3, RK 06/03, KM 05/05, TM 01/07, ensimmäinen lapsi ja synnärinä kätilöopisto ja toivottavasti haikaranpesä =)


muoks: tää neropatti nyt jäi miettimään tota RK:ta, eli raskauden keskeytys? no pistän sen kuitenkin tolla lyhenteellä ja sitten jos se onkin jostain muusta niin infotkaa tyhmempää. :LOL:

Niin ja ehkäisy on ollut käytössä raskauksien välillä ja raskaaksi tullut 1-2 kierrosta aina ehkäisyn jälkeen joten ihan noin pitkä odotusaika ei ole tähän raskauteen ollut. Vaikka ikuisuudelta se on tuntunut, josko tämäkään loppuun asti menee.. Tänään muuten rv 18+0 :)
 
Minutkin saa joku viisaampi lisätä listalle. Elikkäs: Puella 40v. LA 22.4. KM 05/07, synnäri OYS ja neljäs olisi toivottavasti tulossa.

Täällä on taas vapaapäivä mennyt massun silittelyn merkeissä. Jotenkin on tosi rauhallinen olo. Edes se veriseulan riskitulos ei jotenkin ollenkaan hermostuta. Itseäkin ihan ihmetyttää. Voihan olla että sitten jossain vaiheessa pudotaan korkealta ja kovaa. Viikko vielä np-ultraan, ainakin siihen asti nautin olostani.

Aurinkoista päivää kaikille!

Puella 12+2
 
Toivottavasti ei uusi lista vielä tullut.....Kivan näköisen listan olet väsännyt, on varmaan parempi että sinä päivittelet listaa niin pysyy paremmin hanskassa koko lista =) . Minutkin voisit siis Ninni päivittää sitten listaan, elikkä

1.11.
Viivin , 38-v, LUS (Tammisaari), KM 03/06, 2. lapsi tulossa =)
 
Tässä mun tietoja listalle...

Viuhtis, 27v, TAYS, KM 12/06, 1.lapsi, la 15.5.08

Laskettu luultavasti siirtyy eteenpäin ultrissa, kun ei tuo kierto ole ollut sitä 28 päivää. Niin ja mulle ainakin sopii vaikka heti sen uuden pinon perustaminen!

Nyt ei kykene enempää, täytyy vähän syöpötellä, että menee tämä huono olo pois. Ja huomenna ultra, eli iltapäivällä tiedetään enemmän... :| Huh, hermostuttaa nyt jo! Luulen pillahtavani itkuun ultrassa, oli tulokset sitten mitä tahansa... ;)
 
Ninni78: Aivan mielettömän upea toi lista... Käy vallan mainiosti... Ihana. Ja mulle käy kaikki, ei tarvii lupia kysellä. =)

Mulle voi laittaa: Riikkuli 29v,TYKS,KM 03/07 2.lapsi, la 9.12.07

Stoppis: Tyyny jalkojen välissä olen nukkunut n rv 16 lähtien. Ei se vaan auta näihin kipuihin, kun ne on pahimmat just kääntyessä tai ylösnoustessa. Muuten se tyyny on kyllä erinomainen siellä haarovälissä...

Eikä siitä vehnätyynystä kauheesti apua ollut, mutta kivasti lämmitti ja rauhoitti massua. Pikkuisella tosin taisi olla tukalat oltavat, kun alkoi kauhea vähtääminen, kun tyynyn laitoin tuohon haaroväliin... :)

Nyt äitiyspakkausta näpelöimään esikoisen kanssa... =)

Riikkuli 31+4
 
Ninni78: Aivan mielettömän upea toi lista... Käy vallan mainiosti... Ihana. Ja mulle käy kaikki, ei tarvii lupia kysellä. =)

Mulle voi laittaa: Riikkuli 29v,TYKS,KM 03/07 2.lapsi, la 9.12.07

Stoppis: Tyyny jalkojen välissä olen nukkunut n rv 16 lähtien. Ei se vaan auta näihin kipuihin, kun ne on pahimmat just kääntyessä tai ylösnoustessa. Muuten se tyyny on kyllä erinomainen siellä haarovälissä...

Eikä siitä vehnätyynystä kauheesti apua ollut, mutta kivasti lämmitti ja rauhoitti massua. Pikkuisella tosin taisi olla tukalat oltavat, kun alkoi kauhea vähtääminen, kun tyynyn laitoin tuohon haaroväliin... :)

Nyt äitiyspakkausta näpelöimään esikoisen kanssa... =)

Riikkuli 31+4
 
Moikka!

Hienon listan ootte saanu tehtyä! Mutkin vois sinne lisätä, eli Vinja, 28v, PHKS, KM 02/06 ja 02/07, 2 lapsi ja la on 25.2.2008.

Täällä väsy vaivaa edelleenkin, varsinkin loppuviikosta. Ma ja ti menee ihan ok mut ke pitäis jo päästä töiden jälkeen päikkäreille... On tää kyllä vähän helpottanu, ei oo enää ihan niin lamauttavaa väsymystä!
Tuun lisää kuulumisia kertomaan vähän paremmalla ajalla!

Vinja ja Urmi 20+3
 
Hei, josko tännekin pinoon varovasti uskaltautuisin, sain eilen tietää raskaudesta, ja viikkoja nyt 5+3. laskettu aikana menee 21.11.09. Viimeisin keskenmeno tapahtui lokakuun lopulla 2008, eli 4 kk km:sta tärppäsi uudestaan... edellinen raskaus eteni viikoille 12+4, eli viel ehtii tapahtua, ennenkuin voi huokaista... jos pikkuinen saa olla matkassa loppuun asti.

Kuiskaten 5+3
 

Yhteistyössä