Keskittäminen kannattaa!!!

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
kävin s-kanavalla kattoo paljon tulee 10.päivä bonuksia!!!

arvelinkin ollut ostoja olis paljon kun oli hotelli-matkaa ja tallinnan matkaa eckeröllä ja vielä sähkölaskukin sattu kesäkuulle...

mutta en olis arvannut että reilut 130e pamahtaa tilille!!!


Wautsi Wau!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuussa Tallinnaan:
Eckeröllä saa bonusta??

millanen laiva on?
TaxFree-ostoista, ravintola-ostoista, itse matkasta, ja suosittelen ottamaan Eckerön kautta myös hotellin jos menette yöksikin Tallinaan!! me vertailtiin hintoja ja saatiin tuolta kautta n 150e halvemmalla hotelli+laiva-pkt kuin Tallinkin kautta (oltiin siis 3yötä perillä) ja tosiaan bonus tuli koko summasta!!

Laiva oli ihan ok, matka kestää 3,5h joten hytti on ihan turha ainakin aikuisten matkalla, TaxFree on tod iso ja edullinen, esim merkki-meikit halvempia kuin Tallinnassa/Suomessa/muitten laivayhtiöiden myymälöissä

Suosittelen kyllä ja menen itsekkin uudestaan!!
 
tyttöjen äiti
Meille näkys tulevan rapiat 60e. Minä käyn aina vilkaisemassa kuun lopulla paljonko pitäisi ostaa että raja ylittyy. Jos jäljellä joku ihan pikkusumma niin yleensä sen edestä myös ostan.
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
päästäispä mekin pian saamaan jotain! =)
menee siihen osuusmaksuun vielä hetken aikaa kaikki
Me vasta "avattiin" tuo s-juttu. Eli taitaapi meilläkin hetki mennä ennen kuin pääsee rahoihin käsiksi. :LOL: ;)

Ei vaan, pakko kokeilla. Mua ärsyttää tuo plussasysteemi- meilläkin aikas paljon ostoja ja aina se kuppanen 1000 pistettä paukahtaa.
 

Yhteistyössä