Keskustellaan hääpuvuista?

Mulla ei ollut perinteistä hääpukua. Ostin yhdestä pikkuputiikista sellaisen olkaimellisen pitkän suoran puvun, väri oli ruskea ja siinä oli sellaisia kiemuroita vähän tummemmalla ruskealla kuvioina. Ja alesta :D
Itse ompelin siihen roosan värisen pitkän huivin ja samasta kankaasta pussukan.

Pukujen vuokrat taitaa olla aika kalliita mutta niin on teettäminenkin.
Kyllä noissa hääpukuliikkeissä taitaa aika hyvät valikoimat olla kaikkia kokoja?
 
ompelija
mulla oli luonnonsilkistä tehty, hennon vaaleansininen, yksinkertaisen kaunis puku, eteen tein helmikirjailua, leveä helma vanteella nätisti nostettu. Ja itse tein oman pukuni, olen ammatiltani pukuompelija.
Suosittelen hääpuvun teettämistä, silloin ainakin saa omannäköisen puvun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ompelija:
mulla oli luonnonsilkistä tehty, hennon vaaleansininen, yksinkertaisen kaunis puku, eteen tein helmikirjailua, leveä helma vanteella nätisti nostettu. Ja itse tein oman pukuni, olen ammatiltani pukuompelija.
Suosittelen hääpuvun teettämistä, silloin ainakin saa omannäköisen puvun.
JA oikean kokoisen.
Vuokrapukuja ei aina saa niin istuviksi kun pitää korjailla tietyissä rajoissa.
Valmiiden pukujen muuntelu sopivaksi on toisinaan myös aika rajallista ja hankalaa.

 
ompelija
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja ompelija:
mulla oli luonnonsilkistä tehty, hennon vaaleansininen, yksinkertaisen kaunis puku, eteen tein helmikirjailua, leveä helma vanteella nätisti nostettu. Ja itse tein oman pukuni, olen ammatiltani pukuompelija.
Suosittelen hääpuvun teettämistä, silloin ainakin saa omannäköisen puvun.
JA oikean kokoisen.
Vuokrapukuja ei aina saa niin istuviksi kun pitää korjailla tietyissä rajoissa.
Valmiiden pukujen muuntelu sopivaksi on toisinaan myös aika rajallista ja hankalaa.