Keskustelua tapailuvaiheen "säännöistä" jne.!

[QUOTE="Hanna";30801903]Hetkonen. Sä nauroit mulle tuolla ekalla sivulla, kun kerroin, että huomaan heti jos aineksia on suhteeseen.

Vastasit siihen näin: No just. Sä siis heti pystyt näkemään toisesta, että ton kanssa haluan parisuhteeseen ja meillä on tarpeeksi yhteistä/kemiaa jne.

Ja nyt sanot itsekin, että heti huomaat oletko kiinnostunut miehestä siinä mielessä.

Ota susta selvää![/QUOTE]

Itse näkee, että tuossa on sellainen mistä ITSE on kiinnostunut ja halukas vaikka heti naimisiin, mutta toisesta kun ei voi tietää! Et sinä voi olettaa, että kaikki ihmiset ja parit löydettyään toisensa ovat varmoja molemminpuolisesti tunteistaan ja halukkuudestaan sitoutua siihen toiseen, jättämällä muut vaihtoehdot.
 
viera.s
Niin mullakin loppuis se juttu siihen, mutta silti mies ei olisi tehnyt moraalisesti mitään väärää. Niin kauan kun ei seurustele voi tehdä mitä haluaa.
Ihmisiä ja heidän tunteitaan teoillaan loukkaa. Ei ne säännöt tunne tuskaa. Joten en näe asioita näin mustavalkoisina. Jos tietää, että toisella on jo tunteita pelissä ja selän takana sitten treffailee muitakin, toimii minusta moraalisesti väärin, koska toimii tavalla, jonka voi olettaa loukkaavan toista ihmistä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Miten toi "tapailu" ja sen "säännöt" kuulostaa nettideittailulta mis molemmilla on profiili ja tieto siitä, että kummallakin saattaa vaik viel tänään olla edessä toisetkin treffit.

Mielenkiintoa saattaa löytyä toisille ja kolmansille treffeille ja se on sitä "tapailua" mis deittiprofiili vielä pysyy auki.

Mut kuka jaksaa roikkua "tapaillen" ja tietäen, että toinen aktiivisesti ettii parempaa ja odottaen, että jospa tuo kumminkin "tyytyy" minuun? Kuka tahtoo olla semmoinen johon "tyydytään" jos parempaa ei löydy?

Jos laitan ilmoituksen, että toivon hoikkaa, rikasta ja kaunista punapäätä, mutta jos semmoista ei ole saatavilla niin tyydyn tapailemaan naista jolta löytyy pulssi. Kiinnostaisiko?
Mä meinasin kuolla nauruun!!!
 
Itse näkee, että tuossa on sellainen mistä ITSE on kiinnostunut ja halukas vaikka heti naimisiin, mutta toisesta kun ei voi tietää! Et sinä voi olettaa, että kaikki ihmiset ja parit löydettyään toisensa ovat varmoja molemminpuolisesti tunteistaan ja halukkuudestaan sitoutua siihen toiseen, jättämällä muut vaihtoehdot.
Ja mistä sä sen voit tietää?

Jos toinen ei ole ihan varma heti halusta, että minä olen se, jonka se haluaa, niin mun kiinnostus kyllä loppuu. Minä oletan omalla kohdallani, että mies tietää tasan tarkaan haluavansa juuri minut ja jos ei tiedä, niin en mä siihen jää roikkumaan ja odottamaan, että kelpaisinkohan mä kahden viikon tai vuoden päästä sille?

Toiseksi, mä olen kyllä aina saanut sen, minkä olen halunnut, ihan sen omasta vapaasta tahdosta.
 
peyote
ei kuulu tapailla monia samaan aikaan. Monen ihmisen pyörittäminen kertoo vaan siitä, että on jotenkin huono itsetunto kun pitää sitä sillä tavalla pönkittää. Se luo illuusion siitä, että on muka tosi suosittu sinkkumarkkinoilla.
 
fanis
Rakkaus on mitä parhainta elämässä, mutta kyllä ainakin itse olen tullut siihen tulokseen ettei se ja intohimo riitä. Jotta suhde kestää niin pitää olla ihan järkiasiatkin kunnossa. En nyt itse sano, että menen aina elämässä järki edellä, mutta ehdottomasti hyvä parisuhde tarvii muutakin kun tunteet.
järki edellä ja uudehkolle poikaystävälle raskaana. taattua onnellislikka-laatua :)
 

Yhteistyössä