Kestovapoista ( taas )

  • Viestiketjun aloittaja bbbbbbbbbbbbb
  • Ensimmäinen viesti
bbbbbbbbbbbbb
ihan oikeesti ne haisee ja valskaa erillai ku kertikset. tuttava keuhkos noista kestoista kuin hienoo ne ovat ja kuin pal paremmat kertikset. ja mukula haisee aina ihan kauheelle, se alaosaston lemu hyi olkoon. ei saanu mua vakuuttumaan. kertikset kunniaan vaikka ovat ympäristölle haitaksi. kai noi kestoilijat ovat siihen hajuun tottuneet kun eivät haista luulevat varmaan et se on jotenkin normalia haista semmoselle. hyi.
 
Vepasto
kertikset ne vasta haiseekin. Ne haisee jo pienestä pissasta. :x :x :x
Kestojen ainoa "huono" puoli on, ettei todellakaan katsomatta teidä, onko lapsella kakka vai ei.
 
Oisko syytä välillä silloin 90asteen pesussa pestä?
Syynä vääränlainen huolto?Vääränlainen pesuaine?Liian kauan pesemättä?
Meillä 11kk kestottu täysin ja kukaan ei sanonut että haisee enkä itsekään huomannu kuin kerran ja silloin pesin kaikki 90asteessa ja kyllä taas oli ku ei mitään koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
kertikset ne vasta haiseekin. Ne haisee jo pienestä pissasta. :x :x :x
Kestojen ainoa "huono" puoli on, ettei todellakaan katsomatta teidä, onko lapsella kakka vai ei.
Näin juuri.
Meillä menee myös neidin pylly tunnin jälkeen punaiseksi jos kertiksen laittaa.Kahden tunnin jälkeen on jo vesikelloilla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
kertikset ne vasta haiseekin. Ne haisee jo pienestä pissasta. :x :x :x
Kestojen ainoa "huono" puoli on, ettei todellakaan katsomatta teidä, onko lapsella kakka vai ei.
No tätä asiaa en voi todellakaan peesata. Mulla taitaa olla sitten extratarkka nenä mutta kyllä minä haistan koska lapsella on kakka,oli kesto tai kerttis.
 
bbbbbbb
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Oisko syytä välillä silloin 90asteen pesussa pestä?
Syynä vääränlainen huolto?Vääränlainen pesuaine?Liian kauan pesemättä?
Meillä 11kk kestottu täysin ja kukaan ei sanonut että haisee enkä itsekään huomannu kuin kerran ja silloin pesin kaikki 90asteessa ja kyllä taas oli ku ei mitään koskaan.
ehkä ei kukaan ilkeä sanoa. en mäkään viitti sanoa kun vetäsee kuitenkin herneen nenäänsä. äidit kun tunnetusti herkkänahkaisia ettei mitään negatiivista saa sanoa heidän lapsesta, hoidosta, kasvastuksesta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
Kannattaa vaihtaa vaippa jos haisee ;) Sillai siitä selviää. Kertiksethän haisee ihan hirveelle aina.
Jännä juttu, mutta niin haiseekin.
Meillä menee silloin tällöin kertakäyttöisiä vaippoja ja ne kyllä haisee heti kun sinne vähänkin lirahtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juh :
Jos käyttäsit kestoja jonkin aikaa, huomaisit, että kertikset haisee.. Se on vaan tottumiskysymys..
Tätäkään en peesannu. Mitä ihmettä ne niistä kerttiksistä haistatte, kun en minä haista mitään? Mä olen aina ihmetelly sitä paasausta kestoilijoilta miten kerttikset haisee mutta mä en ole koskaan huomannut vastaavaa liberoista. Pampersit kyllä haisee mutta niitä meillä ei käytetäkkää. Ja meillä on siis kestoiltu :wave:
Vai onko se vaan sitä että kun kerttisten käyttäjät paasaa että kestot haisee niin kestojenkin käyttäjienkin pitää paasata? Ja siis ihan puolueettomasti kysyn, en mitenkään riidanhakuisesti. Itse kuulun (tai siis kuuluin) molempiin käyttäjiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bbbbbbb:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Oisko syytä välillä silloin 90asteen pesussa pestä?
Syynä vääränlainen huolto?Vääränlainen pesuaine?Liian kauan pesemättä?
Meillä 11kk kestottu täysin ja kukaan ei sanonut että haisee enkä itsekään huomannu kuin kerran ja silloin pesin kaikki 90asteessa ja kyllä taas oli ku ei mitään koskaan.
ehkä ei kukaan ilkeä sanoa. en mäkään viitti sanoa kun vetäsee kuitenkin herneen nenäänsä. äidit kun tunnetusti herkkänahkaisia ettei mitään negatiivista saa sanoa heidän lapsesta, hoidosta, kasvastuksesta..
Voi kuule.Kyllä mulle on sanottu että sun tyttös haisoo ja silloin olikin kertis päällä joka oli puolituntia vasta ehtinyt päällä oleen.Tosin sanoja ei sitä tiennyt kun luuli meillä olevan keston kaiketi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Juh :
Jos käyttäsit kestoja jonkin aikaa, huomaisit, että kertikset haisee.. Se on vaan tottumiskysymys..
Tätäkään en peesannu. Mitä ihmettä ne niistä kerttiksistä haistatte, kun en minä haista mitään? Mä olen aina ihmetelly sitä paasausta kestoilijoilta miten kerttikset haisee mutta mä en ole koskaan huomannut vastaavaa liberoista. Pampersit kyllä haisee mutta niitä meillä ei käytetäkkää. Ja meillä on siis kestoiltu :wave:
Vai onko se vaan sitä että kun kerttisten käyttäjät paasaa että kestot haisee niin kestojenkin käyttäjienkin pitää paasata? Ja siis ihan puolueettomasti kysyn, en mitenkään riidanhakuisesti. Itse kuulun (tai siis kuuluin) molempiin käyttäjiin.
No siis, mä en ole edes kuullut tätä ennen, että jonkun mielestä kestot haisee. En mä tarkoita, että haistaisin kertisten käyttäjät kilometrien päähän, mutta jos omalla lapselle on kertikset, niin kyllä ne musta aika ällölle haisee. Todettakoot kuitenkin, että nykyään kun ollaan käytetty säännöllisesti kertiksiä öisin, niin niihin on tottunut sen verran, että ei enää huomaa niin paljoa sitä hajua. Mä olen muuten kertiksien kanssa ihan hukassa usein, kun en tiedä yhtään pitäskö jo vaihtaa vai ei kun pikku pissatkin haisee jo eikä mistään tiedä miten märkä vaippa jo on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Juh :
Jos käyttäsit kestoja jonkin aikaa, huomaisit, että kertikset haisee.. Se on vaan tottumiskysymys..
Tätäkään en peesannu. Mitä ihmettä ne niistä kerttiksistä haistatte, kun en minä haista mitään? Mä olen aina ihmetelly sitä paasausta kestoilijoilta miten kerttikset haisee mutta mä en ole koskaan huomannut vastaavaa liberoista. Pampersit kyllä haisee mutta niitä meillä ei käytetäkkää. Ja meillä on siis kestoiltu :wave:
Vai onko se vaan sitä että kun kerttisten käyttäjät paasaa että kestot haisee niin kestojenkin käyttäjienkin pitää paasata? Ja siis ihan puolueettomasti kysyn, en mitenkään riidanhakuisesti. Itse kuulun (tai siis kuuluin) molempiin käyttäjiin.
Tää on varmaan ikuisesti menee näin kertiksen vastaan kestot ja aina löytyy sekä että ihmisiä.Luulen että tää on näitä mielipide eroja joista ei ikinä suomen äidit yksimielisyytee pääse vaikka kuinka asiaa jahkaisi.

 

Yhteistyössä