Ketä ei kiinnosta koko Putous?

  • Viestiketjun aloittaja v-i-e-r-a-s
  • Ensimmäinen viesti
Katson vaan jos olen sellais(t)en henkilön/henkilöiden seurassa jotka katsoo. Olen tältä alkaneelta kaudelta katsonut jo molemmat jaksot, enemmän kuin yhdeltäkään aiemmalta kaudelta. Ihan hauska, mutta löydän itse mielenkiintoisempaakin katsottavaa muilta kanavilta...
 
hiphip_
Mua ei. Oon ihan alusta lähtien pitänyt koko ohjelmaa aivan hämmästyttävänä riman alituksena. Vitsit ovat hävettävän huonoja, suorastaan ala-arvoisia, ja koko ohjelma on ihan nolo ja huonolaatuinen. En voi sille mitään, mutta tuntuu, että näyttelijätkin on jotenkin surullisen huonoja, todella lapsellisia. Varsinkin se yksi, jota pidetään ilmeisesti kauhean hyvänä, on minusta ihan ala-arvoinen.. Nämä pellet ilmeisesti luulee keksineensä maailman uudestaan...*huoh* En ole jaksanut koskaan seurata ohjelmaa loppuun asti, vain siksi ja sen verran, että tiedän, mikä nyt muka niin kiinnostaa muita...:(
 
viaras
Joo ei uppoo, vitsit on alakoulutasoa, kakkaa, pissaa, pippeliä ja pyllyä.

Oikein laatuviihteenä mainostetaan, pyh.

Komedia on hieno taiteenlaji, harmi vaan että sitä ei moni osaa tehdä. Varsinkaan täällä kotimaassa.
 
Yhden jakson katsoin vain pystyäkseni keskustelemaan maanantaina työkavereitten kanssa mut ei kyllä tartte toiste katsoa. Samat "koomikot" vääntää vuodesta toiseen samoja vitsejä vähän eri tavalla pukeutuneena. Ois edes vaihtuvat näyttelijät. Aika väsynyt oisi Vain elämää jos vuodesta toiseen samat artistit veivaisi toistensa biisejä
 
shp
Ei tosiaan kiinnosta. Pari tuotantokautta sitten katsoin osan jaksoista. Sen jälkeen en ole katsonut koska tämä on jo sisnällään heikkolaatuista viihdettä ja samat sketsit toistuvat joka jaksossa vähän eri muodossa ja eri vaatteissa olevilla näyttelijöillä. Suoraan sanottuna tylsää. Naurattaa yhtä vähän kuin Maailman politiikan arkipäivää ohjelma Ylellä.
 
Olen myös tätä kansaa joka ei ole koskaan ko ohjelmaa katsonu minuuttiakaan.
Työpaikalla olen aina porukasta ihan ulkopuolella kun toiset heittelee putoksen sanontoja ja nauraa kippurassa miten oli taas niin hauska laisahdus. Ja mua katotaa kieroo "eksä oikeesti kato putousta?!" Juu, en kato ja pystyn elää elämääni ilman sitäki sontaa.

En myöskään oo koskaan kattonu Kummeleita tai mitään muutakaan suomalaista "komediaa". Brittikomiikka iskee enemmän.
Ja stand upista kolahtaa ihan ehdottomasti Ilari Johanssonin pätkät.
 

Yhteistyössä