Ketä muuta ärsyttää neuvolan?

Siis neuvolan lyhyet soittoajat? Aivan älytöntä kun aika on 12-12.30 arvaa onko aina just joku kotiprobleemo siihen aikaan, lounas, nukutus tai muut ruljanssi ja nytte oon taas monta päivää ollu hollilla et kohta soitan ja seuraavaks kello onki jo puoli 2 :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mulle ainakin on neuvolassa sanottu, että muulloinkin voi soittaa ja jättää viestinsä vastaajaan niin ne sit sieltä ottaa yhteyttä. Meillä on neuvolaan kyllä tunnin soittoaika..
Jaa pitäisköhän koittaa jos vastaa muuhunki aikaa :eek: oon ollu niin :whistle: et en oo edes kokeillu :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
:wave: 11-12 soittoaika. ja aina niin ruuhka ettei pääse läpi.
Jaa teillä on sentään ruhtinaallinen tunti =) täällä tuo puoli tuntinen on myös aina ruuhkassa |O jos nyt sattuu osumaan oikeeseen aikaan luurin päähän =)
juu ja sitte ku pääsee läpi ja saa asiansa hoidettua se täti alkaa kyselee kaikkee muutakin kun mä haluasin vaan nopeeta hoitaa asiani että muutki pääsee läpi sinne. Ja inhoon muutenki sitä tätiä.
 
he
Jep, aika monta päivää elämästä on tullut aikataulutettua sen mukaan, että on klo 12-13 mahdollisuus soittaa neuvolaan tai vastaavaan. :p

Ja sitten yksi kaveri luuli mun olevan hänelle suuttunut, kun en vastannut puhelimeen puolilta päivin (en kuullut sen soivan kun oli muuta tekemistä). En minä koko elämääni voi säätää sen mukaan, että olen tavoitettavissa klo 12-13. =)
 

Yhteistyössä