Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Tsemppejä nyt piinailijoille, erityisvoimarutistukset epäuskoisille! Tujakkaa plussatuulta ja paljon vauvaliimaa! Koitetaan kaivaa se positiivisuus ja rautaiset hermot jostain. Toivottavasti se palkitaan. :)

Olin ihan pihalla kiertopäivistä, mutta toisen pinon listalta sitten huomasin dpo:n olevan jo 13. Oloja ei ole, mutta ei tihkuakaan. Tällä pienemmällä Luge-annoksella on pari kertaa aikaisemmin tihkuillut n. dpo12 alkaen. Yksi kierto oli kyllä tihkuton, joten se ei viittaa välttämättä mihinkään. Tekisi toisaalta mieli tikutella liuska huomenna, mutta yritän sinnitellä viikonlopun yli, kun oireitakaan ei ole. Täänkö tämä minun hermoilemattomuus sitten tyssäsi? :D On nyt toiveikkuus sellaisessa mittakaavassa, että pakko tässä on itseään rauhoitella innostumasta. Rauhassa vaan, rauhassa vaan. Maltti on valttia. :D

Ihanaista viikonloppua! Ensi viikolla saisi sitten tulla plussa-aalto näiden lämpimien kelien myötä. :)
 
tyty: mulle on tehty kaikki pas:t lääkekiertoon ja pyysin itse nyt luonnolliseen kiertoon, mikä mulla tosiaan siis vaihtelee 30-50 päivään..

Sikäli ei mua haittaa paljonkaan kun tiesin, ettei ehkä ehditä siirtoon enää keväällä, mut siks harmittaa että jos nyt olis siirretty, oltais päästy syksyllä taas suoraan punktioon eikä aikaa olis "hukattu".. Tuntuu, että kuukaudet menee vauhdilla ja vuodet siinä sivussa, eikä ehdi oikein mitään vaikka paljon tekeekin.. Koko ajan mielessä, että yrityskertoja on annettu se rajallinen määrä.
 
Mikäs pp sulla nyt oli menossa, 9? Ei ehkä kannata vielä kirvestä heittää kaivoon. Tosin paras itekkin sanomaan, kun edellisessä yrityksessä kanssa testailin etuaikaan ja itkin samaa... Ja nyt ihan sama juttu vaikka onkin vasta pp 4, ihan oon varma ettei tästä tuu yhtään mitään.

Minnuu eppäilyttää nuo luget, kun ei mulle tule niistä mitään oireita. Ei yhtään mitään. Paits ehkä tää flunssa. Eilen oli kuumetta, tänään ei, mutta olo on aika karmiva silti. Just ja just pystyin koirat ulkoiluttamaan... Hyh. Piti tänään käydä salillakin ja vaikkamitä, mutta taidan suosiolla katella vaan telkkarista jääkiekkoa.

Lutinukselle :hug: Ärsyttävää että just sille päivälle sattu mille ei ois pitäny!
 
Viimeksi muokattu:
i curie pp9 on nyt..eilen illalla testasin jonku viivan tyngän/haamun iltapissasta joka tänä aamuna oli muuttunu negaksi:ashamed: nyt siis jo hedelmöityksestä se 11pv..joten näillä päivillä sen jo pitäs näkyä jos on näkkyyksee..on saattanu olla kiinnittymis yritystä mutta siihe se sit taas jäi..voi vittu mä olen rikki.
 
Heipä hei naiset. Täällä testattu sitten nega :'(. pp14 sain haamun testi ajan sisällä ja olin jo riemuissani mutta tänä aamuna Clear Bluen digi antoi sitten negan. Me aloitellaan kesä tauko ja aloitetaan ensi syksynä taas uusi ICSI. Itkettää ja mieli maassa, mutta nyt aion kesän jatkaa painon puotusta ja parannella muutenkin henkisiä haavoja. Joten miun palstailu aktiivisuus vähentyy nyt huomattavasti. Aion nyt nauttia täysin rinnoin viimeisistä päivistäni Ison omenan sykkeessä ennen kuin palaamme vielä hyvin keväiseen suomeen.
 
Oi voi! Onpa täällä nyt negoja testailtu. :( Mutta toivo ei ole menetetty. Virtsan väkevyydestä on kiinni alkuvaiheessa niin paljon, ettei pp11 välttämättä vielä näy. Toivottavasti nuo negat muuttuvat vielä vahvoiksi plussiksi. Plussatuulta!

Itse en testannut. Sain hillittyä itseni. Huomisen haluaisin vielä odotella ja sitten maanantaina tikutella. Kipuilee kyllä sen verran, että luultavasti on täti lähestymässä. Lämpöjä en ole mittaillut eikä oireilua mielestäni oikein ole. Lämmöt ovat kyllä koholla, mutta ilmeisesti kilpirauhaslääkitys hieman vaikuttaa, sillä on pari kymmenystä alempana ollut mitatessa. Siksi en ole oikein mittaillutkaan, kun ei palella eikä olokaan tunnu lämpöiseltä. Ilmoittelen sitten miten käy.
 
Pakko oli tulla keertomaan, että testasin äsken iltapissistä(1.5h rakossa) haamujen haamun :whistle: apu..nyt pp10..vielä en uskalla liikoja toivoa, mutta hieman toiveet nous..voi olla että aamulla itken negaa taas mutta..menkkapoltot jatkuneet mahassa..
 
tyty.... tsemiä, tsemiä..... voi kun et raastaisi itseäsi näillä liian aikaisilla testeillä! Mie pien kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että parin päivän päästä kunnon plussa pärähtää testiin!:p
 
Täällä on näköjään jo hiljennytty...

Mulla menossa kp 24 ja pp 8, ja dpo 10-11. Eilen illalla/viime yönä tuli oireita. Hirveä PMS masennus ja menkkaoireet mahassa. Pitäs varmaan jotenkin yrittää selvitellä tätä päätä ja yrittää elääkin välillä (= käydä töissä ja tulla kotiin kattomaan kun mies kattoo telkkaria...?).

Toivon vaan, ettei ne menkat nyt ihan juoksemalla alkas tulla, vaan luget pitäs ne poissa niin ku ois tarkoituskn... Mutta niin, saahan sitä kaikkee toivoo, kaikkee toivomaansa ei vaan saa. Tai vaihtoehtoisesti ei mitään.

Jep, selkeä PMS masennus...
 
i curie tsemppiä !!

Aika ajoin tulee käytyä katsomassa täällä jaksaako kukaan enää kirjoitella, kesätauko tulee kyllä itselle enemmän kuin tarpeeseen.

Outo juttu mikä nyt on ilmaantunut, niin olen ovulaatiosta parin pvän päästä vuotanut joka pvä, taitaa hormoni toiminta olla sekaisin kun ei "normaalia" lugesteronia nyt käytössä ja elimistö yrittää sopeutua, mutta ei kyllä kovin kivaa....
 
täällä muuttu pp13 kp1:( tosin eipä tuo nyt enää haittaa kun testitkin negaa..kesä vaan luomuillaan ja syksyllä siirtoon..tuntuu vaan niin pahalta, kun lähipiirissä kaveri saa jo kolmannen..vituttaa kaikki raskaana olevat ja pienet vauvat.
 
tyty86 > :hug: Voi kunpa osaisin lohduttaa. Koita surra suru pois ja keskittyä sitten mukaviin asioihin. Hemmottele vaikka itseäsi ja tee muutenkin asioita, joista tulee hyvä mieli. Jospa siitä saisi voimia kerättyä syksyä varten ja sitten onnistaisi.

Täällä myös kp1. Purkamisen tarvetta on ilmennyt, mutta vielä on sisällä pysynyt. En nyt haluaisi vetistellä, kun on muuten niin hyvä olla. Jossain vaiheessa täytyy sillekin antaa hetki, ettei patoudu. Mieli on silti ihan hyvä. Jalat pysyi sen verran tukevasti maassa ja lääkitys on vielä aluillaan. Toiveikkaana siis kohti uutta yritystä.
 
simplille, tytylle ja macylle pahoittelut :hug: Voi hitsi, ei se Pulun ja Wiennan aloittama plussa-aalto sitten saavuttanut meitä muita...

i_curielle tsemppiä ja halit myös :hug: Et ole kuitenkaan testannut vielä?

Jeps, katse alkaa olla kohti kesää ja hoitotaukoa. Oon kyllä niiiiin helpottunut tauosta. En ois jaksanut sitä rääkkiä enää ihan heti tähän perään. No, nyt tauosta tuleekin sit pidempi, kun pitää siellä laparoskopiassa ensin käydä. Se jännittää kyllä, kun mennään ronkkimaan mahan sisälle. Mut kaipa siitä hengissä selviää. Ja onneks siihenkin on vielä aikaa. :)
 
voi että..mulla siis tilanne vaihtuu..tein nimittäin pari tuntia sitten selkeen plussa/haamun testiajalla ja nyt sama juttu uudestaan uuden testin kanssa ( pakko oli testata uudestaan koska ajattelin että eka testi oli virheellinen) eilen siis nega/viivanpaikka ja nyt haamu. Ongelmana on se, että mulla on myös vuotoa:snotty:kirkasta verta tulee ja mahaa koskee..huomenna aamulla uusi testi ja soitto polille. Nyt siis pp13..olisikohan tää kemiallinen vai voinko mä eens yhtään koittaa toivoa..:'( anteeks tää mun sekoilu näiden testien kaa ja vuodatus..
 
tyty, hienoa! Ainakin jotain on tekeillä kun testit näyttää kahta viivaa!
Mullahan oli myös ihan kirkasta verenvuotoa (toki vähän) samoihin aikoihin hoidossa ja silti raskaus on jatkunut ihan normaalisti. Toivotaan että sullakin menee kaikki hyvin:hug:
ON; eilen ultrassa kaikki hyvin, nyt 9+2. Voi näillä hoidoilla näköjään onnistuakin, nyt kaikki muut siihen seuraavan plussa-aaltoon mukaan!
 
Tän aamunen testiin ei tullu enää juuri mitään ja vuotokin runsastuu vaan..soitin polille ja käskivät vaan seurata tilannetta viikonlopun yli ja laitella lugeja..tai ainakin siihen asti laitella enneku kaikki tulee vuodon mukana pihalle..en mä enää toiveita elättele kun ei toi testikään enää toivoa antanut..no ainakin on koittanut kiinnittyä.
 
Pahoittelut tyty :( Onneksi on tulossa kesä, jolloin on aikaa parannella haavojaan ja syksyllä sitten taas vahvempana uuteen taistoon!

Pahoittelut myös Macylle ja simplille :(

Jospa se vielä iloksi muuttuisi i_curie, eikä olisi täti tulossa. Mutta siis tiedän tunteen, sen kun sen vaan tietää ettei tule mitään. Tsemppiä!

Lutinukselle, Hunterille ja Rowanille toivotan oikein rentouttavaa kesää! koittakaahan nauttia ja unohtaa edes hetkeksi nämä kuviot :)

On: Me vielä koitetaan PAS ennen kesätaukoa, eilen kävin ultrassa ja nyt sitten vaan koitan bongata oviksen ja sen mukaan sitten siirtoon. Toivottavasti löydän sen ovisplussan, ei ole tuo testaaminen minun hommaa sitten alkuunkaan.. Jos menee ohi etten löydä, niin syksyllä uus yritys ja mahdollisesti pregnylin avustamana. Mutta näillä mennään, vielä en pääse kesätaukoa viettämään, jokseenki se on kyllä hyvin tervetullut asia :)
 
Melargia, kiitos toivotuksista! Ja onnea oviksen metsästykseen. Mun piti kans sitä tikuttaa tässä kierrossa, mut en ole joka päivä muistanu ja kun tulee pitkä kierto niin en vaan ole jaksanu välittää enää.. Pitää vissiin syksylle tilata kasa testejä, jos siirtoon päästään, ettei vahingossakaan mene ohi.. =)

tyty, olen tosi pahoillani!

macy gray, mulla on jokaisen epäonnistumisen jälkeen tietenkin aina tosi surullinen olo, mutta jotenkin viimeisimmän hoidon epäonnistumisen tuska oli paljon pienempi kuin se ihan ensimmäinen. Kai sitä jotenkin nahkaansa kasvattaa paksummaksi tässäkin asiassa, tai sit se on itsesuojelua, kun joskus tulee sellasia itkukohtauksia, ettei niitä voi mitenkään yhdistää miksikään pms-oireiksi ja ne vie vaan kaiken voiman sillä hetkellä.. Ja se on uskomatonta, miten kerta toisensa jälkeen jaksetaan toivoa ja uskoa seuraavaan yritykseen! Niin sen pitäisi ollakin.

wiennalle ja pululle onnellisia raskausviikkoja, toivon että kaikki menee hyvin. Koska teillä olis laskettu aika, vai oletteko uskaltaneet niin pitkälle miettiä..?

Rowanille onnea laparo-juttuun, hyvä että tehdään kaikki mahdollinen asian eteen. Hyvin se operaatio menee!

ON: joku ihan ihme itsetutkiskelu-juttu nyt menossa. Ystävä sanoi, että ennen 30 vuotta ihminen selvittelee itseään päänsä sisällä, ja oli oikeassa. Lainasin kirjastosta kirjan "Seuraa sydämesi ääntä" ja se vaikuttaa aika mielenkiintoiselta. Herättää ajatuksia.. Laittaa miettimään.. Elettyä taaksepäin katsoessa huomaan erilaisten "kriisien" tarpeellisuuden sille, kuka nyt olen, mutta tästä en tiedä..

Tämäkin kokemus on mun elämänpolulle laitettu, että oppisin jotain, ja kasvaisin..?
 

Yhteistyössä