Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Soittivat polilta äsken ja arvo on laskenu. Nyt se on nega. Ja kuulemma tapauskohtasesti lääkäri katsoo voiko jo seuraavista mensuista päästä siihen PAS:iin!! Hoitsu oli merkannu mun toiveen ylös ja iloittavat joko tänään tai huomenna!!
Taas saa vähä jännäillä, vaikka olen asennoitunut että se on syksyllä. Tai olen oikeastaan varma että se on syksyllä mutta toivoahan saa...huoh...
 
No onpa tylsää jos vasta syksyllä. Miks vast sillon, ohan tässä nyt viel aikaa paljonkin ennen syksyä? Vai meneekö se klinikka pian jo kiinni vai?

Mä en päässy vielkään liikkeelle... Töiden jälkeen vaan hesen luukulle ja kotiin röhnöttää :D Mä en kestä itteeni, miten voikin laiskistua näin paljon... Äkkiä pitää saada otettuu niskast kiinni ennenku paino alkaa nousta !!!
 
Ku pitää ton km jälkeen olla yx välikierto, ja se olis vasta seuraava.. :( Mut toivotaan ny!! Tänään saan tietää ku eilen eivät soittaneet.. Oon jo kyl asennoitunu et se on vasta syksyllä....
En mäkään oo liikkunu :D Me ollaan yhes laiskistuneita!! :D
Se on vaikeeta saada takas sitä rytmii, hitto soikoon. Ens viikol mä terästäydyn kunnol!! Varmaan motivoi ku menee ma aamuna vaa'alle... varmaan superkikkeli kasvaa otsaan ja sit siitä raivolla eteenpäin!!!
Ens viikol, jooko Mila?? :D
 
No nii, soitto polilta tuli... Ja syksyynhän se menee
En tiedä onnistuuko elokuussa, sulku kestää 13.8. asti.. Soitan en seuraavista vaan sitä seuraavista mensuista polille. Ajatuksena heillä tehä PAS luonnolliseen kiertoon, jota hieman ihmettelin..
Ku mul on ollu sitä tiputteluvuotoa ja en ovuloi joka kierrossa Ja just ennen punktiota, vikas ultras, ilmeisesti tiputteluvuodon takia, mul oli sitä nestettä kohdussa, et meinas olla nii et ei ees päästä tuoresiirtoon...
En tiä. kai se täytyy vaan avoimin mielin olla ja luottaa siihen mitä ne sanoo. Parempi kai se kattoo et jos pystyy tekee luonnolliseen, ni sen näkee nyt sit, ja sit jos ei pysty ni se vissii sit seuraavax..

Nyt vissii sit vaa tiukkaa treenii kesän ajan!!!
 
TanZZZku, ikävä kuulla, että menee syksyyn. Mutta kuten totesit, treeniä vaan kesän ajan ;)

Itsellä ollut vähän vaikka mitä tässä viime aikoina niin en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Olin osastolla viikon päivät ja pääsin kotiin silloin huhtikuun viimeisenä päivänä. Silloin paino oli tosiaan sen 111,5kg. Mutta siitä ollaan taas noustu. Hirveää jojottelua koko ajan ja tuntuu, etten millään saa sitä alaspäin. Noh, jotain yritystä kuitenkin; Sain viime viikolla aloitettua Zumban tiistaina ja kävin myös torstaina. Aion ottaa sen viikottaiseksi tavaksi. Aivan ihanaa Zumbailla ulkoilmassa, eipähän tarvitse ahdistua hikisessä jumppasalissa jossa meinaa happi loppua. Tarkoituksena olisi jossain vaiheessa aloittaa myös kahvakuula, mutta täytyy ensin saada tuota peruskuntoa paremmaksi ja ehkä muutama kilo pois ennen kuin uskaltaa kuulailemaan lähteä. Selkä ei ole missään parhaimmassa kunnossa muutenkaan, että kuulailussa kun selkä on aika kovilla riskeillä..

Jos hyvin käy, huomenna saattaisi paino olla hieman alle 113kg, mutta todennäköisesti ei. Tänä aamuna vaaka näytti 113,2kg, mutta tosi "hyvin" on alkanut tämä päivä syömisten suhteen..

Tiistaina pääsee taas Zumbailemaan :)
 
No voi harmi et joudut syksyyn asti odottaa... Mut toisaalta nyt pystyt nauttii kesästä vähän erilailla kun ei tarvii stressailla! Ja just hyvä aika pudottaa painoa ennen seuraavaa hoitokertaa :)

Joo tällä viikolla vois alkaa taas vähän liikkua ja kattoa mitä syö... Tänäänkin tosin iltavuoro ja en usko et jaksan lähteä enää illalla lenkille, vähän painaa viel toi lauantain viihteily, huh huh :D Mut huomenna viimeistään =) Meetkö TanZZZku tänään jo jumppaan?
 
Täällä näytti vaaka aamulla 112,1kg. Eli viime viikosta paino pudonnut -700g. :)
Otin Nutriletin tuotteita käyttöön, että saisi painonpudotuksen alkuun. Korvaan pääateriat Nutriletilla, aamupalaksi leipää taikka mysliä maustamattomalla jogurtilla sekä kahvia. Kaksi välipalaa joihin kuuluu hedelmät ja kahvit.

Tätä ajatusta siivitti lähinnä tulevat lakkiaiset jonne haluaisin ylimääräiset turvotukset ja muutama kilo olisi ihan kiva saada myös ennen juhlia pois..

Huomenna taas Zumbaamaan :)
 
Heippa!

Ilmoitan vaan,että otin varaslähdön ultraan
Olen töissä eläinlääkärissä ja lääkäri sitten ultrasi minut tänään, ja kyllä siellä pieni möntti näkyi,sykekin saatiin näkyville. Joten kyllä se vaan on totta,että toistaiseksi raskaana ollaan.

Lääkäri lupasi ultrata minut aina kun vaan haluan, oli itsekkin aivan innoissaan.

Vielä kuitenkin 2 viikkoa aikaa ns. viralliseen ultraan,jossa sitten selviää la ja se että montako siellä todellisuudessa on, kun nyt töissä lääkäri ei saanut koko kohtua näkyville.

Tsemppiä kaikille painonpudotukseen ja sen myötä hoitojen onnistumiseen :heart:
 
Ihanaa Supsu <3 Ihanaa :)

Mä oon ollu nettippimennos koko viikon!! tai no ma puolesta päivästä lähtien.. Töissä kaatu koko järjestelmä ja tänää vasta alkanu pelittää. Samoin kotona netti toiminu taas ku junan vessa!! :D
Mutta, täällä ollaan!!! :wave:
Eihän täs painoproggikses tunnu taas pääsevän alkua pidemmälle... Kyl mä koitan starttaa taas!!
Tuntuu et koko ajan on niiiiii paljon kaikkee et ei ehi jumpalle!! Ja mulhan oli nii et jos en jumppaa ni safkan kans tulee onkelmia..
Kai tää tästä...
 
Mullon tieks TanZZZku ihan sama fiilis, miten tää onki nyt niin vaikeeta päästä uuteen alkuun??? :D Pelkkää paskaa tullu syötyä tälläKIN viikolla ja liikunta minimissä, mä en kestä.... En halua takas siihen lähtöpainoon, en ikinä enää mut koht niin käy jos samaa tahtii jatkan :D Koska otetaan seuraava punnitus ????? Olis joku motivaatio taas alkaa pudottaa sitä painoa, noloohan se ois aina ilmottaa tänne et no taas tullut plussaa prkl.......
 
uomenta!!!
Mä oon niiii ollu nettipimennos!!! Lähettii viime ke mökille, ja tultiin sielt su iltan. Meni vähä juopottelun puolelle... "vähä". 4 pvää ilosesti... Ei oikei ollu voittaja olo eilen illal. . . Kyl se viel tästä. . .
Ja ny mäki oon valmis palaamaan ruotuun!!!
Mul on paino TAAS noussu!! Se oli eilen illal 97,3kg!!! Ei jumaliste, mä oon koht sii mun lähtöpainos!! S*****a :whistle:
Eli, otetaax huomiselta uudet painot ja jatketaan?
Mä meen ainaki tänää zumbaamaan, ja alan syömään normisti. Ei enää paskaa!!
Täl viikol en viel ala laskee kaloreita, mut ens viikosta lähtien voisin. Täl viikol vaa koitan keventää ja päästä sinne hemmetin jumppaan!!
Huh ja räyh!
Ja Mila mulle voi päivittää iän kohadalle 30v. Täytän tänään vuosia.. prkele. :ashamed:
 
Onnea TanZZZku :flower: Hyvä kun muistutit, mäkin täytin tos muutama viikko sitten vuosia, päivittelen listalle... Vois muutenkin vähän muokkaa sitä kun kovin on hiljasta täällä :D Mut joo sopii huominen, tänään alko mun uus elämä, huomen on hyvä ottaa uus alkupaino! Ihan hullujen hommaa juokseminen näillä keleillä ja tää on vasta esimakua kesästä... Muutaman kilsan juoksin tänään pitkästä aikaa ja hiki vaan virtas, huh...
 
Mä oon täällä vielä hengessä mukana vaikkakin todella epäaktiivinen olenkin.

Ei vaan jotenikin oo "mun" juttu joka viikko painoa päivittää - varsinkin kun siinä tuntuu olevan ihan järjettömiä heittoja..

esim menkkaturvotus pahimmillaan : paino 100,1 kg.
turvotusten jälkeen paino 97,1kg

Ite otin tavotteeks että -1kg/kierto.. eli nyt ois tässä kierrossa tavote että paino menis alle tuon 97.. vaikka vaan 96,9. Psykologinen merkitys tuolla :LOL:

Täällä TAAS räkiksessä. vedän näitä lastentauteja puoleeni ihan urakalla.
Viimeks samassa vaiheessa kiertoa ihan samanlainen flunssa. Taitaa kyllä mennä siitepölyn piikkiin nämä oireilut.
Lenkillä oon kyllä alkanu käymään (siis poislukien nää saitsuttelut), ja ihanaa kun on pururata taas lenkkikunnossa :heart:
 


Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm.....33,3..-31,4kg..-8,4kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm.......36,2...-34kg...

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg....-1kg

Mila86.............26v....92,2kg/167cm......30,8...-17kg...-8,3kg

Simpli..............25v....96kg/165cm........32,7...-11kg....-7kg

TanzZzku…......30v....96,3kg/171cm.....32,8....-16kg...-5,5kg

Tuuska............27v....96kg/170cm.........33,2...-10kg........




+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg



 
Tänään aamupaino 85,2kg eli hieman takapakkia otettu mut onneks ei ton enempää... Pitäiskö se laittaa nyt sit ihan lähtöpainoks? Kuis muilla??

Ambrosia joo no ei sitä joka viikko välttämättä jaksakaan päivittää, varsinkin ellei ole mitään päivitettävää ja jos heittelee ees taas, mut on se mun mielestä sillon kiva ilmottaa ku jotain on lähtenyt :D Toivottavasti paranet pian ni pääset taas lenkkeilee!
 
Tunnin päästä ois aika lekurille kun löysin mun luottolääkärin terveystalosta (työterveys maksaa onneks yksityisellä käynnin).
Ihana mennä käymään lääkärillä josta tietää että se tutkii eikä murahda "lepää ja ota buranaa"... näitäkin sankareita kun ihan yksityiseltäkin puolelta löytyy :whistle:

Jos tässä ei tervehdy niin pitää syödä siistimmin niin paino tippuu :LOL:
Tänään eka vaa' alla käynti jo vilautti 96:n lukemia ! mutta kun käyn sen 3-4kertaa aina vaa'alla ja katson niistä sen todellisen painon niin edelleen keikuaan 97,1:ssa :)

Ihana päivä taas eteläsuomeen tulossa.. harmit vaan ettei mitään kykene tekemään kun keuhkot palaa :(

Toivottavasti teillä muilla ei oo flunssat ym sairastelut vaivannu!
 
Huomenta!!!
Siis aivan järkyttävää!!! Valtaisa ahdistus!! :kieh: Itselleni siis!!
Näköjään viime viikon 4 pv juhliminen on ihan kiitettävästi tehny tehtävänsä... Painoa oli taas tullu lisää!! S*****a. Nyt pitää tulla loppu!! Mä en ikinä muuten mahdu kaapin "tavoitehyllyn" vaatteiisiin!!!!
Eli TanZZZkun tiedot:
30v....171cm/97,5kg....33,2....17,5kg....0
Eix oo järkkyy!!! 4,5kg tullu takas!! huhhuh!! Mut tästä se lähtee!! Nyt ihan oikeesti!! Käyn tääl vaik joka 5 min välein kirjottelee jos meinaa alkaa syöpöttää tai jotain!!! Räyh!!
Mites Mila, paljos sulle on tullu takas??? Pitäskö meidän kuitenkin sun kanssa ottaa punnituspäivä??? Mä ehdottaisin tiistaita. Jos käydää säännöllisesti punnittaa ittemme ja kirjataan se ylös ni se vois jeesii ja motivoida... Eix ni? :)
 
Muutin vähän tuota tavoitetta koska en halua roikuttaa tuolla "totaalitavoitetta". Tollanen "kevyt" yli 30kg tavoite ei motivoi ainakaan mua, koska siitä on vielä päästä eroonkin. Ääni saattaa kellossa olla toinen kun on pudonnut vaikka puolet tuosta...

Tarkotus ois kuitenkin saada paino pois itseni takia, ei vaan hoitojen.
Lääkärin sanomaan "painorajaan" mulla on nyt matkaa 2kiloa, mutta henkilökohtaisesti mulla tällähetkellä neljä tavoterajaa, joista aina seuraavaa kohti menen.



Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm(BMI 35,97).....32,28..- 7,1kg ..-9,3kg



1.Tavoite 90kg (pudotusta tällöin -16,4kg) BMI 30,42
2.Tavoite 85 kg (pudotusta tällöin -21,4kg)BMI 28,73
3.Tavoite 80kg (pudotusta tällöin -26,4kg) BMI 27,04
4. Tavoite 75kg (pudotusta tällöin -31,4kg)BMI 25,35

Psykologisesti varmaan suuri merkitys sillä, että BMI alkaa esim 2:lla eikä 3:lla!
Vähä sama kuin tuo kuukauden tavoite - 1kg vähintään per kierto...

Mä tässä odottelen lekurin soittoa että kuin naisen käy.
Motivaatio parantumiseen on kyllä suuri :)
Tänään pitäis myös polilta tulla soittoa kun varaillin lekurille soittoajan kun clomeja riittää enää ensikierroksi..
 
No mut vois TanZZZku olla huonomminkin ja suurinosa voi olla ihan vaan sitä pöhötystä tollasen ryyppyputken jälkeen? Ku palaat normaaliruotuun ni voi lähtee äkkiikin... Ja joo punnituspäivä sopii hyvin, tiistai it is =) Helposti lipsuu ellei oo mitään tollasta "pakollista" joka viikkosta tsekkausta että missä mennään!
Mulle on tullu n. kilo, ei sen enempää mut jotenki tosi turpee olo on ollut viimepäivät, voi olla helteistäkin mut tosi ällöttävä olo, sellanen et haluu riisuu painavat läskit pois päältä ja saada happee! Tuntuu et ei hikoiliskaan niin paljon jos ois vähän kevyempi... Ja ku tosiaan tää on vast esimakua tulevasta kesästä!!
 


Nimimerkki...Ikä...Lähtöpaino/pituus...BMI...Tavoite...Tilanne nyt

Ambrosia85.....27v...106,4kg/172cm...35,97..-32,28kg..-9,3kg

Arcatha...........24v....113kg/177cm.......36,2...-34kg...

Kultakimpale2..24v....91kg/164cm.........33,8...-6kg....-1kg

Mila86.............26v....85,2kg/167cm......30,3...-15,2kg..-800g

Simpli..............25v....96kg/165cm........32,7...-11kg....-7kg

TanzZzku…......30v....97,5kg/171cm......33,2...-17,5kg..-5,5kg




+ Plussanneet +

Dreamer74......37v…..92kg/166cm......33,42...-20kg...-3,4kg

Supsu86..........25v....94,8kg/170cm......28,4...-24kg...-12,8kg

Aniit................27v...............................37…..-10kg...-1,6kg



 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia noi osatavotteet kuulostaa hyviltä! Ohan se mahdottomalta tuntuva ajatus et rykäsempä tästä 30 kiloo pois, helpompi toteuttaa pienissä erissä! Kumpi noista siis oli se sun tän hetkinen pudotus, toi 7kg vai 9kg?

Mä laitoin itelleni nyt ihan uuden alun, laitoin lähtöpainoks sen eilisen ja uuden tavotteen sekä pudotukseen 0kg koska tästä siis lähdetään, alusta :) Tuntuu mukavammalta kun lähtöpainosta matkaa maaliin niin paljon vähempi ku siitä tammikuisesta lähtöpainosta!
 
Kylhän se vois olla joo pahemminki... Ja osa noista on varmasti turvotusta, ja viikolopun jälkeen turvottaa vissii lisää ku joutuu juhlii synttäreitä!! :D
Mut joo, tänää oli jo paino tippunu 96,7kg.
Aion käydä ny joka aamu, jotenki pysyn ruodussa paremmin ku vahtaan itteeni koko ajan.
Viel en oo jumpalle päässy, mut tänää ja huomen olis tarkotus mennä.
Kyl tää täst lähtee ;)
 
Heippa! Niinhän siinä kävi että plussasin taas. :D Ei kykene käsittään ja pelko on persuuksissa kova. Plussasin siis suoraan ilman kuukautisia, joten nyt piakkoin aletaan selvittelyt missä vaiheessa mennään. Joten mut voi poistaa listalta ja siirtää plussanneisiin. :) Palaan sit jos huonosti jälleen käy! Tsempit teille tytöt!
 

Yhteistyössä