Ketään kuka laajentanut taloa? Erityisesti "kylmäeteinen" kiinnostaa.

  • Viestiketjun aloittaja remontoija
  • Ensimmäinen viesti
remontoija
Tarkoitus laajentaa eteistä.Pohjia myöten joutuu kaikki tekemään ja kaikki työt teetetään ulkopuolisella.Paljonkohan pitäis varata budjettia pohjien,seinien,katon tekemiseen? Sisäseinät ja lattian laatat,sisustuselementit (kaapit) ja ulko-ovi ja ikkuna poislukien tästä arviosta.Laajuus noin 4-5 neliötä.
 
eräs
ei kovin paljoa mee rahaa, karkea arvio n. pari tuhatta. Me laajennettiin n. 50 neliöyä ja kustannukset itse kaikki tehtynä n. 19 000 e. Huom: sisältää sitten ihan kaikki.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ei kovin paljoa mee rahaa, karkea arvio n. pari tuhatta. Me laajennettiin n. 50 neliöyä ja kustannukset itse kaikki tehtynä n. 19 000 e. Huom: sisältää sitten ihan kaikki.

teittekö itse vai teetittekö?

Siis tuohon hintaan kuului myös sisäpinnat ja kalusteet? (lattia,seinät,katto,ovet,kaapit? ) Ei paha.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ei kovin paljoa mee rahaa, karkea arvio n. pari tuhatta. Me laajennettiin n. 50 neliöyä ja kustannukset itse kaikki tehtynä n. 19 000 e. Huom: sisältää sitten ihan kaikki.

teittekö itse vai teetittekö?

Siis tuohon hintaan kuului myös sisäpinnat ja kalusteet? (lattia,seinät,katto,ovet,kaapit? ) Ei paha.
kyllä, kuului kaikki...teimme halvasti. Itse kaikki tehty. Ja todellakin halli tuosta tuli, ei niinkään väliseiniä eikä kaappeja (vanhat kiertoon) ostettu. Ikkunat, katto, ovi, seinät ja valuu, olikohan muuta, en muista. Ne siis kaikkineen tuon 19 tonnia. Maali ja maali ja maali, sillä pääsee halvalla ja sisustaa sitten niillä mööbeleillä joita jo on.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
ei kovin paljoa mee rahaa, karkea arvio n. pari tuhatta. Me laajennettiin n. 50 neliöyä ja kustannukset itse kaikki tehtynä n. 19 000 e. Huom: sisältää sitten ihan kaikki.

teittekö itse vai teetittekö?

Siis tuohon hintaan kuului myös sisäpinnat ja kalusteet? (lattia,seinät,katto,ovet,kaapit? ) Ei paha.
kyllä, kuului kaikki...teimme halvasti. Itse kaikki tehty. Ja todellakin halli tuosta tuli, ei niinkään väliseiniä eikä kaappeja (vanhat kiertoon) ostettu. Ikkunat, katto, ovi, seinät ja valuu, olikohan muuta, en muista. Ne siis kaikkineen tuon 19 tonnia. Maali ja maali ja maali, sillä pääsee halvalla ja sisustaa sitten niillä mööbeleillä joita jo on.
toki lisäksi nuo lämmitysputket lattiaan, ne tietty tuli. Ja juu, ne sähköt kanssa.
 

Yhteistyössä