Ketju ihmisyyden puolesta :)

Skudaa,

kaikenlaisia aloitteita ja ilkeämielisiä ketjuja piisaa enemmän kuin hyttysiä mualimassa,
mutta laitetaanpas yksi positiivinen.

Mikäli meillä olisi hätä, ja joutuisimme taipaleelle...Toivoisimmeko inhimillisen kohtelun kohtaavan meitä?

Todennäkäisesti...koska olemmehan me? - Mitä? - Tossa kohden imigrantteja toisessa maassa ja vieraassa paikassa, oma paikkamme on viety...

Otetaan 10 000 lisää - OK

Nyt Hommafoorumilla ISÄMMAAN-ystävät työntävät nuppineuloja varpaankynsien alle jne jne ja maalaavat piruja seinille, syyttäen tasapuolisesti kaikkia erimielisiä yhtä aikaa ja kaiken aikaa.

Loppuun pieni faktinen kasku: Mikä ero on Prinssi Yusefilla, Jussi Halla-Aholla ja Olli Immosella? - Selvennettäköön että Prinssi Juusef on musta Suomalainen rap-artisti, ja hän myös ainut joka komikosta käynyt armeijan :D

Ja miksi tämä ihmisyyden puolesta,

Ex-vaimoni antanut minulle oikeuden elää (lakimies) Mä annan jokaiselle oikeuden elämään, mielipiteeseen, seksuaalisuuteen ja uskontoon...Mihin en anna oikeutta, on lakiemme rikkominen ja meidän yteiskuntajärjestyksen siirto.

Mun mielestä hädässä saa tulla ja toisaalta lupaan henkilökohtaisesti ottaa yhdestä kopin todella kusissa välissä.

Kaveri, rotuun,väriin,puheeseen,mihin tahansa katsomatta, on ihminen ja pääsääntöisesti...kattoa ja ruokaa vailla.

TerQin: Humaani harmaa
 
vierailija
samoilla linjoilla.
Mielenkiintoinen pointti, että kiihkeimmät patriootit Immonen ja Halla-vako eivät ole edes armeijaa käyneet, kun taas heidän silmissään "mamu" on käynyt.
Ihminen on yksinkertainen, ristiriitainen, tekopyhä ja ahne olento.
Mitäpä tähän muuta voi sanoa. Persut ovat jääneet kiinni, karma opettaa ja saamme katsella farssia suorana lähetyksenä.
 

Yhteistyössä