Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Lämmin osanottoni

Ajattelin itse ihan pari päivää sitten muussa yhteydessä, että kamalinta maailmassa olisi saattaa oma lapsi hautaan…
Se on. Emmä tiennyt tätä menetystä ennen mitä ikävä oikeasti on, vaikka monta läheistä ihmistä menettänyt olenkin ja itkenyt heitä paljon. Tää menetys tuntuu kiduttavalta tuskalta.
 
Moro vaan ja hyvää lauantaita teille.
Saunasta just tultu.
On tää ollu semmosta venslaamista noiden lääkkeiden kanssa,on pahoja sivuvaikutuksia,niin lääkkeitä on vaihdettu ja taas saanu odotella tuleeko jotain vai sopiiko ja on pahoinvointilääkekkin.
Välillä on ollut lievää pahoinvointia lääkkeestä huolimatta. Mut en enää sentään oksentelu. Hyi että.
 
Mä ootan vieläkin kuntoutustukipäätöstä.
Kelalle meni hakemus+liitteet 5.12. ja kevalle meni 13.12.
Ennen Kevan sivujen päivitystä siellä hakemuksen seurannassa näkyi että tietoja tarkistetaan,Kevan päivityksen jälkeen hävisi tuo tieto kokonaan ja luki vaan hakemus käsiteltävänä.
No torstaina laitoin viestiä että miksi on hävinnyt tiedotja seurannassa ja että ei näytä asia etenevän ja samana päivänä tuli vastaus,että eivät tiedä tai voi sanoa milloin päätös tehdään.
Perjantaina kävin sitten kattomassa onko jotain uutta tullut,nyt siellä lukikin että työkykyä arvioidaan.
No jos sieltä ja kelalta tulisi pian päätös.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Mä ootan vieläkin kuntoutustukipäätöstä.
Kelalle meni hakemus+liitteet 5.12. ja kevalle meni 13.12.
Ennen Kevan sivujen päivitystä siellä hakemuksen seurannassa näkyi että tietoja tarkistetaan,Kevan päivityksen jälkeen hävisi tuo tieto kokonaan ja luki vaan hakemus käsiteltävänä.
No torstaina laitoin viestiä että miksi on hävinnyt tiedotja seurannassa ja että ei näytä asia etenevän ja samana päivänä tuli vastaus,että eivät tiedä tai voi sanoa milloin päätös tehdään.
Perjantaina kävin sitten kattomassa onko jotain uutta tullut,nyt siellä lukikin että työkykyä arvioidaan.
No jos sieltä ja kelalta tulisi pian päätös.
Kyllä noilla tahoilla kestää aina!

Ja odottavan aika on piiiiiiitkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Nii-ih! Vaikka kuinka koputtelin puuta ku kerroin etten oo sitä norovirusta saanut niin lopputulos on se, että neljä päivää on vatsa ollut ihan sekaisin, päätä juilinut omituisesti ja välillä menee vilunväreitä ihan kuin yrittäisi nostaa kuumeen.

Tänään on viimein hieman parempi olo.

Mut oireisiin sopii ehkä enemmän salmonella. Jooojoo, ois pitänyt pestä paremmin kaik pihasta poimitut yrtit ja huuhdella kaupan salaatit kraanaveden sijaan pullovedellä tai graylilla suodatetulla...

Mut opinpa. Ja olen vastedes varovaisempi. Onneksi seuraavassa asunnossa on kaksi vessaa, mä käytän toista ja vierailemaan tulevat sukulaiset toista. Vois vielä hankkia käsidesipulloja pari.

*ainaskin kilon hoikistunut pöllöpääidiootti*
 
Nii-ih! Vaikka kuinka koputtelin puuta ku kerroin etten oo sitä norovirusta saanut niin lopputulos on se, että neljä päivää on vatsa ollut ihan sekaisin, päätä juilinut omituisesti ja välillä menee vilunväreitä ihan kuin yrittäisi nostaa kuumeen.

Tänään on viimein hieman parempi olo.

Mut oireisiin sopii ehkä enemmän salmonella. Jooojoo, ois pitänyt pestä paremmin kaik pihasta poimitut yrtit ja huuhdella kaupan salaatit kraanaveden sijaan pullovedellä tai graylilla suodatetulla...

Mut opinpa. Ja olen vastedes varovaisempi. Onneksi seuraavassa asunnossa on kaksi vessaa, mä käytän toista ja vierailemaan tulevat sukulaiset toista. Vois vielä hankkia käsidesipulloja pari.

*ainaskin kilon hoikistunut pöllöpääidiootti*
Voi hiivatti!!!

Toivotaan pikaista paranemista sinne!❤
 
Mä ootan vieläkin kuntoutustukipäätöstä.
Kelalle meni hakemus+liitteet 5.12. ja kevalle meni 13.12.
Ennen Kevan sivujen päivitystä siellä hakemuksen seurannassa näkyi että tietoja tarkistetaan,Kevan päivityksen jälkeen hävisi tuo tieto kokonaan ja luki vaan hakemus käsiteltävänä.
No torstaina laitoin viestiä että miksi on hävinnyt tiedotja seurannassa ja että ei näytä asia etenevän ja samana päivänä tuli vastaus,että eivät tiedä tai voi sanoa milloin päätös tehdään.
Perjantaina kävin sitten kattomassa onko jotain uutta tullut,nyt siellä lukikin että työkykyä arvioidaan.
No jos sieltä ja kelalta tulisi pian päätös.
Tuntuu aikamoiselta pompotukselta, mitä joudut kokemaan. Menee mielenterveyskin moisessa touhussa
 
Uni ei oo tullut, Luin sitten olkkarissa loppuun mielenkiintoisen kirjan.
Sijoittuu pohjois-austraaliaan.
Kolmas osa odottaa kirjastossa.
Ehkä sitä hipsisi kohta sänkyyn takaisin ja yrittäisi nukkua.
Ei auttanut lääkkeet nukahtamiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä