Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Ei. Ystäväpariskunnan toinen osapuoli.


Ja kuka pyyhkii pöydän ja jättää rätin likaisena kuivumaan?

HÄH?


Musta tulis niin hyvä erakko.
Kuulemma ystävät voi valita, mutta sukulaisia ei. Tosin minun sukuni on opettanut, että ei sukulaisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. No joo, vain hautajaisissa kylläkin.
 
Heräsin ku piti veskiin ja sit erehdyin katdomaan ulos. Voi ny v.ttu, lunta taivaan täydeltä!
Mut uus lumi on vanhan surma, sano mustalaispoika jouluaattona.
Täälläkin on hiukan tullut, mut kun mittari näyttää kahta plusastetta, niin eiköhän tuo pian veteks muutu.
Muuten ihan mielenkiintoiset sohjokelit ja toisin paikoin vielä ihan kovatkin jäätiköt.
 
Oon ihan unohtanut!

Mitä opin reissussa? No sen, että jos veskistä on paperi loppu ni on pare antaa tippojen imeytyä kalsareihin kuin käyttää rantakassista löytyviä käsien desinfiointipyyhkeitä.


Ja kotiinpaluussa huomionarvoista oli se, että täällä vesi on ihan oikeasti kylmää ku se hanasta tulee. Hampaatkin jäätyivät ku antaumuksella hörpin suoraan hanasta kun viimein niin sai tehdä :S
 
Ja tervetuloa kotiin @-roosaruusa- .❤

Toivottavasti se vieras jo läks huonoine tapoineen.👍

Voihan se olla sitä kotiutumisen tuskaakin mikä lykkää päälle kun kotiutuu, jospa se antoi omat mausteensa tunnetiloihin.🤷‍♀️

Lueskelin että kohta alkaa olla Kanaria koluttu…jos, niin mihinkä seuraavaks?
 
Ja lunta! Liikaa lunta!


Onneks olen edes kipeä ni ei tarvi mennä kolaamaan.
En nyt halua olla aina se vastarannan kiiski mutta mä hihkuin onnellisena kun sain heitellä koiralle lumppareita. Jos olis ollu aikaa oisin väsänny lumiukon ISOLLA mu..nenällä!

Sarjapelejä siirrettiin, mitä lie hienohelmoja palloliitossa nykyään istuu!😦
Ennen pelattiin jopa hiekkakentillä for god sakes!!! Ollaan joskus treenattukin koko talvi ulkokentällä, lämmitettyjä ne ovat osa.

Ens viikolla kesä alkaa tehdä tuloaan, tämä nyt oli vain pikku takapakki.💐
 

Yhteistyössä