Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun 12v. serkku harrastaa kavereiden kanssa tota. "oot kaunis", "eiku sä oot kaunis", "eiku sä vasta kaunis ootkin", "oot ihana", "eiku sä vasta ihana ootki" jne. jne.

Ja sit täällä joku setämies pyytää kuvia perseistä niin ei tarvii palstamammojen sekunttia pidempää miettiä, että laittasko kuvan vai ei, kun kuva meni jo.
Toivottavasti teidän lapsista ei tule samanlaisia huomiohuoria joiden itsetuntoa pitää muiden olla kokoajan pönkittämässä.
Ihme norsunperse olet. Herutus on täysin normaalia naisen iästä riippumatta.
 
"vieras"
Mikä ihmisryhmä käyttää muista, teineistäkin, ilmaisua huomiohuora?
Älä nyt viitsi jeesustella. Ollaanpas sitä taas oikein täydellisiä ihmisiä, plaah.

Ymmärrän hyvinkin Dovesin pointin, kyllä sen itsetunnon tulisi vahvistua ja saada ylläpidettyä sitä muilla keinoin kun kerjäämällä hyväksyntää vierailta ihmisiltä ulkonäöstään.

Aikuisen tulisi erottaa se raja, vaikka teinit eivät ymmärrettävistä syistä siihen kykenekään.
 
Professional Griefer
En tiedä siitä ketkä on yleisesti pidettyjä, mutta itse pidän ja en pidä kaikista, tasapuolisesti :D

Ei ole yhtäkään aktiivista nimimerkkiä, jonka juttuja en olisi diggaillut tai toisaalta lukenut sellaisella "mitä vittua jätkät" -fiiliksellä.

Akaatin ja Isämiehen jutuille nauran useinkin ääneen, ihan sillein hyväntahtoisesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
woo
Miks täällä aikuiset ihmiset kyselevät "kenestä tykkäät eniten"? Missään muualla ei tällä tavalla toimita. Tän pitäisi olla neutraali paikka, mikä järki tänne on rakenella kuppikuntia. Välillä meno on kuin jenkki leffojen lukioissa, on suosittuja ja sitten ei niin suosittuja.
Kunpa itse näkisitte, että käyttäytymisenne on hyvin lapsellista.
Niinpäniin.

Mielestäni tämän pitäisi olla paikka jossa tulisi hyvä mieli, paikka missä saisi tarvittaessa tukea anonyymisti ja paikka missä saisi muidenkin mielipiteitä ilman sellaista "Sä oot ihan tyhmä lällällää" argumentointia.
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28873597:
muutamien joukko joka kehuu toisiaan ei tarkota sitä että olisivat sitten koko palstan pidetyimpiä.
Tämä totta, mutta pitääkö sitä sitten niin pidetty olla? Mulle riittää ne joista itsekkin tykkään. Muista en välitä.
 
"tosikko"
[QUOTE="vieras";28873491]Ihme norsunperse olet. Herutus on täysin normaalia naisen iästä riippumatta.[/QUOTE]

No ei se kyllä ole, vaikka täällä jotkut sitä tekevätkin.
 
Olin aivan intona tulossa tänne luettelemaan piiiiitkän listan tosi kivoja tyyppejä, joiden juttuja on aina mielekästä lukea joko siksi, että ne ovat asiallisia ja fiksuja (Data, Chef, Isämies...) tai maanläheisiä (Criminal Minds, Keittiönoita, Ken guru, Rätti Väsynyt...), lämminhenkisiä (Astrolabe, Lori Grimes, Kaunishäntäinen orava...) tai virkistävän teräväkielisiä (Ruutiukko, Lucifer, päätön...), mutta sitten käsitin, että tämä aloittajan kysymys on yleisluontoinen. On siis aivan mahdotonta sanoa, kuka palstalainen olisi pidetyn henkilön maineessa noin yleisesti, koska kuten tämä ketju todistaa: joku pitää yhdestä, toinen toisesta. Kysymys pitäisi esittää tyyliin "kenestä rekkautuneesta SINÄ pidät", silloin siihen voisi vastata.

Nuo yllä luettelemani henkilöt tulivat ensimmäisenä mieleen, mutta paljon lisääkin voisin listata, niin paljon hyviä tyyppejä tällä palstalla on. Silti moni täällä ei pidä ollenkaan näistä minun suosikeistani.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="tosikko";28873636]No ei se kyllä ole, vaikka täällä jotkut sitä tekevätkin.[/QUOTE]

Ja kenelle heruttajat heruttaa? Aika naurettavaahan se aikuisen käytökseksi on. :)
 
mä tykkään
Keittiksestä. Blue on kanssa kiva, kun on niin avoin. Samoin kfkfkf mikälie :)

Niin ja venakko oli minusta ihana! Ikävä välillä hänen juttujaan.. myös rollolainen on mielestäni hyvin väärinymmärretty henkilö.

(En pidä tiirusta enkä tytistä. Aika kärkkäästi kommentoimassa erityisesti harmaiden aloituksia, mutta mustien nikkien aloituksia samasta asiasta peesaillaan ja liketetaan).
 

Yhteistyössä