ketkäs teillä vielä jaksaa nukkua?

Siis oikeastiko joku nukkuu klo 12 yli vaikka ei ole ollut yöllä töissä???
Meillä 3-vuotias heräsi klo 5.50 ja nousin ylös klo 6.30. Viikolla nousen ylös klo 4.45-5.00 aikoihin, joten olisi ollut mukava nukkua edes klo 7 saakka, mutta sitä tapahtuu todella harvoin.

Olen äimän käkenä. :x
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Siis oikeastiko joku nukkuu klo 12 yli vaikka ei ole ollut yöllä töissä???
Meillä 3-vuotias heräsi klo 5.50 ja nousin ylös klo 6.30. Viikolla nousen ylös klo 4.45-5.00 aikoihin, joten olisi ollut mukava nukkua edes klo 7 saakka, mutta sitä tapahtuu todella harvoin.

Olen äimän käkenä. :x
Peesi. Meillä tenavat herää joka aamu 5-6 välillä. Itse aina ennen klo 5 (vaikka en haluaiskaan ). Luksukselta tuntuu, jos lapset joskus edes nukkuu 6.30 asti. Mut onpahan meillä iltasin aikasten jo hiljasta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Siis oikeastiko joku nukkuu klo 12 yli vaikka ei ole ollut yöllä töissä???
Meillä 3-vuotias heräsi klo 5.50 ja nousin ylös klo 6.30. Viikolla nousen ylös klo 4.45-5.00 aikoihin, joten olisi ollut mukava nukkua edes klo 7 saakka, mutta sitä tapahtuu todella harvoin.

Olen äimän käkenä. :x
Peesi. Meillä tenavat herää joka aamu 5-6 välillä. Itse aina ennen klo 5 (vaikka en haluaiskaan ). Luksukselta tuntuu, jos lapset joskus edes nukkuu 6.30 asti. Mut onpahan meillä iltasin aikasten jo hiljasta :)

Meilläkin aikanaan olivat oikein aamuvirkkuja ja sai tosissaan olla onnellinen jos sai kuuteen asti koisia. Nykyään taas yleensä nukkuvat ainakin tuonne kasiin asti ihan tyytyväisinä, tosin illat ovat sitten venähtäneet vähän myöhemmiksi.

Mutta aloitukseen: meillä nukkuvat mies ja koira, tulivat kahdeksan aikohin töistä kotiin.
 

Yhteistyössä